Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108008) Roland-87


Roland-87
aktív tag

Érdeklődnék hogy milyen módon tudok a szolgáltatónál reklamálni a nem megfelelő hibaelhárítási eljárás miatt, ugyanis 2 hete (pontosan egy új szomszéd beköltözése óta) a feltöltési sebességem a felére időnként a tizedére esik, a csomagvesztés meg akkora hogy még böngészni sem lehet esténként, a visszairány zajos még sem tesznek semmit megint, a kiérkező szerelők szerint ameddig nincs szakadás addig nekem nincs jogom panaszkodni mert van internet. Szerintem azért ezt így nem tehetné meg egyetlen szerelő sem hogy ránézés nélkül azt mondja hogy ezzel ő nem tud mit tenni, szerinte külön csapat van a zajmentesítésre de azt mondta hogy ez több hét akár hónap is lehet addig meg sajnos ilyen marad a netem, hát én azt gondolom ez így nem elfogadható így szeretnék panaszt tenni a sokadik ilyen eljárás miatt amit a szerelők részéről tapasztalok, az nmhh-nál nem tudom erre érdemes-e bejelentést tenni vagy érdemes-e mérődobozt igényelni. Szerintük egyébként az is teljesen normális hogy 22mbit feltöltés helyett 5-10 körül van most már napok óta éjjel is.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.