2-3 hónappal ezelőtt melegebb is volt azért, úgyhogy simán.
Amúgy havonta célszerű ellenőrizni a nyomást, ha máshol nem, legalább a kúton.
2-3 hónappal ezelőtt melegebb is volt azért, úgyhogy simán.
Amúgy havonta célszerű ellenőrizni a nyomást, ha máshol nem, legalább a kúton.
Simán engedhet ennyit a gumi.Legalább havonta egyszer érdemes ellenőtizni.
Mennyire szoktad felfújni? Nem kéne, hogy ennyire leeresszen, lehet, hogy csak a szelepet kéne meghúzni, nem biztos, hogy defekt, de nem árt ellenőrizni.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Nekem az ilyen mindig valami csavar/szög volt. Utóbbi 2 évben 3-szor (mondjuk egyiket csak második gumis vette észre)... Előtte 10 évig semmi
Most nézem, hogy az Ignist megkapta LED-es fényszórót GL szinten is? Swift megfogja kapni ezt?
Led fényszóró? A tompított és a távolsági (vagy csak a helyzetjelző)? Teljes leddel nagyon fullos lenne...
Szerk: Igazad lehet, led projektort ír a katalógus és külön van a led helyzetjelző. Na ez ha igaz akkor megéri a plusz 200 ezret, még ha a mild hybrid nem is
[ Szerkesztve ]
Draskovics most mutatta be a GL+ Ignist. Nagyot néztem, hogy LED-es a fényszró.
Köszi, megyek aztán megnézem.
Swift GLX-ben szinte minden led már
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Nálam átvétel után ellenőrízve 2.7 volt bennük. Szerintem lassú defekt.
Nekem tavasz óta 2.3-ról 1.5 barra ment le mind a 4 kerék. Igaz nem Suzuki, de lényegtelen.
Hanyag voltam és nem ellenőriztem, illik legalább 2 havonta.
De most már veszek egy rendes kompit, mert a szivargyújtós semmire nem való
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nekem is lemegy a téli tavasztól őszig 6-8 tizedet,mind a 4,pedig nem defektesek.
Sziasztok!
Tudom kissé butácska kérdések lesznek, de előtte egy 20 éves autónk volt, ahhoz képest az 1,4 GL+ Vitara fényévekkel előrébb tart. Olvasom a könyveit, de nem győzöm már, plusz a neten annyi hülyeséget lehet találni csak pont azt nem amire én kíváncsi vagyok...
1. Nektek működik a keréknyomás visszajelzés? Feltettem a téliszettet ami még sosem volt a kocsin és nem sípolt, nem írt ki hibát, csendben maradt... pedig vártam
2. A középső kartámaszt lehet előre-hátra mozgatni? Mert a kézikönyv nekem erről egy szót sem ír...
3. A Motion Monitor funkció a két műszer között mire jó? Értem, jópofa cucc, gyönyörűen mutatja hogy sok volt a körforgalom útközben, de ennyi.
4. Próbált valaki egy rendes kereket (nem mankókerék) betenni a pótkerék helyére?
+1. Ti hogyan "járattátok be"? Szépen finoman közlekedek vele 2000 és 3000 között tartva a fordulatszámot, bár mentem vele már autópályán tempomattal is egy kicsit.
Bocsánat ha nagyon butaságot kérdezek...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
1. Nektek működik a keréknyomás visszajelzés? Feltettem a téliszettet ami még sosem volt a kocsin és nem sípolt, nem írt ki hibát, csendben maradt... pedig vártam - igen, működik
2. A középső kartámaszt lehet előre-hátra mozgatni? Mert a kézikönyv nekem erről egy szót sem ír... - igen, lehet előre/hátra húzni
3. A Motion Monitor funkció a két műszer között mire jó? Értem, jópofa cucc, gyönyörűen mutatja hogy sok volt a körforgalom útközben, de ennyi. - ezt most hirtelen nem tudom mi, nekem nincs olyan, még a régebbi Vitarám van.
4. Próbált valaki egy rendes kereket (nem mankókerék) betenni a pótkerék helyére? - simán belefér de akkor bikod az alsó szintet.
+1. Ti hogyan "járattátok be"? - használd normálisan, azért nem kell maximálisan taposni a gázt de nagyon kímélni sem kell, hadd szokja.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
3. Semmire.
Találtam a Motion Monitor-ban hasznos dolgot a legutóbbi "madaras boltozás" után, tudom melyik irányba lesznek kiborulva hátul a szatyrok
Reménykedtem benne hogy ennél valamivel többre hivatott...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Megkérdeztem erről a sumós suzukit, ők ezt válaszolták: Nem lesznek jók a kerékanyák, mert a csavarmenetből több látszik ki amikor felteszi a lemez felnit. Ezért a lemez felnihez nyitott kerékanyákat adnak. Az alufelnin pedig zárt anyák vannak.
Nyitott kerékanya kapható 190 forint darab áron.
Eladni akarja a kerékanyákat, vagy van abban igazság amit ír?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Megnéztem 2.5-nek kell lennie elöl.
Most 2.6 van benne és elaludt a jelzés ha megint 2-3 hónap múlva jelez,akkor az normális,hogy 2.1-ig leenged szerintem de majd megkérdezem a szervízt is.
mi az anya mérete?
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
90-60-90
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Na hát én azt nem tudom.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Ideális női test...
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
Jó az, én 2.6-ra fújom elöl, és 2.4-re hátul. Mivel profi ember teszi fel a felnire a gumit, ezért mind ugyanannyit ereszt, egy évadban max 0.2-őt, és ugyanannyit mind a 4. Amikor az egyik kerékben jelentősen kevesebb van, ott valahol bibi van.
Nincs benne jelentősen kevesebb csak mindig ez jelez,hogy fújni kéne bele én nem látok rémeket ha defektem lenne gyorsabban leeresztene szerintem.
Vazeg lefényképezem az enyémet. Ez már a második tél. Holnap berakom ide.
Egyébként pedig 3000 rupó kb. az anyák . Mennyi is a téli szetted ára? Ne írd be mert nem érdekel, de az arányok.
Biztos gumis fogja felrakni, majd az tudni fogja. Ha nem akkor higgyél a Sumósnak.
csaba1203
Mint fent. Minden ősszel bejelez nekem is a nyárira. A téli kibírja a szezont pumpálás nélkül. Sőt a télit mindig felismeri, még úgyis hogy egy autón belül van a két szett.
Nincs semmi hiba kijelzés, de nyárit azt nem. Pedig az a "gyári". A "nem"-et itt úgy értsd, hogy menni kell vele jó néhány km-t.
gyenesmartin
Kicsit gondolkoztam ezen vízhőmérő mizérián. Most pl. rögtön elvinném egy nepperhez körbeméretném a réteget, mert ha összenyomták akkor is csinál ilyet ha sz@rul javították meg.
Mezei ember szemmel nem látja. Tudom ez bizalmatlanság, de sok hernyó van a szakmában.
[ Szerkesztve ]
Persze értem,amit írtál és a pumpálás megoldja a problémát is csak még szoknom kell a digitális világot.
Vazeg, nem értem a kirohanásod Az írásod egyik fele azt sugallja hogy nem kell venni másikat mert jó a gyári alufelnihez kapott anya, a másik felében meg azt érezni hogy ne fillérbaszóskodjak és vegyek egy marék csavart 3000-ért.
Mi a mondanivalód? Tényleg érdekel.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
A fénykép majd a nem kell venni verziót igazolja. Ha jól számolom 3 különböző gumis látta, és egyik se mondta, hogy nem lesz jó. Ettől még nincs igazam.
A másik amit a sumósok állítanak.
Lefényképezem, és döntsél belátásod szerint. Te ülsz benne, a te dolgod. Nálam az első verzió él.
Az én régi autómon lemezfelnin van mindkét szett, ott ugyanazt a csavart tekerem ki és be télen, nyáron. Volt egy Foresterünk, ahhoz téli és nyári szett is alufelnin volt és mindkét szettnek voltak külön anyái. Ezért én mindkét verziót el tudom képzelni. Tényleg nem a 3000/16db anya fog földhöz vágni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Én felni nélkül rácsavartam az anyát és koppig belehetett hajtani, tehát jónak ítéltem a zárt anyát, de veszek én is nyitottat.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
Teljesen rászorult az anya a kerékagyra?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Úgy láttam, hogy rászorult azért a tévedés jogát fenntartom.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
Előre elnézést kérek a beleugatás miatt...
Kerékanya és kerékanya között is van különbség, ami nem merül ki abban h nyitott vagy zárt a vége.
A zártat azért szeretik használni mert főleg télen nem kapja a tőcsavar a hólét, így nem rozsdásodik annyira és nem törik be egy kerékcserénél.
A nyitott azért jó mert mindegy milyen felnit teszel alá, ha végigéri a menet akkor tart.
Ha megnézed az anyákat, akkor rájössz hogy a profilban is van különbség, van kúpos és sima. A kúpos lemezfelnihez jó, a sima inkább a könnyűfém keréktárcsákhoz.
((ez csavar, nem anya, de az anya is ehhez hasonlóan van megadva) példa ha kell a pontos mérethez: Új Vitara M12x1,5C22 = M12 a menet, ez 12mm-es átmérőt jelent metrikus menettel, a 1,5 az a menetemelkedése 1,5mm /fordulat, a C jelzi hogy kúpos a nyaka, a 22 pedig hogy 22mm hosszú a menetes része)
Remélem tudtam segíteni.
A nyomatékokra figyelj, mert lehet látszólag rászorul, de az előírt nyomatékra már nem tudod meghúzni a zárt anyát, mivel a lemezfelni vékonyabb anyagból van mint a könnyűfém.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Tegyél egy papír alátétet az anya és az agy közé,ha azt megszoríja biztos jó.
Valaki használ ilyen Sebring Snow nevű téligumit?
Van esetleg valakinek hosszabb távú tapasztalata vele?
Akárhogyan "túrom a zinternetet", nem találok semmilyen tesztet róla, csak annyit tudok ami a címkén volt, meg hogy a Michelin csoport tagja.
Az autó "apataxi" BP-en, meg évente 2-3 alkalommal megyünk vele autópályán 100+ km távolságra.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
[link] itt nagyobb eséllyel kapsz választ, ajánlást.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Köszönöm és bocsánat az OFF-ért
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Yokohama gyári téli gumit felraktam amit kapásból fel is ismert a baleno, de gyárilag 3,8-ra volt fújva ami azért durva.
A többi Baleno tulajnak sincs bekötve a csomagtér világítás vagy csak nekem csúszott le róla a csatlakozó? Kipattintva és az ujjammal körbetúrva nem találtam olyat amit rá lehetne dugni.
Ne panaszkodj, leengedni könnyebb, mint felfújni.
Nekem be van kötve és világít.
Més que un club!
Hát az lett, 2,5-2,2-re belőttem csak hát csodálkoztam, hogy durván túl van fújva
(#43391) Napfénysüti
Akkor tovább kutatok, valahol biztos találok valamit. Ha nem akkor majd szerviz.
Rendeltem anyákat , majd a kúposságot leellenőrzöm.
[ Szerkesztve ]
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
Nekem a Vitaránál és a S-Crossnál is 3,5-re voltak fújva a téli gumik. Állítólag a tárolás miatt fújják túl.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Gumis topicban pont fordítva a gumik leengedését ajánlják olyan 1 bar környékére.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Ez a közel 4 bar már nem balesetveszélyes?
Nem értem hogy a Suzukinál mi ez az új trend, hogy 1 tonnás autókat fújnak majdnem a normális duplájára, érdekes hogy a más típusú 1.3 tonnás autóba 2.3 bar a maximálisan ajánlott..
De az 1090 kg-is gombóc Switemben is 2-2,2 bar volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
"De az 1090 kg-is gombóc Switemben is 2-2,2 bar volt."
Az új Swifteknél meg 2,2 és 2,5 bar az előírás (1-3 személynél)
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
Sziasztok! A gumi topikba már beírtam, de hátha itt is tudtok segíteni. Új S-Cross vásárlás küszöbén állunk. Téli gumit, felnit (esetleg szelepet) és dísztárcsát (ez mellékes) keresünk. A szalonban 260 ezerért meglenne (dísztárcsa nélkül, lemezfelnivel), de hátha kijön olcsóbban is valahogy.
Megbízható és korrekt webshopot is ajánlhattok. Köszönöm előre is.
Az egyik azt javasolja fújjuk túl 0,5 barral ha leszedjük és tároljuk. A másik link arra az estre javasolja a túlfújást, ha az autón marad és nem jársz vele (pl veterán). Mindkét link megegyezik abban, hogy ha felnin van a gumi, akkor egymásra fektetve tárolni ajánlatos, de a harmadik link pedig azt írja hogy legritkább esetben tároljuk egymásra fektetve még akkor is, ha felnin van.
Ahány "szakember", "szaklap", annyi féle szaktanács. Én pl mindig felnin hagyom, leviszem a lépcsőházi tárolóba és egymásra fektetem. Soha nem pumpálok bele pluszba, ahogy lejött, úgy megy fel fél év múlva. Nem vettem észre semmi problémát belőle. Felrakás után el lehet vele menni a legközelebbi kútra felfújni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!