Az van odaírva.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
hundai
aktív tag
Annyiért ajándék :D
-Wake up Neo!
ncc1701
veterán
Suzukiba hagyományosan nem a legolcsóbb gyertya szok kelleni. Viszont ritkán kell cserélni.
hundai
aktív tag
Tudom, nemrég cseréltem én is. Keveselltem a 18e/4db árat, én hirtelenjében a Bautóban vettem 35k/4db áron, utána néztem szét a neten és koppantam egy hatalmasat hogy mennyiért vettem
-Wake up Neo!
kenguru99
aktív tag
Én nem aggódom. De nem legális eltérni a gyárilag engedélyezett méretektől. Akármit is mutatnak a netes kalkulátorok. Aztán persze a te döntésed ha ezt mégis megteszed.
ncc1701
veterán
Alapvetően igazad van, de 2-2.5% eltérésig váltóméretről beszélünk. És azt józan ésszel be lehet látni, hogy miliméterek semmit sem számítanak, annyit simán okozhat egy laposabb gumi is.
zsolt19900
őstag
kicseréltük a gyertyát (ránézésre már kellett neki bőven :) ), de viszont a kicsi hiba amit érzékeltünk előtte (nagyon minimálisan 40-50km/h tempónál, alap gázon nem egyenletes a "motor érzet, fordulat"), így kutatok tovább és ezért jöttem ismét kérdésemmel:
Amikor cseréltem a gyertyákat láttam, hogy a fészke alatt elég szépen kokszos a motor.... van erre valami technológia (mint pl. a tsi-k esetében a dióhéjas tisztítás) vagy mit érdemes ilyenkor még átnézni?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
bododani
senior tag
Hali! Van egy 2000-res 3 ajtós swift, elektromos ablakokkal. A jobb oldali ablak egyik napról a másikra nem működik. Próbáltam kiszerelni, másikra cserélni de semmi. Most észre vettem hogy a vezető felőli ajtón a window lock gomb be volt nyomva... Ez lehet a probléma? Ezt a gombot benyomva a vezető oldali ablak működik attól függetlenül.
[ Szerkesztve ]
" Mint a vasat a rozsda, úgy emészti az irigyet saját lelke. "
eami
addikt
ha nincs benyomva akkor működik? ha igen, akkor...
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Swift Mk4 (EZ/MZ) mennyire ajánlott?
Pályatempót mennyire bírja (nem az lenne az elsődleges felhasználás, de lenne az is, évi 2-4)?
Főként város, sok rövid táv. Cserébe megkapná a kötelezőket mindig (jó minőségű olaj, szűrők, etc).
Típushibák esetleg? Rozsdásat nagyon nem láttam - lehet azzal gond?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
pjen
félisten
Én a navi szerint szoktam menni 130-140 között,az a saját órával 142-150,az M 3 on megy szépen.Típushibák:váltó csapágy,ABS kocka.
gzbotii
veterán
Ezek olyan dolgok, aminek van előjele is, így kis odafigyeléssel javítható és nem hagy az úton ezek miatt, gondolom.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
pjen
félisten
Így igaz,a csapágy már pár ezer kilóméterrel hallatszik.ABS kocka hibával is elmegy 1-2 ezret.Mindkét hiba fokozatosan erősödik.Nekem például az előírt 90K s olaj csere után jött.
Cathfaern
nagyúr
Mi 18 éves régi Swifttel (igaz glx erősebb motorral, nem az átlag gl+) is mentünk évi 2-4x autópályán, simán vitte a 130-140et. Szóval nem hiszem, hogy az újabbal gond lenne.
r.levente75
addikt
Az autópályás kérdést nem nagyon értem. Miért ne lehetne vele akár huzamosabb ideig autópályán menni?
gzbotii
veterán
Nem azzal van baj, hogy bír-e menni 140-et (szerintem egy modern, '90 után készült autónak ez nem kéne gond legyen), hanem, hogy mekkora a motor- illetve a gördülési zaj, 4-5 óra pályázás alatt nem mindegy. Valamint ha előzni kell valakit, akkor azt mennyire tud gyorsulni 120->150kmph-ra.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
gzbotii
veterán
Mert egy zajos autóban, ahol üvölt a motor, szélzaj, futászaj 3 óra múlva már fáj a fejed. Például.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
pjen
félisten
Ezt Neked kell kipróbálnod.Én haza jöttem vele két 5 perces megállással Gyergyóból,pedig nem vagyok már 20 éves,
gzbotii
veterán
Gyergyói vagyok pont
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
r.levente75
addikt
Így már, hogy leítad például a problémát, egy ilyen kategóriában mindig lesznek menetzajok, lehet hogy a vártnál nagyobb! Ezért kerülnek ezek az autók annyiba amennyibe. Ha ez zavar feljebb kell lépnie az embernek ha teheti, vagy ebben a márkában vagy másikat kell nézni. Szvsz.
Cathfaern
nagyúr
Mi kb. 1,5 - 2 órát mentünk vele pályán egyszerre. Annyi nem volt zavaró, mondjuk tengerpartra nem mennék le vele az azért tény
pjen
félisten
Pedig a horvát tengerpart nincs messze.
blakey
titán
2-es Swiftel 15 évvel ezelőtt simán megjártuk a horvát tengerpartot, nem kell/kötelező 130-al menni. 110-120-al kényelmesen megjártuk.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
ncc1701
veterán
Ez egy kis autó, városra tervezve. Nyilván üzembiztosan tudja a pálya sebességet, de ha gyakran akarsz gyorsan pályázni, akkor nem ez a legjobb választás. Arra még mindig valami nagy dízel való. Viszont ha havonta 1x mész vele gyorsan sokat, akkor az szerintem kibírható.
A zaj csak egy dolog, pláne a kissebb, mert zenével elnyomod a menet zajt. Az ülés sokkal többet számít egy 4-5 órás útnál, és a kis autók ebből a szempontból sem remekelnek. Mivel városba tervezik őket, ezért sok állítási lehetősége nincs (deréktámasz, masszázs funkciók, ülőlap hossz, stb).
Ezt neked kell mérlegelned. Én világ életemben kis autót vettem, most egy 2019-es swifttel járok, de én olyan vagyok, h 2-3 óra után semmilyen autóban nem tudok ülve maradni, meg kell állnom, mert meghülyülök/bealszok.
mindenképp próbáld ki, ez nagyon szubjektív!
"... and I hope you have a great day!"
gzbotii
veterán
Van egy 1.9 TDI Golf 4, ami maradni is fog, mellé szeretnénk valamit. Ezt keresem. B6/7 A4-ben gondolkodom, de így lenne két nagy dízel a családban. Talán jobb lenne egy kis benzines helyette városba. Megy a vacilálás. Bár autóvásár csak tavasszal lesz, ház felújítása most szépen elvitte a pénzt.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
r.levente75
addikt
A családi nálunk is egy Volvo, a swift 2. autó városi futkosósnak. A párom lenyúlta a Volvot, nekem meg maradt a suzi. Nagyon szeretem, sokszor járunk vele pályán is messzebbre.
GEPESZ66
veterán
iGNIS-em van, 2005-ös évjárat.
A rádió gyári, beépített Blaupunkt.
Nem lehet-e ez úgy átalakítani hogy egy USB-csatlakozót kivezetni belőle?
Motion_Blur
félisten
Csak mint infó:
Fater balesetezett az 1 éves Vitarájával. Szembejövő kamionról leszakadt a pótkerék és már nem lehetett reagálni, szerencsére nem telibekapta, de a jobb eleje kapott + futómű, lengőkar, féltengely, motorvédő, küszöb és a jobb első ajtó is nehezen csukódik...
A lényeg hogy oda lett trélerezve ahol vette, márkaszervíz. Azt mondták hogy ha idén kész lesz akkor össze teheti a kezét
Hiába haza gyártás, nincs szervízalkatrész mert minden a gyártásba megy. Azért ez döbbenet.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Dvix
senior tag
ezt szomorúan halljuk Faterodnak remélem semmi baja, az ijedtségen kívül! Hát még a biztosítóval való ügyintézése is mernék fogadni hosszú lesz, mert az sem egy "gyors reagálású hadtest" Képeket esetleg tudsz majd feltölteni?
[ Szerkesztve ]
Motion_Blur
félisten
Szerencsére semmi baja nem lett, de úgy két kerékre állt az autó hogy boruláshatáron volt. Képet tolok majd fel, remélem fater csinált párat biztosítóból az értékcsökkenést lesz nehéz kiverni...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
pjen
félisten
Nehogy kitalálja a biztosító,hogy GTK.
[ Szerkesztve ]
Tomics
addikt
Azigen.
Én 1 éve fogtam egy vaddisznót a swift-el, vagyis a vad jött belém oldalról, 1 ajtó cserére vártam másfél hónapot (márkaszervizben).
Persze úgy indult, hogy azt ígérték max 1 hét és kész lesz, majd minden héten hitegettek hogy jövő hétre tuti meglesz.
Ha tudtam volna előre, hogy ez lesz akkor inkább járok 1 hónapig horpadt ajtóval, amíg beérkezik az alkatrész mintsem autó nélkül legyek 1,5-et...mivel már lekapták az ajtót, elindult a (cascos) kárügyintézés nem volt mit tenni.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
dnelb
veterán
örülhettek ha nem veszik GTKra.
eami
addikt
ilyen esetben (amikor egyértelműen a másik fél a hibás) be kell vasalni mindent. akár autóbérlés, taxi árát, értékcsökkenést, mindent....
Zoleee83
addikt
2005-ös Swift-tel járt már úgy valaki hogy össze-vissza indult?
Pár hónapja kapott új, eredeti gyári gyertyasort, ma reggel indítanám, nehezen indult és ráadásul úgy mint egy rossz dízel, hangos is volt + mintha nem is ment volna minden henger. Azonnal leállítottam majd később beindult normálisan. (Tegnap gond nélkül arrébb álltam vele.)
Rátettem töltőre, az akkum 50% alá merült, akksi lett volna?
Bármilyen véleményt szívesen fogadok.
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Barátnőm apukájának a 2003-as swiftjéhez keresnék 4 évszakos gumit. Évi 10-15k km futás, sík terepen, nagyrészt városban napi munkába járásra, gyakorlatilag autópályán soha nem megy. Most elment egy benzinkútra és eltetetett jövő hónap elejére két téli gumit, valami 9k-ért látta. Ráadásul gyakorlatilag kuka már a téli és nyári szett is, de szerintem anyagilag jobban megérné a 4 évszakos.
Ti milyen gumikat ajánlotok 13-14k környékén?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
laca891
aktív tag
Friss hóban a négy évszakos nem sokat ér.
Inkább téli egész éven át. Nálam a régi swift-en így van és 4-5 évente csere.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
tboldi
nagyúr
Azért nem ennyire fekete-fehér a dolog.
És azért éves szinten 40 fokból is egyre több van, mint hóból.
(#42837) hentes555: A Nexen 4 évszakosa szerintem jó választás lenne. De további infókat találhatsz a gumis topikban is.
[ Szerkesztve ]
csaba1203
addikt
Őszintén szólva kb 5 éve én sem tömöm egyik gumis zsebét sem.
Télen nyáron nyári gumival közlekedem itt városban és ha leesik a félméteres,akkor gyaloggalopp.
HKorn
addikt
Ennél tényleg jobb megoldás egy 4 évszakos. Valszeg 1-2 nyár alatt úgy elkoptatod a télit, hogy pont télre nem fog semmit se érni.
Run&Ride
laca891
aktív tag
Nálam 3 éves lesz a téli gumi decemberben és most tervezem, hogy a hátsókat előre rakom.
Tehát még 2 évet simán ki fog bírni. Eddig kb. 35 ezer km van bennük.
Volt 4 évszakos 6 évig fent és az utolsó 2 évben már olyan kemények voltak, hogy nyálkás úton szinte életveszély volt velük közlekedni. Hóban meg szart sem értek a téli gumihoz képest.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
hentes555
senior tag
És az milyen márkájú, típusú négyévszakos volt?
Csak azért kérdezem, mert az utóbbi években ahogy olvastam elég sokat fejlődtek ezek a fajta gumik.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
laca891
aktív tag
Elképzelhető, hogy már jobb minőségűeket gyártanak.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
a_tesz
Korrektor
Megkérdezhetem, hogy milyen adapterrel használod? Én kínai legolcsóbb elm327-tel próbáltam, de kiírta, hogy fake adapter, és nem megy sajna... Köszi!
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
ncc1701
veterán
Ez oszt igen. A nyári 60 fokos aszfalton a puha nyikrgó téli priceless. Amúgy friss hóban meg otthon kell maradni. Van ilyen egy évben max 3x, nem nagy kaland.
kenguru99
aktív tag
Teljesen jó döntés ilyen felhasználásra. Nexen Vredestein
Jogos, a filléresre nekem is ezt írta - az autóval együtt kaptam egy [Konnwei] bt adaptert, azzal megy szépen.
A filléreshez a Torque-ot használom :)
@téli gumi téma - hó van mondjuk 2-3 hétig, amikor egy négyévszakossal jobban kell figyelni, de egy közepes télivel sem lenne nagyságrendekkel jobb a helyzet.
40+ fokos aszfalt van mondjuk 2-3 hónapig, amikor a téli semmire nem való.. 4-5 évente öregedés miatt amúgy is megfontolandó újat venni,mindenből. Szerintem.
"... and I hope you have a great day!"
tboldi
nagyúr
Éppen ezért vettem nyáriasabb négy évszakost, Michelin CrossCliamte+-t, eddig nem csalódtam.
Egyre inkább én is ilyen irányba nézelődök, a nyári 4 éves lesz, még talán el lehet adni, a téli 2 szezont futott, szinte új.. A két szett árából kijönne több mint a fele a 4évszakos árának, aztán nem kellene cserélgetni, tárolni.. De a télivel még megyek egy szezont, az még tényleg fasza :)
"... and I hope you have a great day!"