Hirdetés

2024. június 23., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#129514) Wohme


Wohme
tag

Sziasztok!

Nagyon el vagyok keseredve, ugyanis tavaly ősz óta folyamatosan küzdök a Vodafone-nal. A vezetékes internet botrányos szolgáltatási színvonalon jön.

Szolgáltatásom:
-kisvállalati szerződés
-koaxon jön a lakásba
-csak vezetékes internet, nincs kábeltévé

Hiba leírása:
A szolgáltatásban rapszodikus, hol intenzív, hol ritkábban előforduló, kapcsolatkimaradások történnek. Példával illusztrálva: egy weboldalt olykor fürgén, gond nélkül betölti, máskor pedig hosszas lassú gondolkodás után a következő hibákra fut a Chrome:
-ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
-ERR_TIMED_OUT
-ERR_CONNECTION_RESET
-+DNS-sel kapcsolatos feloldási hibaüzenet

Másik példa chatablakokkal kapcsolatos, egy üzenet sokáig “nem kézbesítve” státusszal pörög az éterben, míg 10-15 mp múlva célbatalál.
A sebességteszteken viszont hozza a megfelelő értékeket mindig.

Eddig történtek idővonala:
-Ősszel bejelentettem, jött a technikus és a lakásba bejövő koaxkábel toldóját kicserélte. Állítása szerint itt volt buherálás, ami miatt gondokat okozott. Ezután a problémát nem tapasztaltam. Megígérte, hogy vissza is jön és a modemet is kicseréli, biztos ami biztos.
-Modemet kicserélte egy másikra. Az új viszont ledobálta a WiFi-ről az eszközöket 1-2 nap után és mindig újra kellett indítani. Kértem, hogy ezt is cseréljék ki.
-Május elején megkaptam a 3. modemet már (mindegyik fekete Compal CH7465VF volt). A probléma viszont újra nagyon intenzíven előjött a szakadozással.
-Itt felmerült még egy gond, ugyanis a szolgáltatásomhoz 2 modem van hozzárendelve, és egyik se az, ami itt van fizikailag (a MAC-címek rosszul voltak a rendszerbe). Felvettek egy hibajegyet, amit nem tudtak kijavítani a mai napig.
-Céges szerződés okán az üzletkötőimet, a 1420-on az ügyfélszolgálatot folyamatosan vegzáltam. Mindenki csak hárítja a problémát és semmiért nem vállal felelősséget, nincs egyszerűen gazdája a gondomnak. Hibajegyek tömkelege lett már felvéve, e-mailesen is fenyegettem mindenkit, akit lehetett.
-Másfél hete volt itt még egy technikus (aki már vodás volt, nem alvállalkozó), aki elvégzett méréseket ismét és azt javasolta, hogy a MAC-cím cserét kell minél előbb megoldani, hogy megoldódjon. Amint elment, másnapra jó volt a kapcsolat. Beszéltem az ügyfélszolgálattal, ott jelezték, hogy a társasház kapcsolódobozában volt hiba, amit elhárítottak, de a MAC-címet még mindig nem cserélték.
-Amint említettem másfél hete volt itt, azóta teljesen jó volt minden. Tegnap délben érkezett levél a Vodától, hogy a hibát elismerték és elhárították, 40.000 Ft-ot jóváírtak. Pont tegnap estére viszont újra előjött a borzalmas szakadozás és most is tart jelenleg.

Amiket érdemes még tudni:
-hálózati kábeleket cserélgettem
-modemnél DHCP ki van jelenleg kapcsolva, Pi-Hole felelős érte (természetesen teszteltem ezt is, de nem ez okozza)
-WiFi-n és kábelen ugyanúgy jelentkezik a gond
-router üzemmódban van a készülék

Itt a jelenlegi toldóról kép:

Downstreamről kép:

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.