NB Laser + 130% volt az első, de ezt szerintem már nem lehet kapni.
Most ez van benne
PH! addikt since 2004
NB Laser + 130% volt az első, de ezt szerintem már nem lehet kapni.
Most ez van benne
PH! addikt since 2004
+1
Ha a vetítési kép jó, akkor hogyan vakítja el a szembejövőt?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Nálunk az emberek megveszik ezeket az olcsó led-eket, berakják a 20 éves autójukba, amiknek a fényszórójuk is már teljesen be van mattulva (ahelyett, hogy felpolíroznák, hogy jobban lássanak, inkább vesznek egy erősebb led-et). A matt felület pedig szépen szétszórja mindenfelé a fényt. Hiába van beállítva jól, jó magasságba, de mégis sokkal zavaróbb, mintha egy halogén sárga színű lámpa világít a szemedbe.
Én nem a legolcsóbb vackokról beszélek, hanem pl. [ezekről] 30 dezsőtől már közel tökéletes, 100 dollár környékén pedig már tényleg tökéletes a vetítési kép. Én 3 napja cseréltettem ki mindkét lámpatestet. Üvegbúrás, mattulni nem tud de gondolom a foncsor belül azért megkopott 23 év alatt. Szemmel láthatóan jobb lett a fénye de azért lehetne ez még jobb is.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Sziasztok azt szeretném kérdezni ha van itt egyáltalán Ignises hogy ezt a fejegységet betudnám v.hogy épiteni a gyári helyére? [link]
PSN - RedFoxHun
Szia! Keresned kell az ignishez 2 din-es rádió beépítő keretet.
Hát, a tévedés jogát mindig fenntartom. Mintha olyasmire emlékeznék, h az izzóból x mennyiségű fényáram léphet ki, és az izzó gyártók csak abban tudnak variálni, hogy az a fényáram melyik irányban legyen erősebb.
Anno nekem is volt osram nightbrakerem, és nem vettem észre semmit, azon kívül, h hamarabb tönkrement. Azóta sima, jó minőségű izzókat használok.
Foncsor és búra hibátlan? Csak mert én igenis érzékelem a jobb fényt a Jazz-ben és a WagonR-ben egyaránt.
Gondolom egy pár éves autón annak kellene lennie. De ez nem most volt, azóta lehet változott a dolog.
Kb 4-5 éve megelégedéssel használom az emelt fényű izzókat: Osram night break unlimited, night break laser, cool blue intense.
Ha valaki nem lát különbséget a hagyományos és az emelt fényű izzók fénye között, ott a szemmel is lehet probléma.
[ Szerkesztve ]
A homogenitással szoktak játszani meg főleg a színhőmérséklettel. Kevert xenon, vagy teljesen xenonnal töltött verziók is vannak. Persze teljesen más a xenonként ismert ízzó és egy ilyen xenonnal töltött ízzó működése. A szemnek viszont fényesebbnek tűnik a magasabb színhőmérsékletű kékes fény. Néha látni olyat is hogy kékre festik az ízzó búráját, vagy egy részét, de nem tudom hogy ez funkcionális bevonat...tehát ettől lesz kékesebb a fénye, vagy csak jelzés. Van ahol azt írták, hogy felesleges szórt fényt akarják csökkenteni ezzel, hogy ne vakítson annyira szemből.
Illetve még pontszerűbbé, teszik a fényforrást úgy hogy az ízzószál kisebb méretben adja le azt a fényerőt, de csak vékonyabb szállal tudják hozni a megfelelő áramsűrűséget, ezért kiégnek hamarabb
Azok a +100, +150, akármennyi fényerőt meg csak a vetítési kép bizonyos pontjain értik, de mivel nem adják meg, hogy hol és hogyan mérnek, így ellenőrizni se lehet.
Talán egy normál élettartamú, de magasabb színhőmérsékletű kékes ízzót én is kipróbálok.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
[Ezen] a youtube csatornán nagyon sok izzót összehasonlít valós körülmények között, és szépen látszik melyik mit tud. Pont ezen felbátorodva fogok rendelni egy készlet M-tech powertec platinum izzót. Osram árának a feléért van és szemmel alig látszik a különbség.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Pénteken voltam bent a Suzukinál papírokat aláírni és a szalonvezető azt mondta Pirelli gumik lesznek rajta. Többet nem tudot mondani sajnos.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Végül rendeltél innen? Ha igen, akkor mi a tapasztalat? Ha nem, akkor végül honnan lett téli szetted?
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
Nice.
Jövő héten megy a vas 15ekm-es szervízre. 1.2GL, kiváncsi vagyok, mennyi lesz a vége. Másik fórumon írtak 38eft-ot, kicsit vastagnak érzem egy olajcserére, de gondolom ez van.
[ Szerkesztve ]
Hova viszed?
Més que un club!
Mexikói úti suzuki ház. Az van közel a céghez, 15 perc séta.
Nekem tavaly 41 807 Ft volt ott 1.2GL+
Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm *** Suzuki Swift 2017 GL+***
Ó, köszi.
Pest drága, vidéken olcsóbb a szerviz. Nekem az első éves 23k volt a második éves meg 28k Tamásiban.
Més que un club!
Nekem Szekszárdon 30 körülre jósolták az egy évest.Igaz még csak a jövőhéten viszem az ezresre.
Samsung Galaxy S20 FE
Új autóban ugye nem lesz semmiféle szőnyeg? Ha így van, melyiket érdemesebb venni? A szebb szövetet, vagy a praktikusabb gumiszőnyeget?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Én szövetpárti vagyok, utálom a gumit, mert nedvesen csúszik, nyekereg, ronda és büdös.
Van olyan szalon, ahol ajándékként benne van egy szőnyeggarnitúra az árban. De a szövetet javasolnám. Kellemesebb és nem koszolódik olyan szörnyen, mint ahogy gondolná az ember.
[ Szerkesztve ]
Ezek a tálcás dolgok mondjuk szimpatikusak számomra is a téli latyakos időszakra (bár nálam annyira nem számít, kocsiba külön cipőt használok általában).
Ebben tuti nem lesz semmi ajándék, még ja a motor az autóban lesz Nekem is szebbnek tűnik a szövet, de praktikusabbnak tűnik a gumi. A sarat kiöntöm, vízzel letörlöm és tiszta. Míg a szövetet porolni kell, a nedvesség sárrá állhat össze benne, és ha tisztítás alatt van, addig az autóban nem lesz szőnyeg. Gumira szavazok.
Másik kérdés, hogy könyöklőt érdemes-e swiftbe venni? Subaruban volt gyári, az marha széles autó volt, lehetett benne fetrengeni De a suzuki sokkal kisebbnek tűnik belülről, tartok attól hogy ha belerakom, szinte összenyomja majd az előlülőket.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Literszám hordod be a nedvességet?
Nálam sosem volt olyan nedves a szövet, hogy tocsogott volna. Havas időben össze szoktam ütni párszor a lábaimat, miután balra elfordulva leültem, hogy a nagyja lejöjjön. Sárba meg egyszerűen nem megyek. Nem mintha a Jazz alkalmas lenne rá.
Ja, és két gyári szettem is van: egy "normál" őszre-télre és egy "elegance" tavaszra-nyárra.
[ Szerkesztve ]
Ja, én csak sima magasszárú cipőt hordok télen. Ilyet, csak konszolidáltabb színben.
szerk.: És csak 45-ös a lábam.
[ Szerkesztve ]
Télen, mikor tiszta latyak minden hetekig, és minden nap beülsz 4-5x a kocsiba, akkor pedig előfordul. De én egy beteg állat vagyok, nálam a gyári gumi szőnyegen van egy jó minőségű szövet.
Ezek szerint csak nálunk takarítják rendesen az utakat?
De tényleg, annyi sót el szoktak szórni, hogy májusig fehérek az utak. Nincs is hó soha, se latyak, csak víz, mintha az eső esett volna.
[ Szerkesztve ]
Az lehet, de családi házban lakok, itt az van, hogy havas minden, nem tudom kopaszra tolni a füvet, valamennyi hó mindig kerül be a cipőn.
Én is, de a garázsig le van betonozva.
Én ezt tudom ajánlani!Nagyon jó!
https://www.withcar.hu/gumiszonyegek-suzuki-swift-05-2017
Köszi, megnézem A könyölő dolgot meg csak azért kérdezem, mert egy ismerős cége autó kiegészítőket gyárt, és Suzukihoz is csinálnak. (pár éve még ha jól emlékszem a tesla is velük gyártatott valamit). A lényeg a lényeg, minőségi cuccnak tűnik, talán az ő termékeikből vennék. Ti ezeket ismeritek, vett valaki már belőle?
[link]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Sziasztok!
2006os Swiftre milyen téli gumit vennétek, ami ár/érték arányban jó? (Havi 700-800 kmet mennék vele téli időszakban, 165/70/R14)
Hankook
Szerintem a gumiszőnyeg melósbuszba meg teherautóba való.
Nekem azt adtak a Balenóhoz, elvagyok vele. Persze az előző autómhoz a hímzett VTi feliratos szövet jobban nézett ki de hogy őszinte legyek az autoban ülve nem a szőnyeget szoktam nézegetni.
Més que un club!
Üdv- Van egy 2002 es 16 szelepes swiftem.
A motor levegőszűrő felőli oldalán alul van valami jeladó ( ha jól tudom főtengely jeladó) és annak környéke olajos illetve a karter tömítés ezen része is olajos. hallottam olyat,hogy a főtengely szimering a ludas általában , de a ékszíjtársa alatti rész olajsáros nincs lemosódva a kosz csak a jeladó környéke tiszta az olajtól. A kérdésem az lenne,hogy mennyire jellemző a jeladó olajfolyása , vagy inkább a szimering lehet a ludas. A jeladó alatt milyen tömítés van? Illetve a karter ezeknél tömítéses vagy valami pasztával van összerakva?.
Gömb Swift 2005 , merre találom a biztosíték táblát?
Ez csak egy Fordos PR cikk, de elvileg minden gyártó ugyanabban a cipőben jár és minden leendő új autó vásárló is. Mindenhonnan tűnnek majd el motor verziók vagy akár komplett modellek.
Persze csak jövőre derül ki, hogy csak mekkora a láng a nagy füst mögött.
Mondjuk már olvastam olyan cikket is, amiben azt fejtegették, hogy a jövőnem a benzines, gázolajos autósokkal próbálják valahogy megfizettetni az e-autók ártámogatását. Ergo a szegények dobják össze a gazdagoknak a lét, hogy vehessenek csodaautót. Business as usual.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Szia! Kormány alatti burkolatot pattintsd le, bal oldalon fogod találni a kis fekete dobozt az ajtó zsanérja után.
-Wake up Neo!
Fehér a doboz, kevertem az elsővel.
-Wake up Neo!