Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1851) opr válasza t72killer (#1849) üzenetére


opr
veterán

Na ez az igazan jo peldaja annak, amikor valaki csukott szemmel, tatott szajjal, teljes erobol fut a faszerdoben. :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#1852) KROK640 válasza hobizoli (#1848) üzenetére


KROK640
veterán

Kalifornia nekem is jobban tetszik, de a drágasága miatt szándékosan nem arra gondoltam mint jobb alternatíva. Az általam példaként felsorolt állam szvsz mind jobb mind Florida. Középnyugattal kapcsolatban igazad van, oda én se mennék, pláne, hogy "Plain" vagyis se tenger, se hegy, ellenben van sok hó, hideg frontok, és a hurrikán is eljut oda.

"süssön a nap, kék tenger, zöld növényzet" - neked Spanyolország kéne inkább :D vagy mindenképp USAhoz ragaszkodsz?
Egyébként két spanyol év, és Ciprus után azt tudom neked mondani, hogy a négy évszaknak is megvan a maga szépsége :)

De azért Minnesotát és Wisconsin-t kerüld nagyon messzire, mindkét államban ugyanis csak két évszak van : A hosszú és hideg tél, valamint a rövid de hűvös nyár.

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

(#1853) KROK640 válasza Revolit (#1850) üzenetére


KROK640
veterán

Akkor úgy jártál mint az egyik szomszédom.
Persze már a füvet is neki kell nyírni, meg a 40 méteres utcafrontot is neki takarítani télen mikor esik a hó.

Szerintem ez az egyenlőre sok helyen rosszul is volt tanítva az iskolában. Olyan lehet mint a bicikli VS bicigli.
Ugyanis 18 múltam és érettségi után találkoztam azzal, hogy egyenlőre és egyelőre között különbség van, és ezutóbbi is egy értelmes szó, ráadásul mikor használjuk. Még a környezetemben sem vagyok ezzel egyedül.

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

(#1854) KROK640 válasza opr (#1851) üzenetére


KROK640
veterán

Ahogy mondod.