Gyakori kérdések és alkalmazás ajánló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Stauffenberg
nagyúr
A videojáték pont egy olyan példa, ahol a swap nem igazán megoldás, mert azonnal kell az adat és ha a CPU/GPU nem kapja meg időben, akkor nem fog elkészülni a képkocka, megnő a frame time és szaggatni fog. Egy fotószerkesztésnél például már más a helyzet, mert _érdemben_ nem akaszt meg ha valamit a swapból kell kikukázni ilyen SSD sebességek mellett.
Az alap M1 meg amúgy sem erős 3D-ben, szóval többszörösen halmozottan hátrányos helyzetű ha videojátékról van szó.