Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Lenovo Essential Wireless Combo
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Mr Dini:] Okos termosztátból ténylegesen okos termosztátot!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#86879) mohabá 007 válasza ricsi8800gt (#86869) üzenetére
mohabá 007
aktív tag
No akkor tegyük tisztába a dolgokat. Ezt írtad:
"...Felül van az olajgomba a váltó házon ..."
Ott a váltóház légtelenítő csavar van, műanyag sapi van a fején. (szuszogó)
Linkelsz egy képet : "...Itt az olaj gomba,aksi felőli oldalon.."
Ezzel csak két apró bibi van.
1. Ez a sebváltó oldala, nem a teteje.
2. Az nem olajgomba, hanem tolatókapcsoló.
A General Motorsnál egy "életre" tervezték az olajat a váltóval, ezért nem is raktak bele olajleeresztő csavart.
Ezért akár hogy is kutakodtál, max az olajszint ellenőrző furatot találhattad meg:
Az üzemanyagszűrő a tankban van.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )