Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20501) rob210 válasza Nordik (#20500) üzenetére


rob210
Topikgazda

Féltengelyt cserélni nem kell csak szimeringet, de ki kell hozzá venni, ami nem kis munka.
Egy jó szerelő 2 óra alatt meg van vele.
Az enyém is szivárog, de amíg nem jelentős a probléma, addig ezzel nem foglalkozom.
Majd ha gázos megcsinálom.

Renault power

(#20502) tresh válasza Nordik (#20500) üzenetére


tresh
addikt

költségbe nem vészes 2-3k a szimmering oda szerintem..inkább a munka óra sok vele( relatív)

(#20503) rob210 válasza wertigo1984 (#20499) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akkor egyértelmű a behelyezés arra figyelj, hogy 1et leveszel összenézed az újal a hosszát és berakod, folyamatosan 1esével cseréld, különben összekevered.

Giigz az micsoda?

Renault power

(#20504) Nordik válasza tresh (#20502) üzenetére


Nordik
őstag

A szimmeringeket ilyen bonyolult cserélni?

Csak mert ugye vezérműszíj cserénél szeretnék cseréltetni főtengely illetve vezérműtengely szimmeringeket. Ezeket szintén nehéz cserélni?

(#20505) rob210 válasza Nordik (#20504) üzenetére


rob210
Topikgazda

A főtengely szimeringet és a vezérműtengely szimeringet effektív egyszerű cserélni vezérlés cserénél, mert akkor már úgy is szét van kapva, de a féltengely szimering az más kérdés, ott a tengelyeket ki kell venni minden kép, és mivel nedvesen futó a váltóolajat is le kell engedni, vagy cserélni, után tölteni.

Renault power

(#20506) FRENK1988


FRENK1988
veterán


Egyszerűen tökéletes

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#20507) giigz válasza rob210 (#20503) üzenetére


giigz
veterán

Te írtad: "Ami gondot jelenthet az a csapszeg, valószínűleg azért cisszeg a motor, ha eltörik zsebbenyúlós lesz."

Ez milyen csapszeg, meg hol van ez? Csak azért, mert tavaly a szerelő kicserélt valami csapszeget, ezt írta fel: (talpas csapszeg bal-jobb).

Nemrég vitte el a kocsimat egyébként, ha minden jól megy, holnapra készen is lesz.

(#20508) FerNandor válasza FRENK1988 (#20506) üzenetére


FerNandor
őstag

a lángok nem kellenének rá, de szerintem a gyári festésen nincsenek is rajta. amúgy tényleg frankó! :K

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#20509) FRENK1988 válasza FerNandor (#20508) üzenetére


FRENK1988
veterán

na igen. Bár e miatt nem utasítanám el :D

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#20510) rob210 válasza giigz (#20507) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ó apám kevered a szezont a fazonnal.

Talpas csapszeg meg a tököm az gömbfejjel nem kevered véletlen?

Az a csapszeg meg motoron belül van amiről én beszéltem, azzal úgy se tudsz mit kezdeni, részemről is csak egy tipp volt.
Egyenlőre hagyd abba a parát, várd meg milyen lesz a kocsi miután vissza kapod.

Renault power

(#20511) giigz válasza rob210 (#20510) üzenetére


giigz
veterán

Nem parázok :D

Remélem holnapra meglesz, és délután már le is tesztelhetem :) Az alapjáratot biztos nem tudja megcsinálni, az majd egy másik történet lesz, biztos valami jeladót vagy ilyesmit kell majd venni...

De az olajcsere és szelephézagállítás eredményére kíváncsi vagyok :D

(#20512) wertigo1984 válasza rob210 (#20503) üzenetére


wertigo1984
őstag

Rendben koszonom a segitseget. :R Az gondolom teljesen mindegy hogy a rovidebbel kezdem a cseret? Egyik ismerosom mondta regebben hogy amikor gyertyat cserelek, arra figyeljek hogy ha hideg motornal cserelem, akkor a kovetkezo cserenel is hideg legyen a motor, es ugyanez a meleg motornal is. :F

(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."

(#20513) csibor


csibor
őstag

Megane Iph2 kigyulladt a légzsák visszajelző lámpa, ha érintkezés hiba melyiket érdemes megnézni? picasso-nál bal 1 alatti kábel szokta produkálni ezt a hibát.

(#20514) mycso válasza csibor (#20513) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Megane 1-nél nem olyan nagyon jellemző, de pl. m2-nél szinte napi rutinná válhat a vezető oldali ülés alatti motoszkálás, ott kell a kábelt-csatlakozót megigazítani.

Mostanában nálam a FC kijelzője világít nagyon halványan, de arra is megvan a gyógyír, mellette meg kell nyomkodni a keretet, ez is ilyen tipikus apróság.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#20515) wertigo1984 válasza csibor (#20513) üzenetére


wertigo1984
őstag

Nekunk a Thalia-ban ez es a Serv felirat vilagit egyszerre, mar kiolvastattuk a hibat. Az anyos ules alatt van nekunk valami kis box, es onnan csuszik ki egy kis csatlakozo, ha hatra tolom az ulest.

(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."

(#20516) mycso válasza wertigo1984 (#20515) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Az kemény, akkor azt jól megtervezték, hogy rövidebbre sikerült a kábel. :DDD

Ma mászkáltam faterom 1.6 16v m1 ph2-jével, egész jónak tűnt, már régen vezettem, picit el is kalandoztam, hogy nem is lenne rossz a benzines autó.
Viszont most este, hogy átültem a sajátomba elégedetten konstatáltam: soha többé benzines. :B

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#20517) csibor válasza wertigo1984 (#20515) üzenetére


csibor
őstag

Nyerő volt az ötleted :R

(#20518) wertigo1984 válasza mycso (#20516) üzenetére


wertigo1984
őstag

Pedig nem vagyok egi meszelo, viszont ha hosszabb utra megyunk akkor mindig asszony vezet es szeretek kenyelmesen elterulni akar az enyemben is. (szoke No de ahhoz kepest nagyon jol vezet, igy szivesen bizom ra az eletemet, csak meg a nehez laban kell csiszolni, mert eloszeretettel tapossa a feket :o )

csibor Szivesen. :)

[ Szerkesztve ]

(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."

(#20519) eTrade


eTrade
tag

Szép estét mindenkinek!

Nagy bejelenteni valóm van... újra van alapjárata a bocimnak. :))

Miután egész estére levettem az akksiról a kocsit, ma reggel direkt nem állítottam le rögtön, hanem vártam hogy mi lesz ha bemelegszik, vagyis hagytam magas alapjáraton "bőgni" a motort.

Pár perc után kezdett lassan bemelegedni a motor, majd elkezdett ingadozni a magas alapjárat és egyre alacsonyabb fordulatra vett vissza az ECU, szépen fokozatosan. Mindaddig vártam amíg nem vett vissza 1000-es fordulat környékére, majd mentem vele egy kört hadd tanuljon a kicsike. :D

Miután leállítottam a motort, rá kb. egy percre újra gyújtást adtam és végre szépen tartotta a ~750-as alapjáratot... biztos ami biztos, most este nemrég újra leteszteltem és seperc alatt szépen beállt az alapjárat. :C

[ Szerkesztve ]

(#20520) rob210 válasza wertigo1984 (#20512) üzenetére


rob210
Topikgazda

igen a hőtágulás miatt.
:R

Renault power

(#20521) kisninja válasza eTrade (#20519) üzenetére


kisninja
őstag

Mekkora fordulaton bőgött a motor ?

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#20522) eTrade válasza kisninja (#20521) üzenetére


eTrade
tag

Felszaladt olyan 4000 fölé egy kicsivel és onnan szépen fokozatosan lement. :)

(#20523) FRENK1988 válasza eTrade (#20522) üzenetére


FRENK1988
veterán

:Y
na ma anyám alkotott de nem tudom, hogy. Ül be hatra jobb oldalt es csak egy reccsenést majd pattanást hallok. Először nem is foglalkoztam vele.ajd mikor hazajöttem megnéztem a jobb hátsó diszlécem tört el az első ajtónál... :W állhatok neki most azt vadászni... Mindig van valami

[ Szerkesztve ]

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#20524) eTrade válasza FRENK1988 (#20523) üzenetére


eTrade
tag

Huhhh, őszinte részvétem... nem tudom pontosan mennyibe kerül egy olyan díszléc, de biztosan inkább valami másra költené az ember a pénzt. :(

(#20525) kisninja


kisninja
őstag

Holnap viszem a bocit megnézetni a futóművet vaszleg szilent cserére. Meg megkérdem mennyi lenne kikeverni egy kis javítófőséket, No meg alvázvédelmezés.

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#20526) giigz válasza eTrade (#20519) üzenetére


giigz
veterán

De jó neked... Szabad tudni, mennyiért vetted?

(#20527) eTrade válasza giigz (#20526) üzenetére


eTrade
tag

Már leírtam hogy hol vettem. :) Amúgy 6490 Ft volt az utángyártott de vadi új alapjárati motor... egy másik "Renault-os boltban" / ill. inkább bontónak nevezném majdnem 9000 Forintot kértek volna érte.

(#20528) giigz válasza eTrade (#20527) üzenetére


giigz
veterán

Örülnék neki, ha én is megúsznám ennyiből :D De nem fogom... :D

(#20529) wertigo1984 válasza kisninja (#20525) üzenetére


wertigo1984
őstag

Lengokar szilent csere? Azokat erdemes parban cserelni, nem nagy tetel.

(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."

(#20530) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Srácok, ha az autómba vennék egy kormányt (m2 ph2), akkor az én légzsákomat, mennyire lenne nehéz átszerelni abba a kormányba?
Természetesen, gyári kormányt vennék bele.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#20531) eTrade válasza giigz (#20528) üzenetére


eTrade
tag

Őszintén jóval olcsóbb lett volna a tisztításos sztori, de úgy látszik ezek az alapjárati cuccok 10 év felett már "selejtesek". Az a fontos hogy most már jól működik a szekér és remélem még sok ideig nem kel tartanom az alapjárat ingadozásoktól és velejáró motor fulladozásaktól. :)

(#20532) giigz válasza eTrade (#20531) üzenetére


giigz
veterán

Amit linkeltél, az elvileg nekem is jó:

RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) 1996 - 1999 [link]

Rob, neked erről mi a véleményed? :D Csak azért, mert 6.500 Ft-ért "ajándék" :)

Szerk.: Ja igen, és ha a lambdaszondával lenne a gond, akkor itt a márkaszervizből vadi új lambdaszonda eredeti gyári 9.500 Ft, elfekvő készlet :D

Tehát vagy 6,5k vagy 9,5k, ezeket simán benyelem, csak ne az injektorral legyen gond :)

:R

[ Szerkesztve ]

(#20533) FRENK1988 válasza giigz (#20532) üzenetére


FRENK1988
veterán

Te kifosztod a markakereskedo elfekvo keszletét :D

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#20534) rob210 válasza giigz (#20532) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nekünk nem ilyen az alapjárati motorunk, de ezt már láthattad videón is.
Neked ez kell.

A hengerenkénti befecskendezős alapjárati motorját a büdös életbe soha nem szereled be a miénkbe.

Renault power

(#20535) FerNandor válasza mycso (#20530) üzenetére


FerNandor
őstag

szerintem semmenyire. kipattintod a közepét, leszeded a csatlakozókat és átrakod a másik kormányra.
el van kopva?

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#20536) mycso válasza FerNandor (#20535) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Az enyém elég kopottas már, meg találtam egy gyári bőr szettet: [link] és ezen igen erősen elgondolkodtam. (nekem sima műanyag kormányom+váltógombom van, a váltógombom az már nagyon szarul néz ki, azon látszik a sok használat)

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#20537) giigz válasza rob210 (#20534) üzenetére


giigz
veterán

:R

Ez sem vészes :D Már boldogabb vagyok, hogy ha minden igaz, ~ 10k-ból kijön az alkatrész. Még mindig jobb, mint 15-30k :D

(#20538) FerNandor válasza mycso (#20536) üzenetére


FerNandor
őstag

neked tempomatos? mert akkor a régi kapcsolókat át kell rak(at)nod. erre én nem merek mondani semmit. :)

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#20539) mycso válasza FerNandor (#20538) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Utólag lett a tempomat aktiválva így a rádióvezérlő gombjaival vezérelhető.

Kép alapján, csak a zsákot kell átrakni, csak azt nem tudom, hogy az mennyire egyszerű.
Na, majd a szerelőmnél rákérdezek.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#20540) FerNandor válasza mycso (#20539) üzenetére


FerNandor
őstag

akkor tök egyszerü. mi már szedtük ki a légzsákot. be kell nyúlni hátulról a lyukon egy csavarhúzóval, nyomni a fém pöcköt és felfelé tolni lejön a közepe. csatlakozókat szétszedni és ennyi volt.

kéne nekem is egy ilyen fém betét a sebváltóra. nagyon jól mutat. jobb, mint ez a festett müanyag.

[ Szerkesztve ]

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#20541) tresh válasza FerNandor (#20540) üzenetére


tresh
addikt

kéne nekem is egy ilyen fém betét a sebváltóra. nagyon jól mutat. jobb, mint ez a festett müanyag.

ebay-en találsz hozzá ;)

(#20542) wertigo1984


wertigo1984
őstag

Nos BRECAV kabeleket rakok bele. Kerdesem lenne hogy amikor cserelem oket, akkor az akksi egyik polusat vegyem le, vagy maradhat es nem fog razni?

(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."

(#20543) FRENK1988


FRENK1988
veterán

Az ebay ismét a segítségemre sietett bár elég volt rájönni az angol nevére :DDD [link] 6K és vadi új
Most már csak a leszerelésre kellene rájönni :D

[ Szerkesztve ]

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#20544) rob210 válasza wertigo1984 (#20542) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha rázni fog akkor komoly baj van a kocsiddal.
Ennek ellenére leveheted az egyik pólust.

Renault power

(#20545) rob210


rob210
Topikgazda

Kész a ledes belső fény:)

Mit mondjak szerintem jó lett.
utastér
csomagtartó

Renault power

(#20546) giigz válasza rob210 (#20545) üzenetére


giigz
veterán

Ez már reflektor :D :C

12 után megyek a szerelőhöz, és nekiesünk a kocsimnak :)

(#20547) tresh válasza giigz (#20546) üzenetére


tresh
addikt

Na lehet hogy végre megkapja azt ami jár neki hogy vígan rohangáljon az utakon ? :P :B

(#20548) giigz válasza tresh (#20547) üzenetére


giigz
veterán

Lehet ;] ;] :D

(#20549) rob210 válasza giigz (#20546) üzenetére


rob210
Topikgazda

ne essetek neki csak csináljátok meg.
:C

Renault power

(#20550) eTrade válasza kisninja (#16928) üzenetére


eTrade
tag

Ezek szerint az ELM 327 kínai kütyü teljesen jó a Renault Mégane I ph2 típushoz is?
Nálad akkor minden működik rendesen... pl. hibakód olvasás, törlés, ECU beállítás, nullázás ill. alaphelyzetbe helyezése?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.