Swift glxben is minden van .. sávelhagyásra figyelmeztetés stb .. sőt még automata váltó . 1.2 cvt már ki jönne 4.4bol az már nem rosz deal GLX szintel ,bár nekem az 1.0 kellene automataváltóval viszont azt kivezetik ,és az meg már 4.8 a gl+ automata 1.4 scross meg 5.4 plusz igaz az írás ,de ha már ennyit kifizet az ember akkor 800ezer nem akkora összeg egy erősebb nagyobb kocsiert. De mi csak jövőre akarunk ha minden jól megy adig sok minden történhet még.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
batai15
félisten
gyenesmartin
őstag
Suzuki szervízekbe vállalnak kőfelverődés javításokat?
Elég durva, hogy 2 hónapos autón már van 10 db 1mm-es átmérőjű pont, ami egészen a fémig leér. Motorháztetőn 2 db, bal hátsó sárvédő és az ajtó találkozásánál még vagy 8db.
Pedig autóúton megyek vele, előttem pedig csak nagyon ritkán van bárki is.
Jó lenne, ha ezen is lenne egy műanyag burkolat, mint a crossban is van végig az aljánál.
blakey
titán
Suzuki szervízekbe vállalnak kőfelverődés javításokat?
Elég durva, hogy 2 hónapos autón már van 10 db 1mm-es átmérőjű pont, - ez nem korhoz kötött, ez egy ilyen sport, ha szerencséd van akkor elkerülnek a kavicsok ha nem akkor mindegyik megtalál. Szerintem normális fényező megcsinálja szépen, javítóstiftel kijavítja majd szépen átpolírozza, egyébként néha átnézem a felületet és ha van valami akkor azonnal javítom, már egész kól belejöttem így 4 autó után. Némelyik láthatatlan javítás. Előző autómon rengeteg ilyen javítás volt, sokkal gyengébb volt a fényezése és minden apróság meglátszódott.
Jó lenne, ha ezen is lenne egy műanyag burkolat, mint a crossban is van végig az aljánál. - Swifted van? Igyekszem olyan választani amelyiknél van oldalső védelem is, annyival kevesebb a gond.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
dethroner
veterán
Én GLX Swiftet rendeltem, még júniusban. Azt mondták júliusban kerül gyártásra az autó, amint megtörténik akkor lehet befizetni az előlegen felüli vételárat és majd október végén érkezik meg az autó az országba. Július eltelt és nem hívtak hogy elkészült volna, ezért augusztus elején én csörögtem a márkereskedőre. Azt mondta még semmi hír, de ne aggódjak, amint tud valamit jelentkezik. Most lassan vége az augusztusnak is, még mindig semmi. Gondolom ezzel a szállítás is csúszni fog.
Tehát ha szeretnéd minél hamarabb átvenni akkor hazai gyártású autó, ha nagyon ráér, akkor maradhatsz a swiftnél.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
batai15
félisten
Tudomásom szerint aki vesz már csak készleten lévőt tud ,aki utána meg már a hsd verziókag kaphat.
dethroner
veterán
Most nem kaparom elő a papírokat, de szerintem az enyém még a félkamu hibrid lesz, annyit szerepel a megrendelőben hogy swift 1.2 glx ásványszűrke.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
batai15
félisten
Én inkább cvtbe gondolkodom ,vagy 1.0 automata .
dethroner
veterán
Szerencsére a literes motort kukázzák, felejtsd el azt. Egy normális motornak legalább négy hengere van
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
csaba1203
addikt
Ez ismerős szöveg sajna
Januárban rendelt Ignis,amit májusra ígértek és július 8-án már át is vehettem.
Türelem de nem is értelek miért rendeltél Swiftet?
Engem is próbáltak Vitara felé terelgetni de mivel volt autó alattam idő annyira nem sürgetett bár a vége felé a türelmem igencsak elfogyott
tboldi
nagyúr
Egy hengerrel is lehet fasza motort csinálni.
dethroner
veterán
Miért rendeltem swiftet? Számomra elég egyértelmű volt a döntés. Csak ehhez van szívó motor, a vitaránál 1 millával, az scrossnál 1,3 gurigával olcsóbb, 99%-ban városi munkábajárós lesz, erre a legtökéletesebb ez.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
dethroner
veterán
Simsonom volt, és tanusítom hogy igen Sőt, bnőm faterjának a hajóiban kéthengeres dízel motorok vannak, érdekes a hangjuk, de rohadt takarékosak és sose romlanak el.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
batai15
félisten
Hát nem tudom de papíron nem lehet rosz motor az bő 20le azért ekkora kaszniban mégis csak jó .
tboldi
nagyúr
Nem a Simsonra gondoltam, a KTM 690 Duke egy fokkal komolyabb szerkezet.
csaba1203
addikt
Jól döntöttél nem fogod megbánni!
Fogyasztása iszonyat jó lesz és városban is dinamikusan lehet vele közlekedni.
Remélem neked előbb megjön,mint nekem.
kiskun968
tag
Nekem megvolt. Kb félóra volt.
Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm *** Suzuki Swift 2017 GL+***
Tigerclaw
nagyúr
Ignis és Baleno is van szívó motorral, és lehet hogy maradt még pár GL vagy GLX felszereléssel. Én nem rendeltem, hanem kiválasztottam a már berendeltek közül egyet Júliusban és Augusztus elején átvettem. Hamarabb is meglett volna, csak én nem voltam itthon. Egyébként Swift is van ahogy látom, amire nem kell várni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
dethroner
veterán
Franc tudja, de nem vonzott az hogy egy nagyobb ménes legyen az orrában. Az egyszerűbb működést többre becsülöm. Meg talán a háromhengesben kettőstömegü is van, és ha igen, akkor abból szintén nem kérek. Turbónyomás felépüléséig meg hátrányban is van, addig egy csonka motor.
(#42265) csaba1203 Köszi, én is remélem hogy nem a mikulás hozza majd.
(#42267) Tigerclaw Baleno kevesebb extrát tartalmaz, és már amúgy se volt rendelhető. Az ignác meg valami elképesztő módon nem jön be
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
csaba1203
addikt
Gondolom fehér színűek,ami nekem nem begyere.
Bár amikor az Ignist kihoztam volt ugyanolyan színben egy Baleno is...
Tigerclaw
nagyúr
Azt nem néztem, hogy milyen színű maradt, csak a hasznaltauto.hu-n van még pár, amire nem kell várni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
csaba1203
addikt
Ha valakinek nincsenek színre elképzelései biztosan gyorsabban jut autóhoz nameg ezek biztos GL felszereltségűek.
batai15
félisten
Egyébként melyik szín az alap szín ? Sehol nincs meg jelölve .
dethroner
veterán
Amelyik a nem metál szín. Swift esetében és azt hiszem Balenóban is az egyik piros.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
_ak_
addikt
Bocsi kicsit későn, de:
Már GL+ szinten is széria az új DSBS rendszer az 1,4-es AllGrip Vitarához, vagyis a kettős érzékelővel ellátott vészfékasszisztens, mely a Bosch-tól érkezik. Erre húzható rá az, hogy már a Vitarában is a Nasa technológiája dolgozik, már ami a lézer detektort illeti. Ezt egészíti ki egy kamera alapú rendszer, a kettő együtt pedig 140 km/h-ig működő vészfék-asszisztenst eredményez. Ehhez tartozik még a holttér-figyelő, mely hátsó keresztirányú forgalomfigyelőként is működik, valamint a sávelhagyás-figyelmeztető és a 65-165 km/h között működő sávtartó. Ez tartalmaz egy éberségfigyelőt is, mely a sávban történő kóválygás miatt figyelmezteti a sofőrt, hogy pihenjen, a Pest megyei Stelvio hágón való csörtetés alatt ez többször jelzett, mint a sávtartó, így kérdéses a hatékonysága. Szintén alap az összkerekes GL+-hoz az új adaptív tempomat, mely automata váltó esetén megállás és elindulás funkcióval is rendelkezik.
forrás és ez GLX vagy GL+ Allgrip
Let's begin, de gozaimasu!
Cathfaern
nagyúr
Hogy írjak hozzá egy kis gyakorlati tapasztalatot is (GL+ Allgrip, manuális váltó, 5500 kmel):
- Vészfék-asszisztens: szerencsére még nem kellett kipróbálnom.
- Holttér figyelő: Nagyon praktikus dolog és megbízhatóan működik (nem jelez feleslegesen, de nem is marad el jelzés amikor kéne)
- Hátsó keresztirányű forgalomfigyelő: ez csak akkor van, ha van tolató radar is, ami nem GL+ felszereltség, hanem GLX (de kérhető opcionálisan, nekem is így van). Borzasztóan hasznos, nagymértékben megkönnyíti a tolatva kiállást, főleg ha valami furgon mellől kell kiállni
- Sávelhagyás figyelmeztető: annyira nem érzem hasznosnak, illetve szerintem kicsit túl érzékeny. Magyar utakon rendben van, de osztrák szűk hegyi utakon feleslegesen bejelezget.
- Sávtartó: ez egy vicc, semmit se ér. Ha nem "fogod a kormányt", akkor kikapcsol, ez önmagában nem lenne gond, de nem azt érzékeli, hogy ténylegesen fogod-e a kormányt, hanem hogy mozgatod-e. Na most ha már ígyis úgyis mozgatom, akkor minek a sávtartó... Igazából ez inkább csak egy sávelhagyás figyelmeztető extra, mert ha nagyon ki akarsz menni a sávból akkor visszakormányozza a kocsit. De nem működik úgy, hogy csak rajta tartja az ember a kezét a kormányon, és hagyja hogy az autó tekergesse. Egyszer kipróbáltam, azóta se kapcsoltam be.
- Adaptív tempomat: ez egy zseniális találmány Aki rendszeresen jár városon kívül és főleg autópályán, annak nagyon javaslom. Egyszer-kétszer előfordult, hogy még azt érzékelte, hogy van előttem autó, pedig az már lehúzódott, de olyan nem volt még, hogy ne érzékelte volna az előttem haladót. Automata váltóval városban is sokat használnál valószínűleg, de manuálissal kicsit furának érzem, hogy ő ad gázt meg fékez én meg váltogatok (bár teljesen jól működik ez a felállás is). Ez előtt sima tempomatos autót vezettem, de ég és föld a kettő. Sima tempomatot csak elvétve használtam, ezt folyamatosan.
- Ami kimaradt a lentiből: frontális ütközés figyelő. Tulajdonképpen élesben (szerencsére) nem próbáltam ki, de körforgalmakat nagyon nem szereti, rendszeresen bejelez ott Illetve néha autók hátuljára is bejelez. Szóval nem rossz, de szerintem kicsit túl érzékeny.
noorbertt
őstag
Semmi gond, nem élhet mindkét a fórumon:)
Ezek közül talán csak a holttér-figyelő nincs a Swift-ben.
Tigerclaw
nagyúr
Van / volt GL GL+ GLX is, több színben, de főleg GL. Napról napra változik, ahogy fogy.
Én még választhattam a helyi kereskedőnél ásványszürke, valamilyen kék és gyöngyfehér metál közül. Nálam a választás nem csak azon múlt hogy melyik szín tetszik nekem, hanem azon is hogy mennyire látható az úton. A Látni és látszani elv szerintem fontos. Ezért nálam a szürkék, ezüstök kiesnek, pedig világos ezüstben nagyon tetszett a Baleno. A feketén minden meglátszik, a kékről meg nem tudtak mutatni színmintát. Nálam ezért lett gyöngyfehér. Ha nem sürgetett volna az idő, és kedvemre válogathatok, talán ás színű lett volna.
Egyébként én úgy tudom, hogy ezeket az Euro 6d temp modelleket szeptemberig üzembe kell helyezni és év végéig el is kell adni. Szóval nagyon hamar be kell érkeznie a korábban megrendelt autóknak.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Dvix
senior tag
Én ha egyszer életemben hozzájutok egy új suzukihoz én a tolatóradaron kívül semmilyen technikai vívmányt csipogót nem fogok kérni. MAx amit mondtál: Hátsó keresztirányű forgalomfigyelő, nem tudtam h a suzukikban is van. De tényleg neked is már csak az hiányzik h körforgalomban befékezzen a frontális ütközés figyelőd, és beléd jöjjenek hátulról. Na nem azért mondom...További balesetmentes vezetést!
[ Szerkesztve ]
HKorn
addikt
Lassan ezek a dolgok már alapok lesznek és nem tudod majd nem kérni. Illetve Suzukinál mivel csak 3 felszereltség van, kénytelen leszel egy alap GL-t venni, ha nem akarsz semmi ilyesmit, de akkor tolatókamerád se lesz. Külön csak azt nem tudod kérni.
Run&Ride
Cathfaern
nagyúr
Frontális ütközésfigyelmeztető nem fékez. Ugye azt a kamerarendszer érzékeli, az nem avatkozik bele a jármű irányításába. A vészfékezést a radar csinálja, az meg elég biztosan működik, szóval nem félek ettől az esettől amit leírsz. De egyébként nem tudod ezeket külön kérni, vagy benne lesz minden, vagy semmi.
Brogyi
senior tag
Jól jön az esőben, ködben. Sokszor városba is bekapcsolom az adaptív követést. Pl. a reptérre vezető úton.
Nekem már megmentette egy sz@ros biciklis életét.
[ Szerkesztve ]
Cathfaern
nagyúr
Kézikönyv szerint ezek a rendszerek esőben és ködben nem működnek megbízhatóan
Brogyi
senior tag
Nyilván az DSBS hatékonysága nulla esőben ködben, de a radar talán azért csak jobb. Úgy gondolod ködben a repülőkön a pilóta szeme az egyetlen esély? Nem hiszem.
ACC része a DSBS, és RBS. Ha nem így van akkor a japók hülyék.
[ Szerkesztve ]
Dvix
senior tag
ÓÓÓÓ APÁM. Úgy néz ki ezeknek a kütyüknek a jövőben esélyt kellé adni nem? Ajh
(#42280) Cathfaern Köszönöm! Értem
[ Szerkesztve ]
dethroner
veterán
Múlt héten megvolt az utam őseim wagonr kocsijával. Azt kell mondanom, kellenesen csalódtam. Pályán szinte végig a belső sávban gps szerint majdnem 150-es tempóval se szarta össze magát. És még volt a pedálban tartalék, csak azért nem nyomtam jobban, mert így is 9 fölötti fogyasztás jött ki
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
tboldi
nagyúr
Mondtam én!
dethroner
veterán
Csak az első 15 percben volt halálfélelmem Nyíregyházától Pest felé, és vissza az M7-esen is. A kormányt, sőt, az egész autót olyan borzasztó remegés járta át 100 felett, már tényleg azt mondtam kimegyek és keresek egy gumis műhelyt, mert tuti szarul van centírozva a kerék. De kb 15 perc után megszűnt. Ezért két dolgot tudok elképzelni. 1: baromi kicsi az esélye, de nyíregytől pest felé az M3, valamint akarattyától pest felé az M7 mindekét sávon szar minőségű. Mondjuk el tudnám képzelni hogy ez így van, de hogy utána már sehol nem jött elő ez a fajta rázkódás, elég valószínűtlen hogy mindehol máshol meg jó a minőség. És utána pár nappal máik autóval nem jelentkezett ugyanott ez a remegés. Ezért marad a második lehetőség. 2: apám kormorán nyári gumija ami nincs egy éves, nem a legjobb minőség, és mint az autósportban, fel kell melegíteni a gumit hogy használható legyen
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
r.levente75
addikt
Jó kis autók ezek!
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok egy ideje keresek jó állapotú Splasht páromnak de szinte reménytelen találni magánszemélytől ami megfelelő lenne főleg lekérdezve szóval már a Swift is jó lenne de ebből is hiába van több mégse akad nekünk való. A jófogás a használtautó és Facebook piacon kívül van esetleg más normálisabb hirdetéses oldal? Köszönöm
[ Szerkesztve ]
csaba1203
addikt
Vannak pedig jó karban lévők de azoknak ugye megkérik az árát.
Gondolom van egy kereted és az abban az ársávban lévő autók mind roncstelep szökevények.
Felsoroltakon kívül nagyon nem lesz más,ahol nézelődni tudnál szerintem és választék is van persze.
Nem irigyellek......
Én egyszer ültem WagonR-ben, igaz utasként de megfogadtam hogy ha nem muszáj ezt nem fogom megismételni. Nekem nagyon nem jött be.
Més que un club!
Hadrianus
csendes tag
Mekkora keretből kerestek autót? Szerintem a Suzukikat amúgy eléggé túlárazzák a használtpiacon. Nyilván nagyon keresett márka lehet a jó híre miatt - a többi japán autónak is ez a “baja” a használtpiacon. Én megnéznék más márkákat is, pl. Nissan Almerákat.
[ Szerkesztve ]
dethroner
veterán
Anyám jellemzően rövid távokra, lakott területen belül használja, ott az 50 körüli sebesség nem jelent gondot, ritkábban tesz 50 Km-es utakat országúton, ott se hiszem hogy 90 fölött menne, az meg valójában alig több mint 80. Itt nem érezni ezt a remegés, rohadt peres gumik nem okoznak rettegést. De én szinte végig 150 fölött tartottam a mutatót, ott már érezhető volt hogy nem mozog otthonosan ezen a terepen.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
A Suzukik tényleg jól tartják az árukat. Egy szintel felettünk lakú fiatal pár most két hete adta el a 2007-es 1.3-as Swiftjüket, 1,3 milliót kértek érte és talán 1,2 millióért ment el pár nap alatt, ha jól rémlik ilyen 175.000 km-es futással...
Én meg azt hittem ezek érnek ilyen 8-900 k-t.
Asszonynak meg 2005-ös 1.3-as Swiftje van de csak 115.000 km futással és most lett a fékrendszere szépen megcsinálva (plusz új nyárigumik). Gondolkodtam is hogy ha lesz 2. gyerek akkor eladnánk és néznénk valami kombit, főleg ha ilyen magas árakon mennek ezek.
Bár aztán le lettem szavazva hogy két gyerekhez is bőven elég lesz a Baleno.
Més que un club!
eami
addikt
ja hát szégyelljed magad...
(bocsi de ez most kicsúszott...)
dethroner
veterán
Miért, sok benzint fogyasztottam?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
eami
addikt
nem, mert 130-nál többel mentél. bár ez a GPS szerinti 150 már simán az a kategória ahol kaphatsz egy csekket is (ez mondjuk tökre nem érdekel). de gondolom szokás szerint német autópálya megfelelő szakaszán hoztad ezt
Tigerclaw
nagyúr
Nem értem hogy a Splash-t és aztán a Celeriót miért kellett olyan hamar kivenniük a kínálatból. Szemnek kellemesek és technológiailag se rosszak. Mikor vettem a Baleno-t a kereskedő azt mondta hogy felülről az jön nekik, hogy még tovább kell nyírni az olcsóbb modelleket, mert a drágákban van a pénz. Mondom neki..whaaat??
Szerintük a Balenonak, Ignisnek, Swiftnek mennie kell, mert a jövő a két nagyobb SUV-é. Ha annyira nem éri meg importálni ezeket, miért nem itthon gyártják?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
csaba1203
addikt
Ha itthon gyártanák nem tudnák eladni a másik kettőt,amit most gyártanak.
Nem mindenki tud vagy akar hosszú hónapokat várni egy autóra.....
Szilágyi84
senior tag
Na igen ezt jól megfogalmaztad és azért egy 10 éves normális autóért 1,5-nél többet nem adnék és sajnos más nem jöhet szóba párom részéről. Viszont némelyik tényleg túl van árazva. Splash lenne az igazi neki de szinte csak kereskedős vagy kintről behozott amikkel nem foglalkozom egyáltalán és a nagyon sok km 200 feletti se.