Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
- Bambanő háza tája
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Geresics
addikt
válasz Des1gnR #141998 üzenetére
Mentél már gyorsan erdőben? És utcai gumival?
Emberünk a 2. méterig nem jutott volna el...A rendszám pedig nem biztos hogy hozzá tartozik, de ha mégis, akkor ha nem kapják el, akkor azt mondja, hogy közeli hozzátartozója vezetett, aki ellen nem köteles terhelő tanuvallomást tenni...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Des1gnR
őstag
válasz norbert1998 #141997 üzenetére
Nem is értettem, hogy mit agyal amúgy közúton...simán be kellett volna húznia egy földútra, majd egy erdősávba bekanyarodik és kész...már ott is hagyta a rendőröket.
Máskülönben rendszámmal ment, szóval 1 m-ert is kár volt menekülni
v+FF2lWBoI8RKD7176twPQoCFN6asdnG4s4NmMBKztabEWaFJmP8G6OCJiCJMWcJXwDrpRYTGyF5/W+spqFwWQ==
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #141994 üzenetére
Biztos van motorkezelési baki is sűrűn, meg elrontott ívek. Ma már sikerült elérnem, hogy terhelésváltásnál ne idegesítsem a motort, egész finoman sikerülnek a testpozíció váltások, igaz nem is ülök ki annyira mint a múltkor, mert felesleges.
Lehet hogy Rosso 4 lesz végül, az sok helyen kapható, de így képről meg leírás alapján a Michelin Cup valahogy pályásabb guminak érződik.
Egy darabig most nem fogok tudni motorozni, úgyhogy lesz időm elmélkedni.A Zoli lehet RSV-re mondta a 45-öt és fazerre 47-et, mindegy is föl se fogom ezeket az időket
Jó éjt mindenkinek
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #141994 üzenetére
En meg verem a seggem a foldhoz ha bemegyek 50 ala.
-
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #141988 üzenetére
MInél kezdőbb vagy annál inkább jobb gumid legyen. AKi profin kezeli a motort, egy gyengébb gumiva lágyan, precizen tud nagy tempóval motorozni, nem hibázik bele. Egy kezdő meg összevissza bénázik, belehibázik, pánik reakcióval (pl elcsukja gázt hirtelen, vagy belefékez lapon) könnyen túlterheli a gumit.
Bt23 nem ismerem. Ha közepes tempóval már csúszkálsz, az nem jó jel. Lehet hibás motorkezelés, vagy pl túl sokat mentél és elkezdett elmelegedni. Keress egy utca/pálya gumit ami még vizen is jó. Rosso4 az pl ilyen. Vágott slicket nem ajánlom kezdőként.
Zoli jól motorozik, a 45öt biztos tudja ha ezt mondta. Ez bizony elég jó egy 99es fazerrel. Nekem is csak 42.9 a legjobb időm a gsxr-el.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141992 üzenetére
Nem szoltam!
-
neutron23
csendes tag
Mindenkitől szívesen veszem a választ
Nem szoktam kanyarban belenyúlni, csak max hátsó fékkel, de azt se nagyon. Az lenne jó, ha féktávon tovább rajta lehetne hagyni a kanyarbejáraton.
Én is Rosso 4-et néztem amúgy, meg Michelin Power Cup Evo-t, lehet megérné beruházni, a BT23-at meg elrakom polcra.
Anno arra mentem rá, hogy karistoljam a lábtartót, végig az összes kanyarban, ma meg teljesen felbosszantott, hogy akárhányszor leért, a frász jött rám, valahogy vissza kellene szoknom az érzéshez, hogy nem nagy baj ha leér... -
Xero
nagyúr
válasz neutron23 #141988 üzenetére
Nem nekem iranyult a kerdes de:
1. Nekem nagyon sokat szamit a gumi, a gyari szerelessel folyamatosan bizonytalankodtam csuszashataron, kiszamithatatlan volt, pedig papiron az is "sportosabb" gumi. Most a Rosso IV-el mar batrabb vagyok, de ahogy yoda is emlitette nem is olyan regen, tuti van meg benne.
2. Kanyarban ne nagyon fekezgessel semmilyen gumival, maximum akkor ha beesve kanyarba meg picit rajta hagyod es meg egy picit rateszel ha tobb kettonel. Ha siman nullarol fekezel azt egyik gumi sem fogja toleralni. -
veterán
válasz martonx #141964 üzenetére
Ez mi a faxom?!
Kb az a kategória, amikor a Fodor ment valami gsxres csóka mögött, aki 20al sem mert kanyarodni, és azon röhögött, hogy mekkora egy fax az olyan, aki Babetta után ezresre ül.A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #141986 üzenetére
Na király. Szerinted érdemes lenne valami komolyabb gumira cserélni? Most sporttúra van rajta BT23, ami híresen soká kopik el, a nap vége felé meg is csúszott 12-esből kifelé, pedig egyáltalán nem forszíroztam. Biztos nem csak a gumi a szűk keresztmetszet, de talán én is gyorsabban fejlődnék, ha van egy gumi amiben megbízok, amit kanyarközben is azért lehet fékezni, meg rá lehet adni a gázt rendesen... Nem tudom érdemes-e erre a motorra költeni, de igazából az Oncsik a vágott slickel elmondása szerint 45-ös időt megy a fazerrel.. 48-as idővel velem már nyulat lehetne fogatni
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz duni84 #141984 üzenetére
A kinézet nem annyira érdekel. Férjek el rajta, ne legyek forgalmi akadály, racionális üzemeltetési költségek, fogyasztás a prioritás.
Igen, a terhelhetőség szűk keresztmetszet, viszont utassal főleg autópálya lenne a használat: jobb minőségű út, egyenletes tempó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
duni84
aktív tag
válasz macilaci78 #141971 üzenetére
azt számold bele az utasos tervekbe, hogy tipikusan 190-220kg szokott lenni a max terhelhetőségük a motorknak. mindennel (emberek + dobozok + poggyász + utólag felszerelt akármik + ruha). én inkább egyedül használnám, hogy kezesebb maradjon bármelyik a felsoroltak közül (a magasságodhoz tényleg a v-strom, versys, nc, bmw gs passzolhat leginkább. elsőnek úgyis az dönt majd, hogy melyiknek a kinézetével tudsz megbékélni )
#metszéspontok
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #141947 üzenetére
Yodamastah, örültem hogy találkoztunk, jó volt látni élőben motorozni, jól kenitek nagyon. Első fejidommal mi lett? Múlt heti videón még fent volt
-
Somatom
veterán
válasz bacus #141977 üzenetére
Pontyosan. Tini koromban a kisromettel is leráztam a rendőrt. A János kórháznál legurultam a lépcső melletti babakocsi lehajtón és pá. Nem is értem, hogy lehetett ennyire béna a muksó.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
d@vee
őstag
válasz Topiccsendőr #141978 üzenetére
Sztem igen.
De onnan folyt a benya, ahova be van dugva most.[ Szerkesztve ]
Ja
-
bacus
őstag
válasz Somatom #141968 üzenetére
Lehet róla szó, még nem igen látom a hétvégénket. Most lepofátlankodtam Balatonra 2 éjszakára , de autóval, rengeteg cuccot hoztunk le, de pénteken délután már megint Bp.
Ez a motoros, nem is értem.. országúton esélye nincs, a rendőr autó 191-nél megelőzte, a varaderónak sztem valahol ott a vége. Ellenben valami jó kis szűk átjárós helyen, ahova a rendőr nem fér be, vagy terep, ahol nincs út (bár én magam ezt nem választanám)
Tényleg, hol vannak ilyen helyek, ahol 1-2 rendőrautót még le lehetne rázni. Szerintem utána már mindegy, mert nincs esély rá.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
d@vee
őstag
Srácok, az alábbi cső hova megy?
Megjöttem egy átlag körről, letettem, kajáltam, mire visszamentem a cső ott fityegett és ömlött a benya.
Kawasaki er5 az alany, a bilincset meg sem találtam hol lehet.
Ill az alsó vége ami a képen van jó helyen van? Mert az is le volt esve, gondolom oda megy mert közvetlen mellette volt a vége.Ja
-
Pfiucska
aktív tag
válasz macilaci78 #141971 üzenetére
Epp nem reg probaltam ki egy sh300-t. A motorom (CBR500R) utan az egy olyan kenyelmetlen valami, hogy kétlem, hogy az kenyelmes tud lenni majd 2 meterrel… en 177 cm vagyok.
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pttypang #141969 üzenetére
Ha igaz, hamarosan meglesz a jogsim, ilyen rendezvényeken kibicnek szabad megjelenni és 1-2 típust üléspróbázni? Nincs még eldöntve, mit vegyek, kellene pár valid ötlet a kalapba.
SMKP van 20+ éve, 5 éve Budapesten használom. Sajna a Hungáriára, hidakra kevés a megengedett 70-hez, így feljebb lépek. Ha már csinálok papírt, korlátlant csinálok.
A robogós topikban a Honda SH 300 robogót javasolták a termetemnek, de a tanórák tanulsága szerint nem érzem akkora hátrányát a manuális váltónak a budapesti forgalomban. (Yamaha Frazer AACC901 rendszám, sajátnak nem tetszene, mélyen előre kell dőlni a kormányért.)196 cm magas, 150+ kg vagyok, derékban vállas, 40 éves fejjel azért már benőtt a fejem lágya. Budapesti munkábajárás (Zugló-Újbuda) mellett vidéki utak is befigyelnének néha. Szüleim Békés megyében élnek, 250 km oda, sógorom Bécsben, tehát családlátogatás címszóval is lehetne gyűjteni a kilométereket. Erre azért egy robogót nem kínoznék, főleg nem utassal.
A müncheni BMW múzeumban 5-8 éve az ott kiállított R-t sikerült felpróbálni, körbe dobozolva, feleségem is felült mögém, nagyon kényelmes volt abban a 10-15 percben. Egyenes hát, derék, vízszintes comb, közel függőleges sípcsont, kézreálló kormány. Jó, oké, ez messze nem az árkategória, ami befér és kezdő motornak biztosan nem ezt kéne, de na... Suzuki V-Strom, Honda NC750X is volt már említve, dobozolni ezt is lehet.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Somatom
veterán
Hétvégi gurulás? Bacus?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
martonx
veterán
Melyikőtök volt az?
Én kérek elnézést!
-
Biqci
aktív tag
válasz bajnokpityu #141951 üzenetére
Nagy a különbség az biztos. Amikor a Bandit után ráültem, mintha bringa lett volna olyan pehelysúlyú volt. De a múltkor sikerült elhozni tesztvezetni egy tavalyi 765RS-t, na annál majdnem becsokiztam. Az a könnyedség, az a minden sokkal jobb érzés mint az én '14-es Triplámé... Eskü, gondolkoztam rajta, hogy itt hagyom az enyém, mindegy mennyit adnak érte és viszem ezt haza...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
norbert1998
nagyúr
válasz Somatom #141960 üzenetére
Volt ilyen.
Ismerős ment oda a biciklejehez, látta, hogy két gibbon ott feszegeti a bolt előtt, délelőtti órákban.
Szóltak a rozsda emberek, hogy hát mit akar uram ezzel a biciklivel, most küldtem el a fiamat a kulcsert!
Ő meg elővette a kulcsát, hogy nem tudom, a fiú miért ment, de ilyenje biztosan nincs! Na tunes innen.Amúgy pedig egy tök basic bringa, ilyen tesco praktiker szint, semmi túra ktm meg egyebek.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #141959 üzenetére
Mikor a paraszt addig tépkedi hátha lejön, hogy az EPS bélés olyan lesz mint a vagdalt hús.
Somatom
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz Oppenheimer #141959 üzenetére
Odamész, rászólsz a tolvajra és megtudod.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141956 üzenetére
Tudtam tetszeni fog
Oppenheimer amíg pl pesten megállva le nem trancsíroznak neked egyet miközben próbálják leműteni a motorról. Sajnos tapasztalat az IS17-em nem véletlen volt idő előtt cserélve... mindezt a bécsi út mellett verőfényes napsütésben.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #141951 üzenetére
meg a másik. gyári áttétellel le van áttételezve. 110Nm, de sztem 80nál már leforog az egyes, 108 asszem a kettes vége. 1-2ben folytják a blokkot. a kicsinek meg sztem hosszabb áttétele van, így a végén faszán kijön, h 0-100 az kb jobb a kicsinek, mint a nagynak, mert nem kell váltania
lehet, h okosabb választás a 765, de a 1050esbe meg szimplán szerelmes vagyok.
félek, h ha kipróbálnék egy 765RSt, akkor váltanékzgospel: mit értesz agilitás alatt? fordulékonyságot? nekem nem tünt könnyebbnek a tuono v4 se. közben meg mintha hosszabb lenne. ami biztos, h külsőre nekem nem jött be a triple R mellett.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
Speedet szerintem felejtsd el, legalábbis egyelőre, amíg nem nagy pályákon mész túlnyomó többségben. De a Speedből egyébként is inkább a jelenlegi széria lenne megfelelő pályára, a korábbiak kevésbé agilisek, azoknál a V4 Tuono sokkal jobb választás, vagy az S1000R is. A mostani meg elég drága
A Street Triplet nekem is lehordták páran, hogy kicsi, meg gyenge, aztán amikor kigyorsításon mentem el mellettük az egyenesben, akkor a következő szünetben már más véleményen voltak De volt olyan is, aki nem ismerte a típust, és megkérdezte hogy ez ezres-e.
A 2017-19-es szériát már 3 millió megkapni, persze nem túl nagy a kínálat. Odaadnám kipróbálásra, de lejárt róla a műszaki és kéne rá egy szett gumi is, és ezekkel nem mostanában fogok foglalkozni más magánproblémák miatt, de majd egyszer szavamon foghatsz
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bajnokpityu
félisten
válasz Biqci #141933 üzenetére
nemtom hogy a kipu melyiknél mennyi. nekem a gyári dupla kipu ülés alatt, leömlővel van vagy 20 kiló érzésre.
utánanézve ezt találtam: 70% (approx. 6.5kg) al könnyebb a full titán arrow rendszer.
tehát 212-6kg, tehát 206 kg nedvesen. a többszázezres kipuval.
egy 2017es 765 RS meg szárazon 165 kg. brutál nagy a különbség súlyban.
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #141947 üzenetére
Koszi szepen!
Megfogadom es legkozelebb probalgatom. -
Geresics
addikt
Visontai pályáól nincs hasonló felvételetek?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
Ha jól látom rosso4 van a motorodon. Azzal a gumival nyugodtan beengedheted a kanyarokba nagyobb tempóval a motort. A cél végén sokkal később fékezhetsz. Több helyen is szélesebben kéne indítani a kanyart. Kicsit korán érinted apexet. Lényeg tartani kell a lendületet, áttevős részeken gyorsan ide-oda dobálni lapról/lapra a motort, hogy ne maradj le az ívről, és amennyire lehet keveset elcsukni a gázt ezeken a részeken (van ahol tartott gázon kell áttenni a motort ide-oda).
Múlt hét szerdán zárás előtt pár perccel tudtam üres pályán menni. Ritka ez manapság. videó. Ez ilyen levezető menet volt, nem time attack Ez onboard, itt talán jobban látni hol megyek.
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #141937 üzenetére
Nem számítják bele? Na ezt sem tudtam, mondjuk elég nagy f.szság, de ez legyen a legnagyobb hibája. Mondjuk így is az egyik legkönnyebb motor amin eddig ültem, persze a 125 környékieket leszámítva...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Xero
nagyúr
válasz neutron23 #141940 üzenetére
En gyorsan feltoltam egy kora reggeli videot amikor relativ legures terben korozhettunk kollegaval egyet.
-
pepucs
tag
Erről a curvy SV650-ről elhisszük, hogy tényleg csak 16348km van benne? JSZP szerint 2018-as honosítás, 1 tulajjal azóta. Ha igen, akkor elég jó deal 850-ért: KEP1 KEP2 KEP3 KEP4
Akrapicsa kipuval
Hirdetés szövege[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
-
neutron23
csendes tag
válasz Geresics #141932 üzenetére
Haha, nagyon jó igaz sajnos, de pont tegnap találtam egy kész RS125 versenygépet a marketplacen, akik sokat kakucsoznak biztos felismerik, az azért elgondolkodtató, ritkán fordul elő ilyen példány csak az a baj ilyenhez meg kellene tanulni szerelni, különben pénztemető
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #141932 üzenetére
GTK
---
Ha a tulaj megijed átveszem occoért és faterral összerakjuk itthon... lesz Kakucsra rúgni való mocim legalább amivel már ki is merek majd járni és nem féltem ha dobom...
Ez az ember egyszerűem katasztrófa... köszi Geresics feldobtad az estém a linkkel!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz bajnokpityu #141930 üzenetére
Az lehet, mert nekem a Street full töltve 182kg a könyve szerint, ami legalább 20 kg előny...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Geresics
addikt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xero
nagyúr
válasz bajnokpityu #141930 üzenetére
Korbe kellene amugy ulni ezeket, de meg nagyon messze vagyok attol, hogy a Honda aranak duplajatol tobbet elverjek motorra. Szerintem meg minimum ezt az idenyt kibirom, talan a kovetkezonel mar kinovogetem.
-
bajnokpityu
félisten
Ahhoz mindannyian.. minden nap megcsuszik meg meleg gumival is kigyorsitasnal. de ettol meg imadom. Szvsz sose lehet o a szuk keresztmetszet. A felni fek futomu anno csiliardokba kerult valakinek, en meg kb alaparon megvettem ket kisebb fektetes utan. Egyebkent gyanus h a streettel jobbat lehet menni, azert eleg nagy a sulya.
szomszednak meg v4 tuono azonos fek futomuvel. Ajanlotta h menjunk gurulni, meg csereljunk. Ulespozicio valszeg a tuonoe neked jobban bejonne. Ott elol van a kormany, es sportosan ulsz. A speeden meg inkabb rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #141927 üzenetére
Jogos!
Én 2013-2020 között szoktam KTM-re keresni, és akkor asszem nem volt, de bevallom ezt a kategóriát nem nagyon követem!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #141925 üzenetére
Egyreszt, dagadt vagyok en hozzajuk, masreszt az RC-t leszamitva annyira nem kedvelem az ulespoziciojukat. Mar az MT09SP is olyan kicsit nekem mint majom a koszorukovon. Inkabb a hasalosabb iranyba mozdulnek el ha egy mod van ra.
Na de ez meg odebb van, boven van meg mit kimotorozni a Hondabol.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141922 üzenetére
Ahh a speedhez meg hurka vagyok.
-
neutron23
csendes tag
Az elején még hármasban mentem a fazerrel, de rájöttem hogy 127km/h-nál forog le a kettes, ami pont a hátsó egyenes végére jó, úgyhogy kettesben végig én is.
Nálam csak rugóelőfeszítést lehet állítani, de a hátulja már annyira puha, hogy képtelenség jól összelőni az elejével, most max. előfeszítés van hátul, így legalább nem pumpál kigyorsításon.
Szoktam bújni a netet, hogy kellene okosítani a futóművön, de igazából rengetegszer rontok ívet, és nem is tudok valahogy elég nagy tempót menni a kanyarba, hiába mozgok amennyire tudok a motoron. A jelenlegi beállítással tuti lehetne menni 50-es időket, majd ha ott tartok talán elgondolkozom rajta, de az is visszatart, hogy egy normális futómű a fazer alá a motor piaci értékének kb. a fele és még mindig ősrégi 210kg-os csővázon ülök -
nagyúr
válasz Oppenheimer #141916 üzenetére
Nem. Fekhez kb alig kell nyulni. Kuplunghoz se tul sokat, en az 500-assal 2-es 3-as fokozatot hasznalom, az ezressel gondolom berakod 2-esbe es kiveszed ha lejössz a pályáról.
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #141919 üzenetére
Sajnos folyamatosan orlodom mi legyen vele. Venni ra aprosagokat es elfogadni, hogy ennyit tud. Vagy venni egy Tuono V4-t vagy ahogy irod Street Triplet. Meg nezegetem a Ktm 890-es duke r-t de ott az ulespozi nem az en vilagom.
A c terv meg a dedikalt 750/1000-es palyagep regebbrol.Egyelore mindig elhesegetem a gondolatot, hiszen legtobbszor en vagyok a szuk keresztmetszet szerintem. Sokszor nem jo az iv, es nem is merem mindenhol lapolva ratepni a gazt. Fektavban is van meg, hatso egyenesen nem mindig villan az elakadas jelzo.
-
yodamastah
őstag
Ez a baj ezzel az olcsó japán nakedekkel. Lehetne velük jól csapatni, de a futómű nem állítható. Nem kell hiper szuper verseny technika bele, tempózáshoz kicsit zárni kéne a csillapításokon, és máris keményebben lehetne csapatni vele.
Egy megoldás van. NIX30 cartridge kit + rugóstag csere. Vagy venni kell egy speed triple R-t. Abban ez alap
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #141916 üzenetére
Ahogy fentebb is van.
En 2-ben megyek vegig, nincs valtas. Ha nem tempozom siman korbemegyek motorfekkel is. 😊 -
dellfanboy
őstag
válasz Oppenheimer #141916 üzenetére
kakucs nem egy stop§go palya. berakod 2-3ba és végigvitorlázol.
ezredessel kimenjek-e egyaltalan kakucsra, nem fogyna el nagyon gyorsan a fekbetet meg a kuplung
bár ha ez felmerül, lehet felejtős mert ha eldobod vagy kiutik alolad lesz sírás
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Oppenheimer
nagyúr
Erre a szintre sosem fogok eljutni, megelegszem majd palyan 45 fokos dolesszoggel mindenfele motorrol lelogas nelkul
Meg mindig nem tudom hogy az ezredessel kimenjek-e egyaltalan kakucsra, nem fogyna el nagyon gyorsan a fekbetet meg a kuplung? 🤔
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #141912 üzenetére
Tavtarto nem tud elkopni a lengovillanal, ott valahogy nincs jol kihezagolva. Kerdes, hogy csavarral van hezagolva a tengelyen, vagy alatettetel.
Explosión de dos tiempos
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #141906 üzenetére
Nem csak a butykot akarom lekapni(leer uton utfelen), de gondolkozom valami allithaton es picit fentebb hatrebb raknam. Jobb helyre kerulne a terdem.
Futomu elfogadhato de nyilvan csodak nincsenek. Elso kicsit hintazik, hatsot picit becsavartam igy nem veszes. Vagy masik motor kell vagy villaban rugot/olajat kell cserelni. Az en szintemen meg elegecske. Hiaba nez ki aranylag jol, a tempo meg nincs meg.
-
norbert1998
nagyúr
Elvileg a gyári az ferde hatásvonalú golyós, nem kúpgörgős.
Mit szóltok a lengővillás témához?
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #141908 üzenetére
Pláne, ha kúpgörgős.... annak bazira kéne lógni ahhoz, hogy kottyanjon.
Én a héten tervezem kivenni az első kereket, csapágy és féktárcsa csere miatt. Lesz alkalmam megrángatni a teleszkópot, és lecsekkolni a csapágyakat...Jut eszembe... volt valaki tegnap Kakucson...? Egész délelőtt esett.... valamikor du. 3 után írták, hogy lassan szárad a pálya. De egy korábbi poszt szerint alig voltak néhányan...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141908 üzenetére
Huh? Tavaly mikor éreztem már meg megszoruló pontot a nyakon akkor ha toltad a motort és rárántottad az elsőféket hallottad ahogy klattyant a nyak, kézzel is érezted ha odatetted a kezed.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #141907 üzenetére
Nyakcsapagy nem kopog.
ugy nezd meg, hogy terheletlenul van-e egyenes allasban olyan pont, ahonnan nehezebben mozdul ki. Es amibe szinte magatol visszamegy.
Ha lassan mozgatod a kormanyt, erezned kell ilyet, de kopogast nem fogsz sosem.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
Hétvégém elég kapkodós-akciódús volt. Volt autó, motor szerelés, többek között.
Kicseréltük a két kerék tengelyén az összes csapágyat, mind jó szar volt már. Homokkal tele, mert a szimering elszállt.
A kormány nyak csapágy így a kerék súlya nélkül nem érződik úgy, mintha kopogna, ez érdekes. Lehet mégsem rossz?
Cserébe a hátsó lengővilla tűgörgős csapágyai szerintem lógnak. Oldalirányban mindenképp mozog a lengőkar. Van, aki azt mondja, ez normális, és nem kell vele törődni. Azt nem tudom megmondani, hogy billeg a lengőkar, vagy a távtartó kopása miatt a saját tengelyén csúszik jobbra-balra.
A fékek mind nagyon kopottak, ez eddig fel sem tűnt, mert szemre nem tűnt rossznak.
Mikrométerrel a legvékonyabb pontokon elől 3,70 és 3,75, hátul 3,95 környéke. (Századás a felbontás, a véletlen műve, hogy mind öttel osztható méret században ) 5 mm a gyári méret, 4,5 mm az alsó limit.Azt mindenki tudja, hogy a tárcsa darabja 200 euró nagyságrend, így azért eléggé idegesít ez utóbbi.
Előtte nap azért még óvatosba mentem egy kört.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Boldog karácsonyt kíván a PROHARDVER!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- GTA V
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kés topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest