Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24228) Zitronensaft


Zitronensaft
aktív tag

Én nem támadok senkit,csak érzékeltettem,hogy mindig lesz olyan efi aki nyavajog valamiért. Természetesen mindenki arra költi a pénzét amire akarja. Nekem 5 tv-m van,abból 3 lapos,50'-tól 23'-ig. Eddig az észjátszás;márciustól egész októberig egy 37cm-es 20 éves tv-n tévézünk minden este a teraszon mert nem vagyok hajlandó a házban dögleni ha félig szabadban is tehetem. Úgyhogy nehezen gyűlik az üzemóra az lcd-kbe. :)

A másik,hogy csak a lakásig feleljen a szolgáltató...hát az üzletpolitikai okokból nehezen helyeselhető. Tegyük fel,hogy most 100 ügyfélből 10nél rossz a szolgáltatás az efi házhálózata,eszközei miatt. Ebből a 10-ből 5 helyre ki is jutunk és kínkeservesen megcsináljunk a 3 szintes,35 éve épült kockaházában amit meg kell.. A maradék 5 úton útfélen ócsárolni fogja a szolgáltatót,mert ugye nála nem szar semmi,1968-ban a részeges pista,a villanyszerelő világszínvonalú anyagokkal és minőségben dolgozott.
Ha csak a padlásig/ajtóig felelünk a szolgáltatásért és leszarjuk az ügyfelek házhálóját,akkor az elégedetlen ügyfelek száma növekedni fog,hisz pénzért se kiépíttetni,se megjavíttatni nem fogja senki a házában a cuccot.Akkor viszont százalékosan nagyon megnövekszik az elégedetlenek száma,ami egyszerűen fogalmazva kur.a rossz reklám,tehát megengedhetetlen.
Nemkevésbé fontos szempont,hogy a szolgáltató önvédelemből is kénytelen az efi házában rendbe tenni mindent. RF hálózatoknál a rendszer legfontosabb része az efinél lévő utolsó 20 méter. Ott tudjuk a legkevésbé kontrollálni hogy mi történik,és onnan érkezhet a legtöbb zaj,zavar a hálózatba.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.