Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#42051) KubanitoS válasza _ak_ (#42050) üzenetére


KubanitoS
veterán

Egy ballonosabb gumi szerintem nem csak télre jó választás. Az új S-Cross autóm az előző autóm téli felnijeit örökölte, amely 16"-os volt. Erre meg ballonosabb gumi kellett a gyári méretezés miatt. A kocsit sokkal kényelmesebb volt vezetni, nem ütött, jobban elnyelte a bukkanókat, kátyúkat. Szóval szerintem ez egy jó dolog.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#42052) Tigerclaw válasza _ak_ (#42050) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Talán az út minősége dönti el a dolgot, nem az évszak. A ballonosabb gumi jobb ha rosszabb, kátyús, gödrös az út. Levesz nem kevés terhet a futómű többi alkatrészéről, ami pénzben is mérhető, illetve kényelmesebb az utazás.

A nagyobb felni, alacsonyabb gumi meg főként szebb, divatosabb, illetve talán stabilabb ha sokat kanyarodsz nagyobb sebességgel. Ezekért a gumikért valószínüleg többet is kérnek a boltban, pont azért mert divatos.

Az acélfelni jóval olcsóbb, rugalmasabb, kevésbbé sérülékeny, a könnyűfém felni meg merevebb...és mondhatnám, hogy könnyebb is, de nem feltétlenűl. A könnyűfém felni anyaga nem olyan erős mint az acél, így bonyolultabb szerkezettel és több anyag pótolják ezt a gyenge pontját. Gyakran ezért nem könnyebb kint a hasonló méretű acél felni. A téli sózást is máshogy viseli a két anyag. Jellemzően nyáron acélt használnak.

Én is azon gondolkodok, hogy a második szett felni acél legyen, vagy alu, illetve ha alu, akkor 15 vagy 16 inches.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#42053) _ak_


_ak_
addikt

Szélsőségesebb esetben tiszta sor, de én pont azon gondolkodtam, hogy meg kellene csípni egy gyári "nyári" felnit és arra mehetne egy téli gumi, gumi magasságban elég kicsi az eltérés.
Meg pl akkor kaphatna Continental WinterContact TS850P-t, 16-osra csak TS830 van, ha jól tudom az már régi dizájn.

Let's begin, de gozaimasu!

(#42054) Tigerclaw válasza Tigerclaw (#42052) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Javitás: “A téli sózást is máshogy viseli a két anyag. Jellemzően nyáron télen acélt használnak.”

Mivel a hidegben még ridegebb, sérülékenyebb a könnyüfém felni, illetve foltosodhat, elszineződhet a sózástól és más jégmentesítő anyagtól.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#42055) tboldi válasza Tigerclaw (#42054) üzenetére


tboldi
nagyúr

A nem polírozott, hanem festett alufelnik jellemzően bírni szokták, amíg nincsenek megpadkázva, de ha biztosra akarsz menni, akkor SR3.

szerk.: Nekem OZ Superturismo GT-im vannak, nem SR3 bevonatos, de a gyártó szerint winterproof így is. Bár még csak egy téli szezont futottak le, de valóban nem lett semmi bajuk.

[ Szerkesztve ]

(#42056) Brogyi válasza bod101 (#42042) üzenetére


Brogyi
senior tag

Amíg megjön a kolléga addig válaszolok neked az én tapasztalatom alapján. Amit linkelt az csak a kijelző softaware-t frissíti. Semmi köze a GPS-hez, és főleg a térképekhez. Persze ez így sarkítás, de látom még nem vagy képben azért fogalmazok így.
Ha fel akarod rakni akkor egy USB stick kell. Rárakod, és nézel youtube videót ha nem érted.
Google maps, és Waze működéséhez Android Auto app kell a telefonodra. Sajnos Magyarország ki van zárva.
Trükkel szintén a youtube-ról magyarul, ott a tipp hogyan kell megtenni.
Újabban nekem a telefonon nem idul el az Android Auto, de simán kapcsolódik a teló, és megy a Waze.
Első próbálkozásra hagyd ki a kijelző frissítést. Lényegi változtatás nincs. Jelenleg most
[ezt] töltsd le, és kézzel telepítsd fel a telefonodra, majd sétálj le a kocsihoz, és ott próbálkozz egy USB kábellel. Ha a kékfog be van kapcsolva akkor már csak kihangosítva tudsz telefonálni. Rendőr nem tud szívatni hogy kézből telefonáltál. :DD

[ Szerkesztve ]

(#42057) blakey válasza bod101 (#42042) üzenetére


blakey
titán

Igen, feltudod tenni. Kicsomagolod, kírod egy SD-kártyára (gondolom pendrive-ról is menne), behelyezed a kártyát és beindítod a motort (elvileg elég a gyújtást ráadni viszont jó 20-40 perc a frissítés így inkább járó motorral frissítem) és felismeri a frissítést és elindul. video

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#42058) SyMbioTe

Sziasztok!

Scross fedélzeti rendszerrel kapcsolatban volna kérdésem. Valaki járt már úgy , hogy megfagyott a rendszer? Rádió nem megy, BT kapcsolat megy, de zene nem indul, média valasztoban folyamatosan BT kapcsolat van kiválasztva, és váltani se tudok. Gyári visszaállítás próbálva, de semmit nem változott. Mit lehet ilyenkor tenni, esetleg egy szoftverfrissítés?

Elég új az autó, még ismerkedem/ismerkedünk vele, szóval elnézést ha valami egyszerűt vagy ismert dolgot kérdezek :))

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#42059) yaneez válasza SyMbioTe (#42058) üzenetére


yaneez
csendes tag

Ha új az autód akkor vélhetőleg a legújabb szoftver van rajta, én ilyen hibáról nem hallottam még, pedig már lassan 2 éve használom a vasat. Irány a szervíz ott majd gatyába rázzák az autód, hiszen garanciális. (gondolom a felhaználói kézikönyvet átnyálaztad) ;)

[ Szerkesztve ]

(#42060) D@ny7


D@ny7
aktív tag

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan problémával hogy leállításkor sárga színnel service starting system (kulcs ikon)
felirat jelent meg pár másodpercig?

2018, S-cross 1.4T GL+ (kulcs nélküli)

Megálláskor mindig várok pár percet mielőtt leállítom, start-stop mindig inaktiválva induláskor (nincs buherálva).
Amint megnyomtam a gombot már jött is elő a felirat. 2-3X eljátszotta még aztán azóta semmi.

(#42061) IreN!CuS


IreN!CuS
őstag

Urak,

BPn keresek megbízhatóbb márkakereskedést kötelező szerviz végett. Mivel sosem hoztam ide autót így nem ismerem egyik sem - tudnátok párat ajánlani?

Köszi :R

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#42062) _ak_ válasza IreN!CuS (#42061) üzenetére


_ak_
addikt

FB csoportban sokan a székesfehérvári Bartába viszik, nekem is kell majd tengnem ott egy kört a komfortmodul/menetrögzítők miatt, itt BP.-n elhajtottak mindenhonnan, de hogy releváns is legyek a Varróval sokaknak meggyűlt a baja, illetve a Váci úti Fort is a kerülendők között van.
Duná autó van voltam az ezresen, így konkrét szerviz tapasztalat nincs, de legalább át is néztek az autót rendesen, nem csak nyomtak egy pecsétet. Érdemes lehet innen onnan ajánlatot kérni, sok helyen feláraznak ezt-azt (pollen szűrő 3-szoros áron pl.)

Let's begin, de gozaimasu!

(#42063) SyMbioTe válasza yaneez (#42059) üzenetére

Hát végül egy éjszaka pihenés után ma reggel mintha mi se történt volna, tökéletesen működött minden :DDD

Igen, új az autó, ez lett volna a végső megoldás, hogy visszavisszük, de úgy néz ki nem lesz rá szükség szerencsére.:))

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#42064) Strogofmisi válasza Tamoo (#35277) üzenetére


Strogofmisi
friss újonc

Hali! Vasárnap építettem be , igen igen jó lett (ebben az árkategóriában), megjöttek a középhangok, megszünt a bumm-bumm.Keretekkel, kiegészítő anyagokkal kb. 50 ezer forint.Nagyon jó választás

(#42065) blakey válasza IreN!CuS (#42061) üzenetére


blakey
titán

A Suzuki Dunánál szervizeltetek, 2X voltam náluk, eddig nem volt gond.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#42066) IreN!CuS válasza _ak_ (#42053) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Inkább itt írok hátha valaki másnak is releváns lesz - tavalyi "szenvedésem" téligumi témában:

[link]
[link]
[link]

Gumi: Kléber Krisalp HP3 halálra dicsérték az itteni gumis topicban illetve az ADAC-nál is. Én sem bántam meg jól tapadt nem volt vele semmi gond.
Sumo Suzuki is megbízható volt - ha esetleg mellettük döntesz időben érdeklődj a felnik és a TPMS szelep iránt már okt - nov körül viszik és nehéz megrendelni.

Ha jól emlékszem olyan 225 körül álltam meg de abba már benne volt az átrakás is.

blakey: köszi, ha rájuk gondoltál akkor oda többet nem viszem. Első szerviz ott történt és a legfontosabb dolog volt, hogy kicseréljék a rendszer tartót Duna Suzuki-ra - de azért a nettó 40 perces szervizért felszámoltál a 90 percet és a 4 liter olajat is amikor 3.3 kell bele

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#42067) blakey válasza IreN!CuS (#42066) üzenetére


blakey
titán

Az nem Suzuki Duna, amit linkeltél az Duna Autó, nem ua.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#42068) _ak_ válasza IreN!CuS (#42066) üzenetére


_ak_
addikt

Köszi, igazából ezen pörgök egy kicsit, minden jó árban van, csak nem tudom, mennyire lehet jó ez a Diewe Matto felni. (http://suzukiakcio.mbmgumi.hu/)

Let's begin, de gozaimasu!

(#42069) batai15


batai15
félisten

Voltam tegnap meg nézni a Swiftet ,vitarat és scrosst .
Hogy őszinte legyek a Vitara belsőleg nem nyerte el a tetszésemet , a swiftbe hátul jobban el fértem ha magara állítottam az első ülést . Az scross viszont nagyon bejött belül is ,kívül is.
Swift se rossz , bár csaladi autónak egy gyermekkel sem biztos hogy megfelelő lenne ,mert mégiscsak egy kis autó kategória ,lehet hogy mazochizmus lenne lemenni vele mondjuk horvátba egy 1.2 cvtvel akár.

[ Szerkesztve ]

(#42070) blokad válasza batai15 (#42069) üzenetére


blokad
senior tag

Megjártuk most Karintiát az 1.2-vel 3 személlyel csomagokkal. Vállalható volt simán.

(#42071) Tigerclaw válasza _ak_ (#42068) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Ahogy utánna néztem, ezen a képen nem is a Matto, hanem az Amaro felni van.

Amaro Nero: [link]
Matto Nero: [link]

Illetve az oldalon olyan felnik is szerepelnek mondjuk 15 inches méretben, ami a gyártó szerint csak 16-ostól van. Gumiból azért a nonamek közül nem választanék. Nálam a Hankook W452 lenne a befutó. Dícsérik, jól szerepel tesztekben és de nem a nevét kell megfizetned.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#42072) IreN!CuS válasza _ak_ (#42068) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Én egyáltalán nem ismerem, sosem voltam otthon a felni témában - de nincs szebb mint a sima acélfelni :) . A Michelin gumival nem lősz mellé, az Alpin 5 jól szerepelt a 2018-as teszteken ebben a méretben Alpin 6rol gondolom majd okt. közepén lesz teszt.

blakey: jogos, összekevertem. Ennek függvényében akkor felhívom őket, köszi a tippet :R

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#42073) tboldi válasza _ak_ (#42068) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nekem nem lenne bizodalmam ilyen noname felniben. Az éves görgőztetés szinte garantált.

(#42074) Tigerclaw válasza tboldi (#42073) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Ezen kicsit meghökkentem. Azt tudom, hogy egy alufelni rugalmatlanabb mint egy acél, de hogy mondjuk a kátyúk maradandóan megváltoztathatják az alakját arra nem gondoltam. Azt hittem, hogy csak lepadkázni nem szabad. Nem is hallottam még a görgőzésről...legalábbis felnivel kapcsolatban.

Hirtelen így átolvastam két cikket is a témában és helyretett nálam is pár dolgot. Érdemes elolvasni mindkettőt:

[link]
[link]

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#42075) Szajo


Szajo
őstag

Sziasztok!
Akinek van új Suzukija és van benne a bosch féle fejegység:
Nektek nem karcolódik? Valaki tett már rá fóliát vagy bármit? Ebayen találtam rá üvegfóliát nem tudom milyen lehet...

(#42076) blakey válasza Szajo (#42075) üzenetére


blakey
titán

Mikroszálassal törlőm, sokat nem tapizom, mert szinte minden elérhető kormányról de olyan vészesen nem karcolódik. Fóliát most nem tettem rá, mert úgy elég ronda lenne.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#42077) BigBlackDog válasza Szajo (#42075) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Fólián gondolkoztam, de többek beszámolója alapján elvetettük, állítólag nem rendesen érzékel (viszont azt nem tudom, hogy átlanosságban, vagy valamilyen fóliára érvényes ez). Mindenesetre ritkán van törölgetve és tapizva, de nem nagyon karcolódik (a zonogoralakk káva annál inkább).

[ Szerkesztve ]

(#42078) focvis válasza _ak_ (#42068) üzenetére


focvis
veterán

Ha meg szeretnéd kímélni magad egy kimondottan kellemetlen élménytől; kerüld nagy ívben az MBM Gumi (= Majer Gumiszervíz) telephelyét. Olvass bele a Google értékelésébe. :-(

[ Szerkesztve ]

(#42079) gyenesmartin válasza focvis (#42078) üzenetére


gyenesmartin
őstag

Rendelni azért lehet onnan gumit felnivel?

(#42080) focvis válasza gyenesmartin (#42079) üzenetére


focvis
veterán

Ne telefonálj és később ne akarj reklamálni. Csak vadonatúj cuccokat vásárolj, bármi ami "demo", az felejtős.
A legalja brigád. :-(((

Gyári Suzuki felnit és dísztárcsát (made in India) tudsz rendelni pl. a Suzuminn.hu-ról, én is ott vettem Apám Ignisére. A TPMS-t mi szkippeltük télire, az jó áron van (volt) a Jófogáson.

[ Szerkesztve ]

(#42081) KubanitoS válasza focvis (#42080) üzenetére


KubanitoS
veterán

A TPMS-t mi szkippeltük télire

Nem zavar a folyamatosan ciripelő és villogó TPMS hibajelzés?

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#42082) focvis válasza KubanitoS (#42081) üzenetére


focvis
veterán

Nem én használom. :)
Emlékeim szerint nem villog, csak narancssárgán világít vmi a jobb alsó sarokban (Ignis). Ciripelni, tuti nem ciripel.

(#42083) _ak_ válasza focvis (#42078) üzenetére


_ak_
addikt

& tboldi köszi, akkor ezt el is engedem. Nem vagyok egy nagy felni ismerő, de závárt, hogy erről eddig nem hallottam. Majd akkor megpróbálok egy gyárit szerzeni vagy marad az acél + dísztárcsa, úgyis a gumi a fontosabb.

Let's begin, de gozaimasu!

(#42084) sloja válasza Szajo (#42075) üzenetére


sloja
tag

Szia, én ilyet: [link] raktam,fel és meg vagyok elégedve vele. Két darb van a csomagban, nem torzit és rendesen érzékel.

(#42085) noorbertt


noorbertt
őstag

Sziasztok

vitara vagy scross?
Vásárlás előtt vagyok és ha a kinézetét nem nézzük akkor melyiket lenne érdemes? Benne vagyok mindkét fb csoportba és scross-nal több gyári hibát olvasni.-vagy csak a vitara csoport nem sír annyit :D

(#42086) BigBlackDog válasza noorbertt (#42085) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Milyen hibákról olvasol? S-Cross esetén az első ajtók beázásáról olvastam, más komolyabb hiba most nem jut eszembe. Vitaránál a hátsó híd volt már nem egy embernél cserés, ahogy olvastam a fórumban írtakat.

Kettő közül, ha GL+ a cél, akkor az S-Crosst választanám én. :)

(#42087) Napfénysüti válasza noorbertt (#42085) üzenetére

Ha nekem lehetőségem lenni választani biztos az S-Cross mellett döntenék. Tágasabb, talán jobban felszerelt is mellé.

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#42088) noorbertt válasza BigBlackDog (#42086) üzenetére


noorbertt
őstag

Igen azt is néztem hogy gl+ többet ad az scross-nal.
Beázás volt többször téma valóban, most is van fent egy videó amiben kb fél liter vizet enged ki az ajtó.
Hirtelen nem találom a posztot ahol a hibákat sorolták így hülyeséget nem akarok írni.

(#42089) batai15 válasza noorbertt (#42085) üzenetére


batai15
félisten

Scross. Nagyobb tágasabb mint a Vitara gl+ szinten szerintem jobban felszerelt, belső tér is jobban bejön nekem valamint szubjektíven szebb is .

(#42090) SyMbioTe válasza noorbertt (#42085) üzenetére

Egyértelműen scross. Adott szinte jobban felszerelt (pl ledes fényszóró, kulcs nélküli indítás, stb...) Nagyobb tengelytáv, emiatt a beltér is nagyobb, kicsit nagyobb csomagtér. És belül szvsz jobban néz ki, kicsit modernebbnek hat.

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#42091) tboldi válasza Tigerclaw (#42074) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én sem véletlenül választottam inkább valamivel drágább, de ismert márkájú felnit. Nyilván a Superturismo GT sem a jelenti a csúcsot az OZ kínálatában, de egy bizonyos szintet azért csak megüt. :D

(#42092) blakey válasza noorbertt (#42085) üzenetére


blakey
titán

Gondolom nem fogok írni semmi újdonságot. :)) Ülj bele mindkettőbe és próbáld ki. Most, 2019-ben jobban megéri S-Crosst választani, feltépve, hogy megfelel minden szempontból. 2 évvel ezelőtt, 500e-el olcsóbban, GL+-nál jobb felszereltséggel (+200e extra) megérte a Vitarát választani.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#42093) yaneez válasza noorbertt (#42085) üzenetére


yaneez
csendes tag

Ismétlem a többieket, S-Cross, nagyobb tér, jobb felszereltség, a garancia erre is 3+7 év. 2 éve hajtom, semmi problémám nincs vele.

[ Szerkesztve ]

(#42094) noorbertt


noorbertt
őstag

Köszönöm, kb én is ezekre jutottam vitara és scross ügyben.

(#42095) racerx


racerx
őstag

Én is néztem anno mindkettőt, de mikor beleültem, egyértelműen scross . Jóval többet ad GL+, ban, nagyobb, szebb a belseje, és külsőleg is (bár ez szubjektív). Beázás tányleg van, van aki észreveszi, van aki nem :) Bár én megoldottam, de állítólag a gyár ingerküszöbét is megütötte az ügy , lesz rá valami gyári megoldás is majd (hiszem ha látom :) ). Más hiba nincs. Ja mondjuk nekem az automata ablaktörlő , nem éppen legjobb, még szenzor csere után is, baromi sűrűn töröl a legkisebb esőnél is, a legérzéketlenebb fokozaton is. De érdekes, hogy sok embernek meg jó (vagy jó nekik úgy ahogy van :) ).

(#42096) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Nem ismerem egyiket sem, de a Vitara vagy S-cross döntést jellemzően a külső határozza meg.

A Vitara jobban tetszik a többségnek, különösen a két színű változatban. Kinézetre Range Rover-es, masszív tankszerű, szóval erősen SUV dizájn. Hátránya lehet hogy egyre több fut az utakon, szóval igazi népautó. A Vitarából mindenképp két színűt vennék.

Az S-cross esetén az első hűtőrács az amit nagyon nem bír a többség. Ha azt választod nézd meg több színben. Számomra sötétebb kékben egész elfogadható, míg vörösben nagyon nem tetszik. Nézz meg élőben minél több színvariációt, mert valamelyik kiemeli a hűtőrács bénaságát, míg egy másik inkább elnyomja. A S-cross inkább Volvo-ra hajaz kinézetben szerintem

Azt javaslom hogy ne dönts csak belső alapján, mert nagyjából egy minőség egy platform, motor, hajtás, szóval nem lesz nagy különbség hosszabb távon...a kinézete meg sokat számít akkor is ha jelenleg még nem az alapján akarsz dönteni.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#42097) blakey válasza racerx (#42095) üzenetére


blakey
titán

Jóval többet ad GL+, ban, - ha közel azonos áron vannak akkor megéri viszont amikor 5-600e-el olcsóbb (volt) az egyik akkor már nem biztos, hogy megéri az árkülönbözetet. Most, 2019-ben egyértelműen S-Cross-t választanék, még akkor is ha nem tetszik hiszen ha külön extrákat szeretnék venni hozzá akkor kevesebből megvan, mint Vitara esetén, 2 évvel ezelőtt nem így volt, 500-el olcsóbban jöttem ki GL+-on felüli extrákkal, könyöklő, óra, oldalvédő, csomagtartó védő, szönyegek, pótkerék, stb. A helykinálat nem sokkal nagyobb, tudom, mert próbáltam mindkettőt, ülések jól beállítva, hátul kb. 2 cm a különbség, csomagtartónál olyan 3 cm, az orra hosszabb az S-Cross-nak. A beázás S-Cross esetében valóban probléma, ezt nem tudom mikor javítják, 3 éve javítaniuk kellett volna. A kalaptartó zörög, ezt is érdemes valamilyen apró csúszásgátlóval, gumival rögzíteni. Két különböző autó, két különböző célközönség. Vitarát vettem 2 évvel ezelőtt, nem bántam meg és ha ma is ua. lenne a szitu akkor megint azt venném, de már nem az a szitu így jelenleg S-Cross lenne a befutó a tiltakozások ellenére is.
Az ingerküszöb meg valóban mindenkinél más, én általában kiegyensúlyozott helyzetben látom a dolgokat, így minden apró hiba zavar, a beázás nálam erősen cserére vagy javításra késztetne, nem bírnám elviselni, hogy állandóan beázik.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#42098) Cathfaern válasza noorbertt (#42085) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Ha 2WD, akkor S-cross. Többet kapsz ugyanannyi pénzért. Kicsit kényelmesebb, elegánsabb belső, ami plusz ha úgyis nagyrészt városi / országúti autó.
Ha 4WD, akkor Vitara. Felteszem ha kell a 4WD, akkor nem csak országútra kell, a Vitara kicsit alapból is alkalmasabb arra, ráadásul a 4WD mellé kapsz egy csomó extrát Vitarában, míg S-crossban ugyanannyi pénzért semmit.

[ Szerkesztve ]

(#42099) hundai


hundai
aktív tag

Sziasztok! Van a topikban valaki, akonek 3as swiftje van lpg-vel? Kérdeznék tőle párat.

-Wake up Neo!

(#42100) racerx válasza blakey (#42097) üzenetére


racerx
őstag

Talán irtam is (ja nem :) ). Most amikor 50 ezer forint különbség van. Mikor szívó 1.6 volt 4.1, és a 1.4t scross 4.6 asszem, akkor véleményes volt a dolog. (GL+)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.