Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gurulunk, WAZE?!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
válasz atos19881101 #138787 üzenetére
én is így gondoltam ...
-
nagyúr
Üdv. Kollégák Golf V-ről miket kell tudni? Vásárlás előtt állok. Csak benzin jön szóba. Amiket néztem 1.4 GT(FSI gondolom, kicsit talán lutri?), 1.6 vagy 1.8-as. 2007-2008 körüli érdekelne. Mi a hibalista, mi az ami vészes? Vezérlést mikor kell cserélni? Köszönöm szépen!
Bár lehet nem ez a legjobb választás(német), az Audi és BMW után már ülnék olyan autóba, amihez nem kell állandóan hozzányúlni.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Elvittem a tehenet futómű beállítani.. a beállított értékek csak szerintem szarok? 8-ból 5 kívül esik a specifikációban megadott min - max értéken. Vagy ez a specifikáció csak dísznek lenne?
-
-
F_Zolee
veterán
Hello
2002, leon, bcb. Ez miféle alkatrész? Mintha innen izzadna egy kis olajat.[link] Tűzfal előtt, anyós oldalhoz közelebb van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz G@CSI #138769 üzenetére
Első körben kiveheted tisztítani, a kormos, akkor szokott segíteni a tisztítás is.
Itt van olyan is hogy: Leak in Air Intake and/or Exhaust Ezt sem ártana megnézetni. Erre lahet visszavezetni a fordulatszám ingadozást is. Mintha falsot szívott volna és nem tudta mennyire nyissa a fojtószelepet.
[ Szerkesztve ]
-
G@CSI
tag
válasz Mágus2 #138761 üzenetére
Szia!
A következő kérdés lenne az Octavia-val kacsolatban.(2004. 1.4 16V BCA)
Indításkor nehezebben indult a megszokottnál kb. 4-5 fordulat. Beindult viszont 1500 és 400 között ugrált a fordulat majd leállt. Még 3 indítást követően ez a jelenség. Folyamatosan elkezdett világítani az asr visszajelző.
Hibakód kiolvasásra P0106 hibakód. Beindítottam majd tartottam a fordulatot kb. 1500-2000 körül ezután már nem állt le, viszont továbbra is ingadozott az alapjárat kis mértékben. Mire hazaértem kb. 9km, a hibakód eltűnt (nem töröltem) és az asr visszajelző is megszűnt.
Hibakódból ítélve a MAP szenzor volt a ludas, elég kitisztítani vagy mindenképpen csere?
Tisztításhoz féktisztító vagy más ajánlott? -
Kicker
őstag
válasz bitpork #138767 üzenetére
hát az 90 fokon van, illetve most majd mindjárt megyek vele/1órája leállítottam árnyékba/, próbálgatom hátha elindul...
holnap megnézetem, de klíma kompresszor /új/csere munkadíjjal 120 kb....illetve van sima klímakompresszor tömítéskészlet is, de mivel a diag semmit nem ír, így nem tudom mi a baja...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
bitpork
nagyúr
válasz Runner_fxr #138762 üzenetére
pixelfix.net
Nekem 30k volt kb 2 óra.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
aero.
veterán
válasz Runner_fxr #138762 üzenetére
Típushiba is tudtommal, ez a meleg meg csak rájátszik. [link] Biztos van olcsóbb is, nekem velük van tapasztalatom. Gyorsak és rendben van a munkájuk.
-
veterán
válasz Speeedfire #138760 üzenetére
De ha már bele űlük valamibe, akkor az olyan legyen amilyen én szeretnék. Nem pedig amiből jól tudok kijönni eladáskor.
Gyökér vagyok, de nekem mindkettő fontos.
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok!
Mennyibe kerülhet egy ilyen hibás kijelző javítása? Illetve mi okozhatja ezt?
Az autó egy VW Polo IV. -
Speeedfire
félisten
válasz focvis #138759 üzenetére
A golfba nekem is belement több 100k, pedig az csak sima golf3 volt. Nyílván kicsit fájt, hogy 2 év után eladtam és rengeteg pénzt költöttem rá. De ha már bele űlük valamibe, akkor az olyan legyen amilyen én szeretnék. Nem pedig amiből jól tudok kijönni eladáskor.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Speeedfire #138746 üzenetére
Mondjuk én tudom, hogy mi ment bele az autókba, és ezt igyexem józan ésszel csinálni, hogy ne fájjon a végső elszámoláskor. A beleölt időt nem számolom, az a hobbi része.
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #138757 üzenetére
Hát erről most... az emberke az előbb mondta, hogy rakott bele gázt meg olajat, egész eddig nem értettem az olaj dolgot... az ember mindig tanul valamit... hülye ember a saját kárán de lényeg hogy utána is hibakódmentes, és nem megy a hideg.
egy klímakompresszor kb 100ropi bruttó, kedvezmény nélkül /elvileg valamit tudok érvényesíteni/, egy kérdésem van, melyik márkát javallod, mert 6-ból is lehet választani az unixból...
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #138756 üzenetére
Bármilyen jeladóval van baja, jelzi a diagon. A nyomás kapcsolóban nem vagyok biztos. El is dugulhatott a fekete szmötyitől, ami az olajból lesz a rendszerben, ha soha nem cserélték. A klímát érdemes néha szervizeltetni. Leszívatni a tartalmát és új gázzal-olajjal tölteni. Gondolom erről most hallottál először.
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #138752 üzenetére
Akkor ez a jeladó teória megdőlni látszik?! Klímakompresszort akkor az általad leírtak alapján bontottnak nem sok értelme... ezt hogyan vizsgálják? bontani kell az egészet? (csakhogy intézzek-e magamnak csere autót....)
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Speeedfire
félisten
válasz ßrainiac #138751 üzenetére
Ha nagyobb erő kell bele, akkor neked mindenképp az összkerék kell, vagy hátsó. Gyerek mellett lehet én is inkább a kombi melett döntenék.
Nincs mese venned kell egy audi s6-ost, vagy egy passat-ot.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok
Borához szélvédo alatti vízelvezetot/szegélyt milyen néven vagy hol találok? (Unix, Bárdi webshopon nem találtam)
Öcsém autója, tegnapi kecskeméti vihar. Teto, motorhazteto, csomagtérajtó megy a jágkároshoz, illetve szélvédo csere.
[/ L][ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #138749 üzenetére
Ha soha nem volt a töltet cserélve a klímában, akkor valószínűleg a kompresszor szénné kopott. Állandóan forog és csak az a pici olaj kenni, ami a töltetben van. Nem mágnes kuplungos, mint a régi fajták, hanem van rajta egy nyomás kapcsoló. Akár az is megadhadta magát...
-
ßrainiac
addikt
válasz Speeedfire #138750 üzenetére
Igen, en is azert vagtam bele, mert ugy volt h majd veszek melle vmi szakadt B5 pasztat csaladinak (2 gyerek), kiscsalad ugyis azt szereti ha lehet dzsuvazni meg szetrugni xD
Csak aztan abban allapodtunk meg hogy ket auto "no go", viszont ebbe a jelenlegibe nem tudom osszegyurni a komoly teljesitmenyt es a praktikussagot, komfortot, mint aminek mondjuk egy B6 2.0 tfsi szajhuzogatva, de megfelelne.
-
Speeedfire
félisten
válasz ßrainiac #138747 üzenetére
Dehát az idő az pénz.
Aki oda van a kocsikért az úgy sem azt nézi, hogy mikor el akarom adni mennyit bukok rajta. Hanem csak locsolja rá a pénzt.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #138748 üzenetére
Nem ír hibát, ezért gyanakszom szenzorra, jeladóra... a srác megnézte, minden megy, hiba nincs, ventik tekeregnek, alapjárat felmegy, csak nem hűt. Lehet kéne mennem padlógázzal emelkedőn megint?
Én úgy tudom, hogy van ilyen, hogy padlógáznál a klímát lekapcsolja időlegesen... gondolom ennek van szenzora... mentem fel erős emelkedőn és a tetején éreztem, hogy nem kapcsol vissza a klíma...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
ßrainiac
addikt
válasz Speeedfire #138746 üzenetére
Es az idorol meg nem is beszeltunk
(Mar nem az idojarasra gondolok)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #138691 üzenetére
Jó akkor nincs para, mm-re ugyanitt áll az enyém is.
Nekem fura de ugye első (és remélhetőleg az utolsó) dízeles autó amihez közöm van... a benyósoknál eddig melegen rendre 650-700 körül volt a terheletlen alapjárat melegen és ahhoz vagyok szokva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Fr3eWar
őstag
válasz kenny123 #138712 üzenetére
Köszi az infót srácok!
A biztosítónál elindult a folyamat, mindkét autóra, most várjuk a kárszakértőket.
Amennyi tapasztalatom van ebben, (3x volt eddig cascos dolgunk) az a legjobb, ha a szakértői véleménnyel elmegyek valami szakihoz, pl akit Kenny is javasolt, és megbízom hogy birkózzon ő a biztosítóval meg a pénzéért, én meg kapjak egy "rendberakott" autót, azaz kettőt jelen esetben..Nem igazán lehet ezt normál körülmények között fotózni, de egy valamelyest árulkodó képem van.
-
crok
nagyúr
válasz Mágus2 #138719 üzenetére
Köszönöm, ettől tartottam én is.. én is pontosan ezeket az információkat találtam. Az eladó meg azt mondja hogy hozzá való, küldd valakit aki beteszi és fizessem ki a beszerelést.. Betenni én is be tudom (nem rakétatudomány egy szondát betekerni meg egy stekkert összepattintani..) de ha én ezt most beteszem és a kocsit elindítom azzal meg is ölöm minimum a szondát, mert ennek a szondának a spec. szerint a fűtése a 3-4 pineken van de a bele való NTK LZA11-V4 szondán pl. az 1-2-n van, ami ugye két szélső pin (a 3-4 meg a két középső..) szóval magára a szondára kapcsolna a vezérlő +12V-ot fűtés gyanánt..
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Miertvansote #138730 üzenetére
Gyári méret mindig a legjobb, arra van beállítva a futómű geometria, a sebességmérő, stb.
15"-ban a te évjáratodban a 195/65 és a 205/60 a két gyári méret (bár a két gumihoz tartozó felni szélesség más (6,5" vs 7")).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Miertvansote #138725 üzenetére
Kétkedtem benne de megnéztem most az adatbázisban és gyári méret a 205/60 R15.
#nincsbennetarcsi
-
Kicker
őstag
Sziasztok, ma éppen haladtam békésen, klímával, erős emelkedőn szabályosan tartva a 90-et padlógázzal éreztem, hogy a klíma lekapcsol (úgy tudom ez azért van, hogy a motort ne fogja vissza addig, de aztán vissza kapcsol), na aztán azóta nem kapcsolt vissza... nyomkodva az ac gombot a fordualt felmegy, lemegy, de hideg nincs... érzekelő hiba lehet, vagy elment a gáz? 2007-es BSE 1.6 passat, nálam 5 éve van, klímához még nem nyúltam és ment is mindig rendesen...
(már keresem aki megnézi, egyáltalán van-e gáz benn... )
ötletek előre is köszi...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Magnum_
nagyúr
válasz Miertvansote #138725 üzenetére
akkor gondolom, ezekkel vetted.
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Miertvansote #138718 üzenetére
Már a R15 205/60 is rossz méret eleve. 195/65 R15 vagy 205/55 R16 a gyári méret. A 205/60 soha nem volt gyári méret.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Miertvansote #138718 üzenetére
Nem, 53 mm az átmérőjük különbsége az már veszélyesen sok.
#nincsbennetarcsi
-
Miertvansote
tag
Hellotok!
A mostani gumi mérete ami van az autón: R15 205/60.
A pótkerék nagyon kopott és van otthon egy használatlan 175/55 R15 kerék.
Ez jó lehet, ha esetleg cserélni kellene valamikor ?Üdv.
-
ßrainiac
addikt
Nemtom mi utott belem, de megint elkezdtem kacsintgatni a 2.0tfsi-k iranyaba.
Az a baj h nincs kedvem hirdetni a masinat :/
(Qru, azert kivagnak ha megkerdezem, keres-e vki G4 1.8T-t? )
-
kenny123
addikt
válasz Fr3eWar #138704 üzenetére
Valószínűleg lesz közelebb is, de Nagykanizsa mellett van egy nagyon jó jégkáros, több egymástól független embertől hallottam már, hogy dícsérik.
yo
-
Mágus2
Közösségépítő
-
daniel2121
senior tag
válasz Fr3eWar #138704 üzenetére
Ha 40 gödört számoltál akkor az kb. 100db lesz ha nem több. A jég kár javítók ráteszik a lámpát aztán lesz csodálkozás. Egyébként keressél egy jó jég kár javítót az megoldja a biztosítóval a küzdelmet. Nem olcsó játék, 12.000ft+áfa az óradíj kb. Elméletileg meg kell számolni mindet.
-
Fr3eWar
őstag
Jelentem Kecskemét belváros, diónyi jég, saját flottából két VW áldozat.
Passat motortető totál szétb@szva, kissé a sima tető is kapta az ívet (30-40 gödör) meg az egyik oldala.
Golf (2éves korára komolyabb harci sérülése nem volt egy nagyobb (lakkleverős) rányitáson kívül)
Tető totálszétverve, csomagtér ajtó kapta az ívet, motortető is rendesen gödrös. Oldalak nagyjából épek.Törni nem tört semmi (tükör lámpa üveg akármi).
Akinek van tapasztalata mi a CASCO-s eljárás ilyenkor?
Mit csinálnak, fizetnek, vagy kihúzatják vagy mi?
Mindkettőn van casco, a passat köbe cascot bejelentettem azonnal, jött is az űrlap hogy nyomtassam és küldjem vissza.
Golf- Porsche casco, aminél a bejelentés csak márkaszervizen keresztül megy, így holnap a feleségem nekiesik, gondolom tele lesz a Brill hozzánk hasonlókkal. -
prannk
őstag
Hali. Leszedtem a hatso lampakat, menetfényt, ablakemelo kezelot és azota villog az izzotó lámpa. Motorba nem turkaltam semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elite: Dangerous
- Magisk
- Autós topik
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OpenWRT topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest