Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  ThinkPad (NEM IdeaPad) (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-06-17 21:32:33

LOGOUT.hu

Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28901) dbius


dbius
veterán

Pár napja szó volt az akkukról és a velük kapcsolatos szoftverekről. Találtam egy jónak tűnő alkalmazást, ami ingyenes és elég sok mindent tud. Ha valakit érdekel, próbálja ki: BatteryCare

(#28902) lapa válasza kraftxld (#28897) üzenetére


lapa
veterán

nekem egyszer egy ilyen hajhullósnál (kábé olyan voltam már, mint az amélie csodálatos életében a focit néző fickó) az segített, hogy a zintel driverben a transmit powert felnyomtam az egekbe. meg lehet, hogy más energiagarázdálkodásos dolgot is kiiktattam. hozzáteszem sok pálcika volt, ennek ellenére valahogy nem értették meg egymást a routerrel. a b terv az ablakon bedobás, ahogy azt említetted is.

[ Szerkesztve ]

(#28903) azbest válasza lapa (#28902) üzenetére


azbest
félisten

hmm asszem erre gondolsz [link]

(#28904) lapa válasza azbest (#28903) üzenetére


lapa
veterán

így ránézésre pont ez az állat volt, gondolom ugyanez honos zélandon is legfeljebb kacsacsőrűben.

mondjuk azért szépen ráéreztem gugli nélkül anno.

[ Szerkesztve ]

(#28905) Gondwana válasza hruodnand (#28892) üzenetére


Gondwana
addikt

Szakember úr valószínűleg elfelejtette lemérni, mennyi is a panelod natív színhőmérséklete, egyből rátola, hogy legyen 6500K. Mivel azonban az öregecske cső sárgul, azaz látványosan csökken a kibocsátott kék fény mennyisége, ezért a többi színt is le kell hozzá korlátoznia (nagyságrendileg az eddigi 75%R 75%G 100%B szín fog megfelelni a kalibrált RGB100%-nak, vagyis a panel fényerejének negyedét a téves kalibráció miatt buktad!)
Konkrét példa (volt nálam több is, visszakereshetsz a fórumban) az X201-be, amikor bekerült az AFFS panel, újan 6300-6400K volt a színhőmérséklete. Tegnapi mérés 5200K a natív. (A korrekciós görbék kb. ugyanúgy néznek ki, az össz változást a háttérfény színeváltozása produkálta. Ez lenne a LED háttérvilágítás előnye, ha nem villogna 200Hz-en mint egy CRT monitor)
Csőcsere előtt szerintem méresd ki a panel natív színhőmérsékletét, és azon kalibráltasd be, ha azzal a színprofillal megvan a 100nit, még halaszthatod a csőcserét.

... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )

(#28906) SzalaiG válasza kraftxld (#28878) üzenetére


SzalaiG
addikt

Az este próbáltam egy Samu 830al szerelt T61-et.
A héten váltok én is. Muszáj. Klasszissal jobb, mint a WD500-as winyó.
Csak ajánlani tudom. :)

(#28907) kraftxld válasza lapa (#28902) üzenetére


kraftxld
nagyúr

Most variáltam mindennel, mintha egy kicsit jobb lenne, de ettől függetlenül rácsörögtem a helyi Lenovo-ra, hogy b@sszanak neki valamit, kíváncsi vagyok, hogy visszahívnak-e valaha.

| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'

(#28908) ^Clown válasza kraftxld (#28907) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Ha ez vígasztal, most dobott egy gyönyörű BSOD-ot a T61-em, az atheros kártya miatt (athrx.sys) :)

(#28909) WiZARD válasza cadeyrn (#28888) üzenetére


WiZARD
addikt

cserélnék a zsanért, de hülye voltam, benéztem és 5 napja lejárt a gari :(
így jártam. annyira nem lötyög, csak gondoltam gari vége miatt megcsináltatom...

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#28910) hruodnand válasza Gondwana (#28905) üzenetére


hruodnand
senior tag

Nagyon szépen köszönöm a választ, írtam a kolegának, aki bekalibrálta. Ma fog személyesen átjönni és megnézi az esetet, mert nem éppen olyan viszonyok mellett lett belőve a kijelző, mint ahol használom. Gyakorlatilag egy bevásárló központban sikerült belőni egy valóban profi cuccal, csak éppen besütött a nap is, mivel ablak mellett voltunk. :S

Natívon ha jól emlékszem 60cd körül lehetett az is talán, de majd ma kiderül.

Jobban utána járunk. Majd beszámolok.

(#28911) audi100td válasza WiZARD (#28909) üzenetére


audi100td
nagyúr

Ez sajnálatos, de minden esetre biztató a Delta hozzáállása. Ilyenkor megint felmerül bennem a kérdés, hogy a központi szerviz kire hivatkozik amikor nem vállalnak garanciálisan zsanércserét. :U

(#28912) Peter M


Peter M
tag

Sziasztok

Jön ide is tehát a Lenovo Business Backpack 1 évet se bírt foszlik két helyen TechRusból lett rendelve USA, nemzetközi support cserélik lépjek kapcsolatba a hot line nal, felhívom a magyarokat nem támogatják a terméket hívjak mást.

Informatikai cég supportja összefoglalva:
Tehát a http://lenovo.hu/tudas/tudas_service.htm oldalon oldalon szereplő +36-80-100-424 már nem él, erre felhívtam a +36-80-987-425-ös számot ahol egy lassított felvételről meghallgathattam a mondandóját és majd 10p belül beszélhettem egy magyarul alig tudó segíteni nem tudó Lenovo munkatárssal.

A magyar supportot melyik harmadik világ országába outsource-olták?

https://www.behance.net/marosi-peter-k

(#28913) mitulabattyi


mitulabattyi
aktív tag

x200 60e-ért!

[ Szerkesztve ]

(#28914) hruodnand válasza mitulabattyi (#28913) üzenetére


hruodnand
senior tag

Az olyan is... szerintem, túl olcsó.

(#28915) audi100td válasza mitulabattyi (#28913) üzenetére


audi100td
nagyúr

Ez még megvan? :D

hruodnand: Valóban feltűnően olcsó, egy hete 47k-ért vettem az X61-et tiptop állapotban, a fedelén kisebb esztétikai hibával, 100%-os 8 cell akksival és még így is jó áron volt. 100 alatt még nem igen láttam X200-at.

[ Szerkesztve ]

(#28916) mitulabattyi válasza hruodnand (#28914) üzenetére


mitulabattyi
aktív tag

Nem hinném, hogy baj lenne vele, nincs akku hozzá.
De személyes átvételnél úgyis kiderülne ha baja lenne.

(#28917) lapa válasza audi100td (#28915) üzenetére


lapa
veterán

azért ez nem s, elég baj lenne még ez is 100 felett lenne.

(#28918) audi100td válasza lapa (#28917) üzenetére


audi100td
nagyúr

Na de 60k? Még ha nincs is hozzá akksi, T400-ak mennek 80-90-ért. Egyébként tudtommal korrekt eladóról van szó, de akkor is ritka olcsó. :)

(#28919) hruodnand válasza audi100td (#28915) üzenetére


hruodnand
senior tag

Én egy R61-et vettem az illetőtől, aki hirdeti az X200-at. Mondjuk 70 volt zsír új 6cellás gyári akksival, és nagyon szép állapotban van a korához képest.
Nagyobb felbontású kijelzővel, ami ritkaság. És minden funkció, hardver működik szépen. :-)

(#28920) lapa válasza Peter M (#28912) üzenetére


lapa
veterán

erre már egyszer kaptál tippet (5.11). ha érdekel én azóta beszereztem egy rush 24-et meg egy moab 10-et is, szóval ha konkrét méretek / belefér-e érdekel akkor írj. a moab 10 amúgy nagyon jópofa és praktikus, kár hogy 9 cellással nem fér bele az x a hidratálós részbe mint a többinél. szerintem amúgy a rush 12 lehet kb ugyanaz a méret, mint a lenovo. persze ha innen rendeled és nem usába, akkor horror ár.

[ Szerkesztve ]

(#28921) Peter M válasza lapa (#28920) üzenetére


Peter M
tag

Moabbal nincs is gond meg meg is venném csak ez már nekem meg van és felbax h nemzetközi egy év garival adják el és kb többet ér a paypal coverage Magyarországon mint a Lenovonak lassan bármilyen szolgáltatása, és ez szomorú. No mind ment Lenovo Magyarország Facebook oldalára is.

Köv táska vagy MOAB vagy Oakley

Update: közben írtak Lenovotól FB-n, h írjam meg az elérhetőségeimet a Lenovonak és segíteni fognak, kíváncsi vagyok.

[ Szerkesztve ]

https://www.behance.net/marosi-peter-k

(#28922) stifi válasza audi100td (#28911) üzenetére


stifi
senior tag

van, aki bevállalja "okosban" és van akinek nincs rá szüksége..
ha valaki átlátja a rendszert, tisztában van vele hogy mit és mit nem tehet meg az ügyfél érdekében kockázat nélkül..

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#28923) Gondwana válasza Peter M (#28921) üzenetére


Gondwana
addikt

Lenovo DeLuxe Expander hasonló szopacs: a pántja kb. másfél hónapot bírt, utána kihasadt a párnázása, a táska alja kb. 8-9 hónap körül kezdett fesleni/hasadni. Azóta csak tárolásra használom. Nálam a Deuter az etalon, van is otthon belőle vagy 8-9 féle, még háti gyerekhordó is, amibe szintén befér az X201. (valószínűleg azért, mert túl sokat lógtam az index Kerékpáros Topik 2.0-jában)

... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )

(#28924) stifi válasza Peter M (#28912) üzenetére


stifi
senior tag

nem tudom kivel beszéltél, de először is nyugodjál meg
másodszor menj fel ide: Targus Warranty Claim, töltsd ki az űrlapot és várj az instrukciókkal a válaszlevélre. Szó nélkül ki fogják cserélni, vagy fogjál meg egy tűt és egy cérnát és varrd össze, így a képről nézve nem olyan nagy kaland.. (persze lehet, hogy nem javítható, de óbégatás meg elégedetlenkedés helyett nem egyszerűbb a megfelelő helyen kérni, ne adj Isten megcsinálni?)

szerk: az elmúlt évek alatt 10-20 táskát cseréltettem már velük, mindig 2 héten belül megoldották a problémát. a Targus szállítja a Lenovo ThinkPad táskáit évek óta, és lifetime warranty vonatkozik rájuk, sőt az elhagyott vállpántot is ingyen pótolják.

[ Szerkesztve ]

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#28925) ^Clown válasza stifi (#28924) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Már csak az a kérdés, hogy a Lenovo miért akarta lepattintani, miért a usernek kell utánajárni, hogy hová forduljon?

Sokan vannak, akik nem ismerik a TP topikot (meg a ph!-), velük mi lesz? :U

(#28926) stifi válasza ^Clown (#28925) üzenetére


stifi
senior tag

hát mondjuk ha nem az árgép legolcsóbb helyén vásárolták a gépet szlovák cégtől, hanem mondjuk szaküzletben, ott tájékoztatják az ilyen kulisszatitkokról az embert..

aki meg ilyen helyeken vásárol "okosan", az utána oldja is meg a problémáját ahogy tudja, és ne csodálkozzon ha a szervizhálózat meg sem próbál neki segíteni (NEM a konkrét esetről beszélek, hanem általánosságban)

ugyanakkor pedig a szervizek között is verseny van, ha nem tetszik valami nem asztalt kell borogatni hanem átvinni máshova, sokkal célravezetőbb (és ez sem a konkrét esetre vonatkozik) :)

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#28927) audi100td válasza stifi (#28926) üzenetére


audi100td
nagyúr

Amit itt leírsz nem épp valami userbarát felfogás, a lenovo hozzáállásával igen is komoly gondok vannak az utóbb néhány év óta. Az értékesítési helynek mégis mi köze van a lenovo support hozzáállásához? Nekik az lenne a dolguk, hogy szó nélkül intézzék az ilyen ügyeket, átlátható elérhetőséggel, stb, függetlenül attól, hogy ki hol vásárolta a terméket, világgaranciának ugyebár ez lenne a lényege, nem?

Illetve Ausztriában miért működik ez a dolog normálisan, nálunk meg nem?

[ Szerkesztve ]

(#28928) lapa válasza audi100td (#28927) üzenetére


lapa
veterán

+1, azért ez kicsit tényleg erős volt ilyen formában.

a táskát meg tőlem cserélhetnék, ha foglalkoznék is vele csak addig amíg felírom a céget a "vásárlója voltam" listára meg felrakom az apróra. hulladékot nem reklámozok magamon. főként azért, mert elég nyilvánvaló konstrukciós probléma, és gondolom kábé mindenkinek volt már egy pont ilyen "varrásnál kihúzódik, de biztos nem direkt ilyen" elhullása pont ezzel az anyaggal, x márka terméke kapcsán. bevett tervezett avulás tech.

[ Szerkesztve ]

(#28929) Peter M válasza stifi (#28926) üzenetére


Peter M
tag

Stifi no comment,

Te kb a magyar lenovo channel managerével vagy egy szinten aki azt mondta, hogy elfogadott: ha a user mondja a szervizesnek mit kellene hogyan javítani egy munkaállomásnál, ami egyébként a szervizes szerint nem is munkaállomás, a W a kijelző alatt csak dekorációs célokat tölt be.
(de szívesen leírnám mind2 nek a nevét)

Hogy ne csapná ki a biztosítékot amikor élünk egy országban ahol egy termék ha átlépi a határt olyan mintha meseföldön lenne. A vásárló rohangál a termékkel ha problémája van, örül ha szóba állnak vele és még jobban ha reagálnak is bőven garancia időtartalma alatt.

Lehet én vagyok elkényeztetve mint vásárló a Logitech, Atomic vevőkezelése miatt, vagy szimplán elvárom azt, hogyha megveszem egy gyártó termékét adott áron amit számlával tudok igazolni akkor a gyártónak az általa vállalt garanciális időszakra kérdés nélkül foglalkozzon az adott termék problémájával.

De biztos Én látom rosszul, a jótállás és a szavatosság ördögtől való dolgok...

https://www.behance.net/marosi-peter-k

(#28930) stifi válasza Peter M (#28929) üzenetére


stifi
senior tag

az, hogy a Lenovo szarul képviseli az egyik beszállítója garanciális ügyintézését, szerencsétlen dolog. Ettől még a Lenovo nem fog lelkendezve segíteni a Targus termékeddel kapcsolatban, hiába van számlád meg van rajta Lenovo logo..
Sajnos itthon ez így működik, elhiszem hogy nem tetszik.

Gondolom már kidobtad, de van mellé használati utasítás is, abban le is vannak írva ezek, hogy hol és kinél lehet érvényesíteni a garanciát. Én erre hívtam fel a figyelmed, bár igaz hogy idő szűkén nem az ügyfélszolgálatos arcom vettem elő, Te viszont a tipikus ügyfélarccal nyitottál, akit sehogy sem lehet megnyugtatni, mert biztos vagy benne, hogy mindenki hülye.

Csak segíteni akartam.

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#28931) stifi válasza audi100td (#28927) üzenetére


stifi
senior tag

az értékesítési helynek csak annyi köze van hozzá, hogy a lopott, más piacra beárazott, szürkeimportos, nem hivatalos csatornán behozott terméket érthető okokból nem favorizálja a központ (például notebookok esetében a számla nélküli aprónetes okosságok), de itt most egy táskáról van szó, aminek abszolute semmi köze a Lenovohoz, megvan a saját garanciális ügyintézése és az egyértelműen világszínvonalú, kifogásolhatatlan, mert fénykép alapján cserélik a táskát és ingyen pótolják az elhagyott vállpántot is.

Ausztriában feltételezem azért működik, mert az nem Balkán. De ismétlem, a táska valódi garanciaviselője európai színvonalon, kifogástalanul intézi az ilyen ügyeket. Csak ezt az itthoni Lenovo "szakemberek" nem tudják.

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#28932) stifi válasza Peter M (#28929) üzenetére


stifi
senior tag

hja igen, a channel manageres személyeskedést pedig külön köszi.. IQ-ban vagyunk egy szinten vagy magasságban, esetleg testsúlyban?
nem tudom mennyire ismered személyesen is őket, hogy véleményt alkoss róluk és "ledegradálj" a szintjükre, de szerintem nem szolgáltak rá.

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#28933) audi100td válasza stifi (#28931) üzenetére


audi100td
nagyúr

Most ha veszek egy használt notebookot németországból magánszemélytől mit zavarja a lenovo-t illetve miért lenne attól lopott, hogy én azt nem újonnan vettem? Világgarancia minek van egyébként? Lassan az apple-nél is jobb a support.

(#28932) stifi: "ami egyébként a szervizes szerint nem is munkaállomás, a W a kijelző alatt csak dekorációs célokat tölt be."

Ez azért eléggé epic fail kategória, nem tudom milyen mint ember az a szervizes, de hogy egy ilyen kijelentés nem éppen jó szakember benyomását kelti az biztos.

[ Szerkesztve ]

(#28934) gari24


gari24
tag

Hali

Bővíteni szeretném a T43om memóriáját.
Eggyáltalán milyet kell néznem ?
(mert pcnél otthonvagyok még a témába)

(#28935) bijesz válasza gari24 (#28934) üzenetére


bijesz
aktív tag

DDR2 PC2-5300 vagy DDR2 PC2-4200
az 5300-as a lehet a jobb a procitól függ, hogy számít -e.

szerk.: ja és so-dimm azaz notebook ram kell természetesen

[ Szerkesztve ]

(#28936) stifi válasza audi100td (#28933) üzenetére


stifi
senior tag

de itt most a táskáról és a garanciájáról szájkaratézunk, vagy úgy általában a Lenovo garanciáról? :)

ha leconsumerezik a workstationömet, felállok és elmegyek egy másik szervizbe, annyi van mint a szemét, ez hasonlít az autószervizhez, meg kell találni a megfelelőt, akihez szívesen járok (bár az én TP-m még nem romlott el, jártam már néhány szervizben, van különbség!)

a Lenovot nem ez zavarja, ezért is adnak világgaranciát a TP-kre. az viszont zavarja, ha a régióban a saját piacán nem tudja eladni a termékeit, mert egy másik régió gépeit talicskázzák át a határon és szétverik vele az itteni árakat. itt nagy mennyiségű mutyiról beszélek, ami befolyásolja a piacot és nehéz helyzetbe hozza az itteni képviseletet.
nem fekete-fehér ez a történet, a háttérben vannak dolgok amik érhetővé teszik a nem érthető dolgokat.
más kérdés, hogy a rossz kommunikáció hogy csapódik le a vevőknél. higgyétek el közös érdek lenne hogy a vevők elégedettek legyenek, ezen dolgozik a Lenovo és a csapata világszerte. tudom, nem vigasz a felhasználóknak, nekik nem kellene a rosszat megkapni ebből. de hát a foci ilyen...

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#28937) Tim82 válasza bijesz (#28935) üzenetére


Tim82
nagyúr

A PC2-5300 (tehát 667 MHz-es DDR2) modulokat is PC2-4200-ként (tehát 533 MHz-en járatva) fogja kezelni a T43, de ebből természetesen semmilyen hátrány nem származik.

2*1 GB so-dimm DDR2 úgy 4k-ért már összevadászható a Hardveraprón.

"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

(#28938) hruodnand válasza Gondwana (#28905) üzenetére


hruodnand
senior tag

Sikerült megoldani a gondot, így most jobban tetszik a dolog. És igen... Meg lett a 120cd is.
Nagyon tetszenek a színek. :] Köszönöm *Ropi* kollégának. :R

(#28939) sutszi


sutszi
veterán

Az alábbi hirdetéssel kapcsolatban óvatosságot javaslok...sőt...
[link]

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#28940) audi100td válasza stifi (#28936) üzenetére


audi100td
nagyúr

Általánosan értettem garanciális ügyekkel kapcsolatban, az nem világos számomra, hogy a magyarázatod szerint miért a usereken veri le a lenovo az ilyen piaci problémákat, azaz nem nyújt megfelelő támogatást (általánosan, lásd pl. zsanércsere).

sutszi: miért?

[ Szerkesztve ]

(#28941) !Overdose! válasza sutszi (#28939) üzenetére


!Overdose!
őstag

Köszi a figyelmeztetést. Bővebben?

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#28942) sutszi


sutszi
veterán

Érdeklődtem a billentyűzetért aminek hatására az 2000-el drágább lett.
Ráadásul kértem képet róla, ami egy vaterás hirdetés és nem stimmelt a két hirdetésben meghirdetett bill FRU-ja.
Ezt teljesen normális hangnemben közöltem vele, mire egyszerűen lebuzizott...

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#28943) !Overdose! válasza sutszi (#28942) üzenetére


!Overdose!
őstag

Az szép. Itt lenne az ideje ranghoz kötni a hardveraprón való hirdetést. :U

kaller1: Rendben. :R

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#28944) kaller1 válasza !Overdose! (#28943) üzenetére


kaller1
veterán

Mivel nincs időm mindig mindenre figyelni, ha látjátok az ominózus aprót másik reg alatt megjelenni, akkor PÜ jöhet nekem.

.::> <::.

(#28945) ^Clown válasza sutszi (#28939) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

A hirdetés 5.hsz-e is elég árulkodó. Ilyen modorú embertől nem szabad vásárolni soha de soha, hiába olcsó a portéka.

(#28946) sutszi válasza ^Clown (#28945) üzenetére


sutszi
veterán

Azt még akkor nem láttam sajnos... :(

[ Szerkesztve ]

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#28947) *Ropi* válasza Gondwana (#28905) üzenetére


*Ropi*
félisten

Szia!

Én kalibráltam hruodnand fórumtárs R61-ét. Először natívra (53xx, gondolom papíron az 5500 Kelvin, de az öreg CCFL miatt már elmászott), majd mivel eredetileg az volt a terv, hogy fotókidolgozáshoz kellene, újra belőttem, de akkor már 6500 Kelvinre. Az igazi probléma az volt, hogy (mint ezt előre meg is kérdeztem tőle, mert nem voltam biztos benne, nem ismerem a Thinkpadeket ennyire) elemről működtetve a noti energiamenedzsmentje felülbírálja a Windowsban beállított értéket és nem engedi a kijelzőt 50%-nál nagyobb fényerőn működtetni. Mivel nem volt lehetőség konnektorról használni, ezért csak a csökkentett fényerőhöz tudtuk beállítani és úgy kicsit vérszegényebb volt a kelleténél. Ma elmentem hozzá és hálózatról üzemeltetve újra bekalibráltam neki, immáron (natív WB-n) tudta a 120 Candela / négyzetmétert: öröm és boldogság... ;)

[ Szerkesztve ]

Weboldalam: http://karpatisandor.hu

(#28948) Peter M válasza stifi (#28936) üzenetére


Peter M
tag

Kezdjük nagyon túlragozni így offba teszem, lényeg:

Engedd meg, hogy a "vagy fogjál meg egy tűt és egy cérnát" megengedjem magamnak a Channel Manageres hasonlatot tőle volt hasonló hozzáállás. A Targusos javaslatot köszönöm, írtam nekik megvárom mit reagálnak.

"vásárolták a gépet szlovák cégtől" - Nem áll fenn DE tegyük fel HA így is lenne sajnos EUban élünk ami nem csak a pályázati pénzek elherdálásában mutatkozik meg, hanem az árúk szabad áramlásában és az egységesített fogyasztóvédelmi irányelvekben is.

"Lenovo szarul képviseli az egyik beszállítója garanciális ügyintézését" - Téged érdekel, hogy az Intel vagy az Nvidia miatt alaplaphibás a géped, NEM Te Lenovo gépet vettél, Lenovo támogatással. Usert abszolút nem érdekli és nem is kell, hogy érdekelje.

"ha leconsumerezik a workstationömet, felállok és elmegyek egy másik szervizbe"
- És itt álljunk meg, ezen én nagyon fennakadtam, Én mint User megírom a Mo központba, hogy érdemes lenne ezzel foglalkozni és kivizsgálni, un "minőségbiztosítási okokból" és erre kapom azt a választ, hogy kb ez náluk default. /és ezért pénzt nem sajnálva vettem helyszíni garancia kiterjesztést/

A Support telefonos elérhetőségét és a lokalizált weboldalát ideje lenne rendbe tenni ezt kevés cég engedheti meg magának. (lenovo.com/hu, lenovo.hu... irreleváns információk, félinformációk, errora fut)

És akkor ezek után megkérdeznélek, hogy ilyen szintű hozzáállással ami engem ért a Lenovo Magyarországgal kapcsolatban és az IBM Business Partner és a Kiemelt Szerviz "szolgáltatásával" és "szaktudásával" az elmúlt 7-9 hónapban bizonyítja nekem, hogy ne használjam ki azt a 25-35% árelőnyt ami egy USA vagy egy UK beszerzés esetén fennáll?

Valóban én is csak bízom benne, hogy ez változni fog...

https://www.behance.net/marosi-peter-k

(#28949) audi100td válasza Peter M (#28948) üzenetére


audi100td
nagyúr

teljes mértékben egyetértek...

(#28950) eszizoli


eszizoli
csendes tag

Van egy T400s gépem (6GB ram + SSD, stb), amely sajna meghibásodott:bekapcsolást követően kb. 1-2 óra elteltével vízszintes csikozódás jelenik meg a képernyőn, egyre sűrűben. Külső monitoron is látszik, ráadásul le lehet menteni screenshot-ba. Próbáltam driver-t cserélni, újra telepíteni, de nem segített.

Január 18-án beakartam vinni a budapesti központi szervízbe, ahol azt mondták, hogy átköltöztetik őket, így menjek a Smart Service Kft.-hez. Át is mentem ide és beadtam a gépemet garanciális javításra. Eltelt két hét, de semmi visszajelzés, így felhívtam őket mi a helyzet. Azt mondták alkatrészre várnak, alaplapra és kijelzőre. (Szerintem semmi baja nem volt a kijelzőnek, de ők tudják.). Aztán eltelt megint két hét, de se e-mail, se telefon, így felhívom őket. Állítólag hibás alkatrészt kaptak, így most megint alkatrészre várnak, de 3 nap múlva megjön és valószínűleg jó lesz. Persze megint nekem kellett őket hívnom 1 hét után, de még mindig nem jó valami, mert nincs háttérvilágítás a képernyőn, és "instabbil (?) a gép...

Ez azóta így megy, és nem értem mit lehet ennyit időzni azon a pár alkatrészen, ami a gépben van. Ugyan legutóbb felajánlottak egy ideiglenes csere gépet, de én már valami végleges megoldást szeretnék.

Volt már valakinek hasonló tapasztalata? Mit lehet ilyenkor tenni?

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  ThinkPad (NEM IdeaPad) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.