- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mágus2 #71797 üzenetére
Haversrác nézeget magának takarékos kocsit. G4 lenne a tökéletes, de annak az ára nem tetszik neki annyira, a másik két márka pedig kinézetre nem jön be nála. 1.9TDI tetszett meg neki, a változó geo miatt a 110-eset kilőtte, így maradt a 90-es - azon belül azt hiszem mindegy, tudtommal kettőstömegű nincs, tökéletes motor. Kasztni ne legyen rohadós fajta, annyit kötött még ki a motor mellett, kb. ennyi. Drága ez a márkajelzés a hűtőrácson
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #71789 üzenetére
Miért mi baj a seat-al meg a skodával?
3 fajta 90 lovas van. Melyikre gondoltál?
-
Nem3sys
tag
válasz
molnarpeter #71789 üzenetére
Kettes golfban
-
Ck.
addikt
Hihetetlen, hogy a konkurencia mennyire nem tud autókat építeni. Van 2 merci a munkahelyemen, az egyik 2004-es, a másik 2005-ös. Kerékjárati íveknél már sárgulnak, az egyik az ajtó éleknél is van már 1-2 kisebb pattanás. Mindkettő első gazdás, törve sose voltak.
Bezzeg az én Ódim 5 évvel idősebb, de rozsdát még csak tv-ben sem látott. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Nem3sys #71758 üzenetére
Pláne, hogy Variant
Lassan ennyi éves a vezető is, mind ahány ló, szóval nem zavarja amúgy túlzottan. Jött a kocsi, nem mi kerestük, de vittük. Ha 131-es PD-t hoznak, talán azt is megvettük volna, ha korrekt az állapota.
1.9 TDI 90PS motort milyen autóban kapni legolcsóbban, ami nem rohad, és nem is Seat, meg nem is Skoda?
-
freaghill
őstag
No, akkor srácok! Hátul dobfék van. Valószínűleg cserélni kell a fékbetétet. Ha azt akarom, hogy harapjon akkor milyet vegyek?
Rob korábban ATE-t illetve Zimmermann-t ajánlotta. -
rob210
nagyúr
válasz
MunezXBK #71777 üzenetére
Város.
És ráadásul ő dieselt akart alig tudtam rábeszélni a benzinesre.
Miután egy passattal csak szopott állandóan baja volt.
Én ugyan mondtam neki, hogy inkább bkv bérletet vegyen 5 megállóra lakik a melótól és a tesco sincs 4kilométernél messzebb, egy évben 2szer van meghajtva, 300kilométert kb. -
-
-
freaghill
őstag
-
trassher
addikt
Urak, golf 4 1.6 benga mennyi zabot kér úgy nagy általánosságban?
joamilestoné: Nem mondod?
5 literes eltérés van a minimum és a maximum között. Gondoltam itt mondanak valami valószerűt is amivel többet érek mint a puszta számokkal.
-
-v-
addikt
válasz
bajnokpityu #71761 üzenetére
Mondom az uj ... az 180
-
Váá most ez világ omlott össze bennem.
Skoda Octavia legyorsult, pedig nem is RS volt. Felfelé menetben lájtos 50-nél 3-masba rajtam fordulat meg volt rendesen, látom előzni akar, hát beletapostam, de csak nem akart nagyon gyorsulni, akkor vissza 2-be, de már 5000-nél volt, hát vissza 3, de a másik jobban gyorsult.
(#71760) [rvilike]: Nem új, olyan enyém körüli lehett(2004)
-
Nem3sys
tag
válasz
molnarpeter #71700 üzenetére
Golf4 nagyon mehet akkor azzal a 68lóval
-
Nem3sys
tag
Nyáron melózok kicsit és lehet PD lesz itt is.
Újabb ibizát nem akarok mert az sose lesz gyors. Ott van kertész A3-a is, 270lóval nem tud 14.0 alá menni, én meg 180lóval mentem annyit
150ért tudok motort,köteggel,ecuval. Mindig van az embernek ennyiért. Nekifeszülve 2 nap alatt benne van. Rá egy 1756 és csókolom.
Papirozás 120ért megvan. Haveromnak most csinálta meg jokka ennyiért az 1Z-t egy cabrio golf1-be.
-
tomcsi23
veterán
válasz
molnarpeter #71750 üzenetére
Jah, nem ér le a felni, akkor saccperkb jó az?!
Azért néha nem árt rámérni, hogy állnak nyomás ügyileg. Az elég ballonos ahhoz, hogy érzékenyebb legyen az elektronika szvsz. Mondjuk itt a kevésbé ballonosra is beavatkozott egyszer, amikor a megszokott tempón fordultam rá az m0-ra, de ott el is indult a korlát felé, pont jókor csinálta.
Kiderült, a gumis 2 tizeddel többet nyomott bele, épp nem szóltam neki, hogy hátra kevesebb kell.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tomcsi23 #71726 üzenetére
Szezon elején lettek felrakva, nem látszik rajtuk semmi feltűnő. Az elsők picit korosak talán, de nem emlékszem konkrétan. Az viszont biztos, hogy 195/65 helyett 185/60-asak (R15), ez esetleg okozhat problémát? Gondolom gyorsabbnak hiszi a kocsit, mint amilyen valóban. Így belegondolva télivel nem csinált ilyeneket, hmm...
Használt gumi: facebook, mi is passzoltunk már el párat, amik bontott pótkeréken voltak, páratlanul.
-
freaghill
őstag
válasz
molnarpeter #71747 üzenetére
Az öregnek kéne nézni. Találtam még korábban magamnak, az én méretemre 195 50 15-re 15k, az övére 195 55 15-re pedig 24k ugyanaz a gumi. Így vagy valami nevetlenből újat vagy használtból profit.
Lehet ősszel el fog menni a háztól, akkor meg addig ha lehet minél kevesebbet költene rá.
Ha használt akkor arra megvan az ember, akinél nézne, környéken lakik, hétvégente van itthon és Németországból hozza be a használt gumikat.
-
brumi1024
veterán
válasz
molnarpeter #71747 üzenetére
+1, és 1-2 éves korában éri el a gumi a tapadási maximumát.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
freaghill #71745 üzenetére
1-2-3 éves prémium, ha már használt. DOT számot, állapotot nagyon nézd meg. Ha újra adnád a fejedet, akkor nézz teszteket, és az élbolyból válaszd ki a legolcsóbbat, ha az árat is megnézed. Így lett nekünk pl. akciós Firestone téligumink
A Linglongot még egész elviselhetőnek mondják, bár az gyorsabban kopik. Kamionos tapasztalatból annyit hallottam, hogy a kínai nem mind rossz, de hajlamos rövidebb idő alatt elkopni.
Brumi1024: Köszi, ezt az infót még nem ismertem. A traktorokon, de méginkább a pótkocsikon lévő gumikat ahogy elnézem, némelyik meséit szívesen meghallgatnám egy letűnt korról.
-
freaghill
őstag
Srácok, gumiból márkás használtat, vagy nevetlenből újat?
-
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #71738 üzenetére
Köszönöm az infót.
A baj az hogy ezekkel én nem tudok sokmindent kezdeni, lejegyzem valahova ezeket a dolgokat és amikor legközelebb a szerelő környékén járok (szerencsére ritkán kell) akkor mondom neki hogy ilyesmit kellene csinálni.
Tényleg ritkán jelentkezik a dolog és sokszor hetekig egyáltalán nem, már ki is menne a fejemből mire az autó ismét emlékezet hogy ne felejtsem el ezt a feature-t...Már gondolkodtam én is hogy kellene venni kábelt és kicsit foglalkozni ezzel a diagnosztikás dolggal csak sajnos nem vagyok képben hogy milyen a jó kábel, mi a helyzet szoftver témában etc.
Jó lenne aktiválni néhány funkciót is az autóban vele. Már csak azért is megérné.Köszönet még egyszer!
-
ßrainiac
addikt
Nekem is most lesz olajcsere, ezt be is toltottuk, megyek vele par szaz km-t, aztan megy bele vmi mazo, amit szeret a VW is
Szerintetek az 504.00/507.00 visszafele kompatibilis? 1.8T-be lenne, amibe gyarilag 502.00/akarmi valo.
Eddig gyari volt benne 5w30.
Rob: csak odairnak, hogyha azt nem lenne szabad. Nem?
-
fi:zi'k
nagyúr
Most lesz az első motorolaj utántöltésem egy '99-es 1.4-es (6N2) Polo Classic-ban.
Milyen olajat érdemes és honnan? -
-
tomcsi23
veterán
válasz
molnarpeter #71723 üzenetére
Guminyomások rendben?
Amúgy van olyan szituáció, hogy az ember észre sem venné, de mégis "bedarál" az esp, na meg bevillog utána a műszerfalra. Egy kis gödör a terheletlen keréken, stb. Volt, hogy nálam is beleszólt, mikor viszonylag nagy tempóval vettem egyik kanyart és közben jött egy széllökés is. Csak azt vettem észre, hogy valamit dolgozott az elektronika, de amúgy haladtam az íven rendesen. -
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #71721 üzenetére
Szia!
Először is köszi a választ!
Másodsorban pedig a vákuumcsövekre gyanakodtam én is és ki is cserélettem a szerelőmmel a "csúnyábbakat". Semmi változás.
Azt hogy az általad említett N75 szelep melyik azt nemtudom, esetleg nincs valami képed róla?
Voltam vele diagon is, mentünk vele, kapta is az ívet szegény, de akkor persze nem csinálta...
Mint mondtam időszakos a dolog és persze néha a leváratlanabb helyzetekben... -
molnarpeter
nagyúr
válasz
brumi1024 #71703 üzenetére
Nagyon érzékeny, egy kicsit tempósabb kanyarnál (kb. olyan, aminél wartburgban a mama odatenné a kezét a majrévasra, de még nem szorítaná) már képes beavatkozni. Édesapám, amíg nem ültem mellette egy ilyen esetnél, már attól félt, hogy a kerékcsapágy lehet rossz. Eleinte úgy tűnt, hogy egyik irányban érzékenyebb, ennek még utána kell járnunk (balos kanyaroknál mintha jobban szeretett volna fékezni).
tomcsi23: Kanyarban volt. A szélső sávban lerobbant egy Astra (ezt később láttuk), közben előztünk volna 2 kamiont, végülis azok közé csusszantunk be. De ez nem az egyetlen eset, lásd feljebb.
-
Mágus ha nehezen megy a szervó, akkor az olaj lehet régi, vagy a pumpa nem megy? Csak a pumpa kiszerelésével tudnám leellenőrizni? Gondoltam, hogy ha beindítom és tekergetem a kormányt, akkor kellene halljam, hogy dolgozik, de a motor hangosabb. Érdemes lenne olajcserével kezdeni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Lacess #71720 üzenetére
Szia.
Első körben a vákuum csöveket cseréld le, a repedezett végűeknél szökni szokott a vákuum, és emiatt is beáll egy idő után a VGT a turbóban. Főleg azt a csövet csréld, ami az N75 szelep és a turbó vákuum szelepe között van.
Legjobb lenne diaggal megnézni, log-ot készíteni az elő adatokról menet közben padló gázon, ha van rá lehetőség.
-
Lacess
tag
Sziasztok!
Van ötletetek arra hogy miért kapcsol vészüzemmódba a kocsim néha?
Egy Bora Variantról van szó 1.9TDI ASV motorkóddal.
Én geometria-lekormolódásra gyanakszom pedig főleg hosszú távokon van használva. Emelett normálisan próbálom használni olyan fordulaton hogy mindig nyomatékcsúcs közelében legyen. Múltkor ki is nevettek hogy városban 50-nel miért 3.-ban járok...
Pl.nemrég egy egy napos ~1200km-es főleg pályás kör után mintha javult volna a dolog de így is letilt néhanapján olyan 3000környékén. Nem szoktam agyon pörgetni de pl. ahol barátnőm lakik van egy-két olyan szakasz ahol meg kell huzatni jobban mert 1x%-os melekedő is van. Nah ott elég ciki szokott lenni mikor letilt...Köszi a segítséget előre is!
-
-
TaaT
nagyúr
"de gondolom mivel autószerelő, csak megkapott mint ami kellett neki."
Erre mondjuk nem tenném rá a nyakam.
Más.
Van ez a cső (a balos egyenes cső a kartergáz visszavezető) a JR dájzel kettesen, kicsit meg van törve, okozhat valami problémát?
-
brumi1024
veterán
Gondolom le is szokott a négyévszakosról.
Mi egyszer Hollandiában szívtuk meg: a bérelt autóra csak nyárigumit adtak télen (a télinek a felára biztosította a bérbeadót arról, hogy nem fogják kérni), mert hogy ott rég nem volt igazi tél. Hát ez megváltozott abban az évben, olyan havazás volt, hogy autópályákat és reptereket zártak le (meg is szüntették a járatunkat), és természetesen nem csak a bérelt autókon volt nyárigumi, hanem mindenkin. Emlékszem az egyik kicsit emelkedőbb autópályafeljárón egyesével toltuk fel az autókat a hátrébb állókkal.
-
zsolt1225
aktív tag
Én is bizakodva mentem pesten egy olyan autóhoz ami egy műszakiztató cég autója volt és hát... olyan egy lelakott sz*r volt, kutya is ott volt összenyálazva az egész (tudom annyira nem mérvadó, mert le lehet mosni, de akkor is, ha már tudja, hogy megyünk nézni legalább a kutyát bezárhatta volna) és a tulaj se nagyon törte magát, hogy ő akkor most el akarja adni. Úgy volt vele, hogy vagy viszik vagy nem.
-
-
freaghill
őstag
-
tomcsi23
veterán
válasz
molnarpeter #71700 üzenetére
Előzésnél? Nem volt oldalszél, vagy kanyar esetleg, nagy tempóval együtt? Vagy valami kosz, por az aszfalton?
Csak úgy azért nem szokott beavatkozni. -
brumi1024
veterán
válasz
molnarpeter #71700 üzenetére
Milyen előzéskor? Télen tükörjégen (
), vagy még a pár héttel ezelőtti esősebb időjárás alatt egy-egy erőteljesebb induláskor nálam is beleszól.
A gomb nem mindig jó, elég sok konszernautónál 70-nél visszakapcsol, és a kikapcsolt állapot is csak a "najólvan menj egy picit játszani, de azért figyelek rád" effektus.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #71700 üzenetére
Kiveszed a biztosítékát. Teljesen érzéketlen lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest