Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-11-20 07:55:08

LOGOUT.hu

Samsung LCD és LED TV-k

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64601) gyeniko válasza zo-lee (#64600) üzenetére


gyeniko
őstag

327 db "nem tudom a választ"-ra gondoltál? :F

Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!

(#64602) Flashget


Flashget
félisten

csak érdekességként..gyártók új fajta talp megoldása szinte egy időben jelentek meg ;)

Samsung H6410

LG LB671V

gondolom ezek is olyan "véletlenek" mint az agyon titkosított F1 aztán év elején 22 autóból 18 tök egyforma :p

Realme GT Master Edition

(#64603) N.GÁBOR válasza Gicz (#64593) üzenetére


N.GÁBOR
aktív tag

Amúgy milyen lejátszót ajánlanál?

- vigyen mindent amit lehet
- tudjunk vele online tartalmakat nézni.

Még nagyon kezdő vagyok így ha evidens a válasz akkor elnézést. Amúgy még nem veszünk szerintem hisz a tv is csak most lett, így inkább csak érdeklődő jelleggel kérdem.

May the force be with you!

(#64604) Norbi14


Norbi14
senior tag

HDM-DVI kábellel van rákötve a pc a tv-re. De a kép nagyon gyatra valamiért így, nem enged 60hz-nél többet állítani meg nem is éles és az egér is elég lassan mozog.
Samsung F6320 a tv
És FM3 A10 5800k a proci meg ugye ebbe integrált vga.

(#64605) T_Stark válasza Norbi14 (#64604) üzenetére


T_Stark
őstag

60 Hz-nél nem is fog többet engedni.
A felbontás 1920x1080?
Kapcsold be a menüben a játék módot, ez talán megoldja a lassú egeret.

(#64606) Angelotti


Angelotti
tag

Sziasztok!
Bocsi de ide beteszem, több szem többet lát alapon :)
A tanácsotokat szeretném kérni lcd tv ügyben.
A szomszéd öregúrnak kellene, elsősorban egy UPC média box lenne csak rákötve.
Később lehet lesz rádugva egy bluray, vagy dvd lejátszó.

-Mindenképp olyasmi kéne ami fel van vértezve rendesen média lejátszó képességekkel.