Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Patrol

    tag

    válasz Patrol #45596 üzenetére

    Sziasztok,

    Beszéltem az LG szervizesével is, aki azt mondta, hogy rengeteg ilyen jellegű problémát jeleznek nekik a UPC-s ügyfelek.
    Főleg azok, akik friss médiakártyával rendelkeznek.
    Ilyenkor az LG a saját és az ügyfél megnyugtatása végett vezérlőpanelt szokott cserélni a TV-ben, de ez jellemzően nem oldja meg a problémát.
    A probléma pár hét, 1 hónap elteltével "magától" szokott megoldódni.
    Az LG-s szerelő azt mondta, hogy a jelenség olyan, mintha nem lenne jogosultság adva az EPG-hez és ezt egy idő elteltével a UPC megadná, vagy aktiválna valamit...

    Az LG szakembere azt is megerősítette, amit itt a fórumban írtak páran, hogy korábban még a webOS 1.0-nál valóban volt egy ilyen jellegű LG szoftverhibájuk is, de ezt akkor egy frissítéssel elhárították, valamint a webOS 2.0-nál már ilyen jellegű szoftverhiba sosem fordult elő.

    Az LG szerint zaklassam emiatt a probléma miatt a UPC ügyfélszolgálatot.
    A UPC ügyfélszolgálat szerint a TV-m nem kompatibilis a médiakártyájukkal, (valóban nincs a weboldalukon lévő listában) de nyugodjak meg a médiakártya szoftverét folyamatosan frissítik és jelzik a TV-m típusának inkompatibilitását.

    Figyelgessem a weboldalukon található kompatibilis listát és a médiakártya frissítéseit.

    Itt áll a dolog most.

    Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés