- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az elfelejtett kiberfegyver
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambanő háza tája
- Szólánc.
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Vettem seesmart protektorokat a nadraghoz, a terdhez probaltam elhelyezni, de lecsuszik es meghajolva a terd alatt van. Valami tuti trukk erre, vagy csak torodjek bele, hogy az eredeti bumszli szivacsokkal hasznaljam?
Valoszinuleg ezt kellett volna rendelnem, de az xlmoto supportja azt irta, hogy tokeletes a nadraghoz az, amit rendeltem, rakerdeztem direkt, mielott megrendeltem.Everybody lies.
-
vihartigris
őstag
-
Bata Géza
friss újonc
Kuba x-boss jieli epz14 karburátor levegő csavar pozícióra kérnék segítséget. Köszönöm Köszönettel Géza
-
lumpy92
aktív tag
Köszi a tippeket! Manual szerint el kell aludnia a visszajelző lámpának indítás után, tehát ez a része okés.
Egyelőre nem egy helyen vagyunk a motorral (), de a papírozás elintézése után ha lesz hiva raknom, körbejarom a műszaki részét."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
Biqci
aktív tag
Többnyire ez a helyzet, ha beindult akkor villogaz ABS visszajelzés, csak indulás után tűnik el, ahogy te is mondtad. Ha magától elalszik, na ott valami csavar van...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
lumpy92
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140878 üzenetére
Ráadásnál kigyullad az is, csak utána elalszik.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz Micsurin #140876 üzenetére
Köszi!
Én naívan azt gondoltam, hogy az ABS olyan mint az index, hogy nem kötelező, hogy legyen a motoron, de ha van, akkor annak működőképesnek kell lennie.
Állítólag (ennek most idő hiányában megint csak nem néztem utána) nem nézik motornál a műszaki vizsgán az ABS működését..."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
Micsurin
nagyúr
válasz lumpy92 #140875 üzenetére
Nem tudni működik-e az ABS de 2 hete ment át a műszakin. Azt hiszem leírtuk a hazai járműpark műszaki állapotát és a közlekedés felügyeleti szerveink akarom mondani gittegyleteinket is.
Grat a motorhoz! Egy átvizsgálást mindenképp megejtenék de amúgy jó dögök azok én is sokat szemeztem már velük
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
lumpy92
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140874 üzenetére
Műszakilag nem elég hozzáértő, illetve én sem. De mint írtam, biztos ami biztos alapon nem működőnek van tekintve az ABS a motoron, ár és minden egyéb szempontból. Nagyon korrekt fickó.
Műszakin 2 hete ment át a motor."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz lumpy92 #140873 üzenetére
Inkabb 5km/h alatt. Esetleg 10. De 40???
Azert kerdezem, mert ilyeneket nem mond csak ugy egy tulaj.
Illetve de. Ha ilyeneket mond, hogy nem tudom, hogy mukodik-e- az azt jelenti, hogy nem mukodik, de azt megsem mondhatom, hogy rossz, azt meg nem akarom, hogy belehalj, ugyhogy legyen az, hogy felig figyelmeztetve lettel, de lehetoleg ne tekintsuk ezt hibanak.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
lumpy92
aktív tag
Jelentem megvettem az első nagymotoromat, TDM 900 A Kép később.
@Topiccsendőr: Köszi a válaszokat! A korábbi műszaki viszga előtti átnézésen merült ez fel, nem tudom hogyan, a szerelő magyarázott az előző tulajnak valamit. Ő meg nem hasznátla úgy, hogy ABS bekapcsoljon. Én a próbakörön próbáltam a hátulját megfékezni, az megcsúszott. Mivel 2006-os a motor és korai az ABS, állítólag 40 km/h alatt nem is csinál semmit. Én ennél alacsonyabb sebesség alá érve mertem csak ennyire megfékezni. Mindenesetre az eladó nagyon korrekt volt, az ár úgy lett meghatározva, hogy az ABS kocka hibás. (a műszerfalon az ABS hiba visszajelző nem jelez hibát).
A User's Manualba most ezt találtam:
"This ABS has a test mode which allows the owner to experience the pulsating at the brake lever or brake pedal when the ABS is operating. However, special tools are required, so please consult your Yamaha dealer when performing this test."
Tehát ezt majd próbálom intézni hozzá és kiderül."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140870 üzenetére
Eladó motort megyek nézni, valamiért azt hittem, hogy csak az első fekkör ABS-es. 2006os Yamaha Tdm.
Visszajelzője szerint nem hibás, műszakin átment, de nem biztos benne az eladó, hogy működik. Próbakörön nem akarok kockázatosat fékezni."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
Biqci
aktív tag
válasz lumpy92 #140868 üzenetére
Miért kockáztatod a taknyolást satufékkel? Ha nem vagy benne biztos, hogy működik, nyomsz egy hátsó fék satut, legfeljebb hagysz egy csíkot magad után. De ha működik akkor még azt sem, de elesni nem fogsz, ha ésszel csinálod
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
lumpy92
aktív tag
Motoron ABS kocka működését lehet-e valahogy ellenőrizni a satufékezésen kívül (ezzel kockáztatva a taknyolást) ?
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
3800+
őstag
válasz bacus #140866 üzenetére
Ez tudta legolcsóbban a teljes hangvezérlést (Siri), és többnyire egyedül motorozom ezért ez volt az elsődleges szempont. Nincs konkrét csapat akikhez alkalmazkodnom kéne, így próbáltam olyat venni ami így vagy úgy mindenhez jó. Plusz zajszűrésben youtube tesztek alapján előrébb van mint a konkurensek. Saját felhasználásra hibátlan, csapatban még nem próbáltam.
A discord amúgy tényleg jó ötlet.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
bacus
őstag
válasz 3800+ #140865 üzenetére
Az a baj, hogy ha ezt intercomnak veszed, azaz azért, hogy egyéb motorosokkal is tudj kommunikálni, akkor a márkásak közül a legkevésbé elterjedt típust vetted. Össze lehet hozni a kapcsolatot sena és intercommal is, de nem igen várhatsz tőle sem jó hangminőséget, sem nagy hatótávot. Persze ha azok is cardo-t használnak akikkel együtt szoktál motorozni, akkor a legjobb választás volt.
Ha a nemrégiben tesztelt bármilyen intercom + discord (vagy hasonló app) -al együtt használod, akkor ez nem gond, ott nincs távolság probléma, sem hangminőség, mindenki csak a saját intercomját kell tudja a telefonnal összekapcsolni. Ehhez csak internet kell, abból viszont jófajta stabil.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
3800+
őstag
válasz etnies #140864 üzenetére
Sajnos nincs összehasonlítási alapom más intercomokkal, de ahhoz képest hogy ez egy intercom, elég jól szól szerintem. Városban zavaróan hangos tud lenni, harmad hangerőn viszont tökéletesen élvezhető. Szóval ez eléggé szubjekítv dolog, én amúgy audiofil vagyok és pont emiatt egy sisakbeszélőtől nem volt nagy elvárásom ilyen téren, de pozitívan csalódtam.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #140862 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #140855 üzenetére
Ha baj van vele, akkor azt hallani fogod, es nem ugy, hogy hallgatoznod kell, mint egy jo hondasnak altalaban . Hanem ha meghallod, beszarsz, hogy mi baja a motornak.
Explosión de dos tiempos
-
3800+
őstag
Sziasztok!
Vettem egy Cardo Packtalk Black sityakbeszélőt, és lenne egy kérdésem vele kapcsolatban, de előtte leírnám az eddigi tapasztalatokat, hátha valakinek jól jön a jövőben.
Brutál jó a zajszűrése, ha telefonálok nem is veszik észre szinte, hogy motoron ülök. A 45 milis hangszórói is remekül szólnak. Király, hogy nem kell állítgatni, hanem a menetzajhoz igazítja a hangerőt. Hangvezérlés szintén nagyon praktikus, és jól működik. Nagyon nagyon tudom ajánlani. Az alkalmazás is hó't egyszerű. Viszont amit nem értek, hogy az akkuszint kijelzés néha lemegy 50%-ra aztán következő bekapcsnál 80%. Ez valami szoftveres meghülyülés? Másnak is ilyen?
Van esetleg Veszprém környéki kolléga itt? Közös gurulás ügyében érdeklődöm csak.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #140858 üzenetére
Igen, a 2008tenre 660is minarelli.
De a regi egyhengeres japanok is gorgosek, amikkel talalkoztam. -
-
veterán
cb600 2001-nel is van valami a vezermulanc feszito patronnal, amire figyelnem kene? Tegnap a palyan toltott ropke orakban volt idom 90-el suhanva a kamionok mogott meghallgatni es eszembejutott, hogy a cbr-nel volt gond a feszitovel.
Everybody lies.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #140846 üzenetére
Végig csúszó csapágyas.
Így nem csodálom, hogy a leg rotakapásabb a rotax.
Egy nagy görgős csapágy sokat finomítana a rezgésén.
De keresem mi lehet a diferencia oka.
Ebben a felállásban, egy 10W40-es olaj is megfelelne motorozási szokásomhoz.A motor leírásában nem találok eltérést.
Sf vagy Sg mindkettőnél.
Valami belső illesztés, vagy a hűtési rendszer hatékonyabb. Vagy anyag minőségen javíthattak?
Ilyesmire gondolok.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #140846 üzenetére
Ne keresd, 2004 ig siklocsapagyas (rotax) utana gorgos (minarelli)
Explosión de dos tiempos
-
Fáraó
őstag
Rendszámelhagyás esetén, tájékoztatás végett:
Be kell menni egy kormányablakba forgalmival, személyivel és lakcímkártyával és
1. legyártják a régi rendszámot 25 napon belül 12k-ért, vagy
2. ott azonnal kapsz egy új rendszámot és új forgalmit (5,5k + 6k). Az új rendszámot a biztosítonál és más nyilvántartott helyen le kell jelenteni.VIGYORRRGAZMUS.....
-
vlevi
nagyúr
válasz Fáraó #140849 üzenetére
Igen, mert autónál, ha csak az egyiket hagyod el, akkor a másikat nem tudják önmagában felhasználni lopott rendszámként, mert autóra 2 kell.
Motorra viszont elég 1 is, ezért azzal az 1 megtalált rendszámmal is visszaélhetnek.
Ez a hivatalos magyarázat, miért nem adnak motorra pótrendszámot.
Autóra is csak 1x adnak 1-et, utána ugyanúgy új forgalmi, stb..."04.22-n mennék frissítő vezetéstechnikai tréningre"
Oda nem kell rendszámÉn is mennék, de pont azon a hétvégén van más, egézshétvégés elintéznivaló is.
[ Szerkesztve ]
-
Fáraó
őstag
válasz Geresics #140848 üzenetére
Ha jól emlékszem autóhóz adnak ki 3. rendszámot, talán pótrendszámnak hívják, motornál ilyen pótrendszám nincs, új forgalmi és új rendszám kell (6k + 5,5k ha jól tudom).
Ami miatt szívom a fogam, hogy március végén, amikor elővettem a motort mindent átnéztem, és a rendszámtartóval sem volt semmi gond, azt is ellenőriztem. Egyszerűen nem tudom hogy mi történt, hogy hagyhattam el és mit kell alaposabban átnézni, hogy ne forduljon elő ismét.
Rendőrség, önkormányzat és okmányiroda. Mind a 3-től jöhet értesítés. Persze leteszem a mocit, nem kell napi használathoz, viszont ingázni motorral élvezetesebb. Bár amilyen időjárás mostanában van...
Ami miatt fontos lenne, hogy 04.22-n mennék frissítő vezetéstechnikai tréningre...
VIGYORRRGAZMUS.....
-
Geresics
addikt
válasz Fáraó #140847 üzenetére
én hagytam már el céges terepjáróról egyszer. A poén az volt, hogy akkor még volt rendesen határtátlépés Horvátország és Magyarország között. Simán kimentem a magyar határon, a horvát határon, ott elvoltam fél napot, visszajöttem a horvát határon, és csak visszafelé a magyar határon vették észre!
Beszéltem azzal a határőrrel, akinél kifelé átmentem, és ő esküdött, hogykifelé még megvolt! Végigjártam az utat, de semmi. Hazajöttem, és pár nap múlva szóltak, hogy Harkányban volt a rendszám, kollégám már el is hozta! Szóval a rend éber őre hiába esküdött, aznap az a rendszám már nem hagyta el az országot!
(Ford Ranger Raptor volt, napelemes logóval, és fehér alapon sárga-fekete terepmintával, így általában emlékeztek rám mindig )Most, hogy mondod, abban nem vagyok biztos, hogy a rendőrségen, vagy az önkormányzatnál volt, így lehet mindkettőt érdemes felhívnod.
Ha a motor nem a napi közlekedésedhez kell, akkor javaslom tedd félre erre a pár napra. Ha egykét hét alatt nem lesz meg, akkor esélyes, hogy már sosem lesz meg, és ráérsz akkor újat kérni. Sajnos az új pénzbe kerül.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Fáraó
őstag
válasz Geresics #140843 üzenetére
Köszi! Majd telefonálok párat.
Gőzöm sincs hol hagytam el, mikor leálltam Csepelen akkor szembesültem a szomorú ténnyel.
Voltam bent a Dunakszin lévő rendőrségen, azt mondták mivel elhagytam, az gondatlanság, nem kell bejelenteni. Mivel nem lopták el, nem kell feljelentést tenni. Azt mondták menjek Okmányirodábam jelentsem be és kapok új forgalmit új rendszámmal, továbbá lehetőleg ne használjam a motort rendszám nélkül. Ez tetszett.VIGYORRRGAZMUS.....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #140844 üzenetére
Akkor 40 es. A csapagy szamit, nem a tuzeloanyag.
Hogy lent milyen az inkabb karosanyagtol lehet ugy gondolom. Inkektorral sokkal jobb motort tudsz csinalni, ez nem a karbi velejaroja. Csodalkozom, hogy 1 hengeres blokkot siklocsapagyaztak.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Fáraó
őstag
Sziasztok!
Tegnap, 2023.04.13-n elhagytam UNF 550 sz rendszámom Dunakeszi-Bp-Csepel útvonalon. Ha valaki megtalálta kérem jelezze! Köszönöm!VIGYORRRGAZMUS.....
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #140837 üzenetére
Csuszo csapagyas.
-
yodamastah
őstag
válasz MMiklos86 #140833 üzenetére
"Ám a harmadik évben vettem észre, hogy egyre nehezebben záródik az áll-rész. Pontosabban lecsukom, kattan, aztán később felnyitnám a plexit és jön vele a fél sisak."
Shoeire 5 év gari van. Egy ilyen hibával vidd vissza. Nekem egyébként semmi ilyet nem csinált soha. Épp ellenkezőleg 3 év után is úgy záródik mint első nap. Pedig nem keveset használtam. 180-200napot motorozok egy évben (elmúlt 3 télen csak pár hétre raktam le a tmaxot)
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Geo19870322 #140831 üzenetére
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #140830 üzenetére
Az en manualoban 5w-40 van. De a regiekben a meleg oldal mind 50es. A F650 rotaxnal is 50 es a meleg oldal. Az mar biztos hogy az 50es lesz. A hideg oldali reszt, meg meglatom.
Csinalok egy kompot-veszteseg merest, bekamerazok. a ket oldalt le kell szednem, szabadonfuto, es kuplung. Szelep hezag allitas tuti kell.
A kopas alapjan valasztok majd. Jo irany lehet?
A manualba leirtakat kritikusan olvasom, kicsit nehez megbizni benne
A blokkhoz van rotax manual.Koszonom!
-
bacus
őstag
válasz Geo19870322 #140831 üzenetére
Mennyit szánsz rá? 10e körül kapsz jó telefontartót, 30e körül van kínai v. egyéb gagyi, de már motoros navi..... 100e felett kezdődnek a motoros navik.
A garmin XT-t ajánlom, sokan használják, szeretik, louis-tól olcsóbb beszerezni, a mostani euró árfolyamnál 180e alatt van.Ha autóba kell, akkor dobd ki a fejegységet és rakj bele egy android autósat és telefon szerintem kultúrált és nincs gond hol legyen a navi..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
MMiklos86
csendes tag
válasz etnies #140781 üzenetére
Saját tapasztalat, Shoei Neotec 2. Neked nem az igazi, mert felnyitható és nem D gyűrűs, de hátha hasznos a tapasztalat.
Röviden: újonnan szuper, használva már kevésbé. Az én kvázi körte alakú fejemre tökéletesen illeszkedett és sokkal kényelmesebb volt, mint a korábbi, zárt Shark sisakjaim. Jobban is szellőzik és a felnyithatóság, hát, game changer a mindennapokban.
Ám a harmadik évben vettem észre, hogy egyre nehezebben záródik az áll-rész. Pontosabban lecsukom, kattan, aztán később felnyitnám a plexit és jön vele a fél sisak. Bíztató egy esésnél... Negyedik évben, tavaly történt, hogy elkezdett beázni a plexi alatt, hiába igazgattam mindent. Szezonnyitó túra a Tátrában, zárt sisakban könnyeztem a hideg széltől. Később 200km zuhogó esőben, Szlovéniában, fröcsög be a víz. Motorcsere volt abban az évben, így nem foglalkoztam a sisakkal, idén meg inkább a légzsákos kabát a téma, de jövőre már túl lesz az ötödik évén, csere, valószínűleg nem Shoei-re.
-
MMiklos86
csendes tag
válasz 3L1T3 #140753 üzenetére
Szerintem ne aggódd túl a dolgot. Rengetegen motoroznak és ez is olyan, mint bármi más képesség - csak addig hihetetlen amíg meg nem tanultad
Ha a jogsi letételét soknak érzed, akkor javaslom, hogy nézz ki a Continental Safety Hungary-hoz (https://safety-hungary.hu/tanfolyamok-leirasa/#bevezeto), ott még jogsi nélkül is lehet motorozni a tanpályájukon. Igaz, amennyibe kerül egy kezdő training megvan a jogsi harmada-negyede...
Egyébként szerintem nem érdemes kisebb kategóriával bohóckodni. Ha tetszik, akkor sok időt és pénzt nyersz vele, hogy nem kell korlátlanra vizsgáznod. Ha meg nem neked való, bármikor félbehagyhatod.
Nyilván érdemes kisebb, barátságosabb karakterű motorral kezdeni, de utána szerintem egy erős motor biztonságosabb, mint egy gyenge. Egy erősebb motort jellemzően minőségibb fékekkel, futóművel szerelnek, amelyekkel olyan helyzetekből is sikerrel jöhetsz ki, ami egy képességei határán menő kismotorral nehezebb feladat.
Amíg kívülről szemléled minden motor félelmetes, rajta ülve, a gázt ésszel kezelve, valamennyi tapasztalattal a seggedben látni fogod, hogy egy motort sem arra terveztek, hogy ne lehessen vele menni. Amíg félsz a saját motorodtól, addig ne menj forgalomba, de ez gyorsan el fog múlni. 32 éves vagy, bizonyára van már némi forgalmi tapasztalatod és önmérsékleted ahhoz, hogy átvészeld a tanulási időszakot, utána meg jöhet a vegytiszta élvezet.
Én 30 évesen kezdtem és el nem tudom mondani, mennyi örömet okozott nekem ez a hobbi. Néha eszembe jut, hogy mi lett volna ha korábban látok neki... de nem lett volna se önuralmam, se pénzem azokra a csodálatos gépekre, amikre most van. Jobb is így.
-
Geo19870322
tag
Sziasztok. Faternak lassan itt a szülinapja, neki keresek valami jó kis navit. Mi az ajánlott GPS?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #140828 üzenetére
Nem mindenevo.
15w50 van megadva. A meleg oldalira figyelj. A hidegoldali minel alacsonyabb legyen. Tehat egy valag lovet elkolthetsz 5w50 re, kozeput a 10w50. Api sm- sn besorolassal.
kaphatolegszrabblegolcsobb olaj ~ api sl 15w50A "gear synth" viszkozitasa ugyanaz, csak mivel hajtomuolaj, ezert mas milyen szamokkal jelzik, de ugyanaz a viszkozitasa, mint a fentebb megadott 15w50. Ne zavarjon ossze, hogy 75w90 van megadva.
Annyira nem bonyolult, mint ahogy kinez.
Viszont az olaszoknal a manuallal vigyazz, ha vmi hulyesegnek tunik, az az is! Nem lesz kijavitva, tehat ne vegyel mindent szentirasnak, kritikusan olvasd[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #140827 üzenetére
140780 hsz.
Ennyire minden evo a rotax blokkja?
Nem ismerem.
A kivancsiag hajt. -
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #140820 üzenetére
Borotvahab, vagy mosogato.
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
csongi
veterán
Geresics.
Milyen olajat öntöttél ebbe a lóba 2004 year?
5-:10:15:20W- 40,50.
Minden is javasolva van, szinte évjáratokként eltér.
0 fok felett már a 20W is. -
Steven
addikt
válasz etnies #140817 üzenetére
jó hát sejtem ,hogy nem zárt jól ,de akkor is vicces , hogy oda be megy pára . Ahol vettem ott szerelték össze azt hittem ért hozzá srác
Nekem is volt HJC-m de a gta air 2 sokkal halkabb.
Amúgy asszonynak ls2 ff900 at vettünk (előtte nem is hallottam a márkáról )
és beszarás milyen jó minőségű maga a párna meg az anyagok amit használnak.
Tetszett hogy adtak hozzá hátizsákot és zsákot is és 5 év gari.
Vicces a mechanika ahogy dolgozik és ahogy feltudod nyitni .
Btw neki az osztrákoknál szakadó esőbe nem párásodott be, mondjuk nyáron nekem se.[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
etnies
senior tag
válasz Steven #140816 üzenetére
A pinlock illeszkedése nem jó, a két oldalsó csavarral kellene beállítani. Nekem a pinlock párásodik be, azt legalább le lehet fújtani. Ha a kettő között, az nagyobb gond.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Steven
addikt
válasz etnies #140815 üzenetére
Bepárásodik ami felbaszott télen eléggé főleg azért mert a plexi és a pinlock között ...
nem jöttem rá azt , hogy sikerült.Mondjuk ahhoz kellően lusta voltam ,hogy szét szedjem és rájöjjek a hiba okára.
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #140812 üzenetére
Nah, köszönöm a sok véleményt.
Nekem HJC-RPHA-70 van, szerintem minőségi darab, napi használatban van 4 éve. A belseje még most is tökéletes, plexi is tökéletesen záródik, a szellőzés lehetne kicsit jobb nyáron. Viszont nagyon-nagyon könnyű. Volt, hogy 16 órát vezettem benne, meg sem kottyant.
Amivel nem tudok kibékülni, az az esőben-télen nyújtott teljesítménye, akármit csinálok, nagy páránál (80% felett) elkezd párásodni. 0-5 fok körül pedig már le sem tudja fújni, fel kellett nyitogatni fél percekre.
Tavaly Németországban-Hollandiában kaptam egy 400 km-es esőt, ott is állandóan párásodott, márpedig autópályán szakadó esőben nem akarod felnyitni a plexit.Cseréltem új plexit új pinlock-al, állítgattam a betét feszességét, semmi. Ez ilyen. Amióta beszereltem az emelt minőségi Interphone hangszórokat, kevés a hely a fülemnek. Elfér, nem fáj, de nem jó. Írtam lentebb, Dumbo vagyok.
Az Arai azért tetszett meg, mert véletlenül a fejemre került egy Quantic és baromi kényelmes volt a fülemnek.
A Schuberteket nézegettem, én nem értem hogyan vannak méretezve, az S-ben nem kapok levegőt sem, az M pedig lötyög a fejemen. Nagy csalódás volt, mert régebbi motoros cimborák legendákat zengtek a márkáról.
A Shoei GT air 2 milyen teljesítményt nyújt párás környezetben?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Shadowbull
addikt
válasz etnies #140808 üzenetére
Én is sisakvásárlás előtt állok, rajta van a listán a GT Air 2 is.
De nekem első helyen a Schuberth S3 van. Igaz nekem az pont előny, ami neked hátrány, hogy a hangszórók, antennák meg a mikrofon már gyárilag integrálva vannak.
Fel fogom őket próbálni, de szerintem csak akkor lesz Shoei, ha a Schuberth valamiért nem passzolnak a fejemre.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #140808 üzenetére
Shoei nxr es hjc rpha-m van jelenleg. Igazabol egyikkel sem vagyok teljesen megelegedve, nekem a hjc mindig kenyelmesebb. Annak a bizonyos hjc nek, ami nekem van, jobb belso anyagai vannak, de a rogzitesuk nem megfelelo, es a sisak tetejen a szellozorostely nagyon serulekeny, nem mukodik jol, az a megoldas teljes kudarc. Bar egy sport sisak lenne, a nem sport nxr nek megis jobb a szellozese. Az nxr belso anyagai sztm nagyon olcso hatasuak, de mukodik rendesen. Csak nem olyan jo, amikor felhuzom, mint a hjc. A hjc tokeletes a fejemre.
Mivel ezek regi sisakok, nxr bol mar van gen2 is, nem tudom mit kezdesz ezzel a tapasztalattal. Az uj rpha-t neztem, a szellozo sztm meg mindig szar rajta. Azota a hjc rpha -ja egy magasabb arsavba kerult. Nem probaltam. De kovetkezo sisakomnal figyelek arra, hogy semmi fancy rostely hulyeseg ne legyen rajta. olyan dolgok, amik egyszeruek, de mukodnek, jobbak.Explosión de dos tiempos
-
yodamastah
őstag
válasz etnies #140781 üzenetére
"Szóval, van köztetek Arai vagy Shoei tulaj, ha igen, mi a véleménye a bukósisakjáról? Válaszokat köszi!"
4 Shoei sisakom volt, 2 most is használatban. Áltlalában minden sisakvásárlás előtt körbepróbálom a teljes felhozatalt HJC-től felfelé. A vége aztán az hogy megveszem a shoei-t. Drága de tényleg ennyivel jobb mint az átlag.
Ez pl olyanokban nyilvánul meg, hogy a neotec II 3év napi használat után pont ugyanúgy működik mint az első nap. Ugyanazzal a határozott, kellemes fémes kattanással záródik le, pedig naponta van hogy 20x fel van nyitva. Vagy hogy a belseje pont olyan kényelmes mint új korában, és nagyon kicsit tágult csak.
Mellette az ellenpéda. Van egy nyitott MT sisakom, kb 20-30 használat után eltört a plexi mechanika. Oké ez 30ezet ft volt, és tartaléknak vettem. De 2 forintot nem ér az egész Kényelmetlen, gagyi, megbízhatatlan. Mondjuk legalább jól néz ki
Araival nem tudom összehasonlítani shoeit. Szreintem kb egy szinten lehetnek. Az döntsön ami a fejedre jobban passzol.
HJC-im voltak még. Átlag minőség, de szerintem jók. Messze nem olyan kényelmes mint a Shoei. A legrosszabb drága sisakom egy Schuberth volt. Kényelmetlen volt és 4x kellett plexit cserélni gariban. Egy év után eladtam.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #140808 üzenetére
Erre ne apellálj HJC és Nolan pl már tavaly elkezdett részben a középkatban is és fent is átállni a 22.06-ra
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #140807 üzenetére
Akkor igazad van, de nem tudom, mitől, de most elmúlt!
(F. István)
Visszatérve az eredeti kérdésemhez: Shoei és Arai ügyben nincs senkinek tapasztalata?
Shoei-ből a Gt air 2 lenne a befutó, Araiból 3 is tetszik.Idén szerintem nagy bukósisak kiszórás lesz a piacon, mert kijött egy új szabvány és ezzel hirtelen elavult minden, ami 2023 előtti.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #140805 üzenetére
A remegést nem folyamatosan éreztem, hanem csak egy konkrét folyamat részeként.
Mentem mondjuk 50-el és közepes erővel lassítottam 0-ra. A fékerőt nem változtattam, motor szépen és határozottan lassult, majd 16-14 km-h között bejött egy remegés, ami 13 km/h-nál el is múlt. Ha kis erővel- vagy ha naggyal fékeztem, ez a jelenség nem jelentkezett.
Ekkor kezdtem el túrni a netet és sokan ugyanerre panaszkodtak ugyanezzel a tárcsával és az okosak azt mondták, hogy túl a nagy a V bevágás a tárcsa külső részén.
Mindenesetre most elmúlt.betet chattering az ilyen lenne? Úgy gondolom, az folyamatos remegést okoz, nem csak egy adott, nagyon szűk tartományban.
Ja, Istvánt üdvözlöm, ha beszéltek!
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #140797 üzenetére
A legtelenitesnel sosem az abs kocka a baj, a levego mindig vagy a feknyeregben lesz, vagy a fofekhengernel.
Amennyiben hatso feknyeregnel elofordulo, alul elhelyezkedo legtelenito csavarnal nincs leszerelve az egesz feknyereg, es nincs megforditva ugy, hogy a legtelenito csavar a rendszer legtetejen legyen, emelle nincs visszanyomva a dugattyu- nem lehet legteleniteni a rendszert. De nem amiatt, mert abs es.
Szoval ez igy faszsag.
Most megneztem, a dl nek 310 es tarcsaja van?
Azzal sok mindent csinalni nem lehet atmeroben, legfeljebb 320 vagy 330 ast lehetne rarakni, de tobb sportmotort is szereltek 310 es tarcsaval rossznak nem mondhato fekkel.
A 6 dugattyus nissin nem egy jo nyereg, tul sok ero elmegy a karmantyukon, es nem csak a japan belpiacos SS en volt hanem a bandit, TL, gsxr szerian. Valoszinuleg jobb, mint egy uszonyereg, de a gyari nissin betet anyaga sosem volt eleg jo. Nagyon tompa volt a fek vele. Egy normalis betettel jo lehet, de 6 dugattyuhoz sztm fofekhenger atmerot kellene cserelni.
Azt az uszo feknyerget kene ledobni rola.En a nyerget lecserelnem nem uszora, es a betetet valami haraposabbra, legutolsokent a fofekhengert.
Ki lehet matekolni ugy is a fofekhengerrel, hogy a nyomaspont nem lesz olyan hatarozott, de kisebb kezerovel joval nagyobbat fog harapni, sokkal adagolhatobb lesz, de nem lesz azonnal "kemeny" a fekkar. (Nekem ez a fajta fek tetszik) de mindig ugyanugy fog, tehat ne vmi maszatolos szart kepzelj el.Az eroteljes remeges az betet chattering, nem hallottam rola, hogy a femszovetes megszunteti, azt gondolnam, hogy inkabb fel kellene erositenie, hiszen nincs puffer a rendszerben, ami csillapitasul szolgalna, de ezt nyitva hagyom, majd kiprobalom.
Minek a V shape-je okozza ezt a betet elpattogast?
Azonos gyartotol valo betet es tarcsa a legjobb parositas, de brembobol os van eco- meg racing.
A normalis brembo fekbetetek nagyon hamar kopnak, de nagyon jol fognak. Panigale v4 kb 10e km utan cseres, forszirozottabb hasznalatnal 5e km.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Pedig van MA. Pl motul 300V. Ott meg T903 szabvanyt adjak meg, mint tesztmetodus a kupplunghoz.
Jelenleg a 2006 tol ervenyes JASO T904 szabvanyt hasznaljuk.
Elotte kisse mas ertekek voltak megadva a SAE kupplung teszteknel. A regebbi szabvany alapjan, JASO MA - es JASO MB volt. 2006 tol az MA-t tovabbi ket reszre osztottak: MA1 es MA2
Igy jelenleg MA, MA1 es MA2 olaj letezik.
A kupplungod viselkedeset befolyasolja ez a besorolas, ezzel kozvetve a valtod viselkedeset. De nem a valtod fogja szeretni, vagy nem szertni, hanem a kupplungod.Explosión de dos tiempos
-
vlevi
nagyúr
Nem feltétlenül.
Az MA-n belül van MA1 és MA2.
Ha egy JASO MA-nak megfelelő olaj mindhárom tesztelt tulajdonsága az MA1 alkatgória korlátain belül van, akkor az olaj JASO MA1-ként is besorolható. Hasonlóan, ha mindhárom tulajdonsága az MA2 alkategóriába tartozik, akkor JASO MA2 besorolást kaphat. Ha egyes tulajdonságok az MA1 mások az MA2 kategóriába tartoznak, akkor a termék csak a JASO MA kategóriába sorolható be.
[link]Mondjuk az API SE és a JASO MA alapján az egy elég régi típusú olaj, ma már szerintem nem találsz olyat, ami ne felelne meg ennek.
Inkább csak az lehet az érdekes, ha a te váltód jobban szereti azokat olajokat, amiknek a tulajdonságai inkább az MA1 felé tendálnak, akkor önthetsz bele Motul 7100-at, azzal se lesz jobb.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest