Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Féltengelyt cserélni nem kell csak szimeringet, de ki kell hozzá venni, ami nem kis munka.
Egy jó szerelő 2 óra alatt meg van vele.
Az enyém is szivárog, de amíg nem jelentős a probléma, addig ezzel nem foglalkozom.
Majd ha gázos megcsinálom.
Renault power
tresh
addikt
költségbe nem vészes 2-3k a szimmering oda szerintem..inkább a munka óra sok vele( relatív)
rob210
Topikgazda
Akkor egyértelmű a behelyezés arra figyelj, hogy 1et leveszel összenézed az újal a hosszát és berakod, folyamatosan 1esével cseréld, különben összekevered.
Giigz az micsoda?
Renault power
Nordik
őstag
A szimmeringeket ilyen bonyolult cserélni?
Csak mert ugye vezérműszíj cserénél szeretnék cseréltetni főtengely illetve vezérműtengely szimmeringeket. Ezeket szintén nehéz cserélni?
rob210
Topikgazda
A főtengely szimeringet és a vezérműtengely szimeringet effektív egyszerű cserélni vezérlés cserénél, mert akkor már úgy is szét van kapva, de a féltengely szimering az más kérdés, ott a tengelyeket ki kell venni minden kép, és mivel nedvesen futó a váltóolajat is le kell engedni, vagy cserélni, után tölteni.
Renault power
FRENK1988
veterán
giigz
veterán
Te írtad: "Ami gondot jelenthet az a csapszeg, valószínűleg azért cisszeg a motor, ha eltörik zsebbenyúlós lesz."
Ez milyen csapszeg, meg hol van ez? Csak azért, mert tavaly a szerelő kicserélt valami csapszeget, ezt írta fel: (talpas csapszeg bal-jobb).
Nemrég vitte el a kocsimat egyébként, ha minden jól megy, holnapra készen is lesz.
FerNandor
őstag
a lángok nem kellenének rá, de szerintem a gyári festésen nincsenek is rajta. amúgy tényleg frankó!
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
FRENK1988
veterán
na igen. Bár e miatt nem utasítanám el
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
rob210
Topikgazda
Ó apám kevered a szezont a fazonnal.
Talpas csapszeg meg a tököm az gömbfejjel nem kevered véletlen?
Az a csapszeg meg motoron belül van amiről én beszéltem, azzal úgy se tudsz mit kezdeni, részemről is csak egy tipp volt.
Egyenlőre hagyd abba a parát, várd meg milyen lesz a kocsi miután vissza kapod.
Renault power
giigz
veterán
Nem parázok
Remélem holnapra meglesz, és délután már le is tesztelhetem Az alapjáratot biztos nem tudja megcsinálni, az majd egy másik történet lesz, biztos valami jeladót vagy ilyesmit kell majd venni...
De az olajcsere és szelephézagállítás eredményére kíváncsi vagyok
wertigo1984
őstag
Rendben koszonom a segitseget. Az gondolom teljesen mindegy hogy a rovidebbel kezdem a cseret? Egyik ismerosom mondta regebben hogy amikor gyertyat cserelek, arra figyeljek hogy ha hideg motornal cserelem, akkor a kovetkezo cserenel is hideg legyen a motor, es ugyanez a meleg motornal is.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
csibor
őstag
Megane Iph2 kigyulladt a légzsák visszajelző lámpa, ha érintkezés hiba melyiket érdemes megnézni? picasso-nál bal 1 alatti kábel szokta produkálni ezt a hibát.
Megane 1-nél nem olyan nagyon jellemző, de pl. m2-nél szinte napi rutinná válhat a vezető oldali ülés alatti motoszkálás, ott kell a kábelt-csatlakozót megigazítani.
Mostanában nálam a FC kijelzője világít nagyon halványan, de arra is megvan a gyógyír, mellette meg kell nyomkodni a keretet, ez is ilyen tipikus apróság.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
wertigo1984
őstag
Az kemény, akkor azt jól megtervezték, hogy rövidebbre sikerült a kábel.
Ma mászkáltam faterom 1.6 16v m1 ph2-jével, egész jónak tűnt, már régen vezettem, picit el is kalandoztam, hogy nem is lenne rossz a benzines autó.
Viszont most este, hogy átültem a sajátomba elégedetten konstatáltam: soha többé benzines.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
csibor
őstag
Nyerő volt az ötleted
wertigo1984
őstag
Pedig nem vagyok egi meszelo, viszont ha hosszabb utra megyunk akkor mindig asszony vezet es szeretek kenyelmesen elterulni akar az enyemben is. (szoke No de ahhoz kepest nagyon jol vezet, igy szivesen bizom ra az eletemet, csak meg a nehez laban kell csiszolni, mert eloszeretettel tapossa a feket )
csibor Szivesen.
[ Szerkesztve ]
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
eTrade
tag
Szép estét mindenkinek!
Nagy bejelenteni valóm van... újra van alapjárata a bocimnak.
Miután egész estére levettem az akksiról a kocsit, ma reggel direkt nem állítottam le rögtön, hanem vártam hogy mi lesz ha bemelegszik, vagyis hagytam magas alapjáraton "bőgni" a motort.
Pár perc után kezdett lassan bemelegedni a motor, majd elkezdett ingadozni a magas alapjárat és egyre alacsonyabb fordulatra vett vissza az ECU, szépen fokozatosan. Mindaddig vártam amíg nem vett vissza 1000-es fordulat környékére, majd mentem vele egy kört hadd tanuljon a kicsike.
Miután leállítottam a motort, rá kb. egy percre újra gyújtást adtam és végre szépen tartotta a ~750-as alapjáratot... biztos ami biztos, most este nemrég újra leteszteltem és seperc alatt szépen beállt az alapjárat.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
igen a hőtágulás miatt.
Renault power
kisninja
őstag
Mekkora fordulaton bőgött a motor ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
eTrade
tag
Felszaladt olyan 4000 fölé egy kicsivel és onnan szépen fokozatosan lement.
FRENK1988
veterán
na ma anyám alkotott de nem tudom, hogy. Ül be hatra jobb oldalt es csak egy reccsenést majd pattanást hallok. Először nem is foglalkoztam vele.ajd mikor hazajöttem megnéztem a jobb hátsó diszlécem tört el az első ajtónál... állhatok neki most azt vadászni... Mindig van valami
[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
eTrade
tag
Huhhh, őszinte részvétem... nem tudom pontosan mennyibe kerül egy olyan díszléc, de biztosan inkább valami másra költené az ember a pénzt.
kisninja
őstag
Holnap viszem a bocit megnézetni a futóművet vaszleg szilent cserére. Meg megkérdem mennyi lenne kikeverni egy kis javítófőséket, No meg alvázvédelmezés.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
giigz
veterán
De jó neked... Szabad tudni, mennyiért vetted?
eTrade
tag
Már leírtam hogy hol vettem. Amúgy 6490 Ft volt az utángyártott de vadi új alapjárati motor... egy másik "Renault-os boltban" / ill. inkább bontónak nevezném majdnem 9000 Forintot kértek volna érte.
giigz
veterán
Örülnék neki, ha én is megúsznám ennyiből De nem fogom...
wertigo1984
őstag
Lengokar szilent csere? Azokat erdemes parban cserelni, nem nagy tetel.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
Srácok, ha az autómba vennék egy kormányt (m2 ph2), akkor az én légzsákomat, mennyire lenne nehéz átszerelni abba a kormányba?
Természetesen, gyári kormányt vennék bele.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
eTrade
tag
Őszintén jóval olcsóbb lett volna a tisztításos sztori, de úgy látszik ezek az alapjárati cuccok 10 év felett már "selejtesek". Az a fontos hogy most már jól működik a szekér és remélem még sok ideig nem kel tartanom az alapjárat ingadozásoktól és velejáró motor fulladozásaktól.
giigz
veterán
Amit linkeltél, az elvileg nekem is jó:
RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) 1996 - 1999 [link]
Rob, neked erről mi a véleményed? Csak azért, mert 6.500 Ft-ért "ajándék"
Szerk.: Ja igen, és ha a lambdaszondával lenne a gond, akkor itt a márkaszervizből vadi új lambdaszonda eredeti gyári 9.500 Ft, elfekvő készlet
Tehát vagy 6,5k vagy 9,5k, ezeket simán benyelem, csak ne az injektorral legyen gond
[ Szerkesztve ]
FRENK1988
veterán
Te kifosztod a markakereskedo elfekvo keszletét
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
rob210
Topikgazda
Nekünk nem ilyen az alapjárati motorunk, de ezt már láthattad videón is.
Neked ez kell.
A hengerenkénti befecskendezős alapjárati motorját a büdös életbe soha nem szereled be a miénkbe.
Renault power
FerNandor
őstag
szerintem semmenyire. kipattintod a közepét, leszeded a csatlakozókat és átrakod a másik kormányra.
el van kopva?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Az enyém elég kopottas már, meg találtam egy gyári bőr szettet: [link] és ezen igen erősen elgondolkodtam. (nekem sima műanyag kormányom+váltógombom van, a váltógombom az már nagyon szarul néz ki, azon látszik a sok használat)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
giigz
veterán
Ez sem vészes Már boldogabb vagyok, hogy ha minden igaz, ~ 10k-ból kijön az alkatrész. Még mindig jobb, mint 15-30k
FerNandor
őstag
neked tempomatos? mert akkor a régi kapcsolókat át kell rak(at)nod. erre én nem merek mondani semmit.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Utólag lett a tempomat aktiválva így a rádióvezérlő gombjaival vezérelhető.
Kép alapján, csak a zsákot kell átrakni, csak azt nem tudom, hogy az mennyire egyszerű.
Na, majd a szerelőmnél rákérdezek.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
FerNandor
őstag
akkor tök egyszerü. mi már szedtük ki a légzsákot. be kell nyúlni hátulról a lyukon egy csavarhúzóval, nyomni a fém pöcköt és felfelé tolni lejön a közepe. csatlakozókat szétszedni és ennyi volt.
kéne nekem is egy ilyen fém betét a sebváltóra. nagyon jól mutat. jobb, mint ez a festett müanyag.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
tresh
addikt
kéne nekem is egy ilyen fém betét a sebváltóra. nagyon jól mutat. jobb, mint ez a festett müanyag.
ebay-en találsz hozzá
wertigo1984
őstag
Nos BRECAV kabeleket rakok bele. Kerdesem lenne hogy amikor cserelem oket, akkor az akksi egyik polusat vegyem le, vagy maradhat es nem fog razni?
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
FRENK1988
veterán
Az ebay ismét a segítségemre sietett bár elég volt rájönni az angol nevére [link] 6K és vadi új
Most már csak a leszerelésre kellene rájönni
[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
rob210
Topikgazda
Ha rázni fog akkor komoly baj van a kocsiddal.
Ennek ellenére leveheted az egyik pólust.
Renault power
rob210
Topikgazda
giigz
veterán
Ez már reflektor
12 után megyek a szerelőhöz, és nekiesünk a kocsimnak
tresh
addikt
Na lehet hogy végre megkapja azt ami jár neki hogy vígan rohangáljon az utakon ?
giigz
veterán
Lehet
rob210
Topikgazda
ne essetek neki csak csináljátok meg.
Renault power
eTrade
tag
Ezek szerint az ELM 327 kínai kütyü teljesen jó a Renault Mégane I ph2 típushoz is?
Nálad akkor minden működik rendesen... pl. hibakód olvasás, törlés, ECU beállítás, nullázás ill. alaphelyzetbe helyezése?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
ingyenes kategóriában
- Nintendo Switch V2 - Szép, karcmentes állapotban + Minden gyári tartozék - Csere/beszámítás van
- HP 2013 Ultraslim dokkoló 65W-os töltővel és tápkábellel eladó
- Fujitsu Esprimo P557 // Intel I5 7400 // 8Gb DDR4 // Nvme 250SSD // WIN10 Pro
- toshiba mq03abb200 2tb
- Új M.2 NVMe és SATA SSD átalakító adapter ház