Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#67001) AMD Power válasza Peter.70 (#67000) üzenetére


AMD Power
titán

Sajnos nem. Pedig én szívesen elmennék. :K

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#67002) burgatshow válasza AMD Power (#66999) üzenetére


burgatshow
veterán

Nekem ez gyengébb alkalmakkor mostanában 2 hét, átlagban 7-9 nap... :DDD

(#67003) dethroner válasza Cunaja (#66996) üzenetére


dethroner
veterán

Csak beletolták a 0w-20 olajat :DDD

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#67004) Peter.70 válasza AMD Power (#67001) üzenetére


Peter.70
őstag

Sajnos egyénileg nem lehet

(#67005) ViZo72 válasza Peter.70 (#67000) üzenetére


ViZo72
tag

Csak sokkal régebben (2005) amikor még az Ignisek Subaruként is készültek Esztergomban. :-)

(#67006) slett27 válasza ViZo72 (#67005) üzenetére


slett27
addikt

Subaruként melyik országba ment anno ?

Erről jut eszembe, szokásos ismert útvonalakat járom most Ignissel és azt vettem észre hogy kanyarodásnál bizonytalan (az eddigi autóimhoz képest -> Seat Leon 2, Peugeot 207, Fiat Bravo 2, Hyundai i30) kb megszoktam hogy adott kanyarban mennyivel megyek. És megmondom őszintén megijedtem, nagyon le kellett lassítani, mondjuk úgy hogy a Leon bevette 100-al ugyanazt a kanyart Ignissel csak 80-al mert ellenkormányozni kellett ment az eleje félre. Létezhet ez ? A kisebb tengelytáv vagy magasabb ? Vagy xarabb a futómű ?
Vagy minden SUV jellegű autó ilyen ? Vagy azokon mind 195-ös R16-os kerék volt, ez meg 175 R14 ? Segítsetek megérteni pls. :D

[ Szerkesztve ]

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#67007) dunc válasza slett27 (#67006) üzenetére


dunc
nagyúr

"A kisebb tengelytáv vagy magasabb ? Vagy xarabb a futómű ?" Mindhárom igaz.

(#67008) ViZo72 válasza slett27 (#67006) üzenetére


ViZo72
tag

Nem tudom hová szállították, gondolom Európán belül mentek le és nem hiszem, hogy nagy darabszámban.
Ausztriában járva pl. láttam ilyet hegyi terepen egy háznál parkolva. Mivel ezek 4x4-esek, ott pl. lehetett némi kereslet iránta ócsó telekjáróként. És hát Subaru emblémás, mégsem Suzuki. :-).
(A Subaru nem gyártott ilyen kis kategóriás autót de kellett valami az árlista aljára akkoriban, így hol egyik, hol másik gyártótól rendelt kisautót Subaru emblémával. Az Ignis után talán valamelyik koreai gyártó szállított nekik kisautót.)

(#67009) ViZo72 válasza slett27 (#67006) üzenetére


ViZo72
tag

A kerékméret itt a legkevésbé probléma szerintem.
Ahogy dunc fórumtárs is írja, a magasabb felépítés, keskeny nyomtáv, kis tengelytáv mellé jön még egy elavult futómű. Nem lesz kanyarvadász az Ignis, mindenképp igényel megszokást. A jó hír, hogy mivel magasabban ülsz, előbb kezded el érezni a dőlést oldalra, hamarabb elveszed a gázt, mielőtt baj lenne (jó esetben legalábbis).
Ez a dőlés érzet később megszokható és már gyorsabban is mersz majd kanyarodni, csak ne legyen keresztirányú úthiba az úton mert az bizony megdobja a hátulját... Még ha csak pár centi is, érzésre ijesztő...

Régen amikor még voltak lelkesebb Ignis-esek, páran építettek bele toronymerevítőt előre, az állítólag sokat segített a kanyarodási, stabilitási érzeten.

(#67010) slett27


slett27
addikt

Köszi srácok, megnyugodtam. Van nyomtáv szélesítő, esetleg kisebb spirálrugó "sport" néven, de az a kettő tétel mindből 4db van vagy 300k. :DDD Plusz 185/55-ös gumik mondjuk 15-ös felnin.....áhhh marad a "papás" vezetés egyelőre.

És nem is tudom hogy műszakin így átengednék-e.... btw.

[ Szerkesztve ]

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#67011) szabonagyur válasza slett27 (#67010) üzenetére


szabonagyur
félisten

Ez egy Ignis, nem kanyarvadász, el kell fogadni, pont :)

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#67012) slett27 válasza szabonagyur (#67011) üzenetére


slett27
addikt

Kompromisszumos, igen, de legalább nem eszi le a gatyám és elég volt már hogy vagyonokat hagyok ott a szerelőnél. :)

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#67013) slett27


slett27
addikt

Más téma. Van esetleg videó arról valahol hogy hogy lehet kicserélni Ignisben a műszerfal két oldalán lévő gyári hangszórókat ? Sehol nem találok ilyet. Ilyen okádék hangzást - már bocsánat - én még autóban nem hallottam. :(

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#67014) dethroner válasza slett27 (#67006) üzenetére


dethroner
veterán

Volt fél évig egy Forester a családban. 30 centivel nagyobb a tengelytáv, majdnem 1 méterrel hosszabb, fél tonnával nehezebb az Ignisnél. Plusz állandó négykerékhajtás, szintszabályozós hátsó lengéscsillapítók, bár nem tudom hogy számít-e ebben az esetben. Szóval volt hogy bennem is meghűlt a vér, mer ahol a megszokott tempóval bementem a nulla extrával és mindenmentes R19-el, ott bizony hatalmasat dobott a bucka a kanyar közepén a Subarun. Biztos van jó SUV, ami majdnem úgy viselkedik mint egy normális kocsi, de akkor megfogadtam hogy a nagy őrület és divat ellenére én elkerülöm ezt az állatfajtát.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#67015) slett27 válasza dethroner (#67014) üzenetére


slett27
addikt

Teljesen világos, értelek. :R

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#67016) ncc1701 válasza dethroner (#67014) üzenetére


ncc1701
veterán

Ugyanez, marad a kombi. Suv nem az esetem...

(#67017) simonjoe válasza Cunaja (#66996) üzenetére


simonjoe
senior tag

Szívesen!! :K

Joe

(#67018) Cunaja válasza simonjoe (#67017) üzenetére


Cunaja
addikt

Azért ez nagy segítség volt. ;) :R Simán telenyomtam a tankot is és még a M-betűs étteremben is, egy jót kajáltunk.
Azt mondták a 100-as naftára, ha megengedhetem magamnak, akkor az autó, nem fog ellenkezni a finomabb anyag miatt. Nyugodtan tankolhatom folyamatosan , ha azt szeretném.
Szerviz + tank + Meci és még mindig a közelébem sem járunk a Suzu kiinduló pontján lévő szervizdíjnak.
A 0w 20 is az ajánlott között van. Mit fogok észre venni miatta?

[ Szerkesztve ]

A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

(#67019) ncc1701 válasza Cunaja (#67018) üzenetére


ncc1701
veterán

Semmit. Talán kevésbé eszi. Ettől független én vinném a gyári ecstar 0w16-ot, h akkor ezt tessék beleborítani.

[ Szerkesztve ]

(#67020) Cunaja válasza ncc1701 (#67019) üzenetére


Cunaja
addikt

Akkor jó. Majd jövőre megkérdezem, hogy vihetek-e? Megyünk majd hosszabb távra ( 2600km oda - vissza), ott nem baj ha nem eszik annyit.

A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

(#67021) Qtya123 válasza Cunaja (#67018) üzenetére


Qtya123
őstag

Durva, hogy mekkora különbségek vannak márkaszervizek között ugyanarra a munkára...

2600 km? Na akkor meg lesz járatva a gép. Merre mentek? Nekünk most lesz egy Balkán túra. Albánia és Montenegró. Fog szaladni a km bele. Tegnap tele is tankoltam még 588 Ft/ liter áron (volt 10 Ft/liter kedvezményem). Először azt hittem, hogy nem lesz érdemes itthon tankolni, mert kint biztos olcsóbb lesz a benzin. Aztán a neten látom, hogy a szerbeknél 603 Ft-ra, Montenegróban 578 Ft-ra, Albániában meg 710 Ft-ra jön ki.
Durva, hogy Albániában ilyen drága. Szóval tele kell pakolnom Montenegróban még az albán határ előtt.

Abban is biztos vagyok, hogy a feleségem agyig rakja a csomagtartót annyira, hogy lehet ki kell szednem a kalaptartót is. Mindegy mekkora a csomagtartó, mindig pontosan annyi cuccot hoz, amennyi az épp rendelkezésre álló autó csomagtartójának a mérete... :DDD
Mondjuk anno azon meglepődtem, hogy a vasaló Swiftbe mennyire kevés cucc fér. Egyik kolléga odaadta az övét, hogy járjak vele, diagnosztizáljak rajta egy hibát. Elmentem bevásárolni és az 5 szatyor mellé a zsugor ásványvíz már nem fért be, míg a régi Swiftbe simán. Sokkal rövidebb a csomagtartója.

[ Szerkesztve ]

(#67022) ncc1701 válasza Qtya123 (#67021) üzenetére


ncc1701
veterán

Ugyanezt tapasztalom. Ha a 2019-es swifttel megyek nyaralni, abba is elférünk. Ha az 5m hosszú insignia kombival megyek, az is pont plafonig lesz rakodva. :)

(#67023) fogkefe21 válasza Qtya123 (#67021) üzenetére


fogkefe21
kezdő

Ugyanez a bajom nekem is, sajnos használhatatlan az a csomagtartó, de mivel ketten megyünk vele legtöbbször így a hátsó ülésekre és lábhelyre is pakolunk. Úgy már elég. :)

(#67024) Cunaja válasza Qtya123 (#67021) üzenetére


Cunaja
addikt

Igen!
Budapest és Érd. Ha a Budapest vége táblát vesszük figyelembe, nincs is messze, de jelentősen olcsóbb. Röhej ami ebben az országban van. 0 üzletpolitika. Budapest másik feléről mentünk oda és megérte.
Swift BP - GR Volos. Onnan komp tovább.
A GR Shell V-Power, jóval drágább lesz mint nálunk, de akkor is azt kap. Ott nincs osztrák kút. Szerbeknél 1 tankolás lesz, Macis 100-as, ott van.
14 zsugor másfeles vizet, beraktam a csomiba, hogy a hátsó ülések, egyenesbe voltak állítva.
Mi csináltuk már rakodási példát is. 2 nagy börönd egymás tetejére fektetve ( kalaptartó megemelve 10 centivel), mellé egy sport táska, mögé, dobozos üdítő és Latte felsorakoztatva. A hátsó ülések lábteréhez, még 2db kis börönd. 6-hétre megyünk majd, kell a cucc. Ha benézel a Swiftbe, nem látsz semmit. Direkt így lesz pakolva, nehogy valakinek tetszen a csomag.
Ez a max kapacitás, több nem fér bele, hogy ne legyen látható.
Nem egy S-Cross. Családnak már kevés lenne.

[ Szerkesztve ]

A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

(#67025) Qtya123 válasza Cunaja (#67024) üzenetére


Qtya123
őstag

Jó, de a zsugor vizeket lehet egymása pakolni, viszont a gyümölcsökkel, zöldségekkel és mindenféle mással tele lévő szatyrokat nem.

Amúgy a Cross sem olyan húde világbajnok ám csomagtérben. Persze bevásárlásokra bőven jó, kb mindegy hogy dobálom bele, marad hely.
De amúgy csalóka. A szedán IS után első ránézésre azt mondtam, hogy hú mekkora a csomagtartója. Aztán mégsem, mert látványra igaz, hogy nagynak tűnik a magasság miatt, de hosszra meg rövidebb, mint a szedánnak a csomagtartója. IS 400 liter, Cross 430. És igaz, hogy felfelé sokkal nagyobb a tér a Crossban, de ha nem veszi ki az ember a kalaptartót, akkor limitált a magasság. És én sem szeretem kivenni a kalaptartót, hogy minden csomag ott éktelenkedjen plafonig pakolva.
Kétszintes a csomagtartója akkor ha mankókereket raksz be. Ha teljes értékű kerék a pótkerék, akkor bukik a két szint. Amennyiben kiszeded a felső polcot, akkor jó 10-15 cm-el mélységet lehet nyerni. De én nem szedem ki, mert ott vannak a szerszámok, vontatókötél, EÜ doboz, kompresszor, meg mindenféle, amire sosincs szükség, de ha egyszer mégis, akkor nagyon kell.

Családnak nyaralásra (kivéve ha nem csak pár napos) szerintem a Cross csomagtartója is kevés. Ezért is látni sok nyaraló Crossán tetőboxot.

[ Szerkesztve ]

(#67026) Cunaja válasza Qtya123 (#67025) üzenetére


Cunaja
addikt

Igen, kinézetre nagy autó az S-Cross, de mégsem az, ezek szerint. Ha a switbe 25kg-os szatyrokat teszünk, idomtalan formában, akkor nem sok minden megy bele. A 14 zsugor ásványvizet, csak a szemléltetés kedvéért írtam. Ketten járunk vele, így tökéletes. Sajnos amit elhoztam építési anyagot, illetve lapra szerelt bútort az Astrámmal, annak még a gondolatát is felejtsem el a Swiftnél. Talán a Vitara és a Cross jó rá.

A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

(#67027) Qtya123 válasza Cunaja (#67026) üzenetére


Qtya123
őstag

Anno, mikor megvettük a szedánt, akkor jöttek páran azzal, hogy júúúj minek ilyen előnytelen autót vettünk, mert hát abban nem tudom elhozni a mosógépet, meg a lapostévét.

Erre én csak annyit mondtam, hogy őszintén, hányszor vásárolok olyan böhöm nagy cuccokat, pl az emlegetett mosógép, hogy érdekeljen. Konkrétan 8 éven át volt meg az az autó és egyetlen alkalommal volt nagyméretű háztartási gép vásárlás ezalatt. Akkor meg mittudomén 6ezer Ft-ért kihozta a kisteherautó. De sokszor van olyan is, hogy bizonyos ár felett ingyenes az ilyen nagyobb cuccok kiszállítása.

Az építőanyagokhoz megoldás lehet az utánfutó, ha van vonóhorog. Én agyaltam rajta, hogy szereltetek rá, de megmondom őszintén győzött a rozsdával kapcsolatos paranoiám és nem akarom, hogy esetleg megfelelő felületvédelem nélkül szétfurkálják az alvázat.

Vonóhorogról jut eszembe, hogy az IS kezelési könyvébe konkrétan szóról szóra ez volt beleírva a vonóhoroggal kapcsolatban: "Az Ön autóját nem arra tervezték, hogy vontasson vele."
Ezen jót röhögtem, nem volt rossz autó az IS, egy sportszedán de a sport szót azért nagyon-nagyon hunyorogva lehetett rámondani. Nem tudom mire volt a gyártótól ez a nagy arc, azért nem Lamborghini vagy S osztály ez, hogy ciki legyen rajta a kampó. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#67028) csubuka


csubuka
addikt

Sziasztok!

Egy apró kérdést szeretnék feltenni. Ha egy S-cross esetében nem elsőre nyitva a távirányító az ajtót, az a gombelem merülésének szimptómája nem?

(#67029) Qtya123 válasza csubuka (#67028) üzenetére


Qtya123
őstag

Elvileg jelzi a műszerfal kijelzőjén, ha merül az elem. KEY FOB LOW BATTERY kiírással.
Legalábbis a keyless-es biztosan. A hagyományos kulcsos nem tudom jelzi-e, de szerintem igen.
Minden egyes nyitásnál többször meg kell nyomnod?

[ Szerkesztve ]

(#67030) Brogyi válasza csubuka (#67028) üzenetére


Brogyi
senior tag

Igen, jól sejted, de azért fontos lenne visszaemlékezned, hogy hol történt. Utcán, sűrű parkolóba...
Lehet RF zavar, és a zavar lehet tolvaj, és azért zavar, hogy többször nyomd meg. Az ok egyszerű, neki több minta kell nem csak egy.
Az egy gombos indításról mindig eszembe jut a kollégám szövege : Ami kényelmes neked az a tolvajnak még kényelmesebb. Nagyon könnyen nyitják.
Van azon a vackon egy pici piros LED. Figyeld meg, hogy villog-e. A másik következmény a gyengülő elem miatt a fejekben az rögzül, hogy erősebb nyomásra indul. Igen, de így szétnyomod a gumilapot.
(Az ajtó gombját használom.)
Szóval vegyél elemet, az a legolcsóbb. :)
Néhány éve az az RC 60 guriga volt tanítással. Ma sokkal több lehet.

[ Szerkesztve ]

(#67031) Brogyi válasza csubuka (#67028) üzenetére


Brogyi
senior tag

Ha az anyósűlésről beszélsz az beállítás.

(#67032) dobolan válasza Qtya123 (#67029) üzenetére


dobolan
senior tag

Csak elvileg. Gyakorlatilag meg nekünk lemerült már majdnem, és nem jelezte, csak nem lehetett beindítani a kocsit, csak úgy, ha hozzáérintettük a gombhoz.

(#67033) Gyöször válasza dobolan (#67032) üzenetére


Gyöször
senior tag

Valóban nem jelzi, én is így tapasztaltam. Egyszercsak nem jutottam be a kocsiba, elő kellett venni a kulcsot. Igaz előtte egyre sűrűbben villog, hogy nem érzékeli a kulcsot.

ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

(#67034) Qtya123 válasza dobolan (#67032) üzenetére


Qtya123
őstag

Akkor ezek szerint kinek hogy. De jó tudni, hogy nem mindig jelzi.

(#67035) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Kész a fóliázás. Ilyen lett. Új Cross
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép]

(#67036) Qtya123 válasza Kolondrum (#67035) üzenetére


Qtya123
őstag

Ez hasznos cucc, főleg annak fényében, hogy a fényezés olyan gyenge, hogy egy combosabb légy is lyukat üt rajta.

Én is megcsináltattam volna, de már volt pár kavicsfelverődés a géptetőn (kb nem telik el úgy fél év, hogy ne lenne rajta 1-2 új), úgy meg nem lehet. Ezért meg nem fényeztetem újra.

(#67037) csubuka válasza Qtya123 (#67029) üzenetére


csubuka
addikt

Köszi a választ!

Nem nagyon ír a műszerfal semmit. Ez a kulcsmentes verzióm de akkor ahogy olvasom ez nem jelent sokat még.

Mindig többször kell nyomni igen.

Brogyi:

Több helyszínen is ezt csinálja utcán több kocsi között. De korábban okés volt.

Megy majd az elemcsere akkor...

De a kilimcs gomjával jól megy. Az a legtutibb :D

Vicc az, hogy a piros led a "kulcson" felvillan kétszer a sikertelen nyomásokra is.

(#67038) ViZo72 válasza slett27 (#67013) üzenetére


ViZo72
tag

Ignis fórumból (link):
"A hangszóró rácsa kipattintós, semmi nem kell hozzá. A hangszóró rögzítő csavarjait utána meglátod már. Ki lehet cserélni, de alapvetően az a hely rossz ott, szerintem mindegy, mi van benne. Ráadásul az egész kocsi döng-búg, komolyabb csillapítás nélkül nem lehet benne normális zenét csinálni. De kísérletezni mindig érdemes."

Valami vékony műanyag lappal (gitárpengető, fixit szerelőkészlet valamely darabja, stb.) -ami nem karcolja meg a műszerfalat- felülről, elölről (az ülés felől nézve) a rács széle mellett bedugva, feszegetve ki tudod pattintani a hangszóró rács egyik fülét, aztán már kipattan a többi is körbe feszegetve emlékeim szerint. Onnan már látszik, hogy 2 (vagy 3) csavar fogja felülről a hangszórót.
Kiveheted, de hogy mit tegyél helyette (nyilván a megfelelő fizikai mérettel és megfelelő elektronikus illesztéssel), na azt nem tudom...
Egyetértek a fentebb idézett hozzászólással: annyira minden más zaj jelen van az autóban menetzajként, hogy sok energiát nem fektetnék bele. Persze hangerővel el lehet nyomni...

[ Szerkesztve ]

(#67039) slett27 válasza ViZo72 (#67038) üzenetére


slett27
addikt

Hálás köszönetem a kimerítő válaszért. Azt akartam megtudni, hogy le kell-e venni a műszerfalat. Ettől a gyáritól szerintem minden jobb lesz. :(

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#67040) Cunaja válasza Qtya123 (#67036) üzenetére


Cunaja
addikt

Jogos. Kérdezték a szalonban, hogy van-e valami probléma? Mondtam nekik, hogy a fényezést eltekintve semmi.
Ahol járok, egy csomó helyen, belóg a növényzet az útra és kikerülni sem lehet, ha jön szembe valami. Ez pedig ilyenkor, elég szép nyomot húz az autóba. Gondolkoztam én is fólián, de amire foglaltam volna időpontot, jött vagy 3 ilyen bokor és le is rendezte ezt a kérdést. A motorháztetőn is már van egy fehér pont. Egyszóval, eljutottam arra a szintre, hogy nem idegesítem totál fel magam rajta, elfogadom, a tényt.
A szigeten ahová megyünk, úgyis leharcolt lesz szegény. Lesz olyan hely, ahol a S-Cross is óvatosan menne át, nem a Lamborghini hasú Swift. Lamborghini 110mm Swift 120mm. Majdnem sport autó fektetése van. ;] Tuti, egy két helyen súroló hatás lesz az alján, illetve a kavicsos út, felfelé a hegyre, hihetetlenül lefogja rendezni a fényezést. Ha majd nem bírom nézni, kap egy új fényezést. Az autó használati tárgy. Kellett 1-2 karc a Suzun, hogy ezt megértsem.
A fóliázás, Szalon - fólia. Ezt így lehetett volna csinálni. Érdemes a Suzukat még újonnan, mert ha az asszony kifesti a körmét, azon vastagabb lakkréteg van, mint az autón. :W
Valaki navigál ezzel az alkalmazással?
Egyszerűen, nincs egy tökéletes app. G-Maps, nem jelzi a pillanatnyi sebességet. Waze: Akkor jelzi néha, hogy kanyarodik le, amikor már késő. Sygic: Elég sokszor, furcsal helyeken navigál. Osmand: Tervezéskor, nem foglalkozik a forgalommal. Here Maps: Fapados nekem. Ezeket, mind Android Autó működésre értem. A fent említett profi, tegnap 3x küldött lezárt útvonalra.

[ Szerkesztve ]

A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

(#67041) ncc1701 válasza Cunaja (#67040) üzenetére


ncc1701
veterán

Várjál az első jégig. Itthon egymás mellett áll a swift, és az asszony gen2 yarisa. Azon egy hupli sincs, swiften van vagy 10. Gondolom a lemez is sokkal vékonyabb.
Egy full fény kb 1M amúgy...

[ Szerkesztve ]

(#67042) Cunaja válasza ncc1701 (#67041) üzenetére


Cunaja
addikt

Egy új autó az több, hogy szép legyen. Kb 5- éves korára gondolom, hogy tropa lesz teljesen. Akkor kap egy full fényt, ahogy írtad, teljes alváz kezelést és fóliát. A Szalonba hoztak egy jégkáros fordot, semmi ép területe nem volt. Rendesen sajnálta ott mindenki. Jég ellen garázs való. Nálunk ez havi 35K lenne pluszban. Marad a szennyezett csillagos ég.

A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

(#67043) Brogyi válasza csubuka (#67037) üzenetére


Brogyi
senior tag

Akkor bizony mind a két oldalon lehet hiba. Az RC oldalon az elem, az autó oldalán érdekes lehet. A használatiban keresd ki, hogy hol van ez a "egy gomb" ,"két gomb" nyomásos rész. Utána szerviz marad, mert nehéz lesz megtalálni. Az autó akksijának gyengesége, vagy az életének a vége felé változatos hibák tömegét hozza pl. a rádió elvált magától a megszokott adóról (tipikusan indítózás után), a Start/Stop nem működik, alapjárat elmegy stb... Nem zárható ki a nyest munkája sem, mert gyakori. Szereti megrágni a kábeleket, és a motorház zajvédő műanyag borítását. Nem lesz egyszerű menet ha az elemcsere nem segít.

[ Szerkesztve ]

(#67044) csubuka válasza Brogyi (#67043) üzenetére


csubuka
addikt

Köszönöm szépen a részleteket! :R

Hmm, az akksi elég régi már amúgy, így direkt ránézve, mintha egy kicsit a sav már jönne belőle a sarunál. Mondjuk egyéb gondot n észleltünk vele, mivel a start stopot kinyomjuk mindig.

Szóval egy új akksi mindenképp játszik, utána a helyzet csak megjavul.

(#67045) ncc1701


ncc1701
veterán

Ja, 120ekm szervíz. Elég eseménytelen volt. A váltó olaj periódusa ugye nálam 40ekm, a gyári lóhugy olaj szinte fekete volt 40ekm után, az akkor beletöltött castrol szinte hibátlan volt, de nyilván lecseréltük. Szíjakra figyelni kell, rájuk van írva a méretük, olyat kell venni.

(#67046) roti86


roti86
őstag

Sziasztok!

Visszakanyarodva egy kicsit az OBD témához: van egy Aliexpresses OBD 2 olvasóm, ami látja a vízhőfokot, fogyasztást, sebességet, viszont pl. EGR adatokat már nem képes kiolvasni az S-Cross ECU-jából. Az említett vGate iCar jó lehet erre is?

(#67047) TommyY2 válasza roti86 (#67046) üzenetére


TommyY2
tag

A Vgate Icar2 nekem olvassa az EGR-t a Splash-ben (gondolom, van benne), az S-Cross-on nem néztem, hogy mit jelezne, mivel abban elvileg nincs.

Az S-Cross-on szépen kijelzi a TPMS adatokat (azonositó, nyomás, hőfok, az elem állapotát nem figyeltem, gondolom azt nem jelzi).

Remélem, hogy megirja valaki szakértő, hogy milyen alkalmazással érdemes használni és okozhat-e gondot egy mélyreható elemzés (pl. amire az inCarDoc is képes, de nem mertem kipróbálni, mert azt irta ki, hogy kárt tehet az autóban) .

TommyY

[ Szerkesztve ]

(#67048) csubuka


csubuka
addikt

Sziasztok!

Még egy apróságban akartam volna a topik közönségét kérdezni. Alapvetően ha csak nógatásra lehetett az S-crossban felpattintani a kallantyújával a motorháztetőt az bowden megnyúlás miatt lehetett?

Addig gyepáltam a kallantyút, hogy kicsit csálén is áll már az utastérben a huzigató. De egy ember nyomogatt a géptetőt. Én meg az utastéri kallantyút és sikerült kinyitni végül...

(#67049) Gyöször válasza csubuka (#67048) üzenetére


Gyöször
senior tag

Nem néztem van-e valami beállító bármije. Szerencsére nálam egyszemélyes hadművelet felnyitni a géptér burkolatot. Tehát így lenne normális, nem úgy mint neked, hogy kezedbe marad a gomb annyira téped, de akkor se nyílik.
Pedig nálam többször nem nyitja ki senki a motorteret az országban, mindig töltögetem az akksit.

ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

(#67050) slett27


slett27
addikt

Megint lehet hülyeség, de 1.3-as Ignisbe belemehet egy az egyben az 1.5-ös motor ? :B

M13A VVT -> M15A VVT. Kuplung, váltó, futómű mindkettőben ugyanaz lehet ?

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.