AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-04-17 19:00:18
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Yutani
nagyúr
Sajnos nem volt jó a Na Palihoz, viszont van egy általános megoldás az Unreal motoros játékokhoz: A problémát a CNQ/IEST okozza, a játék rosszul határozza meg a CPU sebességét miatta. Ezért a parancsikonban a "CÉL"-nál az .exe után be kell írni, hogy:
-CPUSPEED=xxxx
Ahol az "xxxx" a CPU normál módú órajele, megahertzben megadva. Azaz az én 4600+ X2-m 2400 MHz-en fut terhelés alatt, így a "xxxx" helyére 2400-at írtam. Így már játszható.
#tarcsad