Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46623) utgyuru


utgyuru
aktív tag

Egy case-el kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni.
Műszaki cikket vásároltam, ami használtként volt hirdetve, de nem volt megjelölve, hogy lenne hibája.
Mikor megérkezett, akkor egyértelműen látszik, hogy van egy hibája, amiről csináltam is videót, majd szervíz válasza alapján a javítási költséget kértem az eladótól refundnak. 62 eur-ért vásároltam, 23 lenne a javítás.
Az eladónak is csatoltam a videót, erre ő azt válaszolta, hogy mikor feladta még nem volt baja, biztos a szállításkor sérült meg, de kifizeti a 23 euró felét, ha szervíztől kapott papírt beszkennelem neki. Mikor kibontottam, akkor direkt csináltam fotókat "előre", csak bele volt téve egy dobozba, nem volt kipárnázva meg semmi ilyesmi. Egyrészt nem az összeg felét szeretném, mivel én nem hibás termékért fizettem, másrészt meg mivel csak emailben beszéltem a szervízzel, beszkennelni se tudok mit.
Ilyenkor mit lehet tenni?

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.