Lecummantok belőle majd a nívón keresztül. Jó amúgy, hogy már egy olajcserét sem bízhat rá az ember másra. Gondolom sietett és nem szórakozott az 1 deci kiméréssel.
Nem márkaszerviz, de Suzuki a fő javítási iránya. A pecsét miatt vittem hozzá, meg azért mert más dolgokat jól megcsinált másik autón. Kérdeztem minek bele az egész, a válasz hogy mindig így csinálja évek óta, mert lényegesen túl kell tölteni ahhoz, hogy probléma legyen. Oké, de szerintem ez akkor sem profi és alapos hozzáállás. Szerintem elengedem a szervizfüzet bélyegzést, úgyis 9 éves az autó, csak eddig szépen vezetve volt és nem akartam megszakítani. Cserélem majd magamnak. Ezt is...
Olajszűrőt cserélt, látok rajta amit vittem. Amúgy szemre mondom a 6 mm-t hogy most pontosan 4,vagy 6, nem tudom. Fél cm körül. Amúgy tuti az van, hogy kb 3.8-nál már maxon van, főleg, ha nem hagyják jól kicsöpögni, ezért a 4-el már max feletti.
IS200-ba 4.2 az előírás, de mindig úgy cseréltem, hogy egy 4 literest öntöttem bele és pont maxon volt.
[ Szerkesztve ]