Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daneee527
csendes tag
válasz Oppenheimer #142391 üzenetére
Én mostanában merinói gyapjú felsőket használok, ha hosszabb útra megyek, a nagyon műszálas darabok hamar megbüdösödnek.. Biztos lehet nagyon extrásat is venni, de nekem beváltak a decathlonos cuccok is, van rövid pólóm is, aláöltözőből pedig ezt használom: Tropic 900 A mellkas+hát része műszálas, de a karok/hónalj vékony gyapjú, úgyhogy nem igazán meleg, főleg ha van menetszél.
Ennek ellenére a hálós dzsekim bélése ígyis-úgyis kellemetlen szagú egy idő után, de azzal nem igazán tudok mit kezdeni, azon kívül, hogy néha befújom Sanytol szagtalanítóval (dm, rossmanban kapható).Nadrágból egyrétegű farmerom van, ami menet közben nem szokott kellemetlenül meleg lenni és nem is büdösödik, illetve van egy full mesh Revit Eclipse-em ami sokkal jobban szellőzik, cserébe tuti nem véd még annyit se mint a farmer.
Cipő/csizma terén szerintem gondolj arra is, hogy milyen időben fogod használni. Ha esélyes az esőben motorozás, akkor valami membrános (=kevésbé szellőző) vagy külső esőcsizma működhet, ha nem számítasz esőre csak dögmelegre, akkor én valami igazán jól szellőzőt néznék. Én most újítottam egy Alpinestars Faster 3at a rideknit verzióból, 30-40kph körül már kellemesen áthúz rajta a menetszél, eddig nagyon bejött.. van pesten is, én a stunterstoreban vadásztam.
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #142398 üzenetére
Volt hálós kabátom, 30+ fokban még 100 felett is leizzadtam... Van az a szint, amikor már a mentszél sem hűt. Tavaly nyáron 36 fokban olyan volt mintha hajszárítóval fújnának szembe
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #142395 üzenetére
10+ eve vasaroltam oket meg sieleshez, nincs az az isten hogy megtalaljam oket.
-
yodamastah
őstag
válasz pepucs #142387 üzenetére
Nem olyan rossz az 52 (ennyit szoktam menni a tmax-al ) 50nél már minden kanyarban le tudod tenni a térded.
Ha bárhol is hintázik amotor, azon csak a csillapítások állításával tudsz javítani: ha nem állítható a futómű, akkor marad az hogy "lágyabban" vezeted a motort
[ Szerkesztve ]
-
Oppenheimer
nagyúr
De ne csak elmeleti sikon beszeljunk ezekrol, legyszi linkeld be az ezustszalas alaoltozoid. Egyebkent a ForceFieldrol is ezt igerik, hogy nem lesz budos, ellenben a valosagban az lesz.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
-
gonger
senior tag
válasz pepucs #142387 üzenetére
Mennyien voltatok délelőtt? Én múlt hét szerdán voltam egy Drives Alap tréningen, annak volt egy félórás etapja, amiben csak mi lehettünk fent a pályán. Csak kanyartechnikák gyakorlása, nincs transzponderes mérés (nem is tudom, hogy azt egyébként adják nyílt napon???). Utoljára 2009-ben voltam ezen a pályán egy 24 órás gokart versenyt nyomtunk. Jó volt újra menni rajta :-)
Rajtunk kívül még pár srác körözött és dél körül megjöttek az MZ kupások, de nem volt nagy tumultus hétköznap. Gondolom a hétvége az káosz...
Szerintem visszatérek még gyakorolgatni. -
nagyúr
válasz Oppenheimer #142391 üzenetére
Szeretnék kérni ruházati tanácsokat 5 napos túrával kapcsolatban.
Fogadd el hogy büdös leszel. Egész nap a motoron fogsz izzadni, vagy beöltözöl rendesen vagy megizzadsz. Én a napi 1 póló híve vagyok.
Nekem nadrágból van cordura és farmer is, szerintem a farmer jobban szellőzik.
Kabátból van nyári hálós kabát, azok egész jól szellőznek, de 30 fokban igazából mindegy, le fogsz izzadni. Fehér kabátot nem ajánlom, undorító lesz hamar.
-
Oppenheimer
nagyúr
Szeretnék kérni ruházati tanácsokat 5 napos túrával kapcsolatban.
Elmondom milyen felszerelésem van és hogy mik velük a problémám. Kíváncsi lennék hogy lehet rajtuk javítani.
1) Van 1 Forcefield (tech 2?) aláöltöző felsőm (ilyesmi). Azt tapasztaltam hogy ez 1 napot bír nekem, utána büdös lesz. Nem az lenne a lényege, hogy több napra is jó, mert elvezeti az izzadságot és könnyen kiszárad? Nálam nem csinálja ezt.
Ehelyett vannak jobb alternatívák? Vagy vihetek minden napra külön pólót?2) V-Tech-es motoros farmerem van, ebben is rendesen izzadok. A szövetnadrágok jobban szellőznek mint a farmerek? Van valami jó alternatíva erre is? Olvastam nadrág aláöltözetről is, de a Forcefieldes tapasztalatom alapján megkérdőjelezem hasznosságuk.
3) Cipőnek ilyen Serpentizet tervezek venni, de ha van hasonló árban jobbra javaslat (online rendelés nem játszik, csak személyes vásárlás BP-n), az is érdekel.
4) Kabátom amúgy sima fekete motoros szövetkabát, lehet bele rakni vízzáró és thermo réteget is, bélések nélkül kinyitott szellőzőkkel elég jól átjárja a levegő. Egy helyben állva durva inkább, mert akkor nagyon gyorsan felhevül a napon. Ezen max 1 teljesen fehér kabát segítene, de nem hiszem hogy költeni fogok rá.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #142389 üzenetére
[link] esetleg ez mert akkor lehetek lusta és nem kell kevergessek.
Mondjuk a szilikát mentességen mindkettő hasal de ha 2 évente kuka jó az nem?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Mehet nem?
[link]
G12-est már nem találtam ha jól látom ezek felváltották.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
pepucs
tag
Oncsiknak az egyik srác odaszólt ,hogy a túléléshez valami tippet tud adni esetleg? Áhh ő ingyen itt sincs...
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
Megvolt az első pályanap kakucson, (45 kör össz. 10-12 között) máshogy jobb mint a túrázás. 1:07-ről lementem 52.1-re így elsőre amit referencia nélkül nehéz hova tennem viszont magamhoz képest nagy javulást jelentett.
Arra van esetleg valami technika hogy az SV mélyebb féktávon az elejével ne kezdjen el úgy inogni mint ahogy a hátsó?
Azért nem mertem mélyebbet fékezni már mert ha az eleje instabil féktávon (azon kívül hogy kaki a fékerő nagyon) fosok hogy esek.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
laccczka
tag
válasz macilaci78 #142384 üzenetére
Sajna az én tudásom csak idáig terjed (biztosíték ellenőrzés, fesz mérése).
Sem időm, sem tudásom, sem eszközöm nincs a komolyabb dolgokra.
Amint tudom eljuttatom egy motorszerelőhöz.Oppenheimer #142385:
A vészvillogókapcsoló külön van."...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz laccczka #142383 üzenetére
A vészvillogókapcsoló egybe van építve az irányjelzőkapcsolóval? Nekem a CBF1000-nél WD40 kapcsolóba fújása szokta megoldani ha szarul működik az indexem. De azt nem tudom megmondani hogy a vészvillogókapcsoló külön van-e, mert ha igen, akkor valszeg ez neked nem segít.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
-
laccczka
tag
Sziasztok!
Menet közben elment az irányjelzőm. Indulás előtt ellenőriztem, minden okés majd egy félóra motorozás után már semmi.
Sem az irányjelzőkapcsolóra sem a vészvillogóra nem reagál.
Biztosíték (utas alatti) okés de később kimérve kiderült, hogy már addig sem jut el a fesz.
Merre érdemes még kutakodni?
Honda CBF600 NA 2005 PC38."...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
-Maci-
addikt
válasz macilaci78 #142378 üzenetére
Rendben, akkor megkérdezem ott is.
Köszönöm szépen.
Az Úr megteremtette az embert, a Nokia a mobiltelefont, a BMW pedig a motorkerékpárt. [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
macilaci78
nagyúr
válasz -Maci- #142377 üzenetére
Irány az androidos topik! A kommunikáció gyakorlatilag egy BT kihangosító, vagy egy BT headset. Motorossal nincs tapasztalatom, de ugye headsettel, illetve Patriot autós kihangosítóval van. A headsetemmel a google beépített hangvérlését tudom használni, a Google Assist-ot, de ez az eszköztől független. A Patriot kihangosítóban van rendes hangvezérlés, akár a névjegyzékből is tudok keresni, de ehhez hozzáférést kellett adni a telefonon is a névjegyzékhez. Viszont a telefonon egyik sem kért külön app-ot.
Elképzelhető, hogy a Sena-nak van appja, mint például egy okos órának, amin keresztül tudsz a telefonodnak dirigálni.
Az S23-at nem ismerem, de néha egy Androidban több helyen is lehet/kell engedélyezni ezt-azt. A Doridos topikban tudni fogják, mely rejtett bugyrokba kell alámerülnöd.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-Maci-
addikt
válasz macilaci78 #142376 üzenetére
Igazából nem tudom hol, mit kell engedélyezni hozzá?
Az Úr megteremtette az embert, a Nokia a mobiltelefont, a BMW pedig a motorkerékpárt. [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
-Maci-
addikt
Sziasztok,
Shoei Neotec2 sisakom van, amibe nemrég bele került a hozzá vanó Sena kommunikáció.
Próbáltam hétvégén kiismerni, de nem jártam nagy sikerrel.
A poén a hangvezérlés lenne, amit ugye ennek tudnia kell.
A baj az, hogy valamiért csak a saját magát érintő parancsokra reagál . : Pl. FM Radio, Battery check, Volume up/down stb.
A telefont viszont nem akarja kezelni. Összepárosítom őket. Tudok spotify-t hallgatni a telóról és ha engem hívnak, fel tudom venni gombbal. De én pl nem tudok hívást indítani, mert nem reagál a parancsra.
Olyan, mint ha nem lenne jogosultsága bármit is kezdeményezni a telefonról.Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond?
A telefon Androidos Galaxy S23UltraAz Úr megteremtette az embert, a Nokia a mobiltelefont, a BMW pedig a motorkerékpárt. [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Geresics
addikt
válasz 3800+ #142367 üzenetére
Hmm... vacsora után visszaolvasva, ez már személyeskedésnek is tűnhet, így megpróbálok felnőttesen viselkedni, az érintettektől elnézést kérek, és a kommentem újrafogalmaznám:
Korábban én már megírtam, hogy milyen különbségeket éreztem, pont a Te kommented kapcsán. De a Topikcsendőrünk közölte, hogy nem érezhettem azt, így nyilván nem éreztem azt sem én, sem sok más motoros, akik hasonló élményekről számoltak be, mert mi nem értünk hozzá!
Épp ezért egyszerűen megosztom Veled, hogy én ezt éreztem. Hogy ez Neked, vagy bárki másnak jelent-e bármit, azt mindenki eldönti majd saját maga!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #142367 üzenetére
Erdemes olaj temaban kerdezni itt.
Megtudtad hogy milyen ertekeket kell nezned egy olaj eseteben, milyen viszkozitast kell belerakj a motorodba, mert meg ez is kerdes volt korabban. Szoval sikerult eleg jol eltajekozodni itt. Szivesen.
A masik dolog hogy raguglizhatsz esetleg a mertekegysegek definiciojara, hogy megtudd, 1.3 cst mekkora kulonbseg lehet 100 fokon egy olajnal. Ehhez nem kell mernoknek lenni. gondolkozz, ha van mar valami a kezedben. szamok-ertekek.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #142368 üzenetére
Ugy latom elengedni azert nem sikerult teljesen ha egy ilyen hisztivel kezdesz.
Anyamnal 1 motorom van, az 5 ből. Úgy már jó az arány?
Bar nem arra hivatkoztam, hogy neked mennyire keves motorod volt, vagy mennyire vagy balfasz. Hanem hogy en ezzel foglalkozom napi 8 oraban, te meg nem.Explosión de dos tiempos
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #142366 üzenetére
Pont ezért kérdeztem, mert számomra ezek csak adatok, nem tudom megítélni, hogy a való életben az üzemmelegen 13% különbség, hidegen pedig 20% különbség viszkozitásban mit jelent. Ezek szerintem nem elhanyagolható értékek, de nem vagyok mérnök. Abban azért én is biztos vagyok, hogy mivel a viszkozitás meg a minősítés passzol, nagy baj nem lehet, legfeljebb jövőszezon elején visszakapja a 7100-at, csak egy ártatlan kérdés volt. De olaj témában nem éri meg tényleg itt kérdezni... nem is értem mit gondoltam.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #142363 üzenetére
Aki erez valamit, az bekepzeli. Igen ezt más szerelőtől is hallottam már más problémánál, aztán csak kiderült hogy nem vagyok "képzelgős".
Tárgytalan akkor a kérdés, a saját tapasztalatnál úgy sincs megbízhatóbb. Köszi azért!
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #142358 üzenetére
Tehat 100 fokon 1.3 cst kulonbseg, ugyanolyan viszkozitasindex mellet szelesebb spektrumon mukodik, ami miatt szimpatikusabb?
Egyebkent a repsol higabb melegen, ezert alacsonyabb is a szivattyuzhatosagi hatarhomerseklete.Milyen tapasztalatra vagy kivancsi? Milyen tapasztalata lehet barkinek is, ket ugyanolyan teljesitmenyszintu olaj eseten?
Explosión de dos tiempos
-
3800+
őstag
válasz Micsurin #142359 üzenetére
Igazából olyasmi tapasztalat érdekelne, hogy mennyire csattog, ragad a váltó vele. Nekem sok tapasztalatom nincs, egyedül mikor a Motul 5100-at lecseréltem 7100-ra érezhetően durvább lett a váltó. A többiben gondolom, hogy nagy difi nincs.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Micsurin
nagyúr
válasz 3800+ #142358 üzenetére
Persze itt páran hobbiból használnak azonos motorokat két eltérő olajjal és minden 30 ezer után széthúzák őket
Ha az MA és az API besorolás azonos nem lesz ott egetverő difi, mert nem lehet talán egyik másik ha hangyaf*nyival sűrűbb\hígabb lesz 80/100 fokon de az is hibahatáron belüli mérték lesz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #142357 üzenetére
Azt nem írtam hogy jobban, kifejteni annyira tudom, amennyire a beillesztett képek mutatják. Persze tudom normál használat mellett zsenge csecsemőszarral is elmegy minden motor Tehát a kérdés, van-e valakinek tapasztalata az említett Repsol olajjal?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Oppenheimer #142353 üzenetére
Át kell tolnom jovo hetvegere, random szedulok
De jovo heten vasarnap delelott (8-13) mehetne Bp-i indulassal.iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
3800+
őstag
Sziasztok!
Lassan esedékes az olajcsere, és a Motul 7100 10W30 annyira nem győzött meg, még ami szimpi az a Repsol 10W30 HMEOC. Adatlapok alapján a Repsol szélesebb spektrumon működik, alacsonyabb a felszivattyúzási hőmérséklete és melegen sűrűbb.
Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel a HMEOC verzióval?
Bedobom az adatlapokat is, hátha valaki lát valamit ami gáz (az utóbbi a Motul).MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Pfiucska
aktív tag
Valaki ma delelott kakucs?
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
veterán
válasz kovacss72 #142349 üzenetére
Amióta felraktam a Hornetre a Givi plexit,azóta nekem is zajosabb lett a Scorpion,bár előtte sem volt nagyon csendes,de most sokkal szélzajosabb.
Pont a sisakra dobja a szelet és a sisak alsó felénél a nyakam környékén elég jó kis turbulencia alakult ki.
De a mellkasomról legalább levette a nyomást a plexi és ez volt a cél,a zajon meg segít a Motosafe füldugó. -
kovacss72
aktív tag
Én meg ma jöttem rá, hogy mitől olyan szélzajos a 160e Ft-os Rpha 71 -em. Alulról fúj be a szél! A vállamat emelgetve vettem észre, hogy jelentősen tompítja a szélzajt, amint a sisakhoz ér. Szerintetek egy nyakvédő segítene ezen?
Maga a sisak egyébként nem lötyög a fejemen, a mérettel nincs baj.[ Szerkesztve ]
-
lumpy92
aktív tag
Megleptem magam egy új sisakkal, HJC i71. Ez a korábbi, nagysikerű i70 utódja, ez már teljesíti az új bukósisak biztonsági szabványt. Elég jól felszerelt, minőségi darabnak érződik. Egy 10 éves Marushin 777 Tiger sisakot vált. A súlya viszont elkeserítő, ráírva 1700 g, lemérve 1748 g (a régi lemérve 1389 g). Ami miatt mégis megvettem, hogy az összes, új szabványt teljesítő sisak tömege hasonlóképpen megnő. Egy Sharkot próbáltam még, arra is 1700 g volt írva.
Árban középkategória, 75k.Több fővárosi boltot végigjártunk ma, nadrágot is néztünk. Engem meglepett, hogy motoros farmert akartak mindenhol eladni nekem, pedig én eredetileg cordurára gondoltam. Farmerból volt aminek a szövetébe van szőve a szakadásgátló anyag, volt ami kívül sima farmer anyag, de belül van egy szakadásgátló anyag bélés (érdekes mód ez térd fölé ér csak). Ezek 75-80 k körül voltak. Valószínű, hogy lemaradtam, mert rég vettem motoros cuccot, akkoriban ezeket a motoros farmereket még nem annyira ajánlották motoros túrára cordura helyett.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #142346 üzenetére
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
A csendorseg visszatert a szabadsagrol, anuszokat osszeszoritani, es tessek mostantol rendesen viselkedni.
5 napos satrazashoz pakoltam fel. Tuudom nalatok ez a leugrok cigiert motorral.
Az a rengeteg szar a motoron kikeszit.A gumivalasztasom egy idokozben sportturává érett 2015- ös, kiváló évjaratú supercorsara esett.
A hatso rugocsere meghozta a kivant valtozast, eloszor a hatso gumi csuszik, nagyon stabil lett a motor.
Hat osszeallt ez a szar. Vegre bonthatom el, mert atepitem.
89 000 km az oraban.
Az olaszok kirohogtek, hogy erre a regi szarra ilyen gumit raktam.A szerpentinen talalkoztunk rendorautoval. A rendor intett, hogy huzzunk mar el a seggukbol, menjunk nyugodtan.
Eleg sok baleset nyom is volt, egyenesen a szakadekba, ahonnan sztm mar nemigen lehet visszajonni. Sehogyan sem.
Egy hulye nemet egy airbages goldwinggel televert egy magyar autot. Segitettem nekik egy kicsit. A goldwing arrebrakta az autot. Az alufelinijet eltorte az autonak.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Somatom
veterán
válasz Zoli bácsi #142343 üzenetére
Van még Blöró? Ő se tini már.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zoli bácsi
őstag
Ha valakit érdekel, ma Pásztoriban veterán és motoros találkozó. Gyorsforgalmi útról letérve 2. falu.
Én is most találtam meg, kinézek, persze nekem kb. 15km.
[link]
-
Apophis
őstag
Valaki nem jár mostanában német boltban? Rendeltem kabátot és elfelejtettem bele a protektort .
All was naught but to serve the void...
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #142337 üzenetére
Ezt már kölcsön szabad adni, aki tönkre tudja tenni, az különleges tehetség.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #142334 üzenetére
Jol nez ki. !
-
norbert1998
nagyúr
válasz JDMKid #142336 üzenetére
Nem, nagyobb rúdból készült, csak a simító fogás volt olyan, hogy ennyire sima lett.
A kompozit nem bírta a gyűrődést, kétféle szálorientációban is próbáltam, semmire nem volt elegendő
De nem baj, mert ez a fém verzió is elkészülhetett időben.Mosquito:
Lengővilla kontraanya szerszám[ Szerkesztve ]
-
JDMKid
tag
válasz norbert1998 #142334 üzenetére
még palástköszörülésre is futotta, vagy a kiinduló darab volt olyan?
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
-Mosquito-
őstag
válasz norbert1998 #142334 üzenetére
Kormánycsapágy anya meghúzó?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz etnies #142332 üzenetére
Egy jelblokkoló nem egy komoly beruházás azok számára, akik üzletszerűen lopják a jármáveket. Egy hidraulikus betonacél vágó olcsóbb is, mint egy minőségi lánc és lakat, ráadásul kicsi, gyors és csendes.
Nem azt mondom, hogy felesleges védekezni a tolvajok ellen, csak azt, hogy kár idegeskedni miattuk.
Én egy komolyabb Abus U-lakatot és egy komolynak tűnő 120 centis láncos zárat vettem, előbbit a biciklire, utóbbit a robogóra. Aztán évek óta csak garázsból garázsba robogózok, vagy beugrok 5-20 percre valahova, esetleg egy pláza bejáratánál letámasztom, amíg moziban vagyok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
etnies
senior tag
válasz Satyricon #142319 üzenetére
Féktárcsazár helyett lánc kell. A féktárcsazárat egyszer fent fogja hagyni, aztán lehet tárcsát cserélni, meg sírni a karcok miatt.
Lánc kell és hozzá kell rögzíteni valamihez a motort. Ezért hosszú lánc legyen, legalább 1.5 méter. Nem ismerem az otthoni piacot, de egy Abus drága lánc egy jó lakattal megteszi majd.Én még életemben nem hallottam olyat, hogy a lakatot nyitják ki, ha elvittek egy motort, mindig a láncot vágták át, tehát olyan kell, amit csak flex vagy hidraulikus visz át.
Továbbá, legyen a motorban tracker. Szegény ember trackere:
Ilyen legyen a motorban valahol, könnyű elrejteni.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
macilaci78
nagyúr
Amikor a féktárcsát zártam, egy téglatest forma lakatot használtam, épp megfelelő vastag volt a tengelye. Sose indultam vele. Szerintem ez pont annyira alap, minthogy lakáskulcs nélkül nem lépek ki a lépcsőházba.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
LógaGéza
veterán
válasz Satyricon #142319 üzenetére
Nekem [ilyen] szettem van szintén Duke 390 mellé. Főleg a lakat részét használom, tökéletesen passzol az első féktárcsába. Emlékeztető kábelt ne felejts el venni hozzá, nem vicces lezárt lakattal elindulni
Néztem én is a "hangos lakatokat", ahogy olvastam, simán megszólalhat olyankor is amikor nem kellene, ami meg megbízható, az drágább."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Micsurin
nagyúr
[link] vasutas csak szerintem alpáribb és épül le évről évre jobban? Azért ezt előadni egy csapágyas 50cc 2T miatt amit komolyan összeraksz otthon újra...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz Satyricon #142319 üzenetére
Shoxban egy sima lancos zar jol johet, ha a lelki beke kell es utcan parkolsz, mert a kormanyzar toros - eltolos tolvajokat elriszthatja, de fogalmam sincs, mennyi ilyen van manapsag.
Eddig egyszer vittem magammal, de a tarcsafekzar az ules alatt van hagyva, hatha egyszer eszembejut valamiertEverybody lies.
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #142318 üzenetére
Azért érdemes vetni egy pillantást az olcsóbb darabokra is, mert ki tudja. Én is olcsón adtam el a Banditot, sőt friss műszakival, majdnem a legolcsóbb volt a piacon, mert ott volt már a Tripla és ahhoz képest olyan buta, nehéz volt, hogy semmi értelme nem lett volna megtartani. Előző nap kapta meg a Tüv-öt, csont nélkül, (mert itt nincs okosság a műszakin) jó gumikkal, fékkel, friss olajcserével, egy éves nagyszervizzel. Szóval lehetnek csodák
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Satyricon
addikt
válasz norbert1998 #142314 üzenetére
Márpedig valamilyet vennem kell, mert most volt a párom szülinapja és zárat gondoltam neki venni
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142316 üzenetére
Rotax alapokon nyugszik amúgy de maguknak gyártották/gyártatták már kicsit más blokk az.
A jogsit mindenképp le kell tenni az nincs is benne a tervezet keretbe azt vedd külön az tök más tészta főleg mert nekem 2 éven túlival csak valami 8 óra kell kötelezően. De egyébként a 650GS-hez is kell az A sőt a 48le thumper-eken kívül minden túraenduróhoz kell ezért kezdtem el újra. Milyen szép is ugye a bürokrata nagyon átgondolta azt a 48le határt, mintha kis bohóccal nem lehetne nagy cirkuszt...
Most nem tudom amúgy hol írtam el vagy rosszul de a régi 2000 előtti egyhengeres BMW fel sem merült, egyáltalán nem sőt még említve sem, hogy kéne. Annyit mondtam nem ismeretlen a nagy 1henger cimbi ST-je miatt, de magamnak csak az újabb injektoros GS-t néztem. Még az 50le is említve lett, hogy kelleni fog hozzá a korlátlan szóval csak rá kell szánjam magam 6év A2 után.
Biqci max a 650GS bukkan fel fel ABS-el szerelve, XL650-ből nem volt ABS csak az XL700-ból de az vagy nem fér bele vagy ha felbukkan valami az annyira gyanúsan ár alatt van, hogy érdemes a gyanúperrel élni. Ezenfelül Capo vagy Vara lenne amik fel felbukkannak szintén ABS-el de épp ez a bajom, hogy ott ingok hogy kell-e az a teljesítmény egyáltalán főleg annak a súlynak az árán.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #142314 üzenetére
Azért vagy különc, mert tudásod és lehetőséged is van. Irigyek vagyunk.
Én a kaputávirányítót építettem be a műszerfalba. A mikrokapcsolókkal párhuzamosan raktam 2 db vízmentes kapcsolót. Nem kell többé kesztyűben a zsebben matatni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
csongi
veterán
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #142310 üzenetére
Nagyon nem vagyok tisztában a mostani árakkal és a Cbf és az Fz sem jön be nekem se. De a keretben nincs olyan gép ami neked megfelelő és van Abs?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
norbert1998
nagyúr
válasz macilaci78 #142308 üzenetére
A párszáz forint azért nem egészen helytálló, ráadásul nekem 32-es kellett volna, ami azért nem egy olcsó darab még magában sem.
Akkor sem értem, miért vagyok ennyire különc mindannyiótok szemében, mert inkább csinálok a munkahelyemen szerszámot, minthogy otthon szétbarmoljak valamit azért, hogy utána is pontosan egy héttel később szedhessem szét a motort
Satyricon
Én felesleges pénzkidobásnak tartom. Az alkalmi tolvajt eltántoríthatja a kormányzár is, a komoly tolvajt meg semmi sem. Nézz lockpickinglawyer videókat. Egy maximum 50 ezer forintos szerszámszettel konkrétan MINDENT IS fel tudsz törni. Elképesztő. -
Satyricon
addikt
Sziasztok
Barátnőm motorjára(KTM Duke 390) szeretnék vásárolni lakatot, vagy valamilyen zárat, hogy biztonságba tudhassa a 2. szerelmét
Érdekelne, hogy ki milyet használ/ajánl. Jöhet típus is, körülbelül 40.000 Ft-ot szánnék rá, sajnos jelen pillanatban ennyi a rászánt keret. Tudom a határ a csillagos ég és mindentől van jobb és profibb megoldás, de olyat szeretnék vásárolni, ami tényleg ajánlott kategória, és ár/érték arányban jó választás.
Olvastam, hogy léteznek riasztós megoldások is. Ezek mennyire megbízhatóak? Vagy jobban jár egy minőségi lakattal, vagy pl egy féktárcsa zárral?.(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #142311 üzenetére
Milyen régi? 2000-2007 Twinspark injektoros. Olvass bele a 650GS csoportokba marhára dícsért blokk ami meglepő még a szabadonfutót is megoldották. Ez nem a régi Funduro ez leginkább a 650 minarellis ellenfele már.
Van egy 48le és egy 50le változat a régi az előbbi az utóbbinak még a nyomaték leadását is átdolgozták mert lentebb került a nyomaték csúcs is. Szerintem Te most a Fundurora gondolsz és az ST-re nem a 650GS-re.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #142307 üzenetére
Erősen ez a késztetés most főleg mert haverral beterveztük a kört a 1150-el. Súly szempontból szerintem vízválasztó lesz a dolog.
Geresics ~1,5 ha nagyon kell rátoldok 3-4-ett még de az a plafon(ott kicentiztem a szerviz kerettel a dolgot... értsd ami attól komolyabb mint amit megoldok az állást jelent 1-2 hónapot). Az F700 emiatt úszik el igazából nem tudom megérné-e emiatt fél egy évet kihagyni. 650-ből szerintem neked kimaradt de nem a twint néztem.
Biqci eddig is elvoltam nélküle ezután is el leszek míg egyetem után nem rakok össze valami csont újra. Csak emiatt meg nem fogok valami tucat CBF vagy FZ-t nézni amiken ennyiért befogható az ABS ha amúgy marhára nem szolgálnák ki az igényeim.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #142305 üzenetére
...ha az ABS és az injektort elengedem...
Az injektor ok, de ABS nélkül biztos nem vennék motort. Nekem más nem kell, nincs is a Triplán, de az ABS az megvan..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #142289 üzenetére
Én vettem egy 13-as, 14-es villáskulcsot is tükröt állítani, ott van a nyereg alatt. Szaküzletben lehet crova-fejeket venni egyesével is, párszáz forintra emlékszem 1/4" méret esetén.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #142305 üzenetére
A 800ccm-es F650 nekem nagyon bejött, majdnem vettem is egyet a Full Gas-nál, de kiderült, hogy javíthatatlan, mert valami olyan vezérlési hibája volt, amit a Full Gas, mint márkaszerviz sem tudott megcsinálni...
Amúgy milyen nagyságrendű pénzről beszélünk? Nem ismerem az árakat, de amikor tavasszal néztem, akkor bolondéria volt a köbön! Ezért lett végül a 790 Adv-R, mert kicsivel kevesebbért sokkal
szarabbakatkompromisszumosabbakat kaptam volna...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
Próbáltam újra értékelni ma szakdoga 1. védésről hazafele a CB súlyát és igen csak azon agyaltam egész úton, hogy őszinte legyek Persu most nem nevet , hogy félre kell tegyem azt, hogy most injektort akarok és pont. Mert az XL650V mind anyagilag mind karakterisztikára súlyra tényleg mindent kipipálna ha az ABS és az injektort elengedem. 650GS-sel szemben mindenképp ott van azért a kéthenger mint tényező.
Igazságtalan világban élünk az ember nem mehet realitások nélkül az álmai után...
Most már csak röntgent szem kéne mert még egy kokány karbis gépet kihagynék elég volt a CB-vel szembesülni, hogy otthagyhatott volna bármikor...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #142302 üzenetére
Nincs obi
Amúgy meg van egy hetem legyártatni a munkahelyemen okosba, minek fizessek érte, ha így meg ők fizetnek érte?
Ez magyarisztán, nem a hanyatló nyugatUgye nyilván a kingtony szettet nem bontottam szét otthon, a töröttek nincsenek meg, és amúgy azt is elmondtam, hogy nem kell hozzá krova, emrt lehetne hegeszteni is valamit, de hétvége előtt úgysem tudok hozzányúlni, így felesleges harcolnom most a krovákkal.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #142302 üzenetére
Tetszett volna gondolkodni mikor csendőri hivatást választott.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #142301 üzenetére
Veszel vmi olcso kinait obi ban?
Ah fsszom, miert akarom en megoldani mas problemajat?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #142299 üzenetére
Már az előbb kifejtettem csonginak, azt hiszem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest