- Rap, Hip-hop 90'
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szellem.: Felfedezés a Gamer egerek világában: Az én egérkalandom.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz
diablo1984 #54388 üzenetére
Januárban lett cserélve a vízpumpa a vezérléssel együtt.
adorjant: Az lesz csak jussak el odáig.
Már rég vennem kellett volna egy filléres kínai elm327-et.
-
zolikaDB
veterán
válasz
diablo1984 #54398 üzenetére
G Astraban kozel van. Legalabbis ezt mondta a szerelom, amikor nalam gond volt, h a hő teszi tonkre.
-
-
válasz
diablo1984 #54395 üzenetére
Megnyugtattal, koszonom!
-
válasz
diablo1984 #54393 üzenetére
a dízelnél a dúsabb keverék miatt magasabb,
Hogy mi?
Eddig azt gondoltam a hozzaszolasaidbol, hogy vagod ezt a dizelmotor mukodes temat, de most darabjaimratortel.
-
diablo1984
veterán
ja, igen, de van akinek a benzinessel van alapjárati gondja(nem emléxem már hogy itt, vagy a renault topicban küzd valaki vele, de valahogy g astra rémlik), hogy 1100-1200on ketyeg, van hogy 700-on, a dízelnél a dúsabb keverék miatt magasabb, de ott sem többszázzal és nem menet közben és mikorhogy! csak indítás után és csókolom, utána beáll egy szintre, amit mindig tart!
-
válasz
diablo1984 #54391 üzenetére
Koszonom, nekem is nagyon tetszik!
Itt merult fel a kerdes alapjarat ugyben, ezek szerint en sem jol emlekeztem (nem is szoktam figyelgetni), hogy meddig magasabb az alapjarat. Ezek szerint csak az elso 15-20 masodperc, utana beallitja a "normal" alapjarati fordulatszamot. Kivancsi lennek egy -10-es hideginditas utan hogyan allitja, ez mar marad a kovetkezo telre.
-
trassher
addikt
válasz
diablo1984 #54386 üzenetére
Megnéztem a kezelési könyvet, motor hűtés és klíma tartozik hozzá. Menet közben ha kigyullad akkor probléma van de gyújtás ráadásakor is ki kell aludjon. Eddig ki is aludt de azóta nem csak ha beindítom. Meglepne ha nem lenne jó a hűtés. A hűtőm 1 éves kb, a hűtővíz meg 3 hónapos. Ki kell majd olvasni aztán kiderül. Araszoláskor ilyen időben is felment 92 környékére, menet közben viszont 85 fok a max.
-
trassher
addikt
válasz
F_Gergely #54379 üzenetére
Úgy értelemszerűen jó ha helyben van, itt debrecenben nincsenek. Autósboltba meg vásárosnaményba járok.
Lauda: Igen épp ezért írtam.
Nekem a kompresszor levételhez fel kell emelni az autót annyira alul van.
zolikaDB: Erről nem is tudtam. Akkor ha izzócserére kerül a sor oda nézek be először.
Mára is megvolt az "izgalom". Magyar és az ukrán határ között állok a sorban, jár a motor. 92-93 fok körül volt a víz, kigyullad a klíma és hűtőrendszer visszajelzője. Felugrik a fordulat 1050-re, visszajelző kialszik. Ezt eljátszotta 3-szor 10 másodperc alatt. Na mondom most vagy kilőtte a termosztátot vagy lefújta a hengerfejet. Toltam már át valamikor régen a suzukit az ukrán határról az első kútig de az astra 300 kg-al nehezebb, nem esett volna jól. Vettem a kúton desztvizet de nem hiányzott a kiegyenlítőből és szivárgást sem találtam a főbb pontokon. Azóta nem jött elő a hiba de gyújtás ráadásakor nem alszik ki a visszajelző csak indítás után. Nem tudom mi lehetett vele, gondolom nem így jelzi ha elindul a hűtő ventillátor. Ha viszont igen akkor lassan másfél év alatt most kapcsolt be először.
-
válasz
trassher #54367 üzenetére
A komplett rendszer sem bonyolult, mar ami a motorterben levo reszeket illeti. A kompreszorhoz hozza lehet ferni felulrol, a kondenzatorhoz alulrol. Gaztoltes/nyomasellenorzes csati pedig van egy a jobboldali fenyszoro mogott es egy a tuzfalon jobboldalt, mindketto konnyen hozzaferheto.
(#54380) diablo1984 amúgy egy bontott motorvezérlő+immo chip cserébe nem gondolkoztál?
Holnap irni fogok ezugyben.
-
diablo1984
veterán
persze,megértelek maximálisan, én is úgy szeretem az autómat, ha nem kell attól tartani, hogy megpusztul út közben!
amúgy egy bontott motorvezérlő+immo chip cserébe nem gondolkoztál? fater isuzujában is volt valami baj a motorvezérlővel(az is opel monterey) és amíg csinálták raktak bele egy másikat+ egy másik kulcsot, kb 1 hónap alatt megcsinálták a sajátját+160lóról asszem 200lóra emelték benne a lovakat(ez vagy igaz, vagy nem, de ezt mondták, a 3literes dízel csak elbírja). ő is valami 100gurigát fizetett érte, de azt mondja fater sosem volt ilyen jó, megy mint állat a gép.
akkor ezek szerint az isuzu/opel motorvezérlők hajlamosak elcsesződni, mert nála is a kocsi nem akart menni, a stop ott volt a műszerfalon, füstölt, sokat evett, stb-stb.
-
válasz
diablo1984 #54370 üzenetére
Ez van, nem tud az ember mit csinalni es nem is kell, amit megjavittattal azt tudod, hogy rendben van. En csak uzembiztos autoval szeretek kozlekedni, aminel nem kell azt neznem, hogy hova kell mennem, hanem max megnezem az ablakmosot, olajat es indulhatok akar angliaba is. Utobbi ketto sem problema ha utkozben nezem meg, mert mindig van nalam motorolaj, fagyallo folyadek, ablakmoso es desztillalt viz a csomagtartoban.
A motorvezerloknek pedig mindnek van tipushibaja, egyiknek ez, masiknak az, egy lista roluk:
- hűtőventillátorok reléinek vezérlési hibája: P1481, P1482, P1483
- üzemanyag szivattyú relé vezérlés hiba: P0230
- gázpedál áramkör hiba: P1120, P1121, P1122
- fojtószelep vezérlési hiba: P0120, P0220, P1500, P1550
- EGR hiba: P0403, P1405
- főtengely és vezérműtengely jeladó hiba: P0335, P0340
- MAP szenzor hiba: P0105
- beszívott levegő hőmérséklet szenzor hiba: P0110
- tempomat kapcsoló hiba
- visszafogott üzemmód, vezérlőegység funkció korlátozva: P1550, P0607
- gyújtáshiba: P0351, P0352, P0353, P0354
- jármű sebességjel nincs a névleges tartományban: P0500
- CAN-BUSZ nincs kommunikáció a kormányoszlop-modullal: U2139
- CAN kommunikációs hiba: U2100, U2103, U2104, U2106, U2107, U2108
- rossz transzponder kulcs: P1610, P1611, P1612, P1613, P1614
- kommunikációs hiba a műszeregységgel / központi elektronikával: P1615, P1616
- klímanyomás érzékelő áramköri hiba: P0530
- hűtőközeg hőmérséklet érzékelő, alacsony feszültség: P1116 (Z16XEP)
- földgáznyomás érzékelő nincs megfelelő tartományban: P1105 (Z16YNG, CNG)
- földgáz relé vezérlés hiba: P1231, P1241
- üzemanyag rendszer kapcsoló jel nincs megfelelő tartományban: P1572 (Z16YNG, CNG)
- kényszerített üzemanyag átkapcsolás földgáz üzemmódban: P1678, P1679 (Z16YNG, CNG)
- befecskendezés kezdet állító befecskendező szivattyú "A" funkció zavar: P0251, P0370 (Y17DT, Y17DTL)Forras: [link] (csak peldanak irtam, mashol is megtalalhato)
El lehet kuldeni javitani olyan helyre is, ahol csak a konkret hibat javitjak, az 50 ezer forint es altalaban fel ev garancia, de csak arra, amit javitottak. Itt van arra lehetoseg, hogy 80 rugo es minden tipushibat kijavitanak, ket ev teljes koru garancia. En ez utobbit valasztottam, sajnos a gazolaj aztatas megdobta a javitasi koltseget, annak is orultem igazibol, hogy meg tudjak javitani, mert hallottam helyi digi szakitol olyat, hogy ilyen gazolaj aztatas miatt mar javitani sem lehetett a vezerlot, 400-ert vettek ujat peugeotba. (Az adagolo aljan talalhato egy elotoltes allito szelep, aminek likas a kozepe es egy membran talalhato bent. Amikor ez atszakad, megserul, akkor atereszt es a vezetekcsatik fele jon ki a gazolaj, itt meg is mutatjak mi tortenik menet kozben. Namost ez a vezetek befut egy kotegbe sok mas vezetekkel egyetemben es az ecu egyik csatijaban vegzodik, tobbekkozt ezekbol az adatokbol szamol menet kozben. Az olaj kuszasi kepessegenek koszonhetoen egy ido utan megjelenik fent a motorvezerlonel a gazolaj, ami megall a vizmentes csatlakozoban es szep lassan bejut a vezerlobe. Ez egy nagyon lassu folyamat, csak sajnos az ember nem veszi eszre a jelenseget egeszen addig, mig el nem kezdenek jonni a hibak az auto mukodeseben. Ez mar a gazolaj arto tevekenysegenek a kovetkezmenye. Annak viszont nagyon orulok, hogy ilyen korrekt helyre kuldtem fel es szoltak, hogy ez a problema is fennall, javitsuk ki, mert megint gondot fog okozni a vezerloben. Arra is kaptam utmutatast, hogy hogyan lehet a jovoben azt megakadalyozni, hogy az elotoltes allito szelep hibaja miatt a kesobbiekben (mert az uj is tonkre fog menni elobb utobb) hogy lehet azt megakadalyozni, hogy a gazolaj ne juthasson bele a motorvezerlobe. Legalabb ez a resze rendben van a gepnek, kovetkezo kor a szelep csere lesz+forrasztas, aztan jon a vezerles+hosszbordas szij csere ala cuzammen.
-
trassher
addikt
válasz
F_Gergely #54373 üzenetére
Igen webshopban akciósan és majd holnapra talán itt lesz. Ezeket meg itt vettem az autósboltomban, azonnal a kezembe adták és nem kellett "félszemmel" járnom.
Petyyyyy: Én sokallom az árát. Ennyiért már b6-os passatot vehetek 170 lóval és dsg-vel.
Tudom hogy nem lesz ilyen kevés km-es de akkor is.
-
Petyyyyy
addikt
Ez kb egy új autó. [link]
-
trassher
addikt
válasz
zolikaDB #54371 üzenetére
Köszi de már kíváncsi vagyok meddig bírják majd.
Elég sokat vannak kapcsolgatva és mégsem égtek még ki. 2000 forint volt darabja, ár/érték arányban elég jók és a fényük is kellemes.
Nem mellesleg debrecenben is csinálhatnánk valamikor egy mini találkozót akik ott vannak. -
diablo1984
veterán
pfupasztmek, nem kevésbe fáj egy kis futású autó rendbe tétele is csak ilyen "kis" apróságok miatt! tehát 120+40guriga és lényegében motorikusan még semmi baja sem volt fizikálisan!
ez az amiért én is benyeltem a keserű pirulát, hogy a komplett motorfelújítás a dízel lagunámban 250ezer volt, ebben benne van egy komplett vezérlés csere vízpumpával, hosszúbordás szíjjal, főtengely és vezérmű tengely fogaskerék cserével, adagoló felújítással, komplett hengerfej felújítással mindennel! a tiedhez képest az enyém még nem is tűnik soknak, pedig fizikálisan minden új az enyémben, hálisten a felsőholtponti jeladón kívül más sem szopat, az is még 6000huf lenne bele, kicserélni egy jó fél óra(mert a cooler csövét a turbóról le kell szedni, hogy hozzáférjek keservesen). de nem sürget, csak ha köcsögöl akkor felesleges tekertetni, úgysem indul, csak másodjára, de ezzel együtt tudok élni még.....
-
zolikaDB
veterán
válasz
trassher #54367 üzenetére
Perszehogy nem er annyit. Igy kulalakra lenne egy gagyi, de szabalyos lampad, ami kiralyul vilagit, az okositott belbecs miatt.
Egyelore jo nekem is, ami van. En az izzokkal jatszok.
Kovetkezo kocsim tuti xenonos lesz, de legalabbis ezt a projektoros cumot megcsinaltatom rajta. Ha eleve projektorost veszek, ott mar nem para a csere. -
válasz
diablo1984 #54365 üzenetére
Megkotlott a motorvezerlo egyik 5v-os aga, ezert elvesztette a legtomegmero es a map jelet a vezerlo, 1800-2000-korul meghalt, majd kidobta a hibajelet es valamennyire ment. Atkotve egy masik szalrol ezt az 5 v-os tapot ez a hibajel megszunt, am megsem volt az igazi es azt az infot kaptam, hogy igy ne sokaig jarjak vele, mert ez az aramkor tul van terhelve, igy idovel annak is kampo lesz. Elkuldtem a vezerlot javitani es kiderult, hogy a motor feloli csatin keresztul mar regota aztatja a gazolaj, valoszinuleg az elotoltes szabalyzo szelep hibaja miatt, ezt meg le kell pontositanom, hogy melyik szelep/jelado a rossz. Igy a vezetekeken feljutva a gazolaj megall a csatiban, majd beszivarog a vezerlobe es ott szep lassan megteszi a hatasat. Fura is volt, hogy mi az az olajos cucc ott a csatiban. Igy 120 ezer forint volt a vezerlo felujitasa, ezen kivul ki kell cserelni azt a szelepet, ami 40 rugo+2-3 ora munkadij, mert nem tudod itthon lecserelni. A kesz vezerlot most forditva rogzitettem, hogy ha jonne fel gazolaj, az ne bele a csatiba, hanem lecsepegjen. A videon is latszik a vezerlo hatulja. Jovo heten ki lesz dobva az a szelep is.
-
Kesz lett a vezerlom, probara felszereltem forditva, ha esetleg jonne fel gazolaj, az lecsepegjen, ne bele a csalakozoba. Fasza lett, igazibol mint amilyen regen is volt: [link]
Most mar csak azt a szelepet kell belole kidobni es a vezerlest cakumpakk lecserelni, ezutan remelem egy jo idore megint nyugtom lesz.
-
F_Gergely
őstag
válasz
mohabá 007 #54359 üzenetére
Miert vakitana? A magassaga ugyan ugy allithato a gyari motorral elektromosan, ha be van allitva annyira vakit mint barmi mas.
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
trassher: en csak azt vazoltam fel, hogy mi lenne kvazi annak a modja, h felig-meddig b.szogatasmenetesen lehessen jo minusegu projektort hasznalni G Astraban.
mohaba 007: kb a fentit tudom mondani neked is. Nem tudom, sosem probaltam. A carstylingos srac munkai jonak tunnek. A kinai fos lampa csak arra lenne jo, hogy annak van E jelzese, holott latni eleg komplikalt vele
Ha a normalis projit beleteszik, az fogja a vetitett kepet meghatarozni. Ami a forumon megosztott kepek szerint elegge rendben van. -
zolikaDB
veterán
válasz
M_o_g_y_i #54340 üzenetére
Sokat dolgozok, sokat jarok sotetben.
- tompitottban Osram Offroad 65W, telen 65W sarga, nyaron amikor mar nagyon koran vilagosodik, marad az Osram menetfeny
- tavolsagiban regota Osram Nightbreaker, azt meg sosem vettem ki, sztem szep feher
- kodlampa Osram Allseason, ezt sem vettem meg ki, lehet cserelem sargaraNos, itt vannak a Xencn izzok: [link]
Allitolag valami Osram levetett gyartosora ez, nalam minosegre OK.F_gergely, trassher: nos, erdekes ez a projektor tema. Amiket kuldersz csinal, azok premium termekek. Sajnos, ha felnyitod a geptetot, ott van a muanyagba belenyomva, h HB3 es H7. Emiatt ha mas izzo van benne, tehat xenon vagy projiban H1, akkor bukta.
Szerintem (!!!), ha veszel egy kamufos éndzsel ájszt, es kigórod belole a projit, teszel bele kuldersz-félét, akkor melyik fakabat mondja meg az ut szelen, h Kinaban milyen projit tettek a lampatestbe, illetve H1 van a muanyagon, tehat legalis.
Kuldersz csinal olyan verdakat, amik gyarilag projektorosok (halogen), na ott mar tenyleg a kutya nem mondja meg, mi ujsag. Hiszen izzo pipa, proji pipa. De ranez egy G Astrara, mit mond? Gyari halogen lampaban nincs projektor: 1, tyuninglampa, jo, jo, mennyen tovabb uram 2, gyari xenon, mennyen tovabb uram 3, hajajj, gyari halogen, de projektoros? Mennyen szigoritott muszakira uram
A gyari xenon nalunk jellegzetes... Es csak abban volt projektor, de az meg szintezovel meg minden massal legal ugye, uh az is kihuzva a listarol.Mod: [link]Tehat ha ezen a gagyi szaron minden jelzes rajta van, akkor irany a posta, kuldod Szegedre, es kuldersz kuld neked egy fasza lampat vissza.
-
trassher
addikt
válasz
F_Gergely #54350 üzenetére
Akkor neked szerencséd van.
Nekem nem egy alkalommal mondták hogy nézzünk már be a motortérbe is. Mindig az akkut lefogatását nézték meg hogy milyen motor van benne. Egyik alkalommal mikor kinyitottam meg megkérdeztem hogy ugyan mire kíváncsiak. Válasz nem volt csak hümmögtek majd mondták hogy lezárhatom. Vakartam a fejem és letudtam annyival hogy nem volt mibe belekötni, hát benéztek oda is.
Kickass: Mi Delphi-sek meg nyomorgassuk szegény szűrőt továbbra is.
-
Kickass
őstag
Hoztam egy kis infot hátha valakinek hasznos lesz.
Behr fűtés/klímarendszerrel rendelkező G Astrások:Ilyen pollenszűrőt is vehettek:
Mindkét széle merevített és tökéletesen passzol a helyére
picit kell játszani hogy a sínbe pont illeszkedjen onnantól kezdve gyűrődésmentesen szépen becsúszik!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen NAS-t vegyek?
- Rap, Hip-hop 90'
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Akciókamerák
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Mini PC, tiny PC HP ProDesk 600 G2 i5-6500T, Fujitsu Esprimo i5-7500T
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest