Ezért választottam én is az Ignis-em a dualjet 1.2-es motorral.
Hihetetlen fogyasztásokat produkál nálam 4-4,4 literek százon.
Ilyen fogyasztás mellett hihető a gyári érték is,amit fentebb írtak.
Véleményem szerint csak a nagyobb kapacitású hibrid megoldásokkal lehet ezeket az értékeket hozni de ennek
ára is van.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
csaba1203
addikt
batai15
félisten
1.0 sajnos kimegy ,pedig teljesítményben jobban illik a swithez,az 1.2 meg marad /jön hibrid rendszerel .
Remélem valami jobb hibriddel mert egy kamu ez a mild hibrid .
95 gramm felett meg 95 euró grammonkent lesz a bírság .
Szép és jó ,de a bírsággal sem lesz kevesebb károsanyag kibocsátás . Ellenben meg fognak ugrani az autó árak is .
Suvok lehet le áldoznak amit nem is banok mert a suzuki is hozhatna már valami sx4 scross méretű hagyományos kocsit , vagy Swift is lehetne kombi változattal az már elég lenne nekünk .
[ Szerkesztve ]
akkor a km miatt és további problémák megelőzése érdekében is érdemes lenne cserélni 200k km felett?
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
csaba1203
addikt
de ha kicseréltetem és utána is sz@r lesz, akkor fizeted?
Elméletileg a javasolt intervallum 160k a Suzukinál, most hogy jobban utánanéztem, megcsináltatom én is..
"... and I hope you have a great day!"
dnelb
veterán
Ott volt a kizashi nagyobb autónak , óriási bukás lett sajnos.
csaba1203
addikt
Ha elolvastad a cikket ott a válasz.
Van műszer,ami megmondja,hogy az-e a problémád?
De valszeg az lesz főleg ha gyári van benne.
batai15
félisten
Egyrészt nem lett túl jól pozícionálva másrészt árban sem éppen .
Nem egy kizahsi kell felső kategóriában ,hanem kompakt méretű Szedán vagy kombi .
Kb mint a Vitara lenne vagy SX4 scross csak nem suv ,mert ezek nem azért mennek annyira jól mert mindenki suv őrületbe van hanem ez a normális családi méretű autó a suzuki kínálatában ,és mert bő 1 millióval olcsóbb és többet ad mint egy kia,hyundai stb stb
Tigerclaw
nagyúr
Jó kérdés. Ha az EU ragaszkodik a büntetéshez, akkor könnyen lehet hogy a nagyobb motoros autókra visszaesik a kereslet. Egyrészt komoly pénzbe kerül leszorítani a kibocsájtást, mert extra fejlesztés, extra alkatrész kell hozzá, másrészt szinte lehetetlen lesz beférni a léc alá, vagyis szinte mindenkinek lesz büntetése. Ezeket valakivel meg kell fizettetni, és kézenfekvő hogy azokkal akik ilyen autókat vesznek.
Elképzelhető hogy olyan extra szűrőkkel dobják piacra az ilyen autókat, amik tényleg megoldják a dolgot, de mondjuk csak egy évig működnek és áthárítják a szűrő rendszeres cseréjét a leendő tulajra. Az olajszűrő, levegőszűrő, fékbetét mellé bekerül egy újabb alkatrész, amire természetesen úgy tekintenek, hogy nem tartozik a garancia alá, mert kopó, fogyó alkatrész. A tulajnak viszont fenn kell tartani azt a környezetvédelmi besorolást vizsgáról vizsgára, amivel megvette az autót.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Zoleee83
addikt
Akkor viszont én nem értem, 122k kilométerrel nem kellene dobálnia.
Ok hogy 50-80k-t is ír a cikk de nem gondolom hogy a szenzorom ennyi idő alatt megment volna.
De a lényeg ha a lambdaszonda a ludas 10k-tól már kapni nem egy ökör ára, a katalizátort kizártnak tartom hogy gond lenne, ennyi km-nél.
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
Tigerclaw
nagyúr
Szerintem a Suzuki évről évre próbálkozik kilépni az "olcsó autó gyártó" imidzsből, de nem igazán sikerült még nekik. Egy bizonyos összeg felett már inkább "márkásabbat" vesznek. A Baleno is ezért volt bukás 4 milliós meg afeletti áron kínálva. Egy nagynak vagy legalábbis nagynak kinéző Vitara, S-cross esetén a 4 milliós határ átléphető, de a kisebbek esetén ez láthatóan nem megy. Idő kell míg átpozícionálja a piac a Suzuki-kat, közelebb az európai gyártókhoz. Persze csak akkor ha minőségben igyekszik a Suzuki is közelebb kerülni.
Most lesz ezért komoly kérdés, hogy ha kötelezően kell "hibridizálni" vagy extra részecskeszűrőt beépíteni, mennyit tudnak áthárítani a piacra a költségekből...vagy megéri-e Európába exportálni ezeket Ázsiából. Ott jó nagy a piac és nincsenek ilyen szigorú követelmények. Persze a többi gyártó is szembesül ezzel a problémával, de nem mindegy hogy helyben gyártanak, vagy exportálnak a föld másik oldaláról.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
csaba1203
addikt
Előző autóm,mint írtam fentebb egy Fiat Panda volt és abban is 120000 km-nél makkant meg a lambdaszondám.
Fogyasztásom csúnyán megnőtt és annyi üzemanyagot kapott,hogy ha a gázra léptem megfulladt a motor.
Megkérdeztem egy szakit,aki annyit mondott az élettartam 100-200 ezer km ezeknek a szondáknak.
Az ignis nekem is nagyon tetszik. Kár hogy az automatája nem legalább egy jó kis cvt (ami 1.2-vel teljesen jó más suzukikban). Az lenne a tökéletes városi autó nekem (kicsit magasabb, nem vered le az alját, plusz keskeny és rövid elférsz vele mindenhol). De aki szereti a manuális váltót városban annak már most is tökéletes.
[ Szerkesztve ]
csaba1203
addikt
Nekem az autózás élménye a manuális váltást is jelenti.
Nem kéne semmilyen automata váltós kocsi.
Majd 70 éves koromra ha még jók lesznek a szemeim talán szóba jöhet
Nekem ez a kor 42 év volt. Utána már fájt a talpam a 40-ik 50-ik kuplungolás után (már volt a lábamban 300+ ezer kilométer vezetés, sok városi dugóban, plusz rengeteg tenisz). Addig én is ezt mondtam.
De legyen ez nálad 70, minél később annál jobb.
csaba1203
addikt
Akkor így 50 éves koromra nekem még nincsenek ilyen gondjaim pedig pár százezret én is lenyomtam már és abban volt 1,5t-ás gép is nem is egy.
batai15
félisten
Majd ha vezetsz meg használsz huzamosabb ideig egy automata váltós autót ,főleg ha az egy nagyobb fickosabb kocsi ,még sokat vagy városba át értékeled majd .
Sokakakba benne van még amugy Is hogy félni kell az automataváltótól .
Jó az nekem a mostani az utolsó manuális gép .
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Save the manuals!
Én is imádom toszogatni, főleg a Hondákét. De ha francia váltóról van szó, akkor valóban inkább egy automata.
[ Szerkesztve ]
Zoleee83
addikt
Én szeretem kevergetni a benzint a bottal.
Nem kellene automata nem az én világom.
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
batai15
félisten
Én meg addig kényelmesen ülök meg haladok ugyan úgy ahogy kell :)
Tudtam én hogy a tenisz tehet róla Hagyni kellett volna az ellenfél rövidítéseit a francba és nem rohangálni előre, mert azok a hirtelen megállások utána amik rombolják a lábam.
csaba1203
addikt
Utálom a nagy autókat főleg városban,ahol a parkolás néha centiken múlik.
Közúton pedig ők a legagresszívabbak mindenkit letolnak az útról,aki előttük halad.
Látod azért automata váltó nem mindenkinél begyere.....
SirKero
őstag
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Hadrianus
csendes tag
SirKero: Na igen, nem is itt próbálják eladni
[ Szerkesztve ]
HKorn
addikt
Elölről egy Subaru, hátulról Volvo SUV 13"-os kerekeken. Néha nem értem a Suzukit hogy tud belenyúlni jól eltalált formatervekbe, mint pl a Vitara, miközben ilyen gnómokat is képes utcára engedni.
Ami inkább érdekes az a motor, 1.5-ös hibrid, szerintem ez lesz itt is. És drágább mint a dízel.
Run&Ride
Tigerclaw
nagyúr
Nem találom olyan "harmonikusnak" a külső dizájn mint pl. a vitara esetén. Vagy az előd modell sem volt valami szép, vagy csak átüt rajta hogy kényszer szülte átalakítás. Belül fura hogy egyszerre lemondtak a második sor harmadik üléséről, de hátra meg betettek kettőt. Ez így üti a koncepciót. A hátsó, pontosabban középső sorba a két ülés prémium érzést kelt nem csak a fotel szerű kialakítás miatt, hanem mert csak 2 ülés van. Erre leghátra betettek kettőt, ami amolyan Indiai stílus, hogy sok ember férjen be. A csomagtér gondolom olyankor nulla, vagy közel nulla.
Belül igényes ezzel a - gondolom GXL - belsővel, de fura az anyósülés előtti műszerfal dizájnja. A krómozott kilincsek most se jönnek be. Inkább lecserélnék mindenhol a króm, kamu króm fényezést mattra, szálcsiszoltra, vagy legalább a kilincsnél maradtak volna a színre fújásnál.
Jó dolog az az érintőképernyős infotainment rendszer, csak ne elégednének meg egy 10 évvel ezelőtti budget tablet tudásával mind a kijelzőt, mind a hardvert tekintve. Persze ez szinte az egész autóiparra jellemző. Olyan mint az okostévé, ahol épp csak annyi "okosság" jut, hogy rátehessék a matricát a dobozra. Nem kell Tesla féle óriástablet, főleg úgy hogy szinte minden csak azon keresztűl állítható, elérhető, nem kell nyitott android rá, de az a pár funkció amit tud, az legyen gyors, ne VHS korszakot idéző felbontással, nem reagáló kijelzővel.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Cathfaern
nagyúr
"Erre leghátra betettek kettőt, ami amolyan Indiai stílus, hogy sok ember férjen be."
Ugye az megvan, hogy ezt az indiai piacra szánják?
Kár, hogy nincs ilyen hasonló 7 üléses kivitelben idehaza; pl az scross módosított változatára. Jól jönne most.
@(#42222) csaba1203
Közúton pedig ők a legagresszívabbak mindenkit letolnak az útról,aki előttük halad
Nem értek veled egyet. Nekem is nagy autóm van, és nem mondanám agresszív vezetőnek magamat. "Kisautósok" között is van agresszív, a nagyosok között is.
(Igaz, szeretek menni, gyorsan is. Ám képes vagyok 2km-en keresztül egy traktor mögött menni, ha nem érzem biztonságosnak az előzést; ugyanakkor simán megelőzök egy kocsisort is, ha nem jön szembe semmi, azok meg nem mernek előzni. Igaz, nem túl nagy az autóm, de nem kicsi)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
taranis
addikt
Update az SX4 S-Cross akksi ügyben: teljesen meghalt az akksi, újat rendelt a szerviz. Ez elég gáz úgy, hogy 2 hónapos a kocsi.
colorizer.net
batai15
félisten
Azt is vedd figyelembe hogy ez nem az autó hibája ,nem a suzuki gyártja gondolom az akkut ,hanem beszállító.
Ne legyünk már egyik oldalról se túlzottan elfogultak már ...
taranis
addikt
Persze ezt tudom, de ha nem zavar kicsit hadd anyázzak, hogy a 2 hónapos kocsimat máris nélkülöznöm kell
colorizer.net
batai15
félisten
Az lett volna a gáz ha ciganykodni kell és úgy kell nélkülözni.
taranis
addikt
Ja hát ez most tiszta ügy, remélhetőleg az új akksi tovább bírja.
colorizer.net
blakey
titán
Bármikor, bármivel előfordulhat, ez van, lesz egy új akksid.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Brogyi
senior tag
Swift légzsák visszahívás nektek megtörtént?
gyenesmartin
őstag
Nem. Nekem júniusi, számítsak rá, hogy visszahívják?
blokad
senior tag
Megkaptam a levelet, de majd a 15.000 km szervízre, ha viszem akkor elintéztetem.
Tigerclaw
nagyúr
Persze, de ha amúgy is az a cél hogy sokan beférjenek, akkor maradhatott volna középen is 3 ülés. Hacsak nem így oldották meg hogy be lehessen szálni hátra.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Tigerclaw
nagyúr
Az is gáz ezek szerint hogy a márkaszervízben nem tartanak ilyen esetre még egy csereakkut sem...pedig még az autót is itthon gyártják. A Baleno, Swift, Ignis esetén meg Japánból vagy Indiából rendelnék az akkut vagy bármi alkatrészt?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
taranis
addikt
Igen ezt furcsállom, pedig úgy gurulnak ki innen az s-crossok meg a vitarák mintha ingyen adnák őket.
colorizer.net
Sajnos ez előfordulhat. Balenónál most volt egy-két tulaj akinek a klímacsöve tönkrement és ilyen 1,5-2 hónapot mondtak mire jön hozzá új alkatrész.
Nonszensz...
Més que un club!
csaba1203
addikt
realist
őstag
Ismerősnek akinek volt garanciális alkatrész cseréje (2) heteket várt, mindkétszer.
Mondjuk ez legalább olyan amit cserélnek és nem csak bénáznak vele (mint a "szokásos" ajtóbeázásnál).
hcs57
őstag
Még egyszer cseréltem az elemet, ez már jó... Minden működik.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
Tigerclaw
nagyúr
Ha garanciás, akkor az felvet már olyan kérdést is, hogy nem teljesített időben a Suzuki. Gondolom vannak határidők amit nem lehet túllépni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
noorbertt
őstag
Új Swift téren amúgy mi a helyzet? Idáig láttam talán egy kettőt az utakon..
Swift és vitara között a belső tér kb azonos, de scross esetében mi a helyzet szerintetek?
Mert most azon agyalok hogy lehet inkább egy GLX Swift mint hogy egy gl+ scross vagy vitara.
blakey
titán
Ha megfelel a swift mérete akkor szerintem nem érdemes gondolkodni, GLX és kész.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
batai15
félisten
Pont most nézegettem én is őket. A Vitara szvsz nem éri meg az Swift GLX melett ,a gl + scross viszont határozottan már nyújt annyival többet. Valóban a Swift hátul még talán tágasabb mint a Vitara és amúgy pirosba szürkében nagyi pofás.
Mondjuk én se értem most annyira nem sláger termék a Vitara és az scross mellett. Egyedül a motor paletta zavar ,főleg az 1.2 az 1.0 már nekem is elégséges lenne.
Igazából pont azon dilemmazunk hogy alapvetően elég lenne Swift is nekünk egy gyerekkel évente egyszer meg egy tető box rá ha más nem aztán úgy menni nyaralni .
Swiftel formailag teljesen ki vagyok békülve a az scross hátulról nem adja ,meg eleve hogy suv plusz scross Vitara melett szól 10 év gari .
[ Szerkesztve ]
_ak_
addikt
Bár jól jönne akármennyi plusz hely a Vitarában, de én pl. a több biztonsági kütyü miatt is választottam azt. De igen, mögém a babahordozó sem OK, illetve a babakocsi váz szinte az egész csomit elfoglalja, így gyerekkel a nagybevásárlás is necces.
Let's begin, de gozaimasu!