Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47251) Dluinet válasza havri1 (#47250) üzenetére


Dluinet
nagyúr

nem biztos hogy jól tudom, szeptember 15 utáni rendelésekre vonatkozik, vagy szeptember 15 után megérkezettekre, vagy valami ilyesmi :DDD

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#47252) Degeczi válasza Dluinet (#47251) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Logikus lenne, h csak a változás utáni vásárlásokra vonatkozzon, hiszen biztosan van eladó, aki ilyen feltételekkel inkább nem listáz - és visszamenőleg nem szivassák meg.

Ezzel együtt meg lehet próbálni egyezkedni, legalább feleztetni a visszaküldés költségét vagy ilyesmi.

(#47253) Dluinet válasza Degeczi (#47252) üzenetére


Dluinet
nagyúr

augusztus 7 körül meghirdetett változás, amit minden regisztrált ebay-es megkapott e-mail-ben
tehát aki augusztus 15-én hirdette meg a termékét, az tudott róla

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#47254) utgyuru


utgyuru
aktív tag

Az ebay supporttól hogyan lehet "csak" kérdezni? A nyitott case-emmel kapcsolatban kérdezném, a contact-nál odamentem, hogy item wasn't as described (emiatt nyitottam a case-t), de ott csak Open request gomb van, és nem akarok újat nyitni, csak kérdeznék egy technikai jellegűt.

(#47255) prannk válasza Dluinet (#47253) üzenetére


prannk
őstag

Mi az üzenet tárgya?

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#47256) Dluinet válasza prannk (#47255) üzenetére


Dluinet
nagyúr

"Updates to the eBay User Agreement, User Privacy Notice and Money Back Guarantee
From: eBay
Sent: Aug-13-14 03:30 PM

Updates to the eBay User Agreement, User Privacy Notice, and Money Back Guarantee

Dear YYYYY,

We are writing to let you know about updates to the eBay User Agreement, User Privacy Notice (formerly known as Privacy Policy), and Money Back Guarantee (formerly known as Buyer Protection Policy). The updated User Agreement, User Privacy Notice, and Money Back Guarantee were posted on www.ebay.com on August 12, 2014.

The updated User Agreement is effective September 15, 2014, or upon acceptance for users who accept it via electronic click-through prior to September 15, 2014. The User Privacy Notice and Money Back Guarantee are effective immediately for new users and on September 15, 2014, for current users.

eBay User Agreement

Key updates to the eBay User Agreement:

Using eBay. Updates were made to clarify that users shall not use eBay's or other users' content without permission. This section has also been updated to indicate steps eBay may take to address abuse of its services and to make it clear that eBay may terminate or refuse service to anyone at its sole discretion.

Listing Conditions. This section has been updated to reflect that content that violates our policies may be deleted at our discretion.

Purchase Conditions. This section has been updated to make it clear that when you purchase an item on an eBay site other than eBay.com, you are subject to the User Agreement of that other site with respect to that purchase.

Translation. We augmented this section to indicate that, when automated translation tools are available, you direct us to use them to translate your listings into local languages and to provide you with access to translations of other users' listings.

Recording Calls. eBay may monitor or record telephone conversations with eBay or its agents for quality control and training purposes or for its own protection.

Returns. We updated this section to clarify that if eBay hassle-free returns are applied to your listings, you authorize eBay to remove the refund amount from your PayPal account, place the amount on your invoice, and/or charge your payment method on file. By the 2015 holiday season, all eligible domestic returns on eBay will be eBay hassle-free returns and sellers may not remove hassle-free return settings from their listings. We updated this section also to reflect this future change.

Global Shipping Program. We updated this section to underscore that for eligible listings for which you have not previously specified an international shipping option, buyers from select countries will be shown an International Priority Shipping option with end-to-end international tracking plus an estimate of associated import charges which will be confirmed for and paid by your buyer at checkout. If a buyer from one of the select countries purchases your eligible item, you simply ship the item to a US shipping center. Once accepted at the US shipping center, a global shipping provider handles the international shipping, customs clearance, and delivery of the item to your international buyer. Sellers are not responsible for any loss or damage during the international leg of the shipment; buyers take on compliance responsibility for the export and import shipment.

Money Back Guarantee. We updated this section to reflect changes in the Money Back Guarantee, specifically that sellers are responsible for return shipping costs if an item is not as described and that, if an eBay-generated return shipping label is used for return shipping on items not as described, we place the return shipping label cost on the seller's invoice.

Agreement to Arbitrate. With limited exception, all issues with respect to disputes between you and eBay will continue to be decided by binding arbitration on an individual, non-class, non-representative basis, unless you have opted out under the terms of the Agreement to Arbitrate. Updates made to the Agreement to Arbitrate include the following:

You may assert claims in small claims court, if your claims qualify, so long as the matter remains in such court and advances only on an individual, non-class, non-representative basis.
The arbitrator will decide all issues except issues regarding whether a dispute is subject to arbitration, the scope or enforceability of the Agreement to Arbitrate, or the interpretation of Section 1 of the Agreement to Arbitrate, which will all be issues a court, not the arbitrator, will decide.
In the interest of ensuring that you and eBay may provide each other an opportunity to work out any disputes between us before resorting to arbitration, you and eBay must send each other a Notice of Dispute that explains the nature of the dispute before initiating arbitration. If the dispute is not resolved within 30 days of sending the notice, arbitration may then be initiated.

eBay User Privacy Notice

Key updates to the eBay User Privacy Notice:
Name Change. We updated the eBay Privacy Policy to be more user-friendly and easier to read, starting with its name. Going forward, it will be called the User Privacy Notice. This name change does not reduce or change any of our commitments or responsibilities under the former Privacy Policy.

Organization. We organized the sections and their titles to make our practices more clear and transparent.

Summary Section. We added a summary section to the notice that allows you to quickly refer to key aspects of the notice and our privacy practices, and then links them directly to the more detailed sections, should you want to find out more information about an individual section or privacy practice.

Icons. The most visible change to the Privacy Notice is the addition of icons for each section and the corresponding privacy practices to enable quick, visual navigation.

eBay Money Back Guarantee

Key updates to the eBay Money Back Guarantee:
Consistent After-Sale Experience. We updated the policy to reflect that we're simplifying the after-sale experience for buyers and sellers with a new improved return process that gives buyers a more convenient and consistent way to return items—right from My eBay. Many of our sellers who use eBay hassle-free returns are paying for return shipping on faulty or not-as-described items. Starting September 15, an initial group of sellers, (and after a transition period, all remaining sellers) will be responsible for return shipping on items which are faulty or not-as-described. Many sellers are facilitating returns for faulty or not as described items, but for those sellers who choose not to facilitate a return or provide a return shipping label for a faulty or not as described item, we may refund their buyers without requiring the buyers to return the item, and in turn seek reimbursement from sellers.

Timelines. We updated the policy to clarify timelines for buyers and sellers when an item isn't received or isn't as described in the listing. For items that offer hassle-free returns, eBay will automatically issue a refund after the refund deadline has passed. When sellers offer extended return timeframes that are longer than the standard eBay Money Back Guarantee protection window, eligibility will be extended to protect these returns when sellers don't refund buyers in accordance with their return policy.

Local Pick-up or Freighted Items. We updated the policy to clarify that items damaged during pick-up or shipping, or not delivered when the buyer has arranged pick-up or freight, are not covered under the eBay Money Back Guarantee. We refer buyers to work with the freight company in such instances.

Appeals. We shortened the window for appeals from 45 days to 30 days after we make a decision about a transaction issue.

As with previous updates, other changes have been made to keep the User Agreement, User Privacy Notice, and Money Back Guarantee up-to-date with our product and service offerings. We encourage you to review the updated eBay User Agreement, User Privacy Notice, and Money Back Guarantee—they will apply to your account as of the dates noted above. If you choose not to accept the updated terms, visit this help page for further direction.

Thank you for being a part of the eBay Community.

Sincerely,

The eBay Team"

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#47257) prannk válasza Dluinet (#47256) üzenetére


prannk
őstag

És ebből melyik rész az,hogy az eladóé a visszaküldési költség?

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#47258) Dluinet válasza prannk (#47257) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Key updates to the eBay Money Back Guarantee:
Consistent After-Sale Experience. We updated the policy to reflect that we're simplifying the after-sale experience for buyers and sellers with a new improved return process that gives buyers a more convenient and consistent way to return items—right from My eBay. Many of our sellers who use eBay hassle-free returns are paying for return shipping on faulty or not-as-described items. Starting September 15, an initial group of sellers, (and after a transition period, all remaining sellers) will be responsible for return shipping on items which are faulty or not-as-described. Many sellers are facilitating returns for faulty or not as described items, but for those sellers who choose not to facilitate a return or provide a return shipping label for a faulty or not as described item, we may refund their buyers without requiring the buyers to return the item, and in turn seek reimbursement from sellers.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#47259) kerekfej válasza Dluinet (#47256) üzenetére


kerekfej
addikt

Ez 5 mondatban magyarra lefordítva (összefoglalva) kb mit jelent?

[ Szerkesztve ]

(#47260) Siriusb válasza utgyuru (#47254) üzenetére


Siriusb
veterán

Ha chat kell: [link]

(#47261) prannk válasza Dluinet (#47258) üzenetére


prannk
őstag

És akkor ez most mikortól számít? Szeptember 8 án vettem és 12 én kaptam meg. Akkor ez most érvényes rám?

[ Szerkesztve ]

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#47262) randras válasza Degeczi (#47247) üzenetére


randras
veterán

Nemcsak hogy felerősödnek, de jelenleg közel azonos az EU pártiak és ellenesek aránya. Nyilván ha Skócia kiválik, az egyensúly a rosszabbik irányba billen.

(#47263) utgyuru válasza Siriusb (#47260) üzenetére


utgyuru
aktív tag

Köszi

(#47264) randras


randras
veterán

Mióta hívják a case-t request-nek? :Y

(#47265) Siriusb válasza randras (#47264) üzenetére


Siriusb
veterán

Mivel én nem szoktam case-t nyitni, nekem fel sem tűnt, hogy nem így szoktak rá hivatkozni:
Request # 123456789: You've received a full refund
Mondjuk ma a request szó egy pillanatra meglepett.

[ Szerkesztve ]

(#47266) zsolt19900


zsolt19900
őstag

erre valaki

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#47267) Dluinet válasza zsolt19900 (#47266) üzenetére


Dluinet
nagyúr

itt a kékszínű contact-ra kattintasz

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#47268) Degeczi válasza randras (#47262) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Na, úgy néz ki, ez a veszély nem fenyeget egy darabig, meglepően sokan választották az egységet.

(#47269) randras válasza Degeczi (#47268) üzenetére


randras
veterán

:K

(#47270) Fancy-boy válasza Dluinet (#47267) üzenetére


Fancy-boy
addikt

Lehet megjegyzést írni a rendeléshez.
Van egy olyan rész, hogy Üzenet az eladónak, mikor megveszed.
Neki jelezni fogja a rendszer, hogy valaki írt a rendelés mellé üzenetet is.
Tehát nem külön kell felvenni vele a kapcsolatot.

[ Szerkesztve ]

(#47271) vacs


vacs
veterán

Sziasztok.

Az egyik rendelésem 45 napon belül nem érkezett meg, ezért visszakértem a pénzt, amit az eladó vissza is utalt. Viszont pár napja (a rendeléstől számított kb 2,5 hónap után) megérkezett a cucc, ezért szeretném az eladónak kifizetni.

Írtam neki és ezt a választ kaptam:
So glad to hear that you received it finally.
In this case, would you like to send money to our paypal account: paypal@ebay.sh.cn ?
You just need to sign in your paypal account, click "send money", Paypal will lead you.
Could you please kindly tell us the transaction number when you repaid for it? That would be greatly appreciated.

Valaki le tudná írni érthetően, hogy mit kell csinálnom?

[ Szerkesztve ]

(^)(>.<)(^)

(#47272) Dluinet válasza Fancy-boy (#47270) üzenetére


Dluinet
nagyúr

de azt lesz@rják, mert már fizettél

beírta a hirdetésbe hogy random szín
üzenetben írtam hogy milyent szeretnék és próbálja meg azt küldeni
Szerinted azt kaptam?
Semmilyen reakció nem volt, és nem is panaszkodhatok senkinél, mert a hirdetésben vállaltakat maradéktalanul teljesítette.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#47273) Fancy-boy válasza Dluinet (#47272) üzenetére


Fancy-boy
addikt

Szerinted, ha azt írta, hogy random szín, akkor?
Persze, hogy nem fogja figyelembe venni a kérésedet.
De itt választható a kép.

Ráadásul sok eladó direkt feltünteti a termékleírásban, hogy a megjegyzésbe írják a "kívánságokat".
Szóval az nem igaz, hogy nem veszik figyelembe. Maximum bizonyos eladók nem.

[ Szerkesztve ]

(#47274) Dluinet válasza Fancy-boy (#47273) üzenetére


Dluinet
nagyúr

akkor szoktam használni, ha az eladó feltünteti, semmilyen más esetben nem foglalkoznak vele

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#47275) mcs10


mcs10
tag

Hali

eladás...termékfeltötltés

10 termék/ hónap

hogyan lehet ezt a limitet emelni?

mcs10

(#47276) prannk


prannk
őstag

Hali.

Most ez a case ez mi? Már jó 2 napja nem írt az eladó. Írtam neki,hogy full refund kell nekem. Hogyan tudom az ügyet eljuttatni a paypalhez? Vagy az ebaynak,hogy vizsgálják ki az ügyet aztán kapjam meg a refundot.

(nem azt kaptam ami a leírásban volt)

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#47277) KamuMazsola válasza prannk (#47276) üzenetére


KamuMazsola
őstag

A Resolution Center-ben az "I received an item that does not match the seller's description"-t választod, majd continue, ott ki kell választani melyik termékkel van bajod és leírod mit kérsz. Kb így.

Üdv.: KamuMazsola

(#47278) havri1 válasza vacs (#47271) üzenetére


havri1
félisten

Belépsz paypalra, send money, és az ő paypalos emailjara tudod a pénzt utalni.
2 opció van, family abd friend, és a másik.
Egyiknél te fizeted a jutalékot, a másiknál ő.

havri

(#47279) prannk


prannk
őstag

Ez micsoda? Itt is jelenthetem? Így megkapom a refundot?

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#47280) prannk válasza prannk (#47279) üzenetére


prannk
őstag

áhhhh :W Nem értem. Valaki segítsen már legyen szíves.
Szóval vettem egy nadrágot és teljesen más nadrágot kaptam.Nyitottam case-t kb 1 hete. Probáltuk megbeszélni a dolgot,de nem nagyon ment a dolog. Én már jó 2 napja írtam a case-be hogy full refundot kérek. Erre nem írt vissza semmit.
Most szeretnék full refundot. Ezt hogyan tudom megtenni? Mert az eladót nem nagyon érdekli. Rámentem,hogy I received an item that does not match the seller's description. Utána kiválasztottam a tételt és semmi. Van egy kék gomb (Search) oda be van írva,hogy nem azt kaptam ami a leírásban volt) megnyomom és előjönnek ilyen segítséget. Nem tudom mit kell csinálni.. Valaki segíthetne. :R :R

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#47281) KamuMazsola válasza prannk (#47280) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Az ebayen jelentkezz be.
Jobboldalt My eBay -> legördülőből summary
klikkelj a termék mellett lévő Contact seller-re
Majd a második elé tedd a pontot "I received an item that does not match the seller's description"
A következő oldalon tölts ki mindent, ha valamit nem értesz a fordító segítségedre lehet. Olyasmik kellenek, hogy hány darab, kell telószám is, de a gombot tedd oda, hogy az eladó ne kapja meg. Utána írd az ablakbe a problémád.

[ Szerkesztve ]

Üdv.: KamuMazsola

(#47282) KamuMazsola válasza KamuMazsola (#47281) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Lehet nem jól értettem. Ha már nyitottál caset, akkor az ebay oldalán a lap alján jobboldalt ott a resolution center, arra ráklikkelsz és ami bejön ott már látod a megnyitott ügyedet. Ráklikkelsz a "See details"-re.
A következő oldalon felső harmadban ezt keresd:
•You can also add a message to the seller or close this case.
Az add a message-el tudsz még írni az eladónak.

Üdv.: KamuMazsola

(#47283) csocso34


csocso34
csendes tag

Sziasztok! Megtudná valaki mondani,hogy jelenleg ki a Colissimo csomagküldőnek az itthoni partnere?

(#47284) fardem válasza prannk (#47276) üzenetére


fardem
aktív tag

1. ha ebay felületen nyitsz case-t akkor paypal felületen nem lehet ugyanarra a cuccra.
2. ebay felületén indítottad a "item not as described..." case-t.
3. kb 6-7 napig nem lehet döntést kérni az ebayről. addig csak levelezgetés megy az eladóval. kb 7 nap után megjelenik olyan opció, hogy "escalate to claim", ami azt jelenti hogy követeléssé alakítod a vitát és lezárod a diszkurzust az eladóval. ilyenkor a rendszer megkérdi, hogy mit akarsz (full refund, stb.) ezután már nem lehet irkálni az eladónak, az ebay dönt a dologról.

(#47285) mirci18


mirci18
addikt

Szevasztok.
Nem tudtok nekem erről a cipőről felvilágosítást adni hogy kint hogyan és hol találom meg?:
[link]

Tetszik nagyon főleg mivel 48-as méretben is létezik.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#47286) Josi válasza mirci18 (#47285) üzenetére


Josi
aktív tag

Amit talaltam az drágább.
cipő
De hajrá, hátha van olcsóbb.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#47287) mirci18 válasza Josi (#47286) üzenetére


mirci18
addikt

Nem jó a link nem nyitja meg.
Azért köszi.

Egyébként olyan 6-7 e ft-os kinti árra tippelek.

[ Szerkesztve ]

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#47288) csocso34 válasza mirci18 (#47285) üzenetére


csocso34
csendes tag

[link]

[link]

[ Szerkesztve ]

(#47289) Degeczi válasza mirci18 (#47285) üzenetére


Degeczi
nagyúr

A Google már régóta képet is tud keresni, nagyon jó hatékonysággal.
Ha nem tudja a böngésződ, érdemes telepíteni Google Image Search kiegészítőt, és akkor lementeni sem kell a képet, csak jobb gomb, és Search image by Google

Pl. itt egy találat az Alin

(#47290) Josi válasza mirci18 (#47287) üzenetére


Josi
aktív tag

Így jár aki tabletről próbál linket beilleszteni. :)

Ez a jó

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#47291) w.miki


w.miki
veterán

Kínából rendeltem egy 64GB-os flash drive-ot, de úgy tűnik hibás a pendrive.
A h2testw szerint a memóriakártya:
The media is likely to be defective.
7.6 GByte OK (16025246 sectors)
54.8 GByte DATA LOST (115038562 sectors)
Details:0 KByte overwritten (0 sectors)
0 KByte slightly changed (< 8 bit/sector, 0 sectors)
54.8 GByte corrupted (115038562 sectors)
0 KByte aliased memory (0 sectors)
First error at offset: 0x000000001e842000
Expected: 0x000000001e842000
Found: 0x210000401e842000

Az eladó azt írta, ad refund-ot, tartsam meg a drive-ot.
Lehet valamilyen módszerrel ezt a 7-8GB jó részét használhatóvá tenni?
Mit ajánlanátok?

[ Szerkesztve ]

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#47292) mirci18 válasza Degeczi (#47289) üzenetére


mirci18
addikt

Komolyan :Y
Ezt nem is tudtam.
Köszi.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#47293) Josi válasza w.miki (#47291) üzenetére


Josi
aktív tag

Nem hibás, hanem hamisítvány.
Egy 8GB pen epromja van átírva, hogy 64-nek lássák.
Elvileg vannak programok, amivel be lehet irni a valós méretet.
Az eladó azért ilyen készséges, mert tudja mit árult. :)
Jelentheted az ebaynak, hogy hamisítványt árul.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#47294) raziel01 válasza w.miki (#47291) üzenetére


raziel01
veterán

Azok miért csodálkoznak, hogy kamut kapnak akik 8 GB-os pendrive árán rendelnek 64 GB-ost?

(#47295) w.miki válasza Josi (#47293) üzenetére


w.miki
veterán

és mi az a program? :DDD

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#47296) w.miki válasza raziel01 (#47294) üzenetére


w.miki
veterán

ja, akkor tegyük törvényessé a csalást :U

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#47297) Josi válasza w.miki (#47295) üzenetére


Josi
aktív tag

Itt olvashatsz utána:
Fake pendrive javítási segédlet

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#47298) raziel01 válasza w.miki (#47296) üzenetére


raziel01
veterán

Nem azt mondom de naivnak se kell lenni.
Eladó hibája is de azt ne mondja senki, hogy volt arra esély, hogy 2-3 ezer Ft-ért vesz 64GB-os pendrive-ot.

(#47299) vacs válasza havri1 (#47278) üzenetére


vacs
veterán

Köszönöm a segítséget, sikerült. :R

(^)(>.<)(^)

(#47300) quailstorm


quailstorm
nagyúr

Hello!

Most augusztusban rendeltem egy komától Sony Ericsson Xperia X10 mini pro-ba szalagkábelt. 2k HUF free shipping. phone123 a neve. Előtte egy Nokia C3-01 érintőt rendeltem, megkaptam, beszereltem, ezért választottam megint őt.
A csomag a dátum lejárta után sem jött meg. Caset nyitottam, és azt mondtam hogy kell a szalagkábel. Itthon nem is volna meg 5k alatt...
Mai válasza, újraküldi, hátha elveszett a postán, és zárjam a caset.
Kértem tőle bizonyítékot a feladásról. Tán csak kap egy számlát vagy valamit.

Ennyi szerintetek elég biztonságnak?

Mi van ha jövő héten még is megjön a cucc? Mondjuk már az utolsó határidő is lejárt...

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.