A könyve mit ír erről a 3-4 perces melegítésről?Szerintem nagyon útálja a szegény keveréket.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Vigneau
félisten
Vagy nem voltam elég alapos - és ezért nem találtam -, vagy tényleg nem írnak erről semmit. Egy biztos, a turbó kenésére, motor leállítására nagyobb terhelés után azért felhívják a figyelmet.
CR dízel Peugeot 208-ról váltottam, ott megszoktam a melegítést, leállítást. Esetemben a gyakorlatban, hideg időben a 3-4 perc bőven megvan az indítást követően, míg körbenyalogatom az autó ablakait.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
_ak_
addikt
Mivel volt már, ezért azt linkelem: Melegítsük a motort télen vagy ne.
Én is csináltam ezt a furdulat visszaesésig melegítést, de ezekután nem hiszem, hogy van különösebb értelme. Főleg, hogy látom lassan kúsznak fel a tizedek a fogyasztásban.
Csak érdekességképp, 1.4t Allgrip AT Vitara átlaga a kompjúter szerint 8.1l stabilan, ebből egy vidéki kiruccanás is max egy tizedet javít. Budapest és rövid távok, szóval van élet 5.6l-es fogyasztás felett is (ahogy látom pályán ilyesmiket szoktak hozni manuál 2WD-vel)
Let's begin, de gozaimasu!
ncc1701
veterán
ncc1701
veterán
Én úgy csinálom, h beülök, beröffentem, kiteszem a telót, ráteszem a töltőre, wazét elindítom, címet beadom neki, és gyí.
Amúgy most 4.16L az utóbbi 18ekm átlaga, de így télen ez már megy felfele 4.3-4.4 körülre.
[ Szerkesztve ]
laca891
aktív tag
Hát akkor Te nagyon öregurasan vezetsz. Talán még a forgalmat is feltartod.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
ncc1701
veterán
Sok a városon kívüli forgalom, illetve ha balra dugót látok, akkor jobbra megyek. Amúgy meg kb megyek városban a forgalommal, m0 ilyen 100 körül, kényelmesen. Ha beállok a kamionok 90 körüli tempójára, akkor kb 3.5 litert eszik a vas. Nyilván nem parkettázom neki, mert minek hamarabb érni a piroshoz?
dethroner
veterán
Első tankoláskor mentünk egy 350km-s országutat kb 100-as átlaggal, lakott területre érve persze vissza a normál sebességre. Így jött ki 5,1 átlag a kúton rátankolva. Másnap 400 km pályázás, első felében 140-150 közötti tempó, hazafelé éjjel ködben már csak olyan 100-120, tankoláskor 6,9 fogyasztás jött ki. Szóval szépen kinyílik a torka ha pályatempót megy
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
ncc1701
veterán
Ja, persze, pici autók ilyenek. Ezt még 140 felett nem néztem, a yaris gen2-est konkrétan tudom, h eljárok vele 5.3 liter körül (swift ugye 4.3), de navi szerint 142-nél már 8.5 litert eszik, és 400km-ként kell kiállni tankolni.
Ha valaki sokat akar gyorsan menni, arra mai napig a dízel való.
pjen
félisten
Fene tudja,navi szerint 130-140 között a diesel kettes Puntó pályán 7,5-8 között evett.
ncc1701
veterán
Anya 2.0 HDi 307-ese anno navi szerint 140-el teli tankos módszerrel számolva is megállt 6L alatt. Mondjuk a psa tud jó dízelt csinálni, a fiatot meg hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
laca891
aktív tag
Egy új autónál, másnap 140-150 km/h ???
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
dethroner
veterán
Hazafelé a pályán már én is gyakran pillantottam a műszerre, hogy kitart-e a nafta Hozzászoktam a saját autóm közel 60 literes tartályához. Az bőven megcsinál egy Pécs-Pest-Pécs utat és még jócskán marad benne. Ennek a kicsinek meg 37 litert tudtam lenyomni a torkán amikor porzó tankkal a szalonból a kútra gurultam.
(#43312) laca891 Igen, annyi. Miért? Mikor ha nem most, amikor még garis
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
laca891
aktív tag
A tied és a ncc1701-é , akkor 1.0 turbós?
Az enyém az 1,2 -es szívó.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
dethroner
veterán
Enyém is szívó+a pici hibrid.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
ncc1701
veterán
Engem igazából az zavar, hogy a szegénységjelző már akkor kigyullad, mikor még 10L van a tankban (az kb a negyede ugyebár), és ugyanekkor már 0km a megtehető táv, mikor én 10L benzinből még elmegyek bő 200km-t. Ezt kellene valahogy bekalibrálni korrektebbre. Világítson a lámpa, az nem érdekel, de jelezze már korrekten a megtehető távot.
ncc1701
veterán
Enyém is 1.2 szívó. Nekem nem gyerebe a 3 henger sajna. Ha turbós, akkor inkább az 1.4 kellene. Az mókás egy jószág lehet, kipróbálnám.
[ Szerkesztve ]
Brogyi
senior tag
" Utána 5-6km 90-el haladva, ekkor eléri a mutató a középállást, de akkor megint lelassulok 50-re, a mutató is visszamegy az első csíkig. Szalonban azt mondták ezek az 1.2-es motorok ilyenek, a termosztáttal nincs gond."
Hazugság! Tipikus tünet mikor nincs termosztát a körben. Nálam nincs semmi csökkenés. Érdekes csak az enyém jó? Nem látom a tulajok visszajelzését.
Főleg nem az első pöcökre. Nézesd meg mással is aki hajlandó megbontani.
Nem hiszem el, vagy -20 alatt közlekedtél. Nagyon furcsa. A lézer hamar elakad a ködben, de radar azért más.
Nálam csak nagy hóban vacakolt. Kiszálltam, és megnéztem az elejét. A radar takarva volt hóval.
Na, de tényleg nektek visszamegy a víznek a hőmérője?
sagesz93
addikt
Ezt én is meg tudom erősíteni, ilyen 1.2nél nincsen, hogy visszaesik a mutató. Még ha teljesen megy a fűtés vagy bármi, akkor sem. Sőt ha pl bemegyek boltba (20percig leállítva van a kocsi) még akkor se esik vissza ennyire.
dethroner
veterán
Most 16-os alukerék van az autón. Ha veszek 15-ös lemezt télére, akkor a kell másféle kerékanyát is vennem, vagy teljesen jó lesz ami most is rajta van?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
pjen
félisten
Az anya biztos jo lesz.Az osztó ķőr passzoljon és a lyuk középpen.Bár lehet valami spéci anya.
[ Szerkesztve ]
dethroner
veterán
Sumosuzukitól venném, gondolom ott a megadott típushoz valót adnak.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
pjen
félisten
Már bizonytalan vgyok 10 éve nem volt alu felnim.Majd mások is segítenek.
a_tesz
Korrektor
Legjobb tudomásom szerint nem tőcsavaros, hanem sima kerékcsavaros a legújabb Swift is, szóval nem anyát kellene venned hozzá, hanem tőcsavart. De ha gyári alufelni van rajta, amivel kijött a szalonból, és gyári lemezfelnit veszel, akkor elvileg a kúposságuk ugyanolyan, szóval gond nélkül fel lehet rakni mindkét felnit ugyanazzal a csavarral. Az előző két generációnál legalábbis így van, erősen meglepne, ha itt változtattak volna egy nagyot.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Újfajta japán Ignis tőcsavaros (a többi Suzukit nem ismerem); a gyári alufelni anyája jó a gyári (indiai Maruti) lemezfelnihez is.
Meghúzási nyomatéka 95 vagy 90 Nm, én 100-zal húzom le.
Brogyi
senior tag
Tőlük vettem a lemezfelnit. Meglepően gondosan átnézték, és ami ütött volt ott azonnal cserélték.
A csavar eredeti. Nem akartam már azt is cserélgetni. A kisebb méret mellett döntöttem, és én ma azt mondanám jó döntés volt. A kisebb méret olcsóbb, de nem is ez tetszik hanem sokkal komfortosabb, sőt csendesebb mint a flancos alu. Az alunak egyetlen előnye van. Ha szeretsz nagy tempóba bevenni egy kanyart akkor az arra való egy jó gumival. Ennyi, minden másban rosszabb.
"I have spoken"
[ Szerkesztve ]
dethroner
veterán
Akkor onnan veszem a fekete felnit, és marad az eredeti csavar (anya). Köszi mindenkinrk
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
ncc1701
veterán
Általában alufelnihez más anya/csavar kell, mint a lemez felnihez, kérdezz utána alaposan.
Brogyi
senior tag
Csak csillogóbb. Értsd króm. Az ővé GLX swift.
a_tesz
Korrektor
Akkor most erősen meglepődtem Köszi, ezt nem tudtam.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
ncc1701
veterán
Sok, swiftnél a tököm tudja. Toyotánál totál más az acél felni anyája, illetve az alu felnié. Anya nyári csavarjait most kb 3-4 órán át políroztam, szépek lettek a krómok.
laca891
aktív tag
Swiftnél az acélfelnit én feltettem az alufelni anyájával.
Aztán ki tudja, hogy jó -e a felfekvése.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
(#43333) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#42829) üzenetére
Motion_Blur
félisten
update:
Fater ma megkapta a Vitarát, amik cserélve lettek: első lökös, menetfény, első gumik, j.e. lengőkar, j.e. stabpálca, bölcső, motorvédő burkolat, nagyjából ennyi, a többi apróság
Ez volt bő 1 milla
Elavulás címszó alatt ki kellett fizetni 19e Ft-ot, illetve mivel a biztosító csak 1 gumit fizetett így a tengelyen lévő másik gumit is, amit a gyári szervíz volt szíves 46e Ft-ért kiszámlázni, Toyo Celsius 4 évszakos, árukeresőn pont 26e Ft... szóval 65e Ft-ba került ez neki, hiába a biztosítás.. így most elöl új Toyo-k vannak, hátul 20e km-t futott Kléber Quadraxer 2-k. Csodás..
A lényeg: nem éri meg balesetezni
Fater rákérdezett hogy ha venne újat akkor mi a helyzet: utolsó darabok mennek el a napokban, legközelebb majd talán márciusban lesznek elérhetőek az új, kizárólag hibrid modellek. Vitara és S-Cross esetében is 500k felárral...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
eami
addikt
hát a különbözetet rá kell verni a kamionosra... mint ahogy gondolom volt erre az időre bérautó is amit szintén a kamionos fizetett.... az hogy a biztosító mennyit áll az egy dolog... azon felül simán saját zsebből fizethet a károkozó. illetve 1 éves autónál ez egy nagyobb érték vesztés is... azt is le kell verni a kamionoson.
[ Szerkesztve ]
ncc1701
veterán
Olvastam esetről, aki ilyenkor a károkozón visszaperelt jó sok lovettát, az értékvesztés címen. Kidőlt fa vs önkormányzat, ráadásul.
Vigneau
félisten
Nekem is ua. szett anya tartja jelenleg az acélfelniket, mint korábban az alufelniket.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Siriusb
veterán
Én is így használom már 10 éve, télen acél, nyáron alu.
meridaharcos
senior tag
Szakik, segítséget kérnék !
Fűtésvezérlő panel izzót keresek a 2006-os Swift-embe. Az a pici piros izzó, ami a háttérfényt adja. Viszonylag drága az eredeti Suzuki (2200-2500 Ft), ezért keresgettem, és a következő ajánlatot találtam:
Előfordulhat, hogy az Opel alkatrész harmad áron ugyan az az izzó ?
Köszönöm előre is !
"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."
Kicsirics77
veterán
Vettél végre autót? Mármint rendeset
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
Idiofil
aktív tag
Nem Neked szól, hanem a hozzaszolasodrol jutott eszembe:
"legközelebb majd talán márciusban lesznek elérhetőek az új, kizárólag hibrid modellek. Vitara és S-Cross esetében is 500k felárral..."
Ismerősnek ezt mondták már tavasszal (csak akkor nyarat). Aposnak nyáron hogy ősztől csak hibrid és 6-7-800 felár. Nekem azt júliusban, hogy meg kb 1 hónapig lehrt venni ilyeneket, aztán csak hibrid (kB októbertől).
"Those who want respect, give respect"
Motion_Blur
félisten
Mondjuk nekem olyan Suzuki értékesítő mondta ezeket, akinek én magyaráztam el hogy a Suzukinál mi a hibrid, úgyhogy érdemes fenntartásokkal kezelni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
cigam
félisten
Ki az aki ezt a mutatványt kitalálja, és miért? Van valahol erről cikk/interjú?
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
kalozhun100
őstag
Hello, téli gumi vásárlás előtt állok. Régi Swiftre kéne, jelenleg Nokian van rajta csak már közel 10 éves és már a borda se jó. Nézegettem mi lenne rá a jó, de nem tudok dönteni. Esetleg tudnátok valamit ajánlani? Van pl. Barum Polaris 5 az milyen?
Samsung Galaxy S7 Edge
Pickit3
aktív tag
Barum Polaris 5 szerintem használható, olyan van az ignisen. Aszfalton kicsit többet várnék tőle, de terepen egész jó.
____________
A baleno-nál nem világít a csomagtér világítás. Kipattintom és be sincs kötve, hátjó
csaba1203
addikt
Ma reggel kicsit hűvösebb volt és egyből bejelzett a guminyomás érzékelő szenzor szokás szerint a bal első gumimra.
Fel is fújtam 2.4-re gondoltam elég lesz.Hát nem volt és fel kellett nyomatnom 2.6-ra hogy ne jelezzen ez normális vagy ez a szenzor hibás lehet?
Nyáron is igaz 3 hónap elteltével de ugyanez a bal eleje dobta be 2.14-nél az alacsony nyomás figyelmeztetést.
Kicsirics77
veterán
Lehet,hogy defekted van és nem is tudsz róla mert lassan enged le,én a jobb hátsóval jártam így,hogy csak hidegben jelzett,melegben sosem,aztán egyszer észrevettem mikor úgy áltam meg,hogy egy fasza 4 lencsefejű saválló csavar volt a gumiban,szerencsére megúsztam minden gond nélkül de félévig így jártam vele.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
ncc1701
veterán
Defekt, vagy sz@rul tették fel a gumit. Elvileg a felnit le kellene alaposan pucolni gumicserénél ott, ahol a gumi a fémen fekszik.
csaba1203
addikt
Ez gyári még nincs 5 hónapos az autóm.
Kb 2 hónapja fújtam fel mind a 4 gumit.
[ Szerkesztve ]
Kicsirics77
veterán
Attól még lehet defekt,de lehet simán a szelep is szar,mindenképpen megnézetném gumissal.Nekem sem volt még egy éves sem a Vitara mikor benyaltam a csavart.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--