Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#43151) HKorn válasza dethroner (#43149) üzenetére


HKorn
addikt

Az a baj, hogy ez a mild hibrid sokat nem ér, nem is véletlenül csúfolják kamuhibridnek. Majd ha a Toyota féle HSD rendszert megkapják az lesz érdekes.

Run&Ride

(#43152) bajaki válasza tboldi (#43135) üzenetére


bajaki
őstag

Meg is rendeltem a dolgokat a Kauffertől, köszönöm az ajánlást. :R

Kollektív kérdés: otthon le tudom cserélni a fékfolyadékot a hagyományos, átpumpálós módszerrel? (Vagy kellhet speciális műszer az ABS miatt, hogy onnan is ki lehessen járatni a régi folyadékot.)

(#43153) ncc1701 válasza z0l1ka (#43122) üzenetére


ncc1701
veterán

Használat függő. Városban, rövideken menve hamar fárad. Yaris 2-ből is volt olyan, akinek 130e körül már cserés volt, enyém bírta 350ekm-ig, de én sokat megyek városon kívül is, ott meg ki tud égni, mert rendesen felmelegszik. Újabb kocsikban nem véletlen teszik a katalizátort a moci mellé, úgy rögtön melegszik.

(#43154) tboldi válasza bajaki (#43152) üzenetére


tboldi
nagyúr

Még mindig osztogatnak kesztyűt? :D

Nekem is időszerű lenne a fékfolyadék cseréje, már egy ideje porosodik a Motul RBF660 a polcon, de én nem merek otthon nekiállni, hiába végeztem el egy autószerelő OKJ-t. Sosem csináltam még ilyesmit. :DDD

(#43155) dethroner válasza HKorn (#43151) üzenetére


dethroner
veterán

Lehet a tulajnak nem sokat ér, mert mondjuk csak pár deci benzint tud vele megtakarítani, de a gyártónak lehet pont ez a pár deci jelenti azt, hogy még belefér a co2 szintbe. Gondolom jóval olcsóbb is egy ilyen kis villanyos cumót ráakasztani a már meglévő hajtásláncra, nem kell túl sokat áttervezni a mérnököknek. A teljesen új toyota rendszert azért valahogy bele kell integrálni kaszniba, ez több idő és költéség, de az is közeleg, de előbb még a mild van terítéken. Kíváncsi leszek hogy tényleg eltűnik egy időre a haza gyártás, vagy sem.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43156) HKorn válasza dethroner (#43155) üzenetére


HKorn
addikt

De az S-Crosst, meg a Vitarát nem is gyártják máshol, szóval az kisebb csőd lenne a Suzukinak, ha csak a Swiftből meg az Ignisből kell megélnie. Mindenesetre kiváncsi vagyok én is, mi hogy alakul.

Run&Ride

(#43157) dethroner válasza HKorn (#43156) üzenetére


dethroner
veterán

Gondolom nem hosszú időről van szól, lehet csak néhány hónap mire átáll a gyártás, de nagyon határozottan mondta hogy a túloldalról (ott álltak a vitarák és scrossok) nem lehet már semmit rendelni, ami még a szalonban van, annyi.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43158) Hadrianus válasza dethroner (#43149) üzenetére


Hadrianus
csendes tag

Ezt én is hallottam most az autó show-n a Millenárison. Ott a Suzukis fickó azt mondta, a SUV-ok erősebb hibridet kapnak (de nem Toyotát), a részecskeszűrő pedig esélyesen eltűnik, a Swiftbe bele se kerül :D A hibrides S-cross árára azért kíváncsi leszek... Persze ez várható volt, hiszen a mostani SUV-ok még messze voltak az előírt kibocsátástól.

[ Szerkesztve ]

(#43159) dethroner válasza Hadrianus (#43158) üzenetére


dethroner
veterán

Igen, nekem is azt mondta hogy amíg a toyotás hibrid rendszer nem készül el, addig kell ezeket a mild hibrideket gyártani.
Szó volt még az 1,4T motorról. Azt mondta egy cross-t lemértek padon, 150 ló volt benne, és hogy azok nagyon le vannak fojtva, de még így is 10 paripával több volt benne, mint a gyári érték. Ugyanez a motor a sport swiftben még állatabb, ott csak egy elekronikus szabályozás került bele, azt nagyon könnyű lenne megkerülni és több mint 190 lóerőt vizionálnak a hozzáértő szerelők, hogy azt pár perces melóval ki lehetne tolni belőle, de nem zárják ki a még sokkal többet sem. Valami 260-as elméleti maximumról beszéltek, ami nekem elég hihetetlennek tűnik egy 1,4-es motortól, de aztán eszembe jutott hogy igaz teljesen más kávéház, de az F1 motor is csak 1,6-os, mégis 1000 lóerő környékén van. Szóval a franc se tudja mi igaz belőle, de gondolom nagyobb rálátása van a saját dolgaikra, mint nekünk átlagembereknek.

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43160) Napfénysüti válasza dethroner (#43159) üzenetére

Mondok egy durva dolgot ha már az F1 szóba került. 1986-ban (!!!) a BMW 1500 ccm-es motorja tudott 1400 lóerőt. 33 évvel ezelőtt az azért nagyon brutál volt. :Y

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#43161) dethroner válasza Napfénysüti (#43160) üzenetére


dethroner
veterán

Hát igen, az volt ám csak a szép idő, akkor még néztem F1-et :K
De az edzéskör végén azt a motort valószínüleg beleengedték a darálóba, mert sokkal többet nem bírt ki.

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43162) HKorn válasza dethroner (#43161) üzenetére


HKorn
addikt

A 260 lovas 1.4T- is hamar kukázhatnád.

Run&Ride

(#43163) pjen válasza HKorn (#43162) üzenetére


pjen
félisten

¹lehet a 190 lovast is.

(#43164) dethroner válasza HKorn (#43162) üzenetére


dethroner
veterán

Valószínű :D
Most mentem egy kb 6 km-es utat, és a vége felé nagyon durva égett szag jött be az utastérbe, amikor megálltam körbejártam megtapizni a kerekeket és égetően forró volt a két hátsó felni és a jobb oldaliból jött a durva szag. Az elsők is melegek voltak, de a két hátsó tényleg olyan szinten hogy nem tudtam a kezem a felni tartani és mondom, kb 10 perces út volt. Ez új autónál normális, vagy kezdjek fosni?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43165) BigBlackDog válasza dethroner (#43164) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Ha a kézifék ki volt engedve, akkor nem hinném, hogy normális a bűzölgő és a melegedő hátsó fék. Alapvetően eddig az volt a tapasztalatom, hogy mindig az első tárcsák voltak a melegebbek (többnyire előre megy a nagyobb része a fékerőnek).

[ Szerkesztve ]

(#43167) dethroner válasza BigBlackDog (#43165) üzenetére


dethroner
veterán

Ennek hátul is tárcsafékek vannak. Pontosítok, nem én vezettem, ott ültem az anyós ülésen, de szerintem nem volt behúzva a kézifék, mert amikor észleltem a szagot és a forró felnit, megkértem a csajomat hogy behúzott kézifékkel próbáljon elindulni és nagyon emelte az autó az elejét, érezhető volt hogy erőlködik. És ezt előtte nem tapasztaltuk, szépen, fürgén ment. Picit rozsdafoltos volt a hátsó tárcsa a szalonban, és van is némi surrogó hang fékezéskor. Nem lehet hogy majd bekopik? :)

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43168) dnelb válasza dethroner (#43159) üzenetére


dnelb
veterán

ez mind kamu volt, gondolom tették az agyukat a népnek. kornelka lemerte, 2x is 140 ló lett az scross. SS remappal 170 loig bírja.. intake, kipuf, intercooler 190. Nagyobb turboval 225ig jutottak, felette már bele kell nyúlni a motorba.

[ Szerkesztve ]

(#43169) dethroner válasza dethroner (#43167) üzenetére


dethroner
veterán

Ma reggel ment melóba az autóval a csajom és a lelkére kötöttem megállás után tapogassa végig a felniket. Azt mondta semmi melegedés, semmi szag nem volt. És megnézte, a kézifékvisszajelző még az első kattanás előtt jelez, tehát az se lehetett tegnap, hogy csak kicsit volt behúzva és azért nem jelzett vissza. Fura, de remélem ez csak azért van mert új és még össze kell csiszolódni a féknek. Lehet hogy útközben az egyik fékezés után nem nyitott teljesen vissza és ezért melegedett?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43170) noorbertt válasza dethroner (#43169) üzenetére


noorbertt
őstag

Tegnap vetted át...
Guruljatok vele vissza és nézzék meg. 10perc

(#43171) ncc1701 válasza noorbertt (#43170) üzenetére


ncc1701
veterán

Fékre/futóműre nincs gari, azzal ha akarnak elhajtanak. Csak szólok.

(#43173) BigBlackDog válasza ncc1701 (#43171) üzenetére


BigBlackDog
veterán

És mi miatt nincs? Szavatosságot/jótállást szerintem kötelezően vállalniuk kell.

(#43174) csaba1203 válasza BigBlackDog (#43173) üzenetére


csaba1203
addikt

Lehet akár attól is,hogy valami szorul vagy szállítás során sérül de szerintem is kell,hogy legyen rá jótállás,mert ez csak használat közben derül ki. :K

(#43175) ncc1701 válasza BigBlackDog (#43173) üzenetére


ncc1701
veterán

Passzolom. Szerelő haveromhoz hordanak mindenféle, még bőven garis autót. Ilyen 5ekm-en belüli motorhibás, széthullott futóművest. Garival lepattintják a tulajt, járni kell valamivel, inkább megcsináltatja zsebből. A srác mondta, h fék-futóművel szinte felesleges is garival próbálkozni. Vagy ha valaki sportból jogászkodik, van ügyvéd ismerőse, rászánja azt a pár évet, még nyerhet is. Csak közben használhat másik autót, míg tart az ügy.

Ránézetni persze nyilván érdemes. Ha normális a szervíz, csinálnak is vele valamit.

(#43176) eami válasza ncc1701 (#43175) üzenetére


eami
addikt

azért teljesen más kategória az ha már belepattintott 5 ezer kilométert vagy még 50 sincs benne, mert újonnan hozta ki a szalonból. 1000 km átnézés azért is van, hogy az ilyesmiket átnézzék.

Szerintem irány vissza a szalonba.

(#43177) dethroner


dethroner
veterán

Köszi a gondolatok srácok, de úgy döntöttem nem viszem vissza. Vagy bírja vagy megdöglik, nem érdekel. Majd az ezres szerviznél megemlítem. Amúgy azt kizártnak tartom hogy nem lenne fékre, futóműre garancia, mivel az autó szerves része, meghaladja az 10 ezer forintot, tehát kötelező jótállás mindenképp 1 év. Az lehet hogy kiemelt gari nincs rá, az csak pl a motorra és a rozsdára van, de 1 évig minden bizbaszra van gari, mivel a fék, futómű az autó egységéhez tartozik. Egy tévé esetében is az igen apró tételnek minősülő távkapcsolóra pl fél évet mondanak, pedig az egy különálló kellék, nem egybeépítve mint pl a futómű az autóban. Ha nem volna rá gari, akkor nem volnának még évek múlva is visszahívások ebben az ügyben. Lényeg a lényeg, taperolni fogom gyakran, de nem viszem vissza. Ma és holnap kap egy 150, 150 kilométeres etapot, aztán a jövő héten meg négyszer 200-nál is többet. Ez majdcsak helyre kurja a azt a féket :DD

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43178) eami válasza dethroner (#43177) üzenetére


eami
addikt

én nem csak a gari miatt vinném vissza. ha tényleg ennyire átmelegedett, annak valami oka lehet. ha szorul akkor akár egyszer csak az is előfordulhat, hogy hirtelen nem lesz féked, az meg nem biztos, hogy jó tesz az egészségnek :|

(más, régebbi autóval én jártam már úgy. szerencsére épp dombnak felfele mentem, amikor egyszer csak azt mondta a fék, hogy na akkor ennyi volt...)

(#43180) dethroner


dethroner
veterán

Köszi srácok tényleg :C Munkából jön haza a csajom, amint megáll a ház előtt megnézem mi a pálya. Aztán út közben is többször ki fogok szállni és megvizslatom, felesleges kínlódást nem akarok én se magamnak. Már amikor a szalonból elindultam minden fékezéskor volt surrogó hang, mint amikor új féket kapsz és azt mondják meg kell vasalni :DDD Meg a tárcsán is láttam pici felületi rozsdát, szerintem annak össze kell érni, mint a jó cefrének. De mindenről beszámolok majd, mert úgy látom nem volt még ilyen a topikban. Okuljon belőle mindenki.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43181) blakey válasza dethroner (#43180) üzenetére


blakey
titán

Elszáll a fék aztán nézhetsz, azonnal vissza kellett volna vinni, lehet, hogy szorul.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#43182) KubanitoS válasza dethroner (#43180) üzenetére


KubanitoS
veterán

Ez nem normális működés, az S Crossomnál nem voltszükség "vasalásra". Meg kellett volna nézetned, mint elbagatelizálni a dolgot. Azért mégis csak a fékről van szó, az nem játék.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#43183) eami válasza dethroner (#43180) üzenetére


eami
addikt

(#43182) KubanitoS: +1

szerintem még holnap is ránézethetsz. a szalonok többsége szombaton is nyitva....

[ Szerkesztve ]

(#43184) csaba1203 válasza dethroner (#43180) üzenetére


csaba1203
addikt

Tárcsán felületi rozsda huh ez arra vall,hogy valahol elég sokat állhatott szabadban és lehet emiatt is állt be a hátulja is.
Simán visszavinném de te is vakon megbíztál a kereskedőben és úgy hoztad el az autót,hogy nagyon körbe se nézted.
Ha valami szorul hátul az tuti nem lesz jobb sőt....

(#43185) szabonagyur válasza csaba1203 (#43184) üzenetére


szabonagyur
félisten

Feluleti rozsda egy nap alatt megjelenhet, semmit nem jelent...

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#43186) dethroner válasza eami (#43183) üzenetére


dethroner
veterán

Nyitva lehet, de én nem vagyok szervíz, szalon közelben már. Nem volt semmi gond, útközben kétszer is megálltunk és körbetapogattam. Ráadásul az első szakasz lefelé volt a mecseki szerpentinen. Jó lessz ez :DDD

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43187) zolya1973


zolya1973
aktív tag

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy: Van egy 2004es Ignisem az eredeti Blaupunkt cd-s rádióval.Mostanában elkezdett pittyegő hangogat adni.Előszőr azt hittem,hogy csak a rádiónál van ilyen,hogy csatornát keres vagy ilyesmi.De ha cd szól akkor is csinálja kb fél percenként.Június óta van nálam a kocsi de még ilyet nem csinált eddig.

(#43188) eami válasza zolya1973 (#43187) üzenetére


eami
addikt

(#43189) zolya1973 válasza eami (#43188) üzenetére


zolya1973
aktív tag

Köszi,de nem ilyet csinál.Egyet pittyen és jó hangosan.

(#43190) dethroner


dethroner
veterán

Szerintetek mi ez a képen? Csak nem részecskeszűrő?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43191) tboldi válasza dethroner (#43190) üzenetére


tboldi
nagyúr

Katalizátor.

(#43192) ncc1701 válasza dethroner (#43190) üzenetére


ncc1701
veterán

A katalizátorra gondolsz?

(#43193) dethroner válasza ncc1701 (#43192) üzenetére


dethroner
veterán

igen :B Azt hittem a katalizátor távolabb van a leömlőtől, és így csak a részecskezsűrő jutott eszembe.

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43194) dethroner


dethroner
veterán

Na jövök a kérdéseimmel :)
Szervizfüzetet lapozgatva látom hogy az 1000 km-es átvizsgálásra azt írja hogy ajánlott és térítésmentes. Tényleg nincsen semmi díja?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43195) eami válasza dethroner (#43194) üzenetére


eami
addikt

nincs semmi. átnézik pár helyen aztán mehetsz is. jó alkalom jelezni ha van valami észrevételed az autóval kapcsolatban.

(#43196) Idiofil válasza eami (#43195) üzenetére


Idiofil
aktív tag

Igen, kB 45 perc, zsanerok kenese, at nézik, stb. Meg kérdezik hogy van e panasz, ilyenek.

Masik:
Van lehetőség azt a borzaszto Suzuki feature-kikapcsolni hogy első gombnyomás csak 1 ajtót nyit, stb... Nem lehrt olyan gyönyörű hogy nyitogomb = mindent nyit, záró gomb= mindent zár?

"Those who want respect, give respect"

(#43197) dethroner válasza eami (#43195) üzenetére


dethroner
veterán

Pl hogy egynapos korában forró és büdös volt a fék :DDD És mennyire kell az 1000 Km-t szigorúan tartani? Mert nem lesz lehetőségem erre. Most van az autóban kb 350, holnap megy bele kb 450. Ez még se egy hónap, se 1000, de aztán szerdán megint kerül bele kb 450, az meg már jóval több mint 1000 lesz. Na ezt hogy csináljam akkor :U

(#43196) Idiofil Kétszer kell gyorsan megnyomni a kilincsen a gombot és akkor mindent kinyit.

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43198) blakey válasza Idiofil (#43196) üzenetére


blakey
titán

Van lehetőség azt a borzaszto Suzuki feature-kikapcsolni hogy első gombnyomás csak 1 ajtót nyit, stb... Nem lehrt olyan gyönyörű hogy nyitogomb = mindent nyit, záró gomb= mindent zár? - természetesen van, kézikönyvet elolvastad? Benne van mi a módja, de ugye elképzelhető, hogy autótól is függ, Vitarában a BC-ben kell állítani a Door lock résznél. Én kifejezetten a kétkulcsos nyításra állítottam, mert van, hogy csak én megyek vele akkor minek a többit is kinyítni.
#43197) dethroner
nem lesz lehetőségem erre. Most van az autóban kb 350, holnap megy bele kb 450. Ez még se egy hónap, se 1000, de aztán szerdán megint kerül bele kb 450, az meg már jóval több mint 1000 lesz. Na ezt hogy csináljam akkor :U- ott a vagy, tehát amelyik hamarabb következik be, mindenképp a szervizkönyv is kelleni fog, bele fognak pecsételni, nyilván amint átlépted mehetsz is a kereskedésbe, ennyi.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#43199) eami válasza dethroner (#43197) üzenetére


eami
addikt

annál még viszonylag rugalmasak. csak kérj időpontot már most, mert lehet csak 1-2 héttel későbbre kapsz.

(#43197) dethroner: át lehet állítani a műszerfalon a pöckökkel. én mondjuk szeretem hogy csak a vezető oldalit nyitja elsőre.

(#43200) Idiofil válasza dethroner (#43197) üzenetére


Idiofil
aktív tag

És előre kell időpontot foglalni is,es mivel sok Suzuki lett eladva mostanság, surusodnek az 1000 km-es szervizesek :)
Amúgy nekem azt mondták hogy ha kihagyom, kihagyom. Nincs semmi szankció.

"Those who want respect, give respect"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.