Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#84251) Skynet258 válasza Petyyyyy (#84248) üzenetére


Skynet258
veterán

Meg nem mondom neked, ritkán megyek ennyivel így inkább arra koncentráltam, hogy ne ugorjon ki elém senki (sosem értem meg miért jönnek ki eléd a belsőbe kamiont előzni 130-cal mikor látják, hogy jössz mint az állat). :B

https://geekpulse.hu

(#84252) ArthurShelby válasza Skynet258 (#84244) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Nagyon szép!
Esetleg majd a beltérföl is tehetnél fel képet, hogy azt is megcsodáljuk.
Gyönyörű a felnie, nekem nagyon bejön.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#84253) Skynet258 válasza ArthurShelby (#84252) üzenetére


Skynet258
veterán

Oksa, csinálok majd! A felni nekem is tetszik csak 19'-es nagy batár, emiatt jó drága lesz rá a gumi. :DDD

https://geekpulse.hu

(#84254) jimmy5


jimmy5
aktív tag

Sziasztok

Nem tud valaki Debrecen vagy Miskolc környékén megbízható chiptuningost ?

Motoroptimalizacio érdekelne

Előre is köszi

Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0

(#84255) Szada85 válasza Skynet258 (#84251) üzenetére


Szada85
aktív tag

Mert sokan nem tudják jól felmérni a tükörben az érkezö autók sebességét, mellette pedig úgy van vele, hogy "hiszen majd Te úgyis fékezel, mégse akarod összetörni az autódat"...és ezt sokan ki is használják..

Hasonló eszmefuttatást feltételezek attól a Renault-s kollegától, aki a múltkori otthonlétem alatt a Váci úton a Tesco vonalában a legszélsö sávból a középsöbe kezdett átsorolni index nélkül úgy, hogy a középsöben ott épp én mentem mellette, majd mikor diszkréten próbáltam jelezni neki egy rövid dudálással, hogy "Ugyan, miért akardád összetörni mindkettönk autóját?!", akkor erre szépen kirakta a nemzetközi középsö ujjat az ablakon, és áthúzta az autót a sávba.
Elég visszataszító irányba tart a mai emberi és közlekedési morál, érdekes vége lesz ennek szerintem..

(#84256) farkas-j válasza jimmy5 (#84254) üzenetére


farkas-j
őstag

Én közel egy év keresgelés és kutakodás után a Rigotech céggel csináltattam meg az optimalizálást az autómon. Maximálisan elégedett vagyok vele! Sokan legalább ugyanilyen elégedettek. Sokkal dinamikusabb, erőteljesebb, pörgősebb lett a motor, és ami meglepő, hogy mellékhatásként 4-5 decivel kevesebbet eszik. Úgy tudom az országban 2 vagy 3 szerződött partnerük van, kérdezz rá ha Szekszárd túl messze van.

Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4

(#84257) jimmy5 válasza farkas-j (#84256) üzenetére


jimmy5
aktív tag

Köszi az infót !

Rákérdeztek.

Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0

(#84258) Luck Dragon válasza proof88 (#84249) üzenetére

Én az 1.6-ost választanám kis Hófehérkét.
Én az 1.4-es motort nem választanám, de nyilván ez szubjektív és felhasználó függő.
Az 1.6-os mint városban és országúton tökéletesen jó. Pályára már komfortilag már ez is kevés lesz, 3900-at pörög 130-on.
Az 1.4-es szerintem azonos lehet a komfort érzet.

Nekem is ez az 1.6-os motoron van, pályázást eltekintve tökéletes .

Szada85
Értem én csak olyan jó állapotban lévő autónak tűnt, persze az is, csak ezek szerint ebben a korban már ilyen hibákkal rendelkezik?
Hát sajnálom.

MunezXBK akkor mi lesz helyette? :)

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#84259) Szada85 válasza Luck Dragon (#84258) üzenetére


Szada85
aktív tag

Nem is feltétlen csak a korral jönnek ezek. Az övé is V6, azoknál pl. ismert "gond" a nagyobb hötermelés, ami mindenre kihatással van, gumicsövekre, tömítésekre, így az öregedés mellett ez is elhasználja öket.
Pl. a C Vectránál is valamiféle müanyag a szelepfedél, ami ugyancsak vetemedhet a melegtöl, és olyankor pl. hiába cserélsz tömítést, utána is szivároghat az olaj... C Vectrákra a B Veci V6-ok fém szelepfedelét lehet felszögelni, igaz jár néhány kellemetlen kompromisszummal. :D

A kifújó kipufogó is hasonló sztori, ezek olyan dolgok, amivel persze számol az ember egy használtnál, de amikor sokáig szerelik, és mégsem jó, vagy csöstül jön a gond, ott azért könnyebben borul a bili. Különösen, ha olyan helyen laksz, vagy olyan helyre jársz be dolgozni, ahová fontos az autó, mert a tömegközlekedéssel sokkal macerásabb, lassabb bejutni.

De ha megnézed pl. a nagyobb motoros használtautókat, különösen, ha már nem is túl nagy értékü, vagy van közeledik valami húzósabb javítás (például a kettöstömegü, vagy nagynyomású gond, bármi) rengetegnél már eleve úgy hirdetik, hogy exportra, nyilván nem ok nélkül. :)

(#84260) Luck Dragon válasza Szada85 (#84259) üzenetére

Tessék vezetés közben fújni a motort! :))

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#84261) Petyyyyy válasza Luck Dragon (#84260) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Nem tudja, az üzemanyagszint jelző tűt fújkodja teljes erővel.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#84262) Luck Dragon válasza Petyyyyy (#84261) üzenetére

Azt elég kiékelni. 😀

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#84263) MunezXBK válasza Szada85 (#84259) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Csövekkel nincs gond, szerelővel annál több.

Luck: TT.

(#84264) Luck Dragon válasza MunezXBK (#84263) üzenetére

TT,,,, melyik a twintop vagy Audi TT vagy Tigra Twintop? Bár az utolsót nehezen tudom elképzelni. :D

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#84265) MunezXBK válasza Luck Dragon (#84264) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Szerinted? :))

Lőttem egy utolsó képet. :((

(#84266) Luck Dragon válasza MunezXBK (#84265) üzenetére

Első tippem az Audi.
Második H-TT

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#84267) MunezXBK válasza Luck Dragon (#84266) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

#csakazaudi

(#84268) ArthurShelby válasza Skynet258 (#84253) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Nekem a nyári 17-es, téli 16-os.
A 17 szerintem tökéletes Bp-en, viszont a guminak ez az utolsó szezonja valószínűleg, már fő a fejem, hogy mi kéne rá...

Egyébként milyen az 1.6T sidi motor? Ha jól tudom 170 és 200lovas változatban létezik.
1800valamennyi kiló a kocsi. Milyen vele városban?

Nekem a 2.0cdti van, a középső 130lovas.
Az 1-es nálam nagyon rövid és gyenge, 2-esben megjön az erő (és a turbó) és megy nagyon. 180-ig megy rendesen (emelkedőn itt már szenved, persze ha lendületben vagyok, és nem korlátoz senki egyszerűbb), 200-nál már azért lassan nő a sebesség, de német autópályán ahol lehet menni még stabil, 210-ig nagyon lassan, de még elkúszik. 222 volt a max (waze szerint), amit kihoztam belőle leejtőn (egy pillanatra), de rohadtul nem volt biztonságos (ott valaki fent nagyon vigyázott rám), akkor nem az ész dominált nálam.

Szerk: szép a kocsid :) [link]

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#84269) ArthurShelby válasza ArthurShelby (#84268) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Szerk 2: a kocsi usb-je multimédiára lett kitalálva, sajnos csak 300mAh-t tud, így majd fontos tényező lesz, hogy mit tud az eszköz roidmi 3S-sel.
Egyébként nálam, ilyesmi eszköz van (asszem az 1.5A-t is tud), így fel lehet hajtani azt kis valamit középen, úgy hogy még az usb kébel is be van bele dugva.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#84270) gban válasza ArthurShelby (#84268) üzenetére


gban
Közösségépítő

Én is kaptam nyárit az osztráktól gyári alufelnin meg télit acélfelnin, egyből eladtam a nyárit a 17-es alun, ráfért volna már a csere, és dupla ára lett volna a 17-es guminak, így a nyári is 16-os lett, mindig áttéve az acélfelnin.
Arról nem beszélve hogy tárolásilag, cipelésileg is egyszerűbb így.
Lehet jobban nézett volna ki az alufelnin, de fontosabb volt a praktikusság, és az ár se mindegy azért.
A pesti kátyúkban meg amúgy is jobb minél magasabb falú gumi, ez is a 16-os mellett szólt.

Postázást nem vállalok.

(#84271) KrAt


KrAt
veterán

Nos, az Astra elment szelepszár-szimmering cserével indokolt hengerfej-felújításra, meg minden járulékos cserére.
Most reggel kommunikáltunk, hogy szétkapták, belenéztek, és nagyon nem ártana meggyűrűzni se, meg csapágyak odalent.

A vassal akkora baj nincsen, csak az olaj meg a koksz megtette a hatását. Volt olyan szelep, aminek az alján is olaj volt, fényes, tehát az a szétszerelésig folyt le.. :)

280k km, X16XEL, ez ilyen móka.. :) Igazából nem sajnálom, mert jó lesz, szinte új, még bejáratós. :D

(#84272) Skynet258 válasza ArthurShelby (#84268) üzenetére


Skynet258
veterán

Jah tényleg abban a tesztben van némi beltér... :DDD Az enyém a 170 lovas verzió, és igazál ugyanaz, mint nálad; az 1-es fokozaton érdemes minél előbb átszaladni mert kissé lomha. Előtte a KIA Ceed-del szerettem kilőni a lámpáknál, ennél azért leszoktam róla, mert nem olyan fürge. :D Aztán megjön az ereje, 2-esben, 3-asban ha rálépek akkor meglódul rendesen. Fentebb is egész dinamikus, 130 körül ha odalépsz akkor érezhetően megindul.
Összességében erőben rendben van, de amikor először vezettem akkor is átjött a kissé buszos feeling. Mondjuk nekem ez bejött, meg kárpótol a felszereltség is - elöl ezek a fotel méretű ülések marha kényelmesek, 10 óra vezetés után úgy pattanok ki mintha fél órát mentem volna. Bent ugye tök világos a feltolható szélvédő miatt, meg a gyerekeknek is el szoktam húzni hátul fent az üvegtető rolóját, így ömlik be a fény.
Városban is inkább kisbusz, nem az a cirkáló fajta, de nem éreztem még ennek hátrányát.
Nyilván ha nem lenne a két gyerkőc akkor valami sportosabb verdára esett volna a választás (sőt, akkor akár a Ceed is maradhatott volna mert 5 éves és bajom nincs azzal se, csak a hely lett kevés).
Illetve még amit észrevettem a gyors váltásaimról kellett leszoknom - általában dobáltam a fokozatokat, dinamikusan vezetek. Nem veszélyeztetek senkit és magamat se de szeretek vezetni. ;] Ezzel már inkább úgy vezetek, ahogy az egy apukától elvárható, de azért néha persze meglódítom, hogy meglegyen az örömöm. És ebben is partner, hiába nagy dög.
Én szeretem nagyon, remélem sokáig megbízható családtag lesz. :K

https://geekpulse.hu

(#84273) ArthurShelby válasza Skynet258 (#84272) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Nagyon szép dög, és egyelőre amit láttam, full extra. A drágább extrák, mint panoráma szélvédő, üvegtető (ez elmondásod alapján), flexride (sport/tour mód) benne van. És a kisebbek is ott vannak (kormány- és ülésfűtés) (ez relatíve ritka).
Maradék extra ami még lehet, az a radaros tempómat (azzal együtt szokott lenni a tábla felismerő és sávelhagyás figyelmeztető rendszer), és lehet még bőr- motoros ülés is. Középen elektromos kézifék (visszagurulás gátlóval van együtt), esetleg lehet tpms rendszer is (keréknyomás figyelő).
Beltérben több extra nincs, van még a hátsó ledes, első xenon-os (afl) lámpa, flexfix (az a kerékpár tartó), vagy az opc line csomag.
Csak azért mondom ezt el, mert valószínűleg tényleg szinte minden jó benne lehet (ami esetleg szerviznél néha lehet hátrány is), szóval tényleg nagyon nagyon jó járgány.

Vezetésről annyi jutott még eszembe, hogy nálam a kis kanyarokat nagyon nem szereti. Nagy a tengelytáv, és nehéz körfogalomba úgy dinamikusan vezetni, hogy az utasok ki ne essenek az ablakon ;] .

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#84274) toth_janika válasza farkas-j (#84256) üzenetére


toth_janika
őstag

Én is gondolkodom az autómat egy kicsit megpiszkálni... Van értelme az 1.8-as szívó benzint piszkálgatni? Mennyibe kerülne egy ilyen módosítás? Nem lenne baj a vizsgán vele?

Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/

(#84275) Szada85 válasza toth_janika (#84274) üzenetére


Szada85
aktív tag

Szívómotorból nagy csodákra pusztán egy chiptuningtól nem szabad számítani, önmagában nem sokat tud tenni.
A befecskendezési, gyújtási táblákat optimalizálva picit javulhat a fogyasztás, esetleg a gázreakció, még az is lehet, hogy pár plusz lovat kihoznak, de nem fog a tarkódra csúszni a hajad töle.

Persze, ha szeretne az ember, bele lehet derékig mászni a motorépítésbe, opelforumon volt srác, aki 170 lovat is kihozott egy Z18XE-böl (szívósor, vez.tengely, teljes kipufogó, program, hengerfej megmunkálás), de ott azért már kötegben repkednek a Mátyások. :)

(#84276) Szada85 válasza ArthurShelby (#84273) üzenetére


Szada85
aktív tag

"Vezetésről annyi jutott még eszembe, hogy nálam a kis kanyarokat nagyon nem szereti. Nagy a tengelytáv, és nehéz körfogalomba úgy dinamikusan vezetni, hogy az utasok ki ne essenek az ablakon."

Oszt´ megjött-e már az új esti profilképed múltkorról? ;] :DDD :DDD

(#84277) toth_janika válasza Szada85 (#84275) üzenetére


toth_janika
őstag

Köszönöm a választ, akkor kihagyom. Meg vagyok elégedve a 140 lóval, meg az átlag 8-as fogyasztással. (Bár Kedvesem múlt héten varázsolt egy 6,9-et az átlagfogyasztás-mérőre. Gyorsan le is fotóztam :DDD)

Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/

(#84278) farkas-j válasza Szada85 (#84275) üzenetére


farkas-j
őstag

Nekem azért más a tapasztalatom, óriásit változott a motor karaktere! Az viszont igaz, hogy nem csúszik a tarkómra a hajam ;)

Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4

(#84279) ArthurShelby válasza Szada85 (#84276) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Még nem, és nagyon reménykedek, hogy nem is fog. Azt mesélik, hogy ilyeneket gyorsan hozza a posta. (szerk: póósta :DD )
Remélem még kalibrálták, vagy még bootolt az eszköz, mikor elmentem arra.
Megnézném azt az embert aki 50-nel megy egy ilyen kocsival a körfogóban egy kört. :D

Tanulni már így is tanultam az esetből, nem örülnék, ha a tanulópénzt is be kéne fizetni.

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#84280) Szada85 válasza farkas-j (#84278) üzenetére


Szada85
aktív tag

Ezzel egyetértek, ezért is írtam, hogy inkább a karaktere fog változni, részterhelésen a motor viselkedése, picit a fogyasztása is jobb lehet (bár ha jobban ugrik, akkor sokan jobban is nyomják, ami meg gyakran eltünteni ezt az elönyt :) ).
Emiatt fogalmaztam úgy, hogy hatalmas csodát önmagában a software-töl nem szabad várni, inkább finomhangolást.

Megnéztem most a YT-on a H 1.8 byRigotech videót, de a marketing lözungok puffogtatása mellett ("15Le és 10% fogyicsökkenés") nem lettem okosabb, jobban örültem volna valami kézzelfoghatónak (rugalmasságmérés, igazolt fogyasztáscsökkenés) szerintem az mutatná meg igazán az eredményt, nem az ilyen " Érzed, hogy jobb lett?" "Hüü, igen, nagyon jó." szerü dolgok. :)

[ Szerkesztve ]

(#84281) molnarpeter válasza Szada85 (#84280) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Rigotech videói szvsz nem az értő közönséget célozzák.

(#84282) KrAt válasza molnarpeter (#84281) üzenetére


KrAt
veterán

Pont ezt éreztem én is, csak nem tudtam így megfogalmazni :D

(#84283) Skynet258 válasza ArthurShelby (#84273) üzenetére


Skynet258
veterán

Amiket felsoroltál az összes benne van, igen. :B Kivéve a bicaj tartó, de az igazából nem is hiányzik.
Na igen a körforgalom, vagy mindenki borul vagy gyökkettővel mész benne. :DDD
Lehet ma láttalak 12 után valamivel a Népligetnél (balra mentél Buda felé)? Legalábbis egy tök ugyanolyan fehér Tourer gurult mellettem 2 sávval arrébb a lámpánál. :D

https://geekpulse.hu

(#84284) toth_janika válasza farkas-j (#84278) üzenetére


toth_janika
őstag

Én nem is akarom, hogy a tarkómra csússzon a hajam, nem vagyok versenyző alkat. Inkább az idegesít, hogy 2500-3000 alatt nem kezd el húzni, és előzésnél vissza kell kapcsolni... Mennyibe kerül egy ilyen beavatkozás?

Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/

(#84285) gban válasza toth_janika (#84284) üzenetére


gban
Közösségépítő

Én is ezért gondolkodtam el rajta (J Astra, A16XER).
Neked ha jól látom 1.8 szívó H Astra van?

Lehet tudni hogy mennyibe kerül ez a móka? Azt még senki se írta le (vagy csak én maradtam le?).

[ Szerkesztve ]

Postázást nem vállalok.

(#84286) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

Ez láncos vagy szíjas?

(#84287) Luck Dragon válasza B-L-A-C-K (#84286) üzenetére

Lánc

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#84288) Sanki válasza B-L-A-C-K (#84286) üzenetére


Sanki
addikt

http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch oldal szerint Z14XEP motor, az láncos.

(#84289) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

:R

Lehet elfogok menni megsasolni...

(#84290) Findzs


Findzs
addikt

Ha veszek egy ilyen aux kábelt a cd30 as gyári fejegységhez azt kell programozni vagy csak bedugom és müxik?

[link]

Lehet veszek egyet nem nagy lóvé és kipróbálom :)

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#84291) Findzs válasza Findzs (#84290) üzenetére


Findzs
addikt

A fene valamit programozni kell. Gondoltam ... :U
[link]

Nyíregyháza közelében nincs valaki birtokában egy ilyen tech 2 ?

Meg kellene nézni, hogy lehet -e aktiválni az elektromos ablak vezérlését kulccsal. Meg van bc a kocsiban de csak stopert hoz be semmi mást. :U
Persze nem ingyen kérném :)

[ Szerkesztve ]

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#84292) Lajos1966 válasza toth_janika (#84284) üzenetére


Lajos1966
tag

Amennyiben XER motor van az autódban,az tökéletes alap a turbósításhoz utólag is.Ne kérdezd,hogy mennyibe kerül (biztos nem olcsó).

(#84293) athomi válasza Lajos1966 (#84292) üzenetére


athomi
veterán

Ezt már sokszor olvastam a XER-ről, csak még nem láttam senkit turbósítani. :D Pedig érdekelne hogy mennyi melóval és pénzzel jár.

[ Szerkesztve ]

(#84294) ArthurShelby válasza Skynet258 (#84283) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Sajnos nem én voltam, én nem jártam arra.

Ma mielőtt elindultam Balatonra még megnéztem jött e levél a természetfotós egyesülettől. Remegő kézzel nyitottam ki a postaládát, hogy az esetleges rossz hír rá teheti pecsétjét a hétvégére. Kinyitom, van benne egy levél, és egy reklám lap. Én még ennyire elmű számlának nem örültem...

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#84295) Luck Dragon válasza athomi (#84293) üzenetére

Lehetséges hogy mire elkészül az átalakítás, addigra rég vehették volna egy 1.6T motoros autót.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#84296) farkas-j válasza toth_janika (#84284) üzenetére


farkas-j
őstag

Minden autóra egyedi ár van. Motortípus és vezérlőelektronika függő. Van olyan vezérlő amit ki kell szerelni és a processzor megfelelő lábára forrasztani külső csatlakozást. Ez utóbbi gondolom a drágább megoldás. Az Opelek zöme az OBD porton keresztül programozható. Töltsd ki kötelezettség nélkül a weblapukon az ajánlatkérő lapot. Ott megadod az igényeidet és kapsz rá ajánlatod (vagy eltanácsolnak, mert erre is volt már példa a túlzott motorgyilkos elvárás miatt). Arra számíts, hogy valószínűleg jóval 100eFt felett lesz az ár, de elégedettségi, visszaállítási és pénz visszafizetési garanciát adnak rá. (Ja, ők nem lopott hanem gyári szoftverekkel, eszközökkel és szoftver leírásokkal dolgoznak, amit a gyártók horror áron adnak csak ki.) Én sokáig hezitáltam (leginkább az ár miatt), de utólag már bánom. Sokkal előbb meg kellett volna csináltatnom, mert ég és föld különbség van a korábbi és a jelenlegi motorkarakterisztika között. Már többször írtam, hogy egy 1,4-es 90LE-s Meriva A-ból ültem át egy 1,4-es 100LE-s Meriva B-be. Az új autó 15e km után is olyan lomha és gyenge volt, mintha 60-70 LE-s lett volna. A lányom folyton cukkolt is vele hogy nagypapa autót vettem, mert az övé lett a régi, de időnként szokta vezetni az újat is. Most helyre állt a rend az optimalizálás után, és úgy megy ahogy kell!
Egyébként a tudásukról annyit, hogy pl. a Toyota Denso elektronikával jelenleg csak ők boldogulnak.
Ezen az oldalon megnézhetsz egy egyedi beállítást bemutató filmrészletet. (kb. az oldal közepén)
Tudom, hogy ez az egész nagyon reklám szagú, de nagyon elégedett vagyok, és a tudást, a jó szakembert reklámozni kell! Sajnos tele vagyunk már minden területen kóklerekkel.

Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4

(#84297) Tikakukac válasza B-L-A-C-K (#84286) üzenetére


Tikakukac
titán

"Spéci" lánc van benne, bringádon különb van, ha ez számít. Aki anno beletervezte azt egész nap verném vele.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#84298) B-L-A-C-K válasza Tikakukac (#84297) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Már lemondtam róla, meg fapad az egész mint a H Astra, ja és városba 10 litert eszik, és cserébe nem is megy...:)

Már jelenleg Fiat 500-as a vonal...

[ Szerkesztve ]

(#84299) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Megyek fouton, elol egy F kombi baktat, utana egy MK4 Mondeo kombi kormolgat, rajta kisgyerekes matrica.
Oke, visszavaltok, h elozok (rajtam is Baby on board matrcia). Erre a rohadvany paraszt, h rohadna meg, lepadlozza a szarjat, hogy ha baj van, be se ferjek, es rohog...
Feklapma csak a jobbos eg, semmi mas, kormol, mint a szar, meg azt hiszi, h ove a fout...

(#84300) diablo1984 válasza B-L-A-C-K (#84298) üzenetére


diablo1984
veterán

Nem eszik 10 litert, nálznk a h astra is 7-8 literből elvan az asszony alatt ezzel a motorral, pedig a felesègem a yarisból is akár 7 litert ki tudott taposni, szóval Ő tud! :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.