Milyen suzukiba töltötted?
Smoke & Torque
Milyen suzukiba töltötted?
Smoke & Torque
regi swift
de total mindegy az uj swiftbe se raknek eneost inkabb a castrol
[ Szerkesztve ]
A 10W40 miatt írtam, én azt nem raknék bele. Mármint újba, bárigazából suzukiba édes mindegy mit töltesz
Smoke & Torque
Nagyon szép, csak kár hogy nem 3ajtó
Miféle felnik azok?
Smoke & Torque
Köszi!
MAK Audace Mirror 6,5 x 15" polír
Ezeken a képeken jobban látszik: [link] - nekem nagyon bejönnek!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Szép Mondjuk én mindig mondogatom, hogy 17" alatt minek alufelni, meg mindig mondom a magamét, bár 99% hogyha vennék én is hasonló méretet vennék, mert 16-17 vagy nagyobb kereket felgumizni érvágás, közlekedni vele meg még roszabb
Smoke & Torque
"suzukiba édes mindegy mit töltesz"
Döglött már ebbe a hozzáállásba egy pár Suzuki blokk.
10w40-et tölt az összes szerviz az m13a-ba és a k12b-be is, mert az ócsó
megvan a második tele tankom: link
A castrolall nem volt semmi bajom, nagyon csendes tőle a motor. Megnézzük mit tud az eneos.
Ismerősöm 5-ös Bmw-jét 19-es alukkal vette,mert nagyon tetszett neki.Nem ment 2 hónapot és lecserélte 17-esre,mert felénk a 7-es úton életveszély volt vele közlekedni!A nyomvájús úton rendesen bele kellett markolni annyira elvitte
Én a 16-osakra 80-ért vettem 205/50-es Dunlop sp sport nyári gumikat
[ Szerkesztve ]
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
A féltengelyre visszatérve, kicsit több mint egy éve vettem a kocsit. Az első úton a Mátrába éreztem gyorsabb bal kanyarokba furcsa kattogást. tik..tik...tik, de nem foglalkoztam vele mert nem volt vészes nem mindig csinálta. Idén a Balaton-átúszásról jöttünk haza, akkor éreztem hogy a körforgalomban is kopog. Siettünk haza kicsit meg lett hajtva a gép, vissza 3 padló imádom Otthon felállok a bejáróba kinyitom a kaput, de már nem tudtam beállni, szerencsém volt.
Gondoltam olcsón megúszom Bárdi, Unix stb.. max kedvezmény.
De nincs belőle utángyártott csak gyári.
Pontos összegre nem emlékszem de 70-80e körül lett volna.
Mondom az sok lesz, bontott.
Kecskeméten találtam 30-35e ért bontóba.
Mondom, még azért a neten is körbenézek.
Nem húzom tovább 10e lett a vége + posta.
Igaz hogy nem az 1.5 -ös höz való, ha nem az 1.3 -as hoz de nem számít mert jól működik,
idáig még nem volt vele baj, nem kattog.
Nyilván nem VIP Car-ra gondolok, de ha az ember valami kevésbé nonaneme 10W40et beletölt és 10-15ezrenként cseréli, azért egy 200ezer km-t kihúz, de többet is.
(#10011) tomsics:Hát igen, én is mikor nagy kerekes autót vezetek mindig meglepődök milyen borzalmas, de jó úton annyira jól tapad meg olyan jól néz ki
(#10012) Newboy911:Elég szerencsés vagy Az 1.5é még tán picit masszivabb is!
Smoke & Torque
Akkor jó, ismerős ilyen VIP-Car féle felújított olajokat vett és csodálkozott hogy elkezdte enni az olajat a kisautó. Pedig az nagy szó egy Suzukinál.
Ennyi erővel bele is hugyozhatott volna Mennyi abból 4liter?5ezer? 9ért már 5W40es Castrol is van... 6ezer körül meg 10W40ból is van "márkás". Amúgy tévedés, tudnak a suzukik is olajat enni, főleg a régi swift meg a 76lovas wagon, nem úgy mint egy opel, de azért egy idő után eszegetik azok is, de hát 15éves autókba nem 0W20as olaj kell, ez vele jár. Tudok egy 76lovas G13BB motors WagonR-t asszem valahol 400ezernél jár, de átesett 380körül azthiszem egy motorfelújításon mert mindene szar volt már, mondjuk, nem volt kímélve sosem, bár széthajtva se. De nem is babusgatott, simogatott autó volt.
Smoke & Torque
Sokáig elmennek ha megkapják a megfelelő szervizelést.
A G13BB nem 86 lovas?
nem ertem hogyha megfelelt neked a castrol akkor miert raksz bele mást?
Páran mondták hogy jó olaj, ők is ezzel járnak ..stb, szóval rábeszéltek.
Meglátjuk.
te tudod
Sziasztok!
Hétvégén voltam a Balatonon a régi 1,3-as swiftemmel, és arra lettem figyelmes, hogy amikor kb. 100-110 körüli tempónál, jellemzően 4-ik fokozatban, 3000 körüli fordulatnál nagyobb gázt adok (pl. előzésnél, vagy pl. az érdi emelkedőn), akkor eléggé rezonál a kocsi.
Persze, amúgy is szokott egy picit, de most tényleg sokkal jobban elkezdte, de mondom, akkor, amikor nagyobb teljesítményt ad le a motor.
Ha benyomom a kuplungot, akkor erőteljesen visszaesik a rezonancia.
Ez vajon mitől lehet? Motor? Váltó?
Azért aggaszt a dolog, mert szombaton mennénk az Adriára...
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
Hat erdekes, mert regi swiftbe ugye elvannyi' de wagonrbe is az a motor van de 76lovas. Vagyis elvileg aza motor de a 76lo tuti nekem m13a van
Smoke & Torque
1.0 ba valo kék számlapos fordulatszammeros km óra eladó
3500ft
tipp: lehet a motortartó bak is.. az is elfáradhat egy idő után..
: [ not bad
fordulatszameros km órák eladók
1db fekete számlapos
1db kék számlapos
+
eladó még egy hibatlan szürke gti kormany is. Mk3 as
a km óra 3 ezer.
A kormany 7 ezer
Sziasztok!
Kuplung kinyomásnál fura szelelő, nyikorgó, visító hangot hallok alulról.Mi az?
Csak kinyomáskor hallom.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Szép az autó Uram!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
kinyomócsapágy
azt meg hagyni kell addig, amíg megy.
wtf
dupla
[ Szerkesztve ]
Köszönöm uram
Egyik kép kicsit javítva [link]
Tuti?
Másnál is jelentkezett már?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
(#10032) t1:
az első sárvédővel mit csináltál?
[ Szerkesztve ]
Tuti!
Okozhat valami más problémát is ez?
A kuplungtárcsám is eléggé kopott már.Mit kell vennem egy kuplung felújításhoz? Mibe kerül kb?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Az csak a fény, hibátlan az az elem egyébként
Suzuki Ignis-nél a hátsó ablakmosónak külön tartálya van?
Csak mert az első frankón spriccel, de a hátsóból egy csepp víz sem jön, csak hallom hogy búg a spricni motorja.
Régi swift? 15 körül megvan a kuplungszett (tárcsa, kinyomócsapágy meg szerkezet). Meg a csere még egy húszas alsó hangon.
szerk: karakpecze21: közös tartály van előre és hátra. Ha nem jön a hátsóból semmi, akkor vagy dugulás van valahol a rendszerben, vagy szétcsúszott valamelyik csőcsatlakozás.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
jól van akkor, egyébként tényleg szép
A kuplungszett tartalmazza a kinyomócsapágyat is?
Amit néztem az 45K volt, igaz az gyári szett volt.Utángyártottból mit érdemes megvenni? Illetve mennyit mennek el ezek?
Szerintem enyémbe még gyári van. 99-es 5 ajtós 1.3-as swift.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Ha olcsóbbat akarsz akkor vegyél Valeot = 15k kb ha egy jobb minőségűt akkor Exedy az ajánlott : [link]
Köszönöm!
Mennyit megy el egy ilyen szett kb?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Nem tudom, gyári kuplung szett 150-200k simán elmegy rendes használat mellet, valószínűleg az Exedy is tudja ezt
az exedy a gyári beszállitó. Tudnia kell
Akkor is meg is válaszoltuk a kérdést
valeo amugy mennyit megy el?
Jo minosegu az is?
Nem tudom, hogy mennyit bírhat, de azt mondják ez az Exedy jobb minőségű és megéri megvenni mert nem sokkal drágább mint a Valeo
Nincs külön tartály. Akkor ott nálad a csővel, ami hátra megy, lesz valami gond.