Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Öregszem
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
senior tag
Nagyon sokat ér, mert a gyárifény "vékonyabb" mindig, plusz azért azt is ki lehet szúrni utólag is ha jégkáros volt.
Azt a sok pici horpadást nem fogják kihúzgálni egyesével, kap egy réteg szórógittet és jóidő...Nekem is törésmentes volt a 19 éves corolla, mert minden elemet gyári beszállítótól rendeltem meg és azt rakta fel a lakatos... aztán betolták a fényezőkamrába és kapott pár réteg festéket vagy elködölték...
A pacák aki elvitte úgy örült neki mint majom a farkának, komplett papírcsomaggal kapta, nem is értette mit akarok számlákkal meg kezelésivel, meg szerszámkészlettel... Még a 4L-ből megmaradt olajat is a kezébe nyomtam, h "ilyen kell bele pajtás, ez van benne most is"
. Azt a fejet képzeld el, amikor kezébe nyomtam a 2001-ben nyitott szervízfüzetet ami 2005-ig ütve volt utána csak én írtam bele mit mikor cseréltek és milyenre... El is vitte irányáron, azt mondta erre nem volt felkészülve, a rádió hiányát meg a kifogyott klímát sérelmezte, de adtam neki téliszettet lemezfelnin hozzá (polaris3 2015) aztán rögtön egálban voltunk."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #46045 üzenetére
Motorkódot tudsz mondani? Valszeg ugyanaz volt velük, mint a 4ZZ-nél, 10w40 mehet bele 5w30/5w40 helyett... Gondolták az "okosak", aztán kiderült h mégsem...
Aztán cserélhették fűzöttblokkra gariban mindenkinek...A Suzuki 5w30-al tölti gyárilag fel elsőre, utána már azt öntesz bele amit te akarsz...
@sike!: Kezelésit üsd fel és nézd meg mi való bele, ha az előző tulaj elb***ta a garidat, akkor viheted máshova is és még olcsóbb is lesz...
Apropó, karosszériást találtál már? Ha törve volt akkor vitték a lököst meg a sárvédőt is meg a lámpát, szóval az már feltűnő (ki tudod mérni amúgy) és ki kellene javítatni gyorsan, mielőtt terjedni kezdene...
Mellesleg a márka- és szakszervizek egyöntetűen azt vallják, hogyha teherviselő elem nem sérült és minden törött elemet gyárira csréltek, akkor törésmentes a kocsi...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
sike!
tag
válasz 2ozzmexy #45853 üzenetére
A Suzuki szalon tagadta, hogy törve lett volna. Említettem volt, hogy típushibát említettek és, hogy nem szakszervíz fényeztette újra a kérdéses elemet így ugrott a garancia. Persze, hogy 270-280mikron a mért festék-vastagság.
MÁS:
3 éves Baleno. K12C motorkód. Szervizkönyvben: 5W30 olaj elsőre, majd utána 0W20 benne. Mindezt kötelező szervíz-periódusok mellett. Könyörgöm: Ezek SZAKszervizek?
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz csaba1203 #46040 üzenetére
Viszonylag ritka hogy tönkremegy, de ha cserélni kell sem horror tétel az utángyártott. (3-20k)
Maga a processz macerásabb, mert a mosótartály aljára szokták szerelni, ezért akna nélkül ki kell bontani körülötte mindent hogy kivedd a tartályt és hozzáférj a motorhoz... Szerencsére a gyári szerszámkészlettel (1db csavarhúzó és 1db villáskulcs) kivitelezhető.Az szokott a haláluk lenni ha "nyökögtetik" szárazon, na akkor pikk-pakk leég. Amíg kb. negyedig van a tartály mindig, addig örökéletű alkatrész.
A hátsószélvédőmosós/fényszórómosós autóknál szokott pusztulni, mert az emberek húzzák a kart mint süket a csengőt és nem esik le nekik ha azért nem jön semmi mert kifogyott, nem azért mert hosszú a cső, csak addigra le is égették mire erre rádöbbennek. Sikerült már párat cserélni a parkolóban meg autópálya pihenőben is..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
Pótkerék update:
Ma reggel visszakaptam a pénzemet az ali-tól (így egy hónap után ), úgyhogy megrendeltem a Sumo-tól a lemezfelnit, remélem gyorsan ideér...
Ha ideért, akkor viszem a gumishoz és majd jelentkezem fotókkal hogyan fért el a Vitarában a kompresszorral meg a többivel...P.S: Aki nem tudja miről van szó, keressen vissza, hosszadalmas a kálvária.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
7-9, attól függött mennyire vadultam vele, de a berugókart aki tervezte Csehszlovákiában, annak a
kezétlábát törném el... ha nem tudtad mi fog történni, olyan frankó sípcsonttörést lehetett szerezni...
Menettulajdonságai sem voltak a legjobbak, utána a kawa 900 jobb volt, a CB1300 meg egyenesen életveszély, na az tényleg egy guruló koporsó, igen gyorsan történnek dolgok akkora motornál már... viszont a Honda számlájára egyen írva, hogy a súlypontja nagyon jó helyen van, ezért egy 50kg-os piszkafa csaj is tudja dönteni.P20-ast sosem vezettem, csak Ural-t egyszer találkozón, szerencsére a KGST szemetét hamar magam mögött hagytam. Simson volt még, erősen hülyegyerek korszakos volt...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
BBke
tag
válasz csaba1203 #46027 üzenetére
Valóban, ha rendszeresen üres tankkal használják az autót akkor az AC pumpa tönkre megy. És itt tévedés van. A benzin nem csak keni az AC pumpa motorját, hanem hűti is. A vízpumpát a fagyálló keni, a sima víznek nincsen kenő hatása. Ugyanez igaz a szélvédő mosó motorjára is, mint a vízpumpára.
Link: [link][ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én már a sokadik tulaja voltam, minden héten kiderült valami turpisság, tele volt mindenféle kókányolással. A kedvencem az volt, hogy a főtengely egyik csapágyát nem tudták levenni, ezért azt beljebb ütöttek, majd rátettek még egyet. Gondolhatod, milyen jól illeszkedett így a szimmering, a 2T olaj mellett a hajtóműolajat is elégette. Ehhez képest a félrekábelezett duda már semmiség.
Apumnak is volt egy 125-ös ETZ-je, újonnan vette ‘86-ban, elmondása szerint azzal sem volt gond soha, meg erősebb is volt, mint az enyém. Megtartotta volna, de sajnos kellett a pénz az építkezéshez, így áldozatul esett ‘92-ben.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #46031 üzenetére
A lambda fordítva működik, hidegen, motorféknél és padlógázon van fix értéken (open loop), és melegen, normál haladás mellett, részterhelésen szabályoz össze-vissza (closed loop).
A kérdezőnek sajnos nemigen tudok segíteni egy rendes diagnosztika hiányában.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Titmouse09 #46005 üzenetére
Szia, végig nyalaztam, de nem vagyok egy autoszerelo guru, viszont amit írtál az normális lambda jelnek tűnik, ha hidegen ugrál az normális, mert szabályoz. Az a dolga, szól h kevesebb vagy több anyagot kell adagolni a kibocsajtas javítása végett. Uzemmeleg motornal viszont fix 0,3V körüli értéket kellene merned, gaznal nem tom sajna... 😭
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Ármester
válasz 2ozzmexy #46024 üzenetére
A napokban került fel speedzone-ra egy videó, amiben erről van szó.
link„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
tboldi
nagyúr
válasz #40993792 #46028 üzenetére
Nekem nem volt Trabim, de egyik haveromnak igen, volt egy pár érdekes kalandunk vele. És megvolt a pálcája is.
Később kicsit átalakult, kapott egy Fiat Panda motort. Ezen a videón látható, a diáknapokra készítettük.Én inkább motoroztam, akkoriban egy másik NDK-s “csoda”, egy MZ ETZ 125-ösöm volt. Szerettem menni vele, de nem sokat tudtam, több idő ment el szereléssel, mint motorozással. Megváltás volt utána a 9 hónapos, 1517 km-t futott Honda CB500X-re átülni.
[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
válasz szivacs1987 #46016 üzenetére
Így szoktam én is 2-3 kocka irány a kút.
Az üzemanyag szivattyú cseréje nagyon sokba tud fájni...
Ha rendszeresen üres tankkal jársz akkor előbb elkopik mivel az üzemanyag keni. -
dethroner
veterán
válasz Siriusb #46025 üzenetére
Bizony, szép fekete műanyag pálca, beskálázva. De a mai gyerekeknek ez már csak városi legenda, de én még fogtam a kezemben
Sőt, télen a kispolákon a váltókar gumiharangját nyitották ki, hogy egy kis meleg bejöjjön az utastérbe, nyáron meg nyitva tartották a kocsi seggét a hűtés miatt, ami totál hülyeség volt.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Siriusb
veterán
válasz 2ozzmexy #46024 üzenetére
Tényleg létezett, ha jól emlékszem valahová a tank oldalához volt eldugva, de már nem tudom pontosan visszaidézni.
Ami még mulatságos volt, hogy télen levegőszállító csövet levettük a csonkról és amellé raktuk a cső végét, hogy ne jöjjön onnan is a hideg az utastérbe. -
2ozzmexy
senior tag
Hallottam már róla veterán találkozón, de azt hittem Urban Legend.
Számomra olyan mint a Jetti/Nagyláb, sosem láttam még csak hallottam róla.@tboldi: A vízhőfokról annyit tudok hogyha középállásban van, akkor melegedett be a hengerfej, de ezt is csak vmi indexfórumos bejegyzésben találtam...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz tboldi #46021 üzenetére
Milyen pálca? Az szerintem olyan volt mint a kézikönyv meg a kerékkulcs vagy az emelő, az első tulaj behúzza/elhagyja.
Az egyik általános sulis készletemben találtunk egy műanyag vonalzót, az volt a szintmérő, keverni meg otthon kevertünk kannában. (20L az 20 liter )Nekem a Vitarában van vízhőmérő, de csak egy skála. Sehol sem találom hol van az üzemihőfok vagy ilyesmi, azt tudom, ha a pirosat piszkálja baj van...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #46020 üzenetére
A pálca elveszett?
Amúgy ja, nincs hőmérőm, viszont van ScanGauge-em.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz szivacs1987 #46016 üzenetére
Na jó, nem szeretném fölöslegesen "telenyomni" OFF-al a topikot, szóval:
Ez nem PC programozás, nem te deklarálod le neki a változót. Hogy miben jön fel egy analóg adat azt két dolog szabja meg, az egyik az érzékelő pontossága (a teljes skáláját hány elemi részre tudja bontani), a másik az integrált ADC, ami a beérkezett zajos maszlagból visszaad egy számot, ha ez sok bites, akkor biza lebegőpontosan fogod megkapni, ezt a mikrokontroller/FPGA gyártója szabja meg, ha ő belerak egy 256bites AD konvertert (ilyen nincsen persze ), akkor 2 a 256-onig megy a skála 0-tól. Mivel manapság a spórolás és profitmaximalizálás jegyében inkább CAN-buszt vagy Flex-Ray-buszt használnak, így mindenképpen double-ben kapod az értéket a szintérzékelőtől. Nagyon ronda switch-case szerkezetet kellene írni hozzá, plusz ugye mindezen túl még zajszűrés is kelleni fog (eleve egy analóg jel végigvitele zajvédetten a kocsin nem kis kihívás a drótnélküli kütyük világában), mivel a tankban a nyál lötyög ide-oda, emelkedőn hátrafolyik, esetleg csapdába esik vmi kinyúló izékében ahonnan csak lassan csurog le hogy a hőtágulásról ne is beszéljünk, szóval jah, kicsit több tényezős ez a dolog mint az ember elsőre gondolná...Én értem az álláspontotokat és meg is lehetne valósítani, csak nem lesz manager aki egy üzemanyag szintjelző leprogramozására annyi pénzt fog áldozni hogy jó is legyen. Annó a trabantban nem is volt például, de a kispolszki még az akku feszt is mutatta. Szóval sok múlik azon h mire mennyi pénzt áldoznak a fejlesztés során és ki a célközönség. A halandó embernek bőven elég a 10 kocka, de kb 4 is elég lenne, tele, félig, negyedig, menj a kútra.
tboldi Jazzében pl nincsen már vízhőfokmérő, csak egy kék meg egy piros lámpa, a többségnek ez elég.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
válasz szivacs1987 #46016 üzenetére
Mondjuk én is marha ritkán megyek porszáraz tankkal. Általában akkor, mikor sima 95 helyett 100+-t akarok tankolni, h minél töményebb legyen.
-
szivacs1987
aktív tag
válasz 2ozzmexy #46015 üzenetére
Nem szükséges, hozzá akkora számítás. Olyan táblázat kell ami azt mondja, hogy pl akkor mutasson a mutató 50% üzemanyagszintet, ha az üzemenyagtankból jövő jel pl 65%-és 68% között van. Egy egyszerű 1% pontosságú szám kiírásához elegendő 100 soros táblázat (emiatt meg teljesen felesleges a lebegőpontos számolás, egy 0-100-as skálán a 2 tizedes pontosság bőven elegendő). Ennél kissebb felbontás szükségtelen. És minden egyes üzemanyagszint frissítéskor átlagosan 50-szer kell megnéznie, hogy melyik sorhoz tartozik a táblázatban.
Amúgy én már akkor tankolok, mikor 3 kockáról lemegy 2-re (télen 4-ről 3-ra, mert ki tudja mikor ragadok bent egy dugóban,hóban órákra). Teljesen mindegynek tartom, hogy mikor fizetek a tankolásért. Amúgy nem érdemes nagyon kevés üzemanyaggal járni, mert a benzinszivattyú könyebben felkapja a koszt (szűrő hamarabb tömődik el).
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
2ozzmexy
senior tag
Azért az egy igen méretes tömb lenne, mivel lebegőpontos számábrázolással kapja, ún. float típusú változóként ami Xe+Y formában jelenik meg (tehát 10 y-adik hatványa szorozva egy 0 és 10 közötti értékkel [link] ), ami eléggé nagy táblázatot eredményezne, amit még AD-zni is kellene a 10 kicsi kocekára, ami egy matematikai rémálom lenne... ki kell ismerni és tudni kb mennyit eszik, de neked is inkább tankolj rá, mert sok benzinkúton nem cserélik a földalatti tartályokat, tehát az acéltartály a '80as évek óta van oda beásva...
A "transhit" tankja egészen tartályszerű (ott volt hely hozzá), valószínűleg ez a magyarázat, de hogy témában maradjak az SJ tankja is egészen téglatest forma, csak ezek a modern műanyag tankok vannak ilyen rém idióta formára fröccsöntve..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
beef
őstag
válasz 2ozzmexy #46009 üzenetére
Áh, dehogy kell ehhez proci teljesítmény meg függvény. Egy nyavajás táblázat kell, hogy milyen úszó értékhez milyen valós érték tartozik. Nem egy űrtechnológia, csak itt is a "jóvanazúgy" elv érvényesül.
Egyébként én is úgy használom, ha kútjelző bekapcsol, akkor másik napi számláló és figyelés.Sajnos ennél még nincs tapasztalat, a réginél tudtam, hogy 80+ km biztosan benne van, bárhogy vezetek is (ott a 80km után volt még kb. 3 liter tankban).
A Ford Transitomban tökéletesen jelzi a szintet is és a megtehető km-t is, mondjuk ott egyéb problémák vannak, csak hogy ne legyen már boldog a felhasználó -
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #46012 üzenetére
A forgalom javult itt is, most hogy fent a nyári szett (EC5) meg nem kapcsolom ki mindig a start-stop-ot (néha elfelejtem) leküzdöttem 6,94-re az E10-el, a 100-as prémiummal elvileg még lejjebb tud menni, bár nekem ilyen 7-7,5L körül már okés, a régi is kb. ennyit evett...
Plusz ez egy SUV, a régi meg egy lapos sedan volt...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #45999 üzenetére
Egyes típusoknál meg ki tud esni a skálából a mutató, az sem jobb.
Adok tippet mi hogyan csináljuk a faterral: Amikor kiírja hogy keress benzinkutat, akkor átváltasz a B számlálóra (ha tudsz és utána csak azt nézed, így az A-s számolásod nem fuserálódik el) és lenullázod, olyan 50-70km-t elmehetsz még, lábfüggő.@beef: Hiába a 2020, (előre elnézést kérek, de muszáj vagyok filozofálni) egy program csak annyira tökéletes amennyire annak írója... Lehetne jobban megírni és pontosabban, cska jön a gazdász és beleszól, h annyi pénz nincsen. Ez úgy működik, hogy egy analóg jelet kap az úszótól a motorECU, ami számként jelenik a programban, de lienáris. Viszont a tank meg vmi amorf elcseszett forma, tehát a kettő közötti megfeleltető függvényhez vagy 50 tábla, hogy kb a realitást mutassa és a kijelzésed is lineáris maradjon. Sheldon Cooper sem tudná megírni azt a függvényt (és bődületesen sok pénzbe kerülne), de ha mégis sikerülne, mire a motorECU kiszámolja, lefüstölne az alaplapról. Nem éri meg, vagy terveznek téglatestszerű tankot, de akkor a hatótáv csökkene drasztikusan, ezért sem fémből vannak már...
@PeterPH: Ugrál pedig, a Vitarát megtankolom, akkor egy darabig --.-- a fogyasztásom nullázás után és akkor elkezd visszaszámolni. A nejem szokta kérdezni mennyi benzin van még a kocsiban, én meg mindig a megtehető távot mondom. Voltak már nézések, hogy felment a megtehető távolság, elmentem ide-oda és többet mondtam mint előző este, ő meg csak nézett, hogy biztosan elmentem csajozni és tankoltam h ne tűnjön fel neki.
Pedig nem, csak elindult az átlagfogyi 10,3-ról és megállt 7,45-nél, így a megtehető táv felment. Úgyhogy változik rendes fel-le, a mutatósok csinálnak olyat is, h leparkolod és mire bevásárolsz és visszamész addigra feljebb van az úszó és többet mutat mint amennyivel otthagytad. Nincsen igazán jó megoldás erre szerintem, főleg mert esztimálja az értéket.@dethroner: Még keresgélek jó szelepet, de ha van egy döglött, amiben lemerült a telep, akkor megkísérelném kicserélni és a végeredmény fényében eldönteni mi legyen, max volt egy "nemnyert".
@SyMbioTe: Nem, sajna, neked is azt tudom tanácsolni mint ncc1701-nek, válts át a másik számlálóra és nullázd, akkor az fogja mutatni. Amúgy jobban jársz ha mindig féltankra tankolsz rá egy kicsit, mert nem szedi össze a "retket" a tank aljáról...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
válasz PeterPH #46007 üzenetére
Viszont érdekes, h egy 2003-as 307 2.0hdi-ben a hüje franszoák már anno meg tudták oldani, h akkor mutasson nullát, mikor gyakorlatilag csak pár liter van benne.
De az is jó lenne, ha nem akkor villanna fel a szegénység jelző, mikor még van benne 7-8 literke.Az 1994-es opel astrámban olyan BC van, h én tudom beállítani neki, mikor legyen a nulla szint. Én azt 2 literre lőttem be. Annál tudom, h ha azt írja, h nulla, akkor sietni kell a kútra.
[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
válasz SyMbioTe #46003 üzenetére
Be lehetne, de akkor meg arra panaszkodnátok, hogy folyamatosan változik le-fel, hiszen azzal a maradék öt literrel nem mindegy, hogy meleg motorral krúzolsz 5l-es fogyasztással, vagy épp hidegindításokkal reggeli ovijáratot csinálsz 10l-es fogyasztással. Még egy hosszabb motorfékes lassításnál is ugrálna a számláló.
-
dethroner
veterán
-
Titmouse09
aktív tag
Sziasztok!
Egy '99-es 1.3 8v swiftről lenne szó, ami LPG-s. (Van benne Loveco, de nem működik, kézi tekerős a mennyiség állító)
Volt pár furcsa tünet:
- Főleg hidegben hidegen benzinnel erősen torpan. Ha kicsit melegszik, utána ez szinte teljesen megszűnik. Gázzal semmi ilyesmi, csak ugye elvileg hidegen nem jó gázolni.
- Benzinnel szerintem rendesen zabál. Konkrét fogyasztást nem tudok mondani, mivel gáz nélkül még nem használtam el egy teljes tartálynyi benzint, de 750L gáz mellé 310L benzin ment el. És azért nem fele-fele arányban megyek. Bár tény hogy vannak napok amikor csak benzint használok, de na..
- Benzines üzem után néha(?) fura szaga van. Szerintem elégetlen üzemanyagra hasonlít, bár aki tudja hogy gázos az azt mondja rá hogy gáz szagú, én ezt nem hiszem.Ugye a Loveco-hoz ki van vezetve a lambda jele, a gáz beállítás finomításához még tavasszal rá akartam mérni, de valami fura ugráló jelet kaptam 0,1 és 0,8V között. Na mondom, ez fura.
Most hétvégén gondoltam megnézem, biztos a lambda jel vezetéken régi a toldás a Loveco felé menő úton, megforrasztom, jó lesz. Hát olyan szép a kötés, mintha tényleg frissen forrasztottam volna. Rámértem itt is, kb 7 centire a szondától, gondoltam itt nem lehet még rossz a jel. De. Ugyanúgy ugrál indítás után nemsokkal, gondolom mikor már bemelegszik.Szóval szerintem a szonda kuka. Ez magyarázná a tüneteket is, nem? Illetve hogyan tovább, próbáljak bontottat szerezni, vagy tudtok ajánlani újat (4 vezetékes) ? Szerintem egy próbát megérne a bontott, bár nem akarok duplán fizetni. Valamint mennyire esélyes itthon kicserélni? Be szokott rohadni? Olvastam több helyen, hogy valami barna paszta jár az újhoz, az rézpaszta/hőálló rézzsír lenne? Olyan van itthon, logikus is lenne oda.
Köszi, ha elolvastad!
Xiaomi Redmi 3, Samsung Galaxy Tab S2 9.7 VE
-
Ármester
válasz ncc1701 #45999 üzenetére
Ha már tankolás a téma. Scorssba ha felvillan a szégyenlámpa, akkor onnantól csak annyit ír ki, hogy 'mennyé tankolni paraszt, megtehető km-t azt nem.
Kérdés: Ezt nem lehet beállítani, hogy mutassa a hátralévő km-t még ilyenkor is?!„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
tboldi
nagyúr
Ez jobb lenne?
Yamaha MT-10, az első szegmens csak fél tank elfogyasztása után tűnik el. Hogy tele van, vagy 53%-on, franc tudja.
A BMW F800-as szériájánál is így volt, csak az 1/2 alatti mennyiséget mutatják, vagy ott a Ducati Monster 821, amin csak egy LED világít, ha fogytán van a benzin, de a szintet nem látod sehogy.[ Szerkesztve ]
-
beef
őstag
válasz #40993792 #45998 üzenetére
Tudom, volt régi Ignisem is, ott tényleg 70km-ig, mint ami sosem akar elmozdulni
(#45999) ncc1701 igen én is napi számlálót figyelem, de azért na, 2020-at írunk és az sem lehet kifogás, mint ahogy tboldi írta, hogy nem szabályos a tank. Ezt azért egy elektronikus kijelzéshez simán hozzá lehet igazítani, hogy ha 50%-on van az úszó, akkor az nem 50%, hanem 37,452%.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest