Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#68001) 2ozzmexy válasza Gyöször (#68000) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Csak esténként M1 híradót... ;]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#68002) AMD Power


AMD Power
titán

Jelentem izzó kicserélve. Egyedül én csináltam, ez nagy szó nálam.:DDD

[ Szerkesztve ]

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#68003) Biga123


Biga123
addikt

Hali
Altos van itt?
Nem indít a drága , akksi feltöltve , de csak kattog indítózás helyett.
Önindítócsere ? Vagy lehet valami biztosíték?
Tipp kellene merre induljak el.
Ráveszem magam és kilámpázom kap e áramot első körben az önindító.
De ha van egyszerűbb , nem alá fekvős módi annak örülnék. :R

[ Szerkesztve ]

---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----

(#68004) pjen válasza Biga123 (#68003) üzenetére


pjen
félisten

Esetleg mozgasd meg az autót, hátha csak beszorult a bendix.

(#68005) Biga123 válasza pjen (#68004) üzenetére


Biga123
addikt

Gondoltam finoman megkocogtatom, de el van ásva.
Uh most realizálódott bennem h ezt űberszívás kibontani.
Akna vagy csápos nélkül alulról nem megoldható , felülről meg az egész kócerájt is le kell szedni.
De a kattogó hang az önindítóból jön .

---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----

(#68006) 2ozzmexy válasza Biga123 (#68005) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Immobiliser van benne? Történt valami a legutóbbi sikeres indítás óta? Vízbe ejtett kulcs, stb.
Ha van pótkulcsod próbáld meg azzal esetleg. Az akku nem merül le magától, lehet feszültség van, de áram nincsen már mögötte, mérj rá indítózás közben, ha 12v nincs meg a katttogas közben akkor kuka az akku, gondolom nem tavalyi... :R szűrése egyszerű, bikakábel és másik autó, ha akkoris csak kattog akkor érdemes tovább menni...

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#68007) burgatshow


burgatshow
veterán

Na végre kikerült, augusztus 17-én voltam felvenni. :)

https://www.youtube.com/watch?v=r6Fvah3B2BY

(#68008) Biga123 válasza 2ozzmexy (#68006) üzenetére


Biga123
addikt

Pótkulccsal próbáltam, elvileg van elég szufla az aksiban bár indítás közben nem mértem. Bikázást holnap megpróbálom. :R
Semmi nem történt az utolsó sikeres indítás óta .
Csak bejött a hideg. Ezért is volt gyanús az akku .

---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----

(#68009) 2ozzmexy válasza Biga123 (#68008) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Még mindig gyanús nekem az akku, hiába tudta feltölteni a töltő, de indítási képessége már kevés, csak kattogni fog a relé (bendixnek csúfolt alkatrész, bár ezekben már nincsen, hanem egy relé van a gerjesztő körön), de motort megforgatni nincsen ereje már. Ha bikakábellel gond nélkül indul akkor akku csere. :R

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#68010) AMD Power


AMD Power
titán

Ma újra akartam kötni a kötelezőt meg a cascot is. Jövő hónap végén lejár a műszakim ,így nem engedte a rendszer. Sajnos a kötelezőm jóvál drágább lesz jövőre. A Casco az nem növekszik vészesen...

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#68011) szabonagyur válasza burgatshow (#68007) üzenetére


szabonagyur
félisten

Na érdekes a videó, a 137LE is pozitívum. :)

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#68012) Biga123 válasza 2ozzmexy (#68009) üzenetére


Biga123
addikt

Sajnos nem nyert.
Bikázva, másik autóra kötve is ugyanaz (semmi).
Még úgy is kipróbáltam h a saját akksiját lekötöttem közbe és a sarura ment a bikakábel.

---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----

(#68013) burgatshow válasza szabonagyur (#68011) üzenetére


burgatshow
veterán

Meg a 260 Nm. Azt az ember tobbszor erzi, mint a 137 pacit. Szoval kamu hibrid ide-oda: azert hozzaad.

(#68014) szabonagyur válasza burgatshow (#68013) üzenetére


szabonagyur
félisten

Igen, jogos :)

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#68015) ncc1701 válasza burgatshow (#68013) üzenetére


ncc1701
veterán

Na. Akkor szorozd meg kettővel, normálisabb dízel annyit tol. Odalépek, és megy. :)

(#68016) burgatshow válasza ncc1701 (#68015) üzenetére


burgatshow
veterán

Ford Mondeo 2.0 (150 LE) TDI 300 Nm (onsuly 1750 kg)
VW Passat 2.0 (150 LE) TDI 310 Nm (onsuly 1575 kg)

Hulyesegeket nem kell irogatni, a 2x szorzot erosnek erzem. ;) Kezeljuk mar helyen.

[ Szerkesztve ]

(#68017) tboldi válasza burgatshow (#68007) üzenetére


tboldi
nagyúr

👍

Én majd a PerfExpert nevű appot akarom kipróbálni, elvileg nagyon közeli eredményt ad egy rendes padhoz képest. Csak előbb az kéne, hogy ne csússzon a kuplungom. :D

(#68018) ncc1701 válasza burgatshow (#68016) üzenetére


ncc1701
veterán

Insigniám 380Nm-et tud. Csipelve padon 450-et lehetne belőle kihozni. Haver 735-ös bömbije 650-et... Másik haver 2.2-es bitorbó mazda 6-osa 420Nm gyárilag.

[ Szerkesztve ]

(#68019) tboldi válasza ncc1701 (#68018) üzenetére


tboldi
nagyúr

Csakhogy a dízelekhez jellemzően jóval hosszabb áttételezésű váltókat társítanak, illetve nem is pörögnek annyit, ergo IRL nem gyorsabbak, mint a hasonló kategóriájú benzinesek.

Az én 1.4 turbóbenya Alfám most 180 pónit és 288 nyúlmókust tud, meg-megcsúszó kuplunggal és 4 évszakos gummanccsal együtt is 8,5 sec alatt van 100-on, ami azért akárhogy is nézzük, nem rossz. Majd ha a kuplungon felülkerekedek, mérek újra (8 alá várnám), illetve hosszabb távon tervben van egy turbó upgrade is, GT1446-tal 200 paci és 300 Nm fölött lesz. :)

(#68020) eami válasza ncc1701 (#68018) üzenetére


eami
addikt

mondjuk 700 kilóval többet is kell mozgatnia :DDD amúgy félre értés ne essék, szerintem mindenki tisztában vele azzal, hogy vannak erősebb/szebb/jobb autók. Pusztán ez egy jól eltalált autó ár/értéket tekintve.

(#68021) szabonagyur válasza ncc1701 (#68018) üzenetére


szabonagyur
félisten

Almát almával, ne almát körtével szerintem :)

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#68022) burgatshow válasza ncc1701 (#68018) üzenetére


burgatshow
veterán

De most nem értem ezzel mit akartál mondani...

- Van erősebb autó tőle? Igen.
- A nagyobb köbcentis dízel többet tud? Baj lenne ha nem...
- Vagy hogy a chip tuninggal minden kocsiból többet lehet kihozni? Ki hitte volna?

Szóval tényleg nem értem. A korábban általam említett két modellt vezettem napi szinten. A Mondeot 4 évig, a VW-t 2,5. Nyilván más kategória, pont ezért nem is kell összehasonlítani. Ahogy az Insignia sem az Scross liga, hanem az általam említett kettő másik.

Mellesleg ugyanezzel a motorral (2.0 TDI) szerelt két dízelből volt a:
- Mondeo esetén 180 LE-vel, ami 350 Nm
- Passat esetén 190 LE 400 Nm.

De könyörgöm mindkettő 600 cm3-vel nagyobb meg arányaiban annyival nehezebb is. :D

[ Szerkesztve ]

(#68023) AtHoS


AtHoS
nagyúr

Sziasztok!

Elgondolkodtam egy autós porszívó beszerzésén így fekete akciózás alkalmával, de eléggé elbizonytalanodtam. Tesztes oldalakon ajánlott porszívóknál a felhasználói vélemények nagyon vegyesek. Van aki esküszik, hogy sohajobb nem volt a kezében, más meg leszarozza, mert gyenge a szívóerő és nem szed össze semmit, pénzkidobás.

Ezeket néztem

Black & Decker ADV1200 , Black & Decker PD1200AV-XJ , Bosch UniversalVac 18 , Concept VP4353 Wet&Dry

A két utolsó az akkus, melyből a BOSCH még oké is volna (van itthon több Bosch cucc, akkukkal, töltőkkel), de a Concept 20 perc működés - 4 óra töltés :F

Van műhelyporszívóm, szóval van erőteljesebb eszköz takarításhoz, de ezekkel az autós/akkus szarokkal bajban vagyok :DDD

read-only mode on the forum

(#68024) 2ozzmexy válasza AtHoS (#68023) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Válaszolok neked, de ez itt kissé off topik, a gond csupán az hogy a saját topikja használhatatlan a témának...
Kicsit nekem profilba vág a téma, így segítek neked:
- 20-30 perc porszívózás 4 óra töltés, kb mindegyik így van
- A teljesítménye minél nagyobb legyen, lehetőleg 100W+
- legyen hozzá résszívófej flexibilis csővel, különben nem fogsz sehová odaférni vele
- karbantartani a tisztaságot jó, rendes takarításra alkalmatlan
- sosem lesz olyan szívóereje, mint egy rendes kábeles 230V-osnak, aki ezt állítja az vagy hazudik vagy még életében nem porszívózott rendes porszívóval (WD2 Plus pl) vagy nem tud porszívózni
- lehetőleg száraz-nedves porszívót keress, mert árban nem sok a difi
- kábelest keress, mert a 20 perc üzemidővel a csomagtartó már nem lesz kiporszívózva egy teljes takarítás alkalmával

Nekem nincsen garázsom, így én kettővel nyomom, van egy szivargyújtós 40W-os száraz porszívó (Hoover) és egy akkus 40W-os ami szívóerőben erősebb, valamennyire bírja a vizet (de nem wet-dry-os!) és így szoktam kiporszívózni. Végigmegyek a kábelessel, aztán ahova kell a teljesítmény oda az akkust használom (szőnyeg pl).
A felsoroltak közül én a Concept-et venném, mert van HEPA szűrője (muhaha), tud nedveset és szárazat is, 18,5V-os az akksi, ami eléggé erőske. Aztán ha nagytakarítani szeretnél, akkor ott a műhelyporszívó. :R
Amúgy ncc1701-et triggereld meg még ezzel, ő már porszívózott autót néhányszor. :U

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#68025) ncc1701 válasza AtHoS (#68023) üzenetére


ncc1701
veterán

Ezek olyan tisztaság mániás barmoknak jók, mint én plö. Ha elmegyünk nyaralni, akkor esténként átmegyek a kocsin, h le negyen bent szemét. Nekem egy bosch szivargyújtóról működő cuccom van. Nyilván az otthoni ipari porszívóhoz képest lepkefing, mert az ipari a színt is kiszívja a kárpitból kb.
Haver vett valami xiaomi akkus porszívót, az eléggé meggyőző erővel szívott emlékeim szerint.

[ Szerkesztve ]

(#68026) ncc1701 válasza burgatshow (#68022) üzenetére


ncc1701
veterán

Semmit, csak azt, h helyén kell kezelni ezeket a számokat. A 270 nyúlmókus egy benzines kis köbcentis autótó nem is rosz amúgy, de ettől még nem lesz F1 járgány.

(#68027) Qtya123 válasza ncc1701 (#68025) üzenetére


Qtya123
őstag

Ugyanez. :D
Annyi, hogy nem porszívóval, de amint vége a napnak, rázom ki a szőnyegeket, rendezek el mindent.
A halálom a gumimatracok. Főleg, ha tengervízben voltak, mert száradás után pereg róla a só. Na az nem jöhet a csomagtartóba, csak 3 szatyorba/zsákba hermetikusan elzárva.

[ Szerkesztve ]

(#68028) ncc1701 válasza Qtya123 (#68027) üzenetére


ncc1701
veterán

Isnigniámban olyan a csomagtartó, h ugye gyári kárpit, majd gyári kárpitos szőnyeg. Ezen van egy pokróc, majd 2-3 kartondoboz szétvágva, és vagy 6-8db régi takaró huzat összehajtva, hátha vinni kell valamit. Viszont már vittem a kocsival 3 kis csomag szalmát is, csak ügyesen kell pakolni a dobozokkal-huzatokkal, és nem lesz bent szemét. Asszonynak már a szeme sem rebben az ilyesmire. :)
A szőnyeg kicsapdosása totál alap, ha látok rajta valamit, már csinálom is, ha napi 4x, akkor 4x, pont egy mozdulat az egész. Valahogy jobban érzem magam a tiszta autóban.
Ja, swiftben a gyári gumi szőnyegen van egy jó minőségű szövet. :)

[ Szerkesztve ]

(#68029) Qtya123 válasza ncc1701 (#68028) üzenetére


Qtya123
őstag

Nekem csak egy gumitálca van benne, de több védelem nem is kell, mert a koszolósabb dolgokat a régi Swiftbe pakolom. Annak a csomagtartója már rég nem patika, szóval az kapja az ívet. Persze védem azt is, de nem annyira.

(#68030) ncc1701 válasza Qtya123 (#68029) üzenetére


ncc1701
veterán

Swiftem csomitartója is körbe van belülről dobozolva kartonnal+ronggyal. Ha kiveszek belőle mindent, karc nélküli, gyári állapotú.

Múltkor vittünk valami szart az insigniával, asszony rátett valami zsák tán virágföldet a kéderre-lökösre, ahogy vette ki a csomitartóból. Na, akkor lebasztam, h mindig panaszkodik, mennyit költök a kocsira, a gumi kéder volt 20eft, a hátsó lökös fényezés 110e, de pakoljon rá nyugodtan, hátha megint meg kell csináltatnom. :)

(#68031) tboldi válasza ncc1701 (#68026) üzenetére


tboldi
nagyúr

de ettől még nem lesz F1 járgány
Ahogy a dízel sem. ;)

(#68032) dethroner válasza burgatshow (#68022) üzenetére


dethroner
veterán

Ki akarta hozni belőle hogy az ócska füstölgős jellemzően németből behozott minimum 25 éves 2500 köbcentis tádék mennyivel erősebbek :DDD

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#68033) ncc1701 válasza dethroner (#68032) üzenetére


ncc1701
veterán

Hát. Nekem nem esetm az 1000ccm 3 henger. Inkább legyen 3000ccm, 6 henger, és menjen, mikor letiprom. Aztán ez egyéni. Egy jó állapotú 20 éves hetes bömbi/E merci/A6 ma is nagyságrendekkel prémiumabb, mint egy vatta új suzuki. Már elnézést. Ezt bolondság is tagadni, mert nem egy kategória semmiképpen.

(#68034) dethroner válasza ncc1701 (#68033) üzenetére


dethroner
veterán

Egyetlen szó sem esett 3 hengerről, meg literes motorról.
Kolléga elvitte a járgányt mérlegelésre, egész szép eredmény lett. Erre jöttél a szorzótáblával meg a dízellel, amit ha tiporsz, megy (elnézést, odalépsz). Bár egy dizel esetében ez mégicsak tiprás :K Minden más amit írsz, mellébeszélés, semmi más nem volt a hozzászólásod lényege.
Azért ilyenkor hol van a yarisban meg a swiftben halálfélemmel rettegő éned?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#68035) burgatshow válasza ncc1701 (#68033) üzenetére


burgatshow
veterán

Amúgy ez a hozzászólásod ékes példája annak, hogy meg sem nézted vagy legalább is nem jutott el a tudatodig, mert ez egy 1400 cm3-s, 4 hengeres motor.

Arról meg már nem is beszélek, hogy megállás nélkül az Scross kategóriájánál magasabb ligából hozol példának kocsikat.

[ Szerkesztve ]

(#68036) Qtya123 válasza burgatshow (#68035) üzenetére


Qtya123
őstag

Ezt mondjuk én sem értem. Ráadásul annak is a tetejével megy a hasonlat. 7-es BMW-vel.
Nyilván, mert mondjuk egy 2003-as E46 belsejét már vicces lenne összehasonlítani egy új S-Cross belsejével. De ugyanez igaz az én 2004-es IS200-asomra is. Az vezetési élményben és váltásérzetben többet ad, mint a Cross. De ha a belsejét nézzük, már más a kép.
Plusz eleve senki nem a vezetési élményért vesz Crosst, meg azért, hogy hogy tiprod neki, hanem azért, hogy A-ból B-be eljusson és lehetőleg a kötelező szervizeken kívül nagy valószínűséggel ne kelljen a hibáira költeni. És ezt az esetek többségében hozzák is.

De ha már 20 éves 7-es BMW, hiába a belseje, ha egy pénztemető és folyamatosan foglalkozós cucc. Nem véletlen, hogy egy 2003-as 7-es kb annyiba kerül, mint egy normális állapotú 2003-as Avensis.

[ Szerkesztve ]

(#68037) pető bá' válasza ncc1701 (#68033) üzenetére


pető bá'
őstag

Akkor túlvagyunk a f@$zméregetésen, és elfogadjuk a Suzukit annak, ami, ugye? :R

"... and I hope you have a great day!"

(#68038) burgatshow válasza Qtya123 (#68036) üzenetére


burgatshow
veterán

Egyébként azt kell mondjam - de lehet már ezeréve leírtam a fórumon (szerk., jah: #62504 és #61580), hogy az Insignia/Passat/Mondeo triót nézve, nincs annyival elmaradva az Scross/Vitara duó. Mármint úgy értem, hogy amennyivel drágábbak (és ezt igaznak érzem az új árcédulák mellett is) a "nagyok" annyival nem adnak többet. De tényleg...

[ Szerkesztve ]

(#68039) Qtya123 válasza burgatshow (#68038) üzenetére


Qtya123
őstag

Én ezért nem vettem 2014-15-ös Corollát. Szemeztem vele, ki is próbáltam, de egyszerűen nem éreztem azt, hogy a +1 millió Ft elköltésével arányaiban annyival többet is kapok, így inkább a Cross lett. Most ár/érték arányban akartam autót venni, nem pedig élménynek/hobbinak.

A Corolla beltere némileg jobban tetszett (az viszont nem, hogy felhúzva is ciceregtek kicsit az ablakok, utánaolvasva gyakran előforduló jelenség a típusnál), meg maga a szedán forma, de nem éreztem benne ülve és vezetve azt, hogy többet kapok a pénzemért. Igazából mindkettő közlekedőedény. A-ból B-be autó, ami nem is akar többnek látszani.

[ Szerkesztve ]

(#68040) ncc1701 válasza burgatshow (#68035) üzenetére


ncc1701
veterán

Kiscsillag, csak annyit írtam, h helyén kell kezelni ezt a számot. Annyi, amennyi, de semmi extra.

(#68041) ncc1701 válasza pető bá' (#68037) üzenetére


ncc1701
veterán

Persze, melós közlekedőedény. Nekem mindig is az volt.

(#68042) burgatshow válasza ncc1701 (#68040) üzenetére


burgatshow
veterán

Kiscsillag, rajtad kívül mindenki ott kezelte. :)

(#68043) ncc1701 válasza burgatshow (#68042) üzenetére


ncc1701
veterán

Akkor benéztem, van ez így. :)

(#68044) Gyöször válasza ncc1701 (#68040) üzenetére


Gyöször
senior tag

Drága virágszálam, ha azt kéred, hogy kezelje helyén a számot, akkor próbáld már meg te is helyén kezelni, jó?

Van egy szuzuki amiröl a szuzuki fórumon beszélgetünk ( nemtom ezt észrevetted-e) ezt az autót lemérette a tulaj, amit eladtak x nyomatékkal és padon x+ valamennyit tud, akkor kollektívan örülünk, ÉRTEEEM? :))
Akinek itt suzukija van az minden nap beleül egy ilyenbe és tudja ezt helyén kezelni éspont. Én meg meghúzom magam a k14c ~220Nm emmel, mert azt is nagyon jónak találom sőt belecsapok a szarba már azt is dízeles nyomatéknak tartom (csakmert nyomaték~= lóerő x 1,5 ), de most értettem meg, hogy miről beszélnek a mild tulajok, hogy mennyit hozzátesz a kis villany.

Jó autó, burgat: kösz a tesztet!! Mennyire voltál lámpalázas? :B :D

ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

(#68045) tboldi válasza ncc1701 (#68018) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ez az Insignia a 160 pacis 2.0 CDTI, ami alapból 350 Nm, de overboosttal tud 380-at 15 mp-ig, ugye?

Ha igen, akkor a nyamvadt MiTóm szinte mindenben üti a kisebb számok ellenére. ;]
De ezek a gyári adatok + tesztek gyűjteménye, az enyém chippelve vagyon, szóval még jobban kifújnám a nózid. :P Ha nem csúszna a kuplungom persze. :DDD

(#68046) AtHoS válasza 2ozzmexy (#68024) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Sokat segítettél, köszönöm szépen :R

Kihagyom inkább ezt a "dizájn cuccot" és maradok a műhelyporszívó használatánál :DDD

read-only mode on the forum

(#68047) Qtya123 válasza tboldi (#68045) üzenetére


Qtya123
őstag

Hát ja, a súly az súly.

Emlékszem anno 2014-ben vett a cég új J Astrákat, hogy modernizálja a gépparkot, amelyben 2007-es 1.6-os benzines Renault Megane-ok voltak.

Legf0sabb autók voltak a cégnél evör.... Az 1.4-es turbó nélküli motor mellé sárnehéz volt. 1400 kg, egy vicc volt használni, de tényleg. Az érdi emelkedőn a pályán nem tudta visszakapcsolás nélkül tartani a 130-at, elkezdett csökkenni. Komolyan, mintha a régi Swiftben ültem volna, ott van ilyen, hogy visszakapcsolsz :D.
Mellé legalább minőségben egy rakat trágya volt. Az hagyján, hogy a középkonzol olyan hülyén volt megtervezve, hogy nekifeszült a térded és 100 km után már fájt, de 1 év után meghalt az ablakemelő, valamelyik cső is megadta magát a motorban az első évben.
A régi Megane-ok erőgépek voltak hozzá képest, rendesen örültünk, ha azzal mentünk, nem az új csodával.

(#68048) tboldi válasza Qtya123 (#68047) üzenetére


tboldi
nagyúr

Unokatesóm is imádta a sajátját. :D

(#68049) pető bá' válasza ncc1701 (#68041) üzenetére


pető bá'
őstag

Annyi lett megállapítva, hogy a melós közlekedőedénybe (alap áron) már olyan hajtásláncot tesznek, amivel már alacsony fordulatról is jelentős nyomatékkal lehet gyorsulni - ráadásul a gyári adatoknál jobban teljesített mérésen is.
Pont nem a VW féle 3 henger 1000 ccm jobb esetben turbós motor, amire utalni próbáltál.

De hogy ebből honnan jött a bezzegdízelezés, a chiptuning (?!) meg a 20 éves prémiumok emlegetése, az maradjon rejtély.
Nettó trollkodás amit csinálsz, és ezt Te is tudod :)

"... and I hope you have a great day!"

(#68050) burgatshow válasza Gyöször (#68044) üzenetére


burgatshow
veterán

Egy kicsit. :) Tudom látni, de ez van... De összességében jó élmény volt. És amúgy a videó marhára nem adja vissza, mennyire rohadt hangos a pad maga...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.