Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Azonnali informatikai kérdések órája (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2014-05-05 09:36:50

LOGOUT.hu

Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20251) Kezdő vagyok


Kezdő vagyok
őstag

Sziasztok!
Nektek melyik webáruház vált be,ahol normálisan összerakják az asztali gépeket alkatrészeiből?

(#20252) whited


whited
addikt

sziasztok
adott 1 asus k53T amihez leszedtem amd oldalról a VGA driver-t.
Felrakom, restart és az élményindex ugyanúgy 1 és azt írja szabványos vga adapter

Elvileg 2 vga van benne de hol kapcsolom be a "másodikat" mert most per pill 1024*768 a felbontásom amit nem is tudok változtatni :F

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#20253) HollyBoni válasza madmaxxx (#20250) üzenetére


HollyBoni
veterán

Nem, konkrétan BF2-re.

(#20254) madmaxxx válasza whited (#20252) üzenetére


madmaxxx
senior tag

Akkor mégsem jó a driver? :U

}}}-----> " A szalonna DIABETIKUS, mivel nem tartalmaz cukrot ..." by H.Lali }}}----->

(#20255) whited válasza madmaxxx (#20254) üzenetére


whited
addikt

a legfrissebbet szedtem le de ha gondolod linkeld melyiket szedjem le, amúgy eszközkezelőbe ezt írja
A Windows leállította az eszközt, mert az problémákat jelzett. (Kód: 43)

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#20256) madmaxxx válasza HollyBoni (#20253) üzenetére


madmaxxx
senior tag

Szerintem igen. :U

}}}-----> " A szalonna DIABETIKUS, mivel nem tartalmaz cukrot ..." by H.Lali }}}----->

(#20257) madmaxxx válasza whited (#20255) üzenetére


madmaxxx
senior tag

Radeon HD6720 vga van rajta ugye? :F