Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Ketogén étrend
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
diablo1984
veterán
a régi adagolósakra értettem.
a nagynyomású rendszerek érzékenyek rá, a nagynyomású pumpa, az injektorok jobban kopnak a gázolaj retkeitől és ha az kopik, akkor nem úgy áll fel a nyomás, dobálja a hibát, mert érzékeli hogy gond van.
egy kőkorszaki adagolós meg addig megy míg be tudod indítani, a nyomásokra nem érzékeny, pláne nem szenzorozza így tiltani sem tud.
a vectra c amim volt, na az nem az igénytelen adagolós változat, ott is az egr telefossa a szívósort, ami cserés lesz(az enyémnek még németben cserélték a komplett szívósort, de az egr ment vissza, meghajtás után azonnal csekkendzsint is villantott), az nem való már rövid távozni, egy vagyon kárt tesz benne a lassú tempó....
(#54175) F_Gergely: nana, ne keverjük a szezont a fazonnal, elektromos adagoló+porlasztó az még adagolós, a nagynyomású rendszer az üzemanyag szivattyú+injektorok, az az opelnél a cdti vonal!
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable
- Eladó Konfig I7-6700 16GB DDR4 128GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- AMD Gamer Config: Ryzen 5 5600X, 32 GB DDR4, RX 6750 XT 12GB, 1TB SSD+2TB HDD
- Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix 8GB