Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#31001) Kornel válasza AMD Power (#31000) üzenetére


Kornel
veterán

Így van.
Veszel egy hibátlan autót, amire az első gazdája nem költött, mert igazából minden "jó" volt még benne, te meg kicserélsz majd minden kopót.

(#31002) Thome


Thome
addikt

Ma jött szembe egy vörös színű új swift. Beszarás mennyire jól néz ki, nagyon bejött.

(#31001) Kornel: Pont így adtam el 188k-nál a Swiftem. Ez is még 100-at kap, aztán 180 körül passzolom mielőtt még elkezdenének rosszalkodni a dolgok. Addigra meg úgyis lesz valami alternatíva ez helyett. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#31003) Kornel válasza Thome (#31002) üzenetére


Kornel
veterán

Az utódja, ha tetszik akkor pirosban, persze 1.4T-vel :K

(#31004) dnelb válasza Thome (#31002) üzenetére


dnelb
veterán

Nekem focus st a következő álom :D

[ Szerkesztve ]

(#31005) Kornel válasza dnelb (#31004) üzenetére


Kornel
veterán

Az turbós...
Fúj!

(#31006) Napfénysüti válasza Thome (#31002) üzenetére

Mikor a Balenoért mentem akkor is állt a szalonban egy bordó Swift. Az a szín tényleg jól áll neki, mondtam is barátnőmnek hogy egy ilyent el tudnék képzelni neki a bakancs Switje utódjának (2005-ös).
Viszont a szomszéd utcában van egy szürke, na az tök semmilyen szín annak az autónak.

Més que un club!

(#31007) dnelb válasza Kornel (#31005) üzenetére


dnelb
veterán

Az normális turbós ;)

(#31008) Kornel válasza dnelb (#31007) üzenetére


Kornel
veterán

Ja, olyan amit szívesen széthajtanak :DDD

(#31009) AMD Power


AMD Power
titán

Tudom ,hogy itt mindenki utálja az Ignist stb stb... de lenne azért egy kérdésem hátha van valakinek tapasztalata ezen a téren. Mennyire papír az Ignis? Lásd elődje a Swift ami vicc volt ezen a téren. Mennyire problémás ezen a téren? Semmit nem találok róla a neten.

(#31010) dnelb válasza AMD Power (#31009) üzenetére


dnelb
veterán

hát figy, maga az autó 99-es konstrukció, kizártnak tartom hogy pl a 2005-ös swiftben lévő anyagot használtak bele, meg erősítéseket stb. Szerintem kicsit jobb mint a régi swift de nem szívesen ülnék benne csattkor. tippre 1-2 csillag.

[ Szerkesztve ]

(#31011) air válasza AMD Power (#31009) üzenetére


air
nagyúr

A 2003-as Subaru Justy az Ignis-szel azonos modell volt.
Rémlik hogy ezzel csináltak NCAP tesztet, és talán 3 csillagot kapott akkor.

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#31012) a_tesz válasza air (#31011) üzenetére


a_tesz
Korrektor

Ausztráliában csinált az ottani NCAP, és tényleg 3 csillagot kapott: link.

Szerk: a részletes jelentésben írják, hogy alapvetően egyben maradt az utascella, a lábtér fogyott el nagyon, meg a mellkas védelme nem a legjobb, de egy akkori kisautótól ez jó eredmény, egy F Astránál biztos jobb :)

Szerk2: mondjuk szerintem több, mint 15 éves alapokkal rendelkező autóknál (arra Wagon R-re épül, ami Japánban 98 óta elérhető) nem nagyon várható el bármiféle biztonság, plusz az előélete ismeretlen jobbára (ki tudja, hányszor volt törve, hogyan volt javítva), úgyhogy szerintem ez inkább csak önmegnyugtatás, hogy "biztonságos" autóm van...

[ Szerkesztve ]

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#31013) AMD Power válasza a_tesz (#31012) üzenetére


AMD Power
titán

Köszönöm szépen a linket és segítséget. Én is kb erre a szinte gondoltam. Az biztos ,hogy az F Astranal jobb lesz. Eleve mivel szeret korrodálni a kaszni nem hiszem ,hogy egy tank lenne ha baj lenne. Persze azt a szintet hozza ami 1992-ben elvárható volt. Hiába majdnem 2001 az autóm a technika 1992. Meg persze a kaszni is.
Ford Fiesta és a G Astra lenne mint másik alternatíva. Ott tudom az eredményeket. Azok ilyen szempontból jobbak. De megbízhatóság és a fentarthatóságban az Ignis biztos jobb.

Krisztián Hála az Égnek nem lett igazad. Ez lényegesen jobb mint egy régi papir Swift.

(#31014) Kornel válasza AMD Power (#31013) üzenetére


Kornel
veterán

Mind a Fiesta, mind az Astra van olyan megbízható, mint az Ignis.

Ha egymás után figyel majd be a nyelestengely csapagy, az ABS kocka, meg 1-2 nem várt kopó alkatrész cseréje, akkor repkednek majd a 100-asok.

[ Szerkesztve ]

(#31015) AMD Power válasza a_tesz (#31012) üzenetére


AMD Power
titán

Mondjuk ha ebből az eredményből indulok ki. Nem is vártam többet.

(#31016) Halo


Halo
senior tag

Most vittem be az ezres átvizsgálásra a Vitát. Azt mondja a szaki, hogy nem kötelező az olajcsere...
Deee...mondom...deee kell...!
Azért ez minimum furcsa...elhiszem, hogy nem akarják hivatalból több költségbe verni a tulajdonost, de ez mindkét fél érdeke... gondolom én.
Egy új autónál meg úgyis cascot is köt az ember, emellett legyen már évi 16k-ja egy hivatalos olajcserere. Vagy lehet, csak en gondolom rosszul...
(Mostani állás szerint nekem elég lesz az évi egy olajcsere: vagyis kb 10-12k km, nagyja pedig városban...)

Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro

(#31017) blakey válasza Halo (#31016) üzenetére


blakey
titán

1000 km-nél teljesen felesleges az olajcsere, persze mindenki saját maga dönti el, hogy mit szeretne. Nekem szemrevételezték és kész, igaz, semmi gondom nem volt.

* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#31018) Napfénysüti válasza Halo (#31016) üzenetére

Nekem még nem aktuális az 1000-es átnézés de amikor elhoztam a szalonból beszélgettünk erről és az értékesítő kifejezetten lebeszélt róla hogy cseréltessek olajat ennél a vizsgálatnál. Mondjuk ő valami olyasmivel indokolta hogy első alkalommal a gyárban valami spéci olajjal töltik fel a motort aminél ez a csere nem is javasolt. Aztán hogy ebből mennyi igaz azt nem tudom de én is furcsálltam.

Neked amúgy mit mondtak, hogyan használd a bejáratás alatt az autót? Meddig lehet ilyenkor forgatni?

Més que un club!

(#31019) Halo válasza Napfénysüti (#31018) üzenetére


Halo
senior tag

Konkrétat nem mondtak, igyekeztem nem háromezer fölé menni. Mondjuk a Zasszony beleült, egyből ötezres fordulattal indult... :( :D

Most majd odataposok, módjával persze :)

Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro

(#31020) dnelb válasza AMD Power (#31013) üzenetére


dnelb
veterán

Csak tudnám miért ragaszkodsz annyira ehhez a hulladékhoz. Attól hogy nincs elég pénzed jobbra nem kötelező szart venni, gyűjtögess még inkább. Ez nem autó. Egy normális Ignis 700-800k, ami alatta van mind roncs, sehogy se jön ki nekem a logika.

[ Szerkesztve ]

(#31021) Kornel


Kornel
veterán

Ezernél felesleges.
3-4-5 ezer km körül érheti meg.

(#31022) AMD Power válasza dnelb (#31020) üzenetére


AMD Power
titán

Na varjunk. Tegyuk a helyere a dolgokat. Ha olyan kedvem lenne elmehetnek holnap es vehetnek kp-ra egy uj autot. Szoval nyugodjal meg. A masik. Mikor irtam azt,hogy en egy olcsi szar Ignist vennek 500e??? 8-900e korul nezem oket. 2005-2006 1.3 benzines peldanyokat.

(#31023) Kornel válasza AMD Power (#31022) üzenetére


Kornel
veterán

Nem bántani akart, csak tényleg egy fos az az autó.
Egyedül a motor jó benne, de az sok másik autóban is jó.
Egy szóval jellemezve: szekér.
A G Astra hozzá képest egy kényelmes utazóautó.

(#31024) Napfénysüti válasza Kornel (#31023) üzenetére

Liana nem lenne jó alternatíva neki?

Més que un club!

(#31025) kisza25 válasza AMD Power (#31022) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

csak fura, hogy foggal körömmel ragszkodsz egy autóhoz amiről mindenki próbál lebeszélni. Olyan mintha már eldöntötted volna és pozitív megerősítést várnál, ami nem jön :)

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van

(#31026) AMD Power válasza kisza25 (#31025) üzenetére


AMD Power
titán

Nem. A favorit nalam Mk6 Fiesta a 2005 facelift utani kiadas. Es utana jon valahol a G Astra meg az Ignis. Persze mind a harombol ki lesz probalva majd jo par darab. Es ugye a puding probaja az eves. :) De az informaciokra szuksegem van a jo donteshez. Vagy a kevesbbe rosszhoz! :)

(#31027) Kornel válasza Napfénysüti (#31024) üzenetére


Kornel
veterán

Én már egy éve is ezt mondtam neki.
900k környékén a legjobb vétel a Liana FL, ami már nem is olyan csúnya.
1.6 motorral, ha van érdemes kivárni egy GS felszereltséget.
Típushiba gyakorlatilag nincs, hacsak nem a hátsó sárvédő ívek rozsdásodása (ami olyan, nem kell megvenni, ami még nem, azt is kell kezelni, mielőtt olyan lenne), és a hátsó szilentek tizenX év alatt cserések lesznek.

Hatchback kékben vagy szürkeben kifejezetten mutatós.

[ Szerkesztve ]

(#31028) AMD Power válasza Kornel (#31027) üzenetére


AMD Power
titán

Megigerem utana fogok nezni. Koszonom a tippet! :R

(#31029) dnelb válasza AMD Power (#31022) üzenetére


dnelb
veterán

Ha 800-900ks sávban akarsz még jobban nem értelek. Annyiért már lassan Swift van, és nehogy azt hidd hogy sokkal több a hely az ignisben. Egyébként liana +1.
Abszolút nem támadáskepp, beszolaskepp írtam, csak az ignis egyszerűen egy szar autó, ez tény, ha tetszik ha nem.

[ Szerkesztve ]

(#31030) Napfénysüti válasza dnelb (#31029) üzenetére

900k körül már én is elgondolkodnék egy bakancs Swiften. Páromnak az van már jópár éve (2005-ös 1.3) és kopó cuccokon kívül még semmi extrát nem kellett ráköltenie. Nála még a nyelestengely csapágy gond se jött elő (114k km van benne). Én is vezettem, teljesen élhető kis autó városba még praktikus is.

Més que un club!

(#31031) Kornel


Kornel
veterán

(#31032) dnelb válasza Kornel (#31031) üzenetére


dnelb
veterán

(#31033) Danex


Danex
addikt

Fuhh, na megvolt az első hosszabb, komolyabb utam a kocsival. (Miskolc - Krakow)

Hát ment a kocsi, de azért 4-fővel, klímával, csomagokkal, 130tempomatnál már kapcsolgatott vissza az automata az emelkedőn :U

Viszont amit nem tudtam, hogy valszeg van gyro szenzor az automatában, mert lejtőn lefelé, ha nyomtam a féket elkezdett visszakapcsolgatni, hogy motorfékkel besegítsen :)

Fogyasztásom szerintem elég szörnyű lesz így erősen terhelgetve, plusz erre fele nagyon hülyén vannak a sebességhatárok :W

(#31034) Tom1939 válasza Danex (#31033) üzenetére


Tom1939
őstag

Mi az a szörnyű fogyi? Én még a régi i30al megyek (scross még egy hónap) nyíregy felől jövő héten, csak hogy mire számítsak...

(#31035) Kornel válasza Tom1939 (#31034) üzenetére


Kornel
veterán

Ezrese van.
Nálad az 1.4 jóval kevesebbet forogna...

(#31036) Tom1939 válasza Kornel (#31035) üzenetére


Tom1939
őstag

De összkerekes, nem hiszem hogy jobban fogyasztana :) Ahogy nézem az 1 lityisek legalább 1 literrel kevesebbet esznek, nem hiszem hogy ezt behozná az 1.4t azzal hogy izmosabb és kevesebbet pörög.

Ha az i30-ra gondolsz, az meg gyengébb szerintem mint az 1.0 literes scross (lesz itt zabálás :) ).

[ Szerkesztve ]

(#31037) Kornel válasza Tom1939 (#31036) üzenetére


Kornel
veterán

A manuális nekem pályán is 7 liter körül marad GPS 130-nal.
Az automata simán kevesebb forog ilyenkor, ami sokat segíthet a fogyasztáson.

(#31038) Tom1939 válasza Kornel (#31037) üzenetére


Tom1939
őstag

De ha jól tudom (először megyek) ott azért van egy két fincsi hegyi szakasz ami azért sokat változtatt az egyenleten fogyi szempontból.

(#31039) Sza_Sa válasza Danex (#31033) üzenetére


Sza_Sa
senior tag

Mi a véleményed az automatáról?

"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."

(#31040) yaneez


yaneez
csendes tag


Az új játékszer immár a kereskedésben, de még pár nap mire hazavihetem... esz a penész rendesen. :))

Első turbós autóm lesz, kell-e még valami egyébre figyelmet fordítani azon kivül hogy hidegen ne hajtsam, húzósabb menet után ne állítsam le egyből illetve megkapja a megfelelő olajat a megfelelő időben. Városi tötymörgés után is szoktátok leállás előtt hűteni a turbót vagy akkor nem szükséges?

(#31041) Kornel válasza yaneez (#31040) üzenetére


Kornel
veterán

Én mindig várok legalább fél percet leállítás előtt.
Nagyobb tempó után akár 1 percet is, bár már előtte próbálom nem hajtani, ha tudom, hogy le fogom állítani.
Start stop szigorúan OFF, minden indításkor!
Olajra én 10k-t mondok, FB csoportban az egyik ember most cserélte először 11500-nal, tiszta fekete volt az olaj, mint egy dízelnél.

(#31042) yaneez válasza Kornel (#31041) üzenetére


yaneez
csendes tag

Ok.
A start/stop lehetne kissé intelligensebb is, olvastam hogy lelkiismeretfurdalás nélkül leállítja bármikor a motort... biztos jót tesz a turbónak. :U
Kár hogy nem lehet végleg kikapcsolni.

(#31043) AMD Power válasza Kornel (#31031) üzenetére


AMD Power
titán

A sedan nem teszik, viszont az 5 ajtos nem rossz. Bar ebbol 1.3 80le nem vennek. Ehhez a bodehoz ez mar keveske szerintem. De az 1.6 mar elheto lehet. Ez is lancos vezerlesu?

(#31044) Kornel válasza yaneez (#31042) üzenetére


Kornel
veterán

Sajnos ez van.
Minden indulásnál kikapcs.
Javaslok még egy erős védelmet a casco mellé, a suzukikat viszik, mint a cukrot.

AMD Power: igen, én is az 1.6-ot javaslom ebből, bár az 1.3 is elviszi, de az M16 1.6 az igazi, láncos motor, olaj meg víz legyen benne.
Kaszni a hátsó sárvédőnél tud rohadni, érdemes jó alaposan megnézni, és ha még jó, akkor azonnal alváz és üregvédelem neki.
Beltér minőségibb, mint a magyar suzukikban, a magas építsenek és a középkonzol hiányának köszönhetően óriási hely van benne, az ülése is szélesebb, és hosszabb az ülőlap, mint a swiftben/Ignisben.
A sedan nem szép, de a hatchback szerintem kívülről is elfogadható, mindenképp FL-est érdemes nézni, ha lehet, akkor minél fiatalabbat, a rozsda miatt.
GLX és GS is jó felszereltség, a 4WD-t kerülném, teljesen felesleges.

Ritka autó, ezért kevés van eladó, érdemes naponta nézni a kínálatot, ha ennél maradnál.

Előtte mindenképpen próbáld ki, de szerintem arkategoriaban egy igazi igaslo, egy mindenes osszver.

[ Szerkesztve ]

(#31045) Sza_Sa válasza yaneez (#31040) üzenetére


Sza_Sa
senior tag

Turbó nem egy ördöglakat, nagyobb hajtás után várj egy keveset a visszahűlésnél, ide-oda mászkálás során, ha nem toltam neki, akkor elég az is amíg beállok a helyére, addig bőven nem pörög már a lapát, és mivel vízhűtéses, nem is melegszik úgy mint egy levegős. Szóval szerintem ne parázz, használd.
Olajra érzékenyek a mai motorok, a turbinalapátok tengelye is olajfilmen fut, oda meg nem nagy járatokon jut el az olaj, Én első olajat 5500km-nél cseréltem, a következő kb 10.000km-nél lesz. Ez persze felesleges, de így jött ki. Nem szeretem a téli olajat nyáron használni.

"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."

(#31046) dnelb válasza Kornel (#31041) üzenetére


dnelb
veterán

gurult ma be a céghez egy octavia asszem, amig lecsippantotta a beleptetot es megallt, egyből leallt a motor :D kb 3 másodperc volt az egész téma, vicces

(#31047) Kornel válasza dnelb (#31046) üzenetére


Kornel
veterán

Céges autók, ha látnád mit kapnak a Transitok...
Igaz mi odafigyelünk a szervizelésre, a gyári 50.000-es olajcsere periódus között kétszer cserélünk olajat.

(#31048) yaneez válasza Kornel (#31044) üzenetére


yaneez
csendes tag

Valami fog belekerülni, kérdés mit érdemes (eddig nem igazán költöttem ilyesmikre).
Mivel tele a net [link] hasonló cikkekkel, nagyon nem vagyok nyugodt.
Jó dolog a kényelem, de ezt a kulcsnélküli indítást szívesen nélkülözném.

Sza_Sa
Nem parázok csak gyűjtöm a tapasztalatokat, és már igencsak használnám... :K

[ Szerkesztve ]

(#31049) PeterPH válasza yaneez (#31040) üzenetére


PeterPH
senior tag

Szép, pont ilyet hoztam el tegnap én is a szalonból. (Meg tegnapelőtt is.)

(#31050) dnelb válasza Kornel (#31047) üzenetére


dnelb
veterán

soha nem vennék céges autót. Indulás után padló gáz, parkolási sérülések hada, mindenre ranyitjak az ajtót, nem takarítják, taposva vannak... Mondjuk ha kapnék, sajnos enis ezt csinálnám elég nagy eséllyel... Ütnem vágnam :(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.