Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45201) Dudee


Dudee
senior tag

Sziasztok!

Komótosan építgetem a kis moziszobámat, néha szerzek kölcsön innen-onnan olcsóbb kis projektorokat, hogy ne csak az üres falat nézzem, amíg nem lesz saját.
A legutóbbi ilyen próba során tűnt fel, hogy a vetítési területen kívülre is szór fényt a projektor, a felső sáv felett 30-40 centivel is szépen látszik a kezem árnyéka a falon.

Ezt most egy 120 ezer forintos projinál látom. De vajon mennyire jellemző ez egy komolyabb, kifejezetten házimozizásra szánt gépnél?

Köszi!

(#45202) Pro Koryak válasza gyeniko (#45195) üzenetére


Pro Koryak
addikt

Na igen, nem ártott volna egy régi felsőbb dlp gépet is megnézni, a mai 1-2millás lcd gépek mellett mit tud.
Mert ami ott volt Benq dlp... :O