Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Háztartási gépek (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 02:30:44

LOGOUT.hu

Háztartási gépek
Ebben a topikban a háztartási kis- és nagygépek vásárláshoz, karbantartásához, kezeléséhez szükséges információkat, hozzászólásokat, hivatkozásokat találsz. Amennyiben kérdésedre nem találtál választ az összefoglalóban, esetleg a témához kapcsolódó anyagok között, természetesen (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
>> A készülék tapasztalatokat erre találod <<

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42314) BB9000 válasza Lauda (#42311) üzenetére


BB9000
senior tag

Az üzlet adja a garanciát. A vásárló a gariidő alatt az üzlettel áll jogviszonyban. Az üzlet köteles intézni a garis javításokat. A vásárlónak a gyorsabb ügyintézés miatt lehetősége van a garancialevélben szereplő szakszervizek valamelyikéhez fordulni. De ha nem él ezzel a lehetőségével, akkor az üzlet kötelessége a szakszervízzel megjavíttatni a terméket. A sütő a helyszínen javítandó. Az üzlet feladata annyi, hogy a szervizt értesíti. Ha a szerviz nem végzi el a javítást a törvényes határidőn belül, akkor a vásárló elállhat a vásárlástól és az üzlettől visszakérheti a vételárat. Hogy a javítás belefér-e a garanciába, azt a szerviz jogosult elbírálni. A szerviz döntése ellen a vásárló jogosult kifogást emelni. Jelen esetben ez a helyzet áll(hat) fenn. Szakértő fogja megállapítani, hogy garanciális-e a hiba vagy sem. A szakértő díját minden esetben ki kell fizetni. Ha nem ad igazat a vásárlónak és nem fogadja el a kifogást, akkor a vásárló fizeti ki. Ha igaza van, akkor a szakértői díj nem a vásárló költsége.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Háztartási gépek (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.