Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#43701) SirKero válasza 2ozzmexy (#43700) üzenetére


SirKero
őstag

A töltés szint jelző folyamatosan villog mint amikor tölt enyhén pezseg a sav és 14,4V-ot ír ki. Ezért gondolom,hogy nem kapcsol át.

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#43702) 2ozzmexy válasza SirKero (#43701) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

A valódi kérdés az, hogy kell e változnia a töltőfeszültségnek ebben a csepptöltési üzemmódban (szerintem nem, csak a töltőáramnak), tehát honnan tudod melyik üzemmódban van, gondolom erről nem szól a users guide... Fura, pedig ez egy fotnos információ lenne... A support telefonszámát próbáltad hívni?

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#43703) SirKero válasza 2ozzmexy (#43702) üzenetére


SirKero
őstag

Még nem. Találtam egy számot a kezelési útmutatóban de már nem vették fel. Holnap megpróbálom újra.

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#43704) Yenka


Yenka
csendes tag

Még mindig az automatikusan bekapcsoló tompított fényszóróval küzdök. (Suzuki Swift 2007)
A kormány alatti burkolatot levéve találtam egy kis kék relét ami utólag volt szigetelőszalaggal felrögzítve egy vezetékkötegre. Mikor bekapcsol a lámpa, kattanás hallatszik belőle.
Felismeri valaki, hogy ez milyen alkatrész lehet?
Vajon ez a relé a tettes?

(#43705) lacik2


lacik2
csendes újonc

Sziasztok!
Van egy 2003-as 1000-es swiftem.A problémám a következő:az autó többszöri indítás után indult csak be,majd leállás után már nem indul be.
Elkezdett a műszerfalon világítani egy lámpa amin egy autó van lakattal.
Suzuki Swiftnél a műszerfalon mit jelent a következő piktogram?
Sárga színnel egy autó van rajta egy lakattal. (Az autó valószínűleg emiatt nem indul.)
Segítségeteket előre is köszönöm.

(#43706) tboldi válasza lacik2 (#43705) üzenetére


tboldi
nagyúr

Úgy tűnik, hogy az immobilizer kezdi megadni magát. Vidd el egy autóvillamosságihoz!

(#43707) lacik2 válasza tboldi (#43706) üzenetére


lacik2
csendes újonc

Tudtommal nincs benne immobilizer.

(#43708) tboldi válasza lacik2 (#43707) üzenetére


tboldi
nagyúr

Az meglepne, mert egy gyors guglizás után úgy látom, már a '96-osokban is volt.

(#43709) 2ozzmexy válasza lacik2 (#43707) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Kulcsba épített immobilizer van benne, vagy merül a kulcsban az elem, vagy egy elemcsere előtt nyomkodva volt és kiesett a szinkronbol. Újra kell tanítani vagy elemet cserélni. Menj el egy riasztoshoz az még oldja, ha makod van pár érzésed bánja, de a következő 10 évre le lesz róla a gond. :R

@Yenka: Nekem az vakdugónak tűnik, nem relének. Ha igazam van és kattog, akkor az automata tompított nem feature hanem bug. 😀

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#43710) tboldi válasza 2ozzmexy (#43709) üzenetére


tboldi
nagyúr

A kulcsban lévő része független az elemtől, teljesen külön egység. Sőt, a távirányító nélküli kulcsban nincs is elem. :D

[ Szerkesztve ]

(#43711) 2ozzmexy válasza tboldi (#43710) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Igaz, a régieknek külön távirányítója van, most ugrott be nekem is. De ki kellene próbálni a pótkulcssal is.

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#43712) lacik2 válasza tboldi (#43708) üzenetére


lacik2
csendes újonc

Akkor lehet hogy van csak a kulcsból nem derül ki.

(#43713) lacik2 válasza lacik2 (#43712) üzenetére


lacik2
csendes újonc

Régi fajta kulcsa van nincs benne elem.
A pótkulccsal sem indul.

(#43714) 2ozzmexy válasza lacik2 (#43712) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Próbáld meg a másik kulccsal is, hátha úgy beindul...
UPDATE: na az már nagyobb bibi, akkor tboldinak lesz igaza és immobi haldoklik, sorry, reméltem h csak a kulcs a halott...

@tboldi: hirtelen a "buborék Swift" kulcsár asszociáltam,amilyen a Vitara meg az Sx4 scross kulcsa. Lehet azokból bicskakulcsot csinálni/csináltatni? Láttam h van egy csomohoz átalakító csak át kell szerelni.

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#43715) tboldi válasza lacik2 (#43713) üzenetére


tboldi
nagyúr

Szerintem az autóban lévő egységgel lesz a gond. Volt nálunk a tanfolyamon egy Daewoo, ami ugyanezt csinálta, és ott is az volt a ludas.

(#43714) 2ozzmexy: Lehetni lehet, csak az utángyártott kulcsházak minősége hagy némi kívánnivalót maga után. Illetve egyes esetekben az is előfordulhat, hogy túl messze kerül az immo chip a vevőtől, és hiába dugod be teljesen a gyújtáskapcsolóba, nem fog elindulni az autó.

(#43716) r.levente75 válasza SirKero (#43701) üzenetére


r.levente75
addikt

Ha a csíkok körüli keret kint van, akkor van kész a töltés utána vált át csepptöltésre.

(#43717) 2ozzmexy válasza tboldi (#43715) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Gondolom gyári megoldás nincsen ami 2019 végén eléggé röhej, de ilyenkor szoktam mormolni a Vitara kapcsán hogy "5millió alatt volt". :DD
Kérhettem volna hozzá "Keyless driving" megoldást, de azt inkább kihagytam, kicsit borsos lett volna a felár és plusz 4 hét mire beszerelik.
Viszont ha lenne rá akár gyári megoldás amivel készítenek nekem 2 új bicskakulcsot, állok elébe (persze nem 40ezer/db áron).
Az utángyártottal csak az a gondom, hogy sokszor a gyári minőségű utángyártott cuccot is úgy kezelik emberek, mint a gagyit. Ha tudsz gyártót ajánlani, akkor utánanézek beszerezhető e, mert a bicskakulcsnak leginkább a nejem örülne, nem lenne az összes farmerom jobb zsebe lukas...

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#43718) Vigneau válasza 2ozzmexy (#43717) üzenetére


Vigneau
félisten

Bár nem gyári, de a facebookos Swift Klubban pár tagnak már van. Én is rendeltem egyet, hamarosan érkezik. Itt nem kell mókolni az immo chippel.

Ellenben az enyém még valószínűleg módosított. Nem szedtem szét, de a nyomógombház elhelyezkedése és a youtube-os videók alapján sanszos, hogy itt forrasztani kellett a chipet. Én már így kaptam a kocsimhoz, az előző tulaj csináltatta meg magának.

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#43720) Winne


Winne
nagyúr

Sziasztok!

Bemelegítő kérdésem következik. :DDD

A Vitara és az SX4 S-Cross között mi a pro/contra ha mondjuk ugyanazzal az 1.4T-vel nézzük?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#43721) SirKero válasza Winne (#43720) üzenetére


SirKero
őstag

Röviden: Az S-Cross nagyobb és közel ugyan annyiért jobban felszerelt.( GL+ )
Hosszabban : [link] Bár ez még az 1.6 szívó Vitara de a kaszni és a felszereltség kb ugyan az a mostani turbóssal.

[ Szerkesztve ]

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#43722) 2ozzmexy válasza SirKero (#43721) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Hát a Vitara 1.6 és 1.4t gl+ nagyon nem egyezik meg, max nagy vonalakban.
@Winne: olyat már nem veszel, azt kapod ami a szalonokban van és pont...
A Vitara hasmagassaga nagyobb, az áruk sincsen partiban, S-cross hosszabb picivel így hátul 5 centivel több a labter és jobb a pakolhatosaga, mert más a csomagtartó szélesseg magasság mélység aránya. Tömören... Menj el tesztvezetni és előre szólok h ne nagyon válogass szín és egyebek terén...

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#43723) Winne


Winne
nagyúr

Mindkettő tetszik egyébként és jókat is hallok róluk, ezért gondolkodom. Amitől tartok kicsit, hogy sokan panaszkodnak az ülésekre, hogy nincs oldaltartás és kényelmetlen az üléspozíció. Erre mit mondotok?


"Menj el tesztvezetni és előre szólok h ne nagyon válogass szín és egyebek terén... "

Miért? :DDD

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#43724) SirKero válasza 2ozzmexy (#43722) üzenetére


SirKero
őstag

az áruk sincsen partiban

Igazad van az S-Cross 50 000 forinttal drágább :K ( 4 920 000-4 870 000 GL+ )

Hát a Vitara 1.6 és 1.4t gl+ nagyon nem egyezik meg, max nagy vonalakban.

Mert mi az a sok minden amiben különbözik az 1,6 és a turbós Vitara GL+ a motoron kívül :U

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#43725) SirKero válasza Winne (#43723) üzenetére


SirKero
őstag

Szerintem teljesen jók az ülések. Nekem volt/van mind a kettő és mentem velük hosszabb távot ( Görögországot 1000-1300 km. egy huzamban szoktam levezetni ) és nem volt kényelmetlen. De mint tudjuk ízlések .............

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#43726) 2ozzmexy válasza SirKero (#43724) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Nem bantaskent mondtam, félre ne érts...
Váltó, tolatokamera, ledes hátsó lámpa, konyoktamasz, ledes menetfeny, a motort már mondtad, ulesfutesben nem vagyok biztos,a két óra közötti kijelzo is más.
Egymás mellé állítottuk a két autót novemberben, ezért tudom h van difi a felszereltségben.
Az 1,6 még a rancfelvarras előtti, az 1,4T meg már a facelift.
Nem felszereltség, de az 1,4T autópályán kevesebbet kosztol,nem forog 3000et 130nal.
[link]

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#43727) SyMbioTe válasza Winne (#43720) üzenetére

Szia!

Kis felárért ledes fényszóró, kicsit nagyobb csomagtér, kicsit nagyobb beltér (13cm), automata világítás/ablaktörlő.
Mi nyáron vettük, ugyanígy Vitara/Scross között gondolkodtunk, de ezek miatt Scross lett. Ledes fényszóró szerintem önmagában megéri :D
Vitarába meg van pár vezetést segítő rendszer.

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#43728) SirKero válasza 2ozzmexy (#43726) üzenetére


SirKero
őstag

Nem felszereltség, de az 1,4T autópályán kevesebbet kosztol,nem forog 3000et 130nal.

Hát sajnos én az ellenkezőjét tapasztaltam :K
Az 1,6 Vitarám pályán 120-as tempó mellett el volt 5,4l/100km fogyasztással. Most az 1,4MT S-Cross ugyan ez a tempó mellett 6,2l/100km. De városban is egy lityivel többet eszik sajnos :O

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#43729) 2ozzmexy válasza SirKero (#43728) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

A fedkomp szerint nekem is 6,2 körül eszik pályán, viszont az 1,6ost tankolassal számoltuk 6,5-6,6ra. Egymás után mentünk és félúton helyet cseréltünk, így jött ki ez a szám. Viszont azt megfigyeltem hogy csal a fedkomp 1-2 decit lefelé. A gyári adat meg hát... Városban az 1,4T most a hidegben 7,6-8,forgalomfuggo.
Szóval ezt pontosan csak úgy lehetne mérni ha száraz tankra tankolnánk 10-10litert és megnezni melyik áll meg hamarabb. :K

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#43730) SirKero válasza 2ozzmexy (#43729) üzenetére


SirKero
őstag

Soha sem a műszerfalon jelzett fogyasztási adatoknak hiszek. Ha kíváncsi vagyok a fogyasztásra tankolásnál mindig kattanásig tankolok és abból számolom ki.
A Vitarával hosszabb úton simán tudtam 800+ km-t menni. Az s-Cross-nál már a 700+ km is jónak mondható. Természetesen normális közlekedési tempó mellett.
Nyáron nyaralásnál marhára ráértünk és kíváncsiságból kipróbáltam,hogy max. 80-90 között közlekedtem. Na akkor ez is csak 5,2l evett. De ez nem életszerű.

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#43731) Vigneau válasza SirKero (#43730) üzenetére


Vigneau
félisten

Ilyenkor örülnék, ha a Swift nem 37l-es tankkal rendelkezne... :K

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#43732) Winne válasza Vigneau (#43731) üzenetére


Winne
nagyúr

Apropó Swift.

Régóta tetszik nekem az a kicsi 3 ajtós Sport Swift, biztos nagyon jól megy, pörgős motorral van szerelve.

Az is olyan, mint a legtöbb nem tömegtípus, hogy nehéz alkatrészt találni hozzá és/vagy drága az alkatrész?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#43733) Vigneau válasza Winne (#43732) üzenetére


Vigneau
félisten

Azt sajnos nem tudom, nekem a 2017-től gyártott rejtett kilincses 1.0 BJ verzióm van. De az is megy, mint a meszes, hiszen 112 LE jut 865 kilóra. A Sport Swift (140 LE) pedig még ennél is veszélyesebb... :K

Az alkatrészbeszerzés az Általad keresettnél talán inkább az oldalsó karosszériaelemeknél (pl. ajtó) lehet nehézkesebb. Nem hinném, hogy annyira vészes lenne az ára. De ez csak egy tipp a részemről. :B

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#43734) tboldi válasza Winne (#43732) üzenetére


tboldi
nagyúr

Futóműalkatrészek másabbak, utángyártott nemigen létezik, a gyári meg qrva drága. Kérdezd dnelbet vagy Kornélt, nekik volt.

Vigneau: Inkább a turbót és az alacsony fordulattól rendelkezésre álló nyomatékot érzed. A régi, 1.6-os, 125 lovas Swift Sportnál szerintem erősebbnek hat a mostani 1.0T pont emiatt.

(#43735) pjen válasza tboldi (#43734) üzenetére


pjen
félisten

Kornél eltűnt innen.

(#43736) laca891 válasza Vigneau (#43733) üzenetére


laca891
aktív tag

Most nézem a 240 Nm a nyomaték , 1,4 turbo. A szívónál 120 Nm. Tényleg brutális lehet.

Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!

(#43737) tboldi válasza pjen (#43735) üzenetére


tboldi
nagyúr

Csak innen, a Suzuki topikból, a gumi és felni topikban szokott irkálni. :)

(#43738) eami válasza laca891 (#43736) üzenetére


eami
addikt

jaja, nem rossz, kis pörgős autó. nyilván a kulcs hogy viszonylag könnyű és ahhoz képest elég jól húzza a motor :) nyilván helyén kell kezelni, de elég kellemes ár/érték arány. aki nm meg LE kerget az talál magasabb ársávban más autókat :)

(#43739) ncc1701 válasza Vigneau (#43731) üzenetére


ncc1701
veterán

Akkor örülhetsz, mert én úgy tudom, h 39 literes. :)

(#43740) gyenesmartin válasza ncc1701 (#43739) üzenetére


gyenesmartin
őstag

37 lesz az.

(#43741) ncc1701 válasza 2ozzmexy (#43729) üzenetére


ncc1701
veterán

A piac azért majd beárazza a dolgokat használtam. A régi 1.6 szívókat nagyon viszik, a turbósokért nem rajong a magyar.

(#43742) ncc1701 válasza gyenesmartin (#43740) üzenetére


ncc1701
veterán

Majd megnézem, szerintem a 39 litert a kocsi kézikönyvéből szedtem.

(#43743) Winne válasza Vigneau (#43733) üzenetére


Winne
nagyúr

+@(#43734) tboldi : igen a jó tömeg / le arány miatt szeretem én az ilyeneket, az enyém 95 le 970 kg-ra és az is teljesen jól megy, plusz imádom ezeket a pici autókat, csak hát a családra gondolva meg inkább a Vitara / SCross kettősben kellene gondolkodnom. :D

Most tették gazdasági totálkárra az autómat, amiből nincs a piacon kb és ugyanezért kérdeztem ezt a Sportot, hogy itt is uez-e a helyzet.

[Ebben] akkor vmi speckó motor van, amit kifejezetten ennek gyártott a Suzuki, vagy használták ezt más modellekhez is?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#43744) dethroner válasza ncc1701 (#43742) üzenetére


dethroner
veterán

Amikor elhoztam, a kútnál 36,43 liter ment bele, ergo száraz tartállyal csorogtam be a kútra :)

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#43745) 2ozzmexy válasza ncc1701 (#43741) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Mert a magyar (tisztelet az igen ritka kivételnek) suttyó és tudatlan. Vesz 6-7millioert egy autót de ha 15 év múlva turbot kell cserélni az már arányárban van neki... persze Ferrari gyorsulást akar meg le akar tolni mindenkit az útról, de 6liternel ne egyen többet mert 400/liter áron a benzin szerinte megfizethetetlen...
Arazza csak be, legyen az enyém értéktelen, legalább nem kell aggódnom hogy ellopjak. :D
Kinek mi számít ugye, de hamarosan úgysem kap mást csak turbós benzinest, ugyanez volt anno amikor bekerult a dízelbe az EGR meg a DPF. Úgy féltek tőle mint az aramtol, most meg sírnak utána és valahogyan a panasz is eltűnt... 🤣
Mellesleg vegyenek akkor daciat a maga puritán egyszerusegevel, az szivo benzines, csak azzal nem lehet kivagyokoskodni a népnek. ;)

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#43746) tboldi válasza Winne (#43743) üzenetére


tboldi
nagyúr

Mitsu Colt vagy Smart ForFour?

Az alap ugyanaz az M16A, ami a sima SX4-ben is volt, majd a Vitarában és 2013-as S-Cross-ban. Csak apróbb változtatások történtek, bár pontosan nem tudom, mik.

Ja, hasonló a szitu. Ha valamilyen speciálisabb alkatrészre van szükség, az húzós lehet a kis példányszám miatt.

(#43747) Hego válasza Winne (#43720) üzenetére


Hego
tag

Egy kis érdekesség:

A gyárakban és a beszállítóknál zajló folyamatok – többnyire a gikszerek – olykor kéretlenül is árcédula-módosításra kényszerítik a kereskedőket. Minden autózás iránt érdeklődő tájékozottabb olvasó fújja, hogy az elmúlt években Suzuki Vitarából adják el idehaza a legtöbbet, a közelében sincs semmilyen más négykerekű. Ennek ellenére igencsak meglepő lehetett egyeseknek, hogy 2019 első hat hónapjában a magánszemélyes vevők között valami megverte.
Pedig nem változott a Vitara ára, nem csökkent az iránta érdeklődők száma – akkor mégis mi történhetett? Gubanc volt Esztergomban, akadozott a modell gyártása. „Részben a Vitara adta el az SX4 S-Crosst” – magyarázta korábban az eredményeket Tóth Péter, a Suzuki Magyarország kereskedelmi igazgatója. „Egy beszállítói alkatrész nem megfelelő minősége okozta a gyártásnál, majd a kiszállításoknál a problémát, viszont eközben a Vitara miatt a szalonokba bejött ügyfelek közül sokan végül az SX4 S-Cross mellett döntöttek.” Mi tesszük hozzá, jelentős részben az SX4 okos árazása, valamint a rutinos Suzuki-értékesítők terelésének eredményeként.
Nehezebb dolguk volt, mint annak idején „a vegyél Sanderót Duster helyett” művelet végrehajtóinak, akkor ugyanis a drágább autó helyett az olcsóbbra kellett rábeszélniük az embereket. Most tavasszal fordított volt a helyzet, de a Suzuki-szalonok munkatársai profin megoldották a feladatot. Íme, két számpár, csak hogy lássuk az eredményt: 2018 első felében 4157 Vitara kelt el nálunk és csak 1824 SX4 S-Cross, míg 2019 első felében 2720 Vitara, viszont 3260 darab SX4 S-Cross.
HIRDETÉS
Ez így 5981 darab vs. 5980 darab!
Vagyis miközben az ország topkedvencét nem tudta legyártani Esztergom a kívánt mértékben, azt a bravúrt vitték véghez a márka értékesítői, hogy rádumálták a Vitara leendő vevőit a drágább testvérére. Szép munka, amihez az SX4 S-Cross rugalmas, központi árazása is kellett!

Forrás: https://www.vezess.hu/magazin/2019/12/17/uj-szemelyautok-arazasi-strategiai/

i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti

(#43748) ncc1701 válasza 2ozzmexy (#43745) üzenetére


ncc1701
veterán

Ezek a panaszok nem tűnnek el, és nem véletlen, hogy a vásárlók kerülik a turbós, dpf-es, kettős tömegűs gépeket. Illetve nem kerülik, csak beárazzák, azaz a turbós vasad pusztán azér, mert turbós, kevesebbet fog érni. És lehet csavarni a dolgokat, de egy autóban csak az nem romlik el, ami nincs benne.
És a magyar vásárló nem feltétlen hülye, csak csóró, és azt az autót, amit beterveznek mondjuk 6 év/200ekm-re, a magyar használja 3x annyi ideig. Ezért van az, hogy egyes gyártók plö váltó olaj cserét nem írnak elő, mert az autó élettartamát (200ekm) kiszolgálja. És egy 10 éves autónál, ami ér mondjuk 1 misit, egy 150 ezres turbó csere már igenis jelentős költség lehet az autó árához képest.

(#43749) ncc1701 válasza Hego (#43747) üzenetére


ncc1701
veterán

Ehhez még az is kellett, hogy az emberek felelőtlenül, nyakra-f@szra veszik fel a hiteleket, mert már rég volt válság. Én eleve 50-66% önerő alatt nem is adnék autóra hitelt, és azt is max 3 év törlesztőre..

(#43750) Hego válasza ncc1701 (#43749) üzenetére


Hego
tag

Hát mondjuk nekem ebből az jön le, hogy olyan rusnya lett az SX4, hogy a kutya se vette :)
Ezért raktak bele több extrát mint amennyi a Vitarában van, és lényegében egy áron árulják.

i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.