Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Azonnali informatikai kérdések órája (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2014-05-05 09:36:50

LOGOUT.hu

Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20451) Kezdő vagyok válasza Melack (#20444) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

és kukinyo:a telepítő ugyanaz,csak akkor lett seedelés a megosztásból,amikor a magyarosítást sokkal gyorsabban letöltötte a telepítője. :F

(#20452) madmaxxx válasza Paulo81 (#20449) üzenetére


madmaxxx
senior tag

Ezt olvasd el, remélem találsz benne választ a kérdéseidre. :K

}}}-----> " A szalonna DIABETIKUS, mivel nem tartalmaz cukrot ..." by H.Lali }}}----->

(#20453) madmaxxx válasza Socket A (#20448) üzenetére


madmaxxx
senior tag

Akkor sajnos nincs ötletem ... de miért lett formázva? :U

}}}-----> " A szalonna DIABETIKUS, mivel nem tartalmaz cukrot ..." by H.Lali }}}----->

(#20454) kukinyo válasza Kezdő vagyok (#20451) üzenetére


kukinyo
addikt

Akkor valszeg felraktak egy újabb magyarítást az oldalra.
Nincs más magyarázat. :)

(#20455) cigam válasza Paulo81 (#20449) üzenetére


cigam
félisten

Na bumm. Nekem se válaszoltak.
Amúgy VGA-ból videójelet nem lehet olcsón készíteni (Nem csak egy darab drót kel hozzá)
[link] pláne hogy a sima PAL jel 720x576. Sokkal jobban jársz, ha eleve olyant veszel amin van VGA bemenet.

Amúgy a Notikon szokott lenni s-video kimenet.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#20456) freelanced


freelanced
addikt

Hali!
Erre valaki valamit: Kérdés

Vagy szerintetek feladhatok egy hirdetést hogy keresek olyat aki meg tudja venni? Azt szabad az oldalon?
Üdv!

Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.