Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45901) Ijk válasza Real_Necro (#45900) üzenetére


Ijk
nagyúr

Kérdés milyenek az igények. Pont alább írtam hogy 200k-ból egy olyan pöpec kép kihozható, hogy azt jelentősen túlszárnyalni több tízmilliós rendszerrel lehet. Használtan megvan a hangrandszer 300k-ból. A festék sem drága, valami padlószőnyeg, függöny. Legdrágább elem a kényelmes kanapé az egészben.

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#45902) zsoika válasza Ijk (#45901) üzenetére


zsoika
addikt

"hangrandszer 300k" dehogy

(#45903) alphamooncam válasza zsoika (#45902) üzenetére


alphamooncam
őstag

Nálam 1 misinél állt meg, és csak alulról kaparom a közepest. Ja és 5.1 :Y mondjuk a hsz-k aktívak és a szub kivételével egyformák.

[ Szerkesztve ]