Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Háztartási gépek (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 02:30:44

LOGOUT.hu

Háztartási gépek
Ebben a topikban a háztartási kis- és nagygépek vásárláshoz, karbantartásához, kezeléséhez szükséges információkat, hozzászólásokat, hivatkozásokat találsz. Amennyiben kérdésedre nem találtál választ az összefoglalóban, esetleg a témához kapcsolódó anyagok között, természetesen (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
>> A készülék tapasztalatokat erre találod <<

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42301) pinnacle válasza #94529552 (#42295) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi Pumma, ungawa! Tudtok ajánlani csendesebb, jobban kiegyensúlyozott gépet ezek közül? Ha kell veszek drágább inverterest, csak ne legyen ilyen gond.

Időközben egy szakértőtől megtudtuk, hogy a problémát az okozza, hogy a dobra csak 1 db bordát tettek, szemben az újabb változatokkal, amin 3 van. Ezt mire írhatta? Én nem találtam 3 bordás felültöltős gépet.

(#42302) BoneDragon


BoneDragon
veterán

Üdv!

Ajándékba szeretnék venni porzsákos porszivót kb 25ezer körül. Nekem ilyen van, ezt is itt ajánlottátok és meg vagyok elégedve vele, de van ennél jobb ár/értékben jelenleg? :R

szerk.: még annyi, hogy az enyémben ugye van a porzsák mögötti szűrő, az mosható? Kezd eléggé szürkülni, hepa szűrőt is lassan cserélni kell.

[ Szerkesztve ]

(#42303) #94529552 válasza pinnacle (#42301) üzenetére


#94529552
törölt tag

Szerintem ne akarj megfejteni minden egyedi beírást, mert úgyse fog menni, meg sose tudjuk a hátterét, hogy mit milyen körülmények között csinált. Hasonló beírás miatt a fórumon én sok év alatt 1x láttam, hogy valaki szintén ezen a dolgon pörög, pedig ezeket a gépeket rengetegen használják. Ezek mindegyike ugyanolyan, és ezen a téren egyformának látszanak, én így látom a videókban, már amennyit ebből látni lehet, illetve két jóval kisebb méretű bordaszerűség van még, amik a dobajtók kialakításánál vannak, de azokat nem nevezném konkrétan bordáknak.

(#42304) #32577792 válasza pinnacle (#42301) üzenetére


#32577792
törölt tag

Tudom, hogy az ismerősöd (ugye jól emlékszem, hogy neki keresel?) felültöltőset szeretne, mert szerinte praktikusabb, könnyebb pakolni, ezen kívül van valami egyéb oka is felültöltősnek? (pl. hely hiánya, idősek akiknek tényleg könnyebb lehet belepakolni?) Mert ha nincs, lehet érdemes lenne az elöltöltősek között is szétnézni, egyből növekedhetne a gyártók és típusok száma is.

(#42305) #32577792


#32577792
törölt tag

Hűhaaa

Most akkor mi is van? Azért láthattuk már, hogy Elux ügyfélszolgálat nem éppen ügyfélbarát egy AEG mosógép alkalmával.

(#42306) koxx válasza #32577792 (#42305) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Na nemár, miért nem az Ikea bokszolja le az eluxszal? :U Ez annyira gusztustalan hozzáállás az eluxtól, nehogy ki kelljen cserélni egy gyári hibás sütőt ami ráadásul nem is fél milla.

(#42307) BB9000 válasza #32577792 (#42305) üzenetére


BB9000
senior tag

Az a sütőajtós történet elég hihetetlenül hangzik.

". . . Nyugodtan tett-vett, amikor „óriási robbanást” hallott a sütő irányából. Odaszaladt és azt látta, hogy az új eszköz üvege robbant be pókhálósra. . . . Amikor ugyanis Eszter odalépett, és hozzáért az összerepedezett üvegfelülethez, a megmaradt üvegdarabok olyan lendülettel repültek szét, hogy később még a hálószobában is találtak belőlük. "

Nem csodálom, hogy az Elektrolux szervíz kételkedik abban, hogy ez pont így történt.

(#42308) Lauda válasza #32577792 (#42305) üzenetére


Lauda
félisten

Ez egyelőre a vásárló beszámolója. A másik oldalt is ésszerű meghallgatni.

Magam részéről azt gondolom, vagy a gyerek b@szott oda neki valamivel, vagy ráfröccsentették sütés közben a hideg vizet.

[ Szerkesztve ]

(#42309) pjen válasza Lauda (#42308) üzenetére


pjen
félisten

Ez akkor is érdekes hozzá állás az Ikeától.A vásárló az üzlettel áll kapcsolatban,semmi köze az Elux hoz.A MM ben külön kiemelik vásárláskor,hogy garancia időn belül vihetjük a boltba a készüléket.

[ Szerkesztve ]

(#42310) koxx válasza pjen (#42309) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Na ezaz, ha a MM-ban veszek egy sütőt, főzőlapot akármit akkor én oda fogom visszavinni és nem baszakodni a különböző béna ügyfélszolgálatokkal.

(#42311) Lauda válasza pjen (#42309) üzenetére


Lauda
félisten

3 napig állsz az üzlettel kapcsolatban maximum, ha nem netes vásárlás. Utána a szervizhez kell fordulni. Ez a hivatalos eljárás.

koxx Miért vinnéd oda? Megvan ennek a módja, ha garanciális időn belül elromlik, felhívod a készülék szervizét és a továbbiakat ők intézik. Vagy elküldöd a készüléket, vagy kijönnek, attól függ miről van szó.

[ Szerkesztve ]

(#42312) BB9000 válasza BB9000 (#42307) üzenetére


BB9000
senior tag

Saját tapasztalat egy edzett üveg hő hatására történő berobbanásáról:
12 literes fém lábos üveg fedőjét betettem a mosogatógépbe és ott a mosogatás közben robbant szét apró darabokra. Amikor kinyitottam a mosogatógép ajtaját, az üveg már apró darabokban volt.
A szétrobbanás okainak háttere: Az üveg fedő fogantyúja középen egy csavarral volt rögzítve. Amikor megvettem a lábost ez a csavar nagyon laza volt. Meghúztam, hogy ne lötyögjön. A fedő felső részén, a fogantyú alatt egy alátét volt, aminek éles volt a pereme. Ahogy meghúztam a csavart, az alátét megkarcolta az üveget. Egy szabályos kört karcolt bele. Észrevettem ezt a karcolást, de nem gondoltam, hogy baj lehet belőle. Egész addig, amíg a fedő fel nem robbant a mosogatógépben a kb 60-70 fokos hőhatás miatt. Még jó, hogy nem a húslevesbe robbant bele főzés közben.

Nekem a dupla robbanás miatt nem kerek a sütőajtós történet. Nálam nem volt két robbanás. A pórul járt anyukánál a sütőajtó felrobbanásának is lehetett oka egy karcolás az üvegen, ami akár a szállítás/gyártás közben is keletkezhetett. Ez utólag elég nehezen deríthető ki. Csak úgy, sérülés nélkül egy edzett üveg nem szokott elrobbanni.

(#42313) asdf_ válasza Lauda (#42311) üzenetére


asdf_
veterán

Baromság, ha nem értesz hozzá, ne terjessz hülyeségeket.

A jótállás időtartama alatt a fogyasztó jótállási igényét VÁLASZTÁSA SZERINT a vásárlás helyén, vagy a jótállási jegyen feltüntetett szervizeknél érvényesítheti.

[ Szerkesztve ]

(#42314) BB9000 válasza Lauda (#42311) üzenetére


BB9000
senior tag

Az üzlet adja a garanciát. A vásárló a gariidő alatt az üzlettel áll jogviszonyban. Az üzlet köteles intézni a garis javításokat. A vásárlónak a gyorsabb ügyintézés miatt lehetősége van a garancialevélben szereplő szakszervizek valamelyikéhez fordulni. De ha nem él ezzel a lehetőségével, akkor az üzlet kötelessége a szakszervízzel megjavíttatni a terméket. A sütő a helyszínen javítandó. Az üzlet feladata annyi, hogy a szervizt értesíti. Ha a szerviz nem végzi el a javítást a törvényes határidőn belül, akkor a vásárló elállhat a vásárlástól és az üzlettől visszakérheti a vételárat. Hogy a javítás belefér-e a garanciába, azt a szerviz jogosult elbírálni. A szerviz döntése ellen a vásárló jogosult kifogást emelni. Jelen esetben ez a helyzet áll(hat) fenn. Szakértő fogja megállapítani, hogy garanciális-e a hiba vagy sem. A szakértő díját minden esetben ki kell fizetni. Ha nem ad igazat a vásárlónak és nem fogadja el a kifogást, akkor a vásárló fizeti ki. Ha igaza van, akkor a szakértői díj nem a vásárló költsége.

(#42315) peppe79 válasza #32577792 (#42305) üzenetére


peppe79
senior tag

Az Electrolux csoportról, és annak termékeiről, sajnos többnyire negatív véleménnyel vagyok, viszont a sütőüveggel kapcsolatban én is azt mondanám, hogy az csak külső fizikai behatás következményeként törik.

Ezt a kijelentésüket viszont nem igazán értem:

„Jótállás keretein belül készülékét azért nem áll módunkban javítani, mert amennyiben gyártóműi meghibásodás lenne, és esetleg feszület lett volna a sütő üvegében, az az első felfűtés esetén összetört volna”.

Sajnos azzal kapcsolatban nincs tapasztalatom, hogy mi történik akkor, ha Krisztus képe jelenik meg az üvegen. Ha meg nem a feszületre, hanem a feszültségre céloztak: a biztonsági üvegnek pont a - mesterségesen - előidézett feszültség a lényege. Az ilyen edzett üveget nem olyan könnyű dolog bezúzni, viszont az éle, de főleg a sarka mentén nagyon sérülékeny. Gyakori hiba például, amikor egy zuhanykabin összeszerelésekor, az álló üveget nem két kézzel akarják beemelni, hanem hanem az egyik sarkára fordítják, és akkor képes gyönyörűen "szétrobbanni". Nem tudom, hogy van-e egyáltalán olyan termék, ahol az üveg törésére garanciát vállalnak (?).
Nem vagyok jós, de szerintem az történhetett, hogy az üvegajtó alsó része megszorulhatott, talán épp az alatta lévő fiókban/vakfiókban, ami esetleg rosszul volt méretezve, vagy beállítva. Pont ezért, nem csak díszelemként szolgálhat, de egy nagyon pici biztonságot is adhat az, amikor a sütőajtó alsó sávjára egy fémlapot ragasztanak. Ekkor talán még idejében észreveszi az ember, ha netán az ajtólap nyitását valami akadályozza.

[ Szerkesztve ]

(#42316) #94529552 válasza BB9000 (#42307) üzenetére


#94529552
törölt tag

Egyetértek, ez egyáltalán nem hiteles történet egy fél éves sütőnél, ezért ebben az esetben inkább a biztosítóhoz kellene fordulni, és elismerni, hogy véletlen betörte a gyerek(vagy az asszony) az üveget. Látszik, hogy a külső üveg tört össze előbb, a belső csak annak a következménye, tehát szerintem nem is a hőtől történt az esemény, mivel már többször is használta a sütőt.

[ Szerkesztve ]

(#42317) BoneDragon válasza BoneDragon (#42302) üzenetére


BoneDragon
veterán

Erre valaki? :B

(#42318) pjen válasza Lauda (#42311) üzenetére


pjen
félisten

Ez nincs így.Gari időn belül viheóed az üzletbe,csak lassabb+az üzletek szeretnek lerázni.Nézd meg például. Lidl gyakorlatát.Van élő példám.Karácyonyra kaptunk egy kávédarálót,mult héten meghalt.Vissza vittem az Auchanba.Egy szó nélkül adtak egy papírt,amivel a vevő szolgálat vissza adta a pénzt.A 3 nap azt jelenti,ha a készülék 3 napon belül meghibásodik az üzlet köteles cserélni.

(#42319) koxx válasza pjen (#42318) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Elsőre azt olvastam, hogy kaptál a Lidlből egy darálót amit az Auchanbe vittél vissza :DDD

(#42320) BB9000 válasza pjen (#42318) üzenetére


BB9000
senior tag

Első olvasásra úgy jött le a történet, hogy a Lidl-ben vett kávédarálót visszavitted az Auchanba és visszaadták a pénzt. :DD

[ Szerkesztve ]

(#42321) pjen válasza BB9000 (#42320) üzenetére


pjen
félisten

Hát igen.

(#42322) Degeczi válasza pjen (#42318) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Ha 3 napon belül a használatot akadályozóan meghibásodik, akkor kötelesek cserélni, egyébként a javítás is jogos eljárás (hiszen pl. egy sütőt érthető módon nem fognak kicserélni azért, mert mondjuk a sütőtérben világító izzó hibás)

(#42323) pjen válasza Degeczi (#42322) üzenetére


pjen
félisten

A kúria állásfoglalásában kifejezetten leírja:ha a hiba akadályozza a vásárlót a készülék rendeltetésszerű használatában.Szerintem a világítás hiánya igenis akadály.+ azt is írja,az eladó nem hivatkozhat aránytalan töblet költségre.

[ Szerkesztve ]

(#42324) #32577792


#32577792
törölt tag

Á, megjelentek a tuti szakértők is :)
Azért sikerült a "márkahűséggel" eljutni odáig, hogy lassan a zasszony hibás, sőt. ő ütötte szét azért, hogy lejárassa a márkát, aki egyébként nem ismeri el, hogy elismeri a lehetőségét ennek.

"Amennyiben a termékeinkbe beépített üveg gyártói hibára visszavezethető okból törik el (ami egyébként rendkívül ritkán fordul elő), akkor ez a probléma már az első használat vagy használatok során jelentkezik. A konkrét esetben, mivel a probléma fél év után jelentkezett, így további vizsgálatokra, egyeztetésre volt szükség."
Idézek: "..vagy használatok során jelentkezik" Hol van az leírva, hogy havonta 123 alkalommal kell használni a sütőt? Ja sehol.
Miért kell egy ilyenhez újságcikk? Miért nem mondta, hogy kivizsgáltatja egy független szakértővel és akkor nincs kétely, vita? Ennél mondjuk sokkal egyszerűbb elküldeni az ügyfelet.Ha valaki hagyja magát, meg is érdemli. Ha harcolni kell az igazunkért, meg kell tenni, nem kell betojni az ilyen cégektől.

(#42325) Degeczi válasza pjen (#42323) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Szerintem mondjuk egyszerűbb egy szerelőt kiküldeni a csereizzóval, mintsem a böszme nagy cucchoz (pláne ha esetleg beépíthető) szállítókat és gázszerelőt küldeni - de egyébként egyszerű példa volt, a lényeg hogy minek minősíthető egy esemény, önmagában az még nem elég ok a cserére, h van vmi hiba 3 napon belül.

(#42326) pjen válasza Degeczi (#42325) üzenetére


pjen
félisten

Ha eleolvasod a Kúria állásfoglalását,a lényege pont az,az eladó nem mérlegelhet.Példa:veszel egy mosógépet,első mosásnál ömlik belőle a víz.Csak egy ABA bilincset kell meghúzni.Én hibátlan pénzel fizettem elvárhatom,hogy hibátlan készüléket kapjak.Egyébként számtalan ilyen öt perc alatt javítható hiba van,csak a bizalom ami elvesz.

(#42327) Degeczi válasza pjen (#42326) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Az mérlegelés kérdése, mi a használatot akadályozó hiba. Szivárgó víz nyilvánvalóan az, egy kiégett izzó szerintem nem, szerinted igen.

(#42328) pjen válasza Degeczi (#42327) üzenetére


pjen
félisten

Nem szerintem,a kúria szerint.Egyébként cseréltél már sütőben izzót? Egyáltalán nem biztos,hogy az izzó a hibás,a höszigetelésen belül bármi lehet.A cserénél megmozgatod és a friss égő ég.De lehet a bekötés kontaktos,hibás a foglalat,bármi.

(#42329) Degeczi válasza pjen (#42328) üzenetére


Degeczi
nagyúr

:W

(#42330) koxx


koxx
MODERÁTOR

Na akkor zarjuk le ezt a suto uveg robbanos szalat mert nem vezet sehova. Ugyis mindenki szakerto a temaban.

(#42334) wrox válasza wrox (#41526) üzenetére


wrox
senior tag

Esetleg ha valakit érdekel a fejlemény.
Szóval, annyi rosszat hallottam a BEKOról, hogy inkább az AEG mellett döntöttem, pontosan ez mellett:
AEG FSE82710P

Media Markt-ból rendeltem, mert a márkaboltnál nem volt raktáron.
Gép megérkezett, beüzemeltem, első tisztító mosás iiiiiinduul. 20 perc múlva szép hibaüzenet, i50.
Fasza. Felhívtam a szervizt, mondták ez bizony otthon nem elhárítható.
Hívtam médiamárkékat, gépért jönnek majd pár nap múlva, elszállítják utána majd küldenek másikat. Mondom nem lehetne, hogy egyből hoznak helyette cserét, nem nem, ilyet nem lehet. 3 nap múlva jöttek érte, mondj a a fuvaros, hogy nem is érti, miért nem hoztak helyette cserét, így szokták pedig, Pislogok, na mindegy, majd holnap jönnek, gondoltam. De mondták hogy majd küldik a másikat valamikor, gyógyszer elgurul, mondtam nem kell másik, pénzt kérem vissza. Még aznap megrendeltem (gondolván az első megérzés a helyes :W ) egy Beko DIN28431-et az Euronicstől. Következő hét csütörtökön megérkezett. (reménykedtem pedig, hogy hamarabb, otthon már így is magyarázkodnom kellett, hogy mi a f*szt variálok már)
Gép beüzemel, (Hozzáteszem, hogy ha vakteszten kellett volna döntenem a 2 gép között, akkor a BEKOt választottam volna, sokkal minőségibbnek hatott nekem. Plusz a szigetelés mennyisége is meggyőzőbb volt, mint az AEGnél, azon szinte semmi nem volt, csak egy kis ragasztott gumi a tetején, a Bekon meg vastag filces anyag mindenhol.)
Nyekergés, na mondom fasza, mi ez, kerregés, ahogy a szivattyút beizzította, jól indul, gondoltam.
Következő mosogatásnál már nem volt nyekergés.
Vasárnap este gép elindít, tv-zünk, egyszer csak zúgás, kimegyek, hallom a gépből jön, van benne egy szárító ventilátor, annak a hangja (nesze neked 42 decibel), pár perc múlva hallom, hogy nem hallom, kimegyek, még akkor is ment, de akkor már csak úgy hallatszott, ha közel hajoltam. Na most hogy ez direkt ilyen hangos az elején, utána lejjebb veszi a fordulatot, vagy hibás és csapágyas nem tudom, de félve az asszonytól nyugtatgatom, hogy biztos jó lesz ez, erre beindítja a program végén a szivattyút, hát ez se volt csendes. Kerregett mint a fene.
Ami még nem tetszett ebben, hogy ha az alsó kosárba betettem a mélytányérjainkat, akkor annyira fel kellett emelni a középső kosarat, hogy pl. egy Coca Colas 3 dl-es pohár már nem fért be.
Hétfőn Euronics felhív, gép visszaszállít. Most megint itt vagyok gép nélkül.
Most agyalok, hogy mit kéne venni, ami evőeszköz tálcás (eleve ez volt az egyik ok, amiért a Samsungot lecseréltem), és elég hely van benne, és 200 alatt van.

(#42335) BB9000 válasza wrox (#42334) üzenetére


BB9000
senior tag

Siemens nem játszik? Itt van pl. ez: Siemens SN636X03ME

(#42336) #32577792 válasza wrox (#42334) üzenetére


#32577792
törölt tag

Én motyogatómachine esetén Bosch-t szoktam ajánlgatni, mert nekünk az van, 6-os széria és teljesen elégedettek vagyunk vele. Bár nejem egyszer stresszelt, hogy besz...t a gép, csináljak valamit. Hát jó, kinyitottam, látom alul tele vízzel. Szűrő ki, kitisztít, vizet kiszedtem, indít és happy.

------

Amikor azt mondtam, hogy nekem a Beko szárítógép minőségibb cuccnak tűnik, mit az AEG mosógép, kaptam rendesen.
De akkor is így van.
Jelek szerint akkor minőségben egy szinten vannak? ;]
Mindenképpen érdemes fizikálisan megnézni ezeknek a belsejét, hogy miként variálható. Mi így tettünk és mivel ez volt az ajánlott is, így összefutottak a szálak.

(#42337) Lauda válasza wrox (#42334) üzenetére


Lauda
félisten

nem lehetne, hogy egyből hoznak helyette cserét, nem nem, ilyet nem lehet. 3 nap múlva jöttek érte, mondj a a fuvaros, hogy nem is érti, miért nem hoztak helyette cserét, így szokták pedig,

Ez konkrétan hülyeség amit mondott a fuvaros. A media markt csak úgy cserél terméket, hogy előbb beszállítja az egyiket, azt jóváírják a vevőnek (maguknál a belső rendszeren), majd csak utána tudják kiszámlázni és kiszállítani a másikat. Tapasztalat, én is végigjártam ezt az utat.

(#42338) ribarszki válasza wrox (#42334) üzenetére


ribarszki
őstag

Tidom, hogy utálni fog a fórum egy része, de MIELET! Nincs zsákbamacska, nincs szarakodás. Vedd meg a belépő gépét 199k-ért és pont. Ott nincs idegeskedés. Működik és kész!

(#42339) Lauda válasza ribarszki (#42338) üzenetére


Lauda
félisten

A miele-nél is lehet gyári hibás alkatrész.

(#42340) koxx válasza Lauda (#42339) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

De sokkal kisebb a hiba valószínűsége egy felsőkategóriás gyártónál.

(#42341) Lauda válasza koxx (#42340) üzenetére


Lauda
félisten

Így van. Ettől még kifoghat rosszat. Az aeg és a beko sem ennyire hulladék, egyszerűen belenyúlt a fekáliába mélyen.

[ Szerkesztve ]

(#42342) ribarszki válasza Lauda (#42339) üzenetére


ribarszki
őstag

Igen lehet. Sokkal-sokkal kisebb százalékban mint más gyártóknál. AEG és a Miele nem egy ligában focizik.

(#42343) wrox válasza Lauda (#42341) üzenetére


wrox
senior tag

Ezt szépen megfogalmaztad, és milyen igazad van. :DDD :DDD

A szállítók mondták a cserés dolgot, visszagondolva nem egy felkészült bandának látszottak.

(#42344) Lauda válasza wrox (#42343) üzenetére


Lauda
félisten

Az azonnali cserét úgy tudod velük megoldani, hogy veszel egy másik gépet, a visszaszállítandóról meg leadod a visszaszállítási igényt. Mikor a szállítócég megkeres a kiszállítás/visszaszállítás ügyében, velük megbeszéled, hogy úgy szervezzék a fuvart, hogy egy napra essen mindkettő. Tehát két külön ügy fut egyszerre. Így megoldható simán. Annyi, hogy két gépben áll a pénzed, amíg az első árát vissza nem kapod.

[ Szerkesztve ]

(#42345) #32577792 válasza ribarszki (#42338) üzenetére


#32577792
törölt tag

Én biztos nem utállak :)
Saját tapasztalatot tudok mondani a Bosch azon gépéről, a másikról nem. Tudom, hogy vannak olyan gépek, melyek soha-soha de tényleg soha nem romlanak el, max ha összefutnak mörfibácsitételével :)
De azért YT-n találni közöttük is problémásat.

(#42346) blattida válasza Lauda (#42339) üzenetére


blattida
nagyúr

Lehet, de az a teszteken kiderül, mivel minden gépüket alaposan letesztelik és csak hibátlanul csomagolják és szállítják, de az igaz, hog a szállításkori sérülés nem kizárható, ezért semmit sem szabad venni, ez a megoldás. Vagy hagyjuk a hülyeséget és vegyen azt, amit jónak lát. Edigital, euronics, emag, ez a trió szereti újra eladni a hibával visszaküldött és/vagy szállításkor sérült gépeket, éppen ezért annyira nem is ajánlottak.

[ Szerkesztve ]

Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||

(#42347) Lauda válasza blattida (#42346) üzenetére


Lauda
félisten

Hiába megy át a teszten, attól még az első mosáskor elromolhat az alkatrész. Felesleges ezt ragozni meg mielézni, mert ugyan úgy beszarhat az első használatkor.

(#42348) ribarszki válasza Lauda (#42347) üzenetére


ribarszki
őstag

Igen, beszarhat hiszen technikai eszköz. Csak nem mindegy, hogy mekkor erre az esélyed.

(#42349) Lauda válasza ribarszki (#42348) üzenetére


Lauda
félisten

Csak nem mindegy, hogy mekkor erre az esélyed.

Tök mindegy. Ha működik azért, ha nem működik meg azért. Semmire se mész az esélyekkel bármelyik is történik veled.

[ Szerkesztve ]

(#42350) blattida válasza Lauda (#42347) üzenetére


blattida
nagyúr

Pont az a lényeg, hogy nem ugyanúgy, de ezt elismerni sosem fogod. Nem a miele-n van a hangsúly.

Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Háztartási gépek (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.