Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#84451) zolikaDB válasza molnarpeter (#84450) üzenetére


zolikaDB
veterán

Igen, sejtem, csak miert kevernek bele ennyit...

(#84452) trassher


trassher
addikt

Astra g-n cserélte már valaki a tankbetöltő ajtajának tömítését? Itt van előttem de ez nem tapad, ameddig nem tudom, hogy kell felrakni nem akarom levenni a régit.

Redmi Note 7

(#84453) F_Zolee válasza zolikaDB (#84449) üzenetére


F_Zolee
veterán

Madarasteszkós 98at próbáltál már?

(#84454) beg válasza zolikaDB (#84451) üzenetére


beg
veterán

Mert azt kevesebb jövedéki adó sújtja. Ezzel adja el benzin áron. Üzleti modell, más is alkalmazza csak nem ennyire mohón.

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#84455) Gold90


Gold90
tag

Sziasztok !
A következő próblémával állok szemben.Nem rég tulajdonosa lettem egy Opel Astra twintop személygépkocsinak.A kocsi 1.6/77kw ecotec motorral szerelt.A következő a jelensség!!!
1800-2000 fordulat tartományban rángat az autó.Legyen az 3.;4.;5. Sebbeség fokozatt.A tartományon kivul az auto tökéltesen müködik!! Valakinek valami tippje ?
Lambda szonda lenne ?

[ Szerkesztve ]

(#84456) Luck Dragon válasza Gold90 (#84455) üzenetére

Gyertya csere és mondjuk egy injektor tisztító üzemanyagot neki, mondjuk maxxmotion.
Ha ez sem segít akkor lehet trafó, ha ez sem akkor "Mohabá" csoportunk autó doktora. :))

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#84457) zolikaDB válasza F_Zolee (#84453) üzenetére


zolikaDB
veterán

Talán egyszer, de elég régen volt már... Miért? Az nem cefre?

(#84458) F_Zolee válasza zolikaDB (#84457) üzenetére


F_Zolee
veterán

Ha jól írta valaki abba alig van.

(#84459) NKing válasza Gold90 (#84455) üzenetére


NKing
tag

Pontos motorkódot tudsz hozzá? EGR hiba lesz valószínűleg, főleg ha Z16XEP motor. De sok minden lehet. Check Engine világít? Ha Z16XEP a motor akkor gugli: "z16xep rángatás"

[ Szerkesztve ]

(#84460) Gold90 válasza NKing (#84459) üzenetére


Gold90
tag

Igen ! A motorkod Z16XEP.Nincs check engine.Se hibakod az autoba.

(#84461) NKing válasza Gold90 (#84460) üzenetére


NKing
tag

Akkor szinte biztos, hogy neked is a szívósorral van gond + az EGR szeleppel (ennél a motornál típushiba). Hibakódot olyan 300 km-ig nem dob általában, aztán kijön az üzemanyag korrekciós limit elérése hiba (p0170 vagy p0171). Valószìnűleg meghalt az EGR szelep + elkormolódott az egr csatorna. A szelep 40 ezer újonnan, a csatorna tisztítása szervizfüggő. Sajna a szelepcsere önmagában nem oldja meg, ha a csatornák már elzáródtak... :(

Ez azért rossz, mert ha az előző tulaj tudta ezt, akkor csak törölte a hibakódot és neked nem dob azonnal hibát, próbaúton meg nem biztos, hogy kijön.

[ Szerkesztve ]

(#84462) Feenyx válasza Gold90 (#84455) üzenetére


Feenyx
aktív tag

Ez a rángatás akkor jön elő ha egy bizonyos sebességet tartassz ilyen fordulatszám mellett vagy kismértékű gyorsításnál ebben a tartományban?

(#84463) Gold90 válasza Feenyx (#84462) üzenetére


Gold90
tag

A rángatás csak sebbeség tartásnál jön elő.Amint picit nyomom a pedált el is tűnik a jelenség...

(#84464) Gold90 válasza NKing (#84461) üzenetére


Gold90
tag

Egr hibát hogy lehet kizárni ?

(#84465) Declare válasza tkesy (#84412) üzenetére


Declare
őstag

:C

Tudod egyebkent tölteni a munkahelyeden? Vagy az utcan? Otthon méred, mennyit "tankolsz bele"? Napelemed van a házon ami segit a költsegek optimalizalasaban?

Karbantartas oldalrol mire kell figyelni az Amperanal? Elektromotor meg az akkuk azok kb teszik maguktol a dolgukat ha jol sejtem, benzinmotornal meg gondolom olajcsere, meg hasonlo dolgok jatszanak, mint minden normalis benzinmotornal. Szoval ha ez igaz, akkor a karbantartas es fenntartas pont ugyan annyi, mint egy benzinmotoros autonal?

[ Szerkesztve ]

(#84466) BaKeSZ87 válasza bandi0000 (#84447) üzenetére


BaKeSZ87
senior tag

Nekem is jelentkezett ez a probléma még az F Astrámnál. Megálltam lámpánál és nem állt vissza az alapjárat, magasabb fordulaton járt a motor, check engine meg világított. Indításra nem volt hatással és nem is mindig csinálta. Kivillogtatva fojtószelepállás érzékelő hibát olvastam ki. Hella márkájú került bele, többet nem is jött elő a hiba. Anno hosszabb utakon használtam az autót, nem variáltam, lecseréltem. Lehet, hogy elég lett volna levenni a régit, kicsit megtekergetni végállástól végállásig és jó is lett volna aztán. Mikor a helyén van, a benne lévő rugó már kicsit elő van feszítve, nem megy el végállásra mikor visszazár a szelep. Itt gondolom leoxidálódhatott a csúszó érintkező, vagy kopadék kerülhetett oda.

[ Szerkesztve ]

(#84467) NKing válasza Gold90 (#84464) üzenetére


NKing
tag

Kizárni? Esetleg megerősíteni tudod, ha szétszereled: Z16XEP rángatás megoldása

Sajnos a tünetek egyértelműen ezt jelzik: sebességtartásnál rángat, 1800-2000 között... Ha az EGR szelep kicsit nyitott állásban szorult meg, akkor az előidézheti a szegény keveréket. Gázadásra persze minden rendbe jön, de ha nem adsz gázt vagy nem adsz eleget, akkor erőlködik a motor, ezért rángat. Valószínűleg erőtlen is a motor, de ha nincs mihez viszonyítani, akkor laikusnak nem biztos, hogy feltűnik. Ha próbálgatni akarsz, akkor se jössz ki jobban - gyújtótrafó csere szintén 40 körül van az új, üzemanyagszivattyú beméretése... gyertyacsere, benzinszűrő csere vagy légszűrő csere még a legolcsóbb, de tuti nem az a baj. Autódiagnosztikára elviszed, mondod, hogy EGR gyanú, ki tudják mérni az EGR szelep visszatérő jelén a feszt, abból látszik, hogy járás közben nyit/zár-e rendesen. Ha az EGR szelep jó is, akkor is lehet elzáródás a csatornában, de általában előbb makkan meg a szelep és ez okozza a lerakódásokat feljebb... :(

(#84468) KrAt válasza KrAt (#84271) üzenetére


KrAt
veterán

Itt tartunk: Drive link

Ami nyugtat, hogy a hengerfalak szépek, nem vállas, csapágyak is szépek.

Ami "mókás", hogy a dugattyúk hogy le vannak kormolva.. A sok olaj.. Az 1-es hengerbe annyi olaj jutott, hogy le se tudott kokszosodni :D Remélem, a katalizátor nem ennyire gáz.. :/

(#84469) pvt.peter


pvt.peter
őstag

Sziasztok,

Több kérdésem is lenne, kezdeném a legégetőbbel :D

1. Opel Vectra C -men a jobb első Xenon lámpának a tisztítója kivan szakadva, értsd: már nincs is meg csak ez a törött darab (PA6-GF50 NORMA4 van ráírva) ami egy hiányzó csővel összekötné a szintén hiányzó fúvókát.

A másik oldalon ilyen fúvóka található:

Összesen 3 darab alkatrész kellene és működőképessé lehetne tenni a jobb első lámpatisztítót.
- PA6-GF50 NORMA4 típusú "csatlakozó"
- összekötő cső
- fúvóka

A kérdésem az, hogy hol lehetne ilyet beszerezni?
Milyen kulcsszavakkal tudok rákeresni?
Ugyanis a PA6-GF50 NORMA4 -gyel nem mentem túlságosan sokra.

2. Bőr könyöklő is kellene, mert a jelenlegi szövet bevonatú eléggé kikopott.

Idáig ezeket találtam:
Opel Könyöklő Vectra C,Signum . Gyári kartámasz. Bőr
OPEL VECTRA C könyöklő
Van még más oldal ahol bontott cuccokat lehet kapni jó ár/érték arányban Opelhez?

Köszönöm a segítséget.

[ Szerkesztve ]

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#84470) Gergőke88 válasza pvt.peter (#84469) üzenetére


Gergőke88
addikt

Pa6 az a műanyag típusa nem cikkszam.

(#84471) Feenyx válasza Gold90 (#84463) üzenetére


Feenyx
aktív tag

Én előbb megpróbálkoznék egy fojtószelep tisztítással. A családban lévő Astra g-nek is ez volt a problémája. Ugyanez a motor. Ha mondjuk városban mentél 50-55 körül akkor az általad említett fordulatszám tartományban sebességtartás mellett elkezdett dadogni, ha leváltottal 3-ba vagy nyomtál egy kis gázt és a fordulat kocsit feljebb csúszott egyből elmúlt. Először én is azt hittem hogy EGR aztán szerelő megpucolta a fojtószelepet és azóta nem jelentkezik a hiba. 1000 km-t már ment így bele probléma nélkül. :)

És itt se volt semmi hibakód, csal ez a rángatásos tünet.

Ha az EGR csatornák lennének eldugulva akkor hibakódot is kapnál. Az más tünetekkel jár tapasztalatom szerint, ott pont enyhe gázadásnál jön elő a rángatás, nem állandó sebességtartásnál.

Szerk.: Persze nem ártassz az autónak ha ki van tisztítva az Egr csatorna és az odavezető cső is :) de ahhoza nagyobb mértékű szétszerelés kell, ezért megpróbálnám előbb csak a fojtószelepet :)

[ Szerkesztve ]

(#84472) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

Na voltam megnézni ezt a kocsit.

Kintről hozták, most rakták fel pár napja. Mivel ugye 56 ezerrel hirdetik nem hittem el ennyi lenne benne, kipróbáltam nem kopog, nem zörög, minden okés vele ránézésre. Alvázszámát elkértem, Opelbe elmenem, lekérdeztem, 2011-ig látják csak (addig vitték opelba), de itt is kevés km volt benne. Viszont kint 2016-ban volt műszakin, ott 40 ezer valamennyi volt benne akkor, szóval a km valós lehet.

Tetszett a kocsi amúgy, csütörtökre kaptam időpontot állapotelmésre, lefoglaltam addig, úgy hogy adtam 50 ezer előleget, és ha állapotfelmerésen 100 ezret meghaladó költsége van a kocsinak (kopó alkatrészekre nem vonatkozik), akkor visszakapom a foglaló összegét, vagy az árból engednek. Ha nem lesz ezt meghaladó költsége akkor annyi lesz az ára amennyiért hirdetik (nem engedtek 40 ezret se, mondták most jött be ennyibe elfog menni ha kell ha nem).

Szóval csütörtökön folyt. köv.

(#84473) #81556480


#81556480
törölt tag

Az elmúlt 2 hónap frissítései:

-új klímahűtő
-4 új hectorra 3 gumi
-laguna koptató
-wishes küszöbvédő ;]
-zender kormáyn + bőrözés
-bőrbelső (tudom vótmá, de nem bírok betelni vele ) ;]
-kick első hangszórók + hangváltó from seth :P

(#84474) Luck Dragon válasza B-L-A-C-K (#84472) üzenetére

Hajrá!

LaciCRM
Szép, főleg az ülések.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#84475) #41635072 válasza B-L-A-C-K (#84472) üzenetére


#41635072
törölt tag

(Lehet) ezt a kocsit már tavaly is láttam náluk, pont ugyan ennyi km-rel csak akkor éppen családon belül örökölték és megkímélt állapotban adtak volna túl rajta. :DDD (Elmondásuk szerint)

(#84476) NKing válasza Feenyx (#84471) üzenetére


NKing
tag

Folytószelep koszolódásnál tudtommal az alapjárat is bizonytalan lenne, sőt főleg ott érződik. De ki tudja? :) Az, hogy a sebesség tartása azt jelenti, hogy elengedi a gázt és úgy halad, de közben valójában lassul... vagy esetleg kicsit nyomja a gázt... Látatlanban nehéz megmondani. A folytószelepház tisztítása persze nem árthat. :R

(#84477) B-L-A-C-K válasza #41635072 (#84475) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Ezt biztos nem ládat még, most hozták be, kinti papíros még.

[ Szerkesztve ]

(#84478) Magnum_ válasza #81556480 (#84473) üzenetére


Magnum_
nagyúr

a B2 egy hihetetlenül jó autó, méltatlanul alulértékelt (volt, imádtam).
A hectorra 3 gumit nagyon jónak tartom (volt, új tulaja is szereti).

Szépe a kormánybőrözés, de szerintem a Vectrába az a gyári 4 ágú kormány a legtutibb :-)

I humbly and respectfully decline™

(#84479) Petyyyyy válasza #81556480 (#84473) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Elég baba ez a félbőr belső. :K

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#84480) dSERiES válasza pvt.peter (#84469) üzenetére


dSERiES
senior tag

Szia,

Sztem nála vagy náluk próbáld meg van pár cuccok. (Nekem nincs tapasztalat egyik hellyel sem, még).

Lámpádhoz ilyen kell, nem? Meg még1 valami cső?

@84473 LaciCRM: szép nagyon gratula. A Laguna toldatnak az a fantázianeve vagy tényleg rönyőról van? :)

⊿sff⊿

(#84481) pvt.peter válasza dSERiES (#84480) üzenetére


pvt.peter
őstag

Köszi a választ.
Írok majd nekik.

Sajnos az az összes infó amit tudok a lámpával kapcsolatban :S

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#84482) #81556480


#81556480
törölt tag

Köszimindenki

Tényleg laguna koptató, azaz valamelyik renaultról van. Vectrára szokták tenni, főleg a zender lökösre, de én felraktam a gyárira.

(#84483) dSERiES válasza pvt.peter (#84481) üzenetére


dSERiES
senior tag

Nézd csak itt van egy online EPC, cikkszámokkal ki tudod matekozni mi kell neked: link

Talán itt vannak a mosó cuccai. :)

@84482 LaciCRM: pont azt akartam kérdezni hogy honnan jött hogy laguna koptató kell :)) de meg is válaszoltad hogy szoktak tenni B-re, jól mutat :)

[ Szerkesztve ]

⊿sff⊿

(#84484) Gold90 válasza NKing (#84476) üzenetére


Gold90
tag

Folytószelep mint a patyolat ! De ugyan az a jelenség.Viszonyitasi alapom nincs mennyire kénne hogy erős legyen.De nem érzem egyáltalan hogy gyenge lenne.Főleg hogy egy 10e km Kia ceed után áltam neki használni.A sebbeség tartást érthetjük bárhogy.De veheted ugy is,hogy fordulatott tartom,egyenes úton,50-60km/h fordulat 1800/2000 és egyszer csak rángat az autó.Egy példa volt rá itt a forumon!!Neki a szelepfedél csere segitett.De mindegy holnap Opel szerviz.Motor diagnosztika.Aztán csak okosabbak leszünk...

[ Szerkesztve ]

(#84485) pvt.peter válasza dSERiES (#84483) üzenetére


pvt.peter
őstag

úú köszi, ez nagyon hasznos oldal, így már biztos meglesz a pontos alkatrész :R

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#84486) Feenyx válasza Gold90 (#84484) üzenetére


Feenyx
aktív tag

Ha tiszta a fojtószelep akkor nem szóltam. :) Nálunk ez volt a probléma forrása, beírtam hát ha segít valamit :) Szervizben csak tudnak valami okosat mondani rá.

(#84487) Gold90 válasza NKing (#84476) üzenetére


Gold90
tag

Remélem bezárul ez a kör már.Nálam jó helyen lesz.Megkap mindent,Autopályázok vele.Munkába járáshoz használnám.Nem véletlenül választottam ezt a motort.Csak hálálja meg a ráforditást :)

Egyedül a te tipped jöhet szóba.Gondolom itt unta meg a volt a gazdája és adta el.

[ Szerkesztve ]

(#84488) NKing válasza Gold90 (#84487) üzenetére


NKing
tag

Nem csodálnám, mert nem kis meló szétszedni és kellenek hozzá szerszámok is bőven. Otthon egy hétvégi délutánt elvisz - tapasztalat :) Szervizben nem tudom mennyit kérnek érte, de kíváncsi lennék majd rá! Azt mondják, hogy a gyakori kis utak és az alacsony fordulaton járatás kormolja be az EGR-t, szóval ha ezt elkerülöd, akkor sokáig nem kell majd hozzányúlni. Látom, a folytószelep nagyon tiszta, de még a szívócsonk belseje is - nálam ugyanez volt. Aztán belül meg az fogadott, amit az általam linkelt fórumos bejegyzésben is látni... drótkefével és karbitisztítóval 1 óra súrolás és kijön :DDD

Ami a teljesítményt és erőtlenedést illeti - nálam ég és föld volt a különbség előtte-utána. Sokat számít, hogy a keverékképzés mennyire megsínyli ezt a hibát... most már harapós az egyhat :Y

[ Szerkesztve ]

(#84489) Gold90 válasza NKing (#84488) üzenetére


Gold90
tag

Szivesen válaszolok rá.De sajnos Német márkaszerviz lesz belőle.Szóval elfogják kérni az árát....

(#84490) mohabá 007 válasza NKing (#84488) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Annyira reklámozod,dicséred ezt a "Z16XEPrángatás megoldása" dolgot,hogy ez már több mint gyanús.Miért nem mondod meg nyiltan,hogy te írtad, oszt kész. :F

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#84491) Gold90 válasza mohabá 007 (#84490) üzenetére


Gold90
tag

Egy plusz megerősités jót tenne a lelkemnek :D
De akkor a legelsô holnapi program,autodiaknosztika

[ Szerkesztve ]

(#84492) tkesy válasza Declare (#84465) üzenetére


tkesy
őstag

Hát az igazság az, hogy az esetemben a munkahelyen való töltés esete kicsit olyan mint egy pornófilm: csak nézni tudom... :D
Hiába van töltőoszlop azon a telephelyen ahol a cég bérel irodát, van jogi és műszaki akadálya is a dolognak. Egyrészt nincs szerződése a cégnek a telephely tulajdonosával erre a szolgáltatásra, másrész a töltőoszlopokon van Typ2-es kábel, amihez meg nekem nincs Typ2 >> Typ1-es kábelem (még).
Ugyanis az a Typ2 >> Typ1-es kábel amit kaptam a kocsihoz és be tudok dugni az utcai (Typ2-es) oszlopba, (pl e-mobi oszlop) az nem működik úgy, hogy rádugom az itteni oszlop Typ2-es kábelének a végére...

Utcai töltés: a legközelebbi nyilvános és ingyenes utcai oszlop Békásmegyeren van, ott megy a töltés,- kipróbáltam :),- de ugye az autó határozza meg a töltés sebességét, ami az Ampera esetében max 16A utcai oszlop esetében. (otthoni fali töltés esetén ez max 10A)
Tehát 0-ról kéne vagy 3,5-4h míg feltölt, és addig mit csinálsz ott napi szinten, én meg megyek vele annyit, hogy naponta kelljen tölteni... Igaz nem merítem le teljesen, de akkor is... Úgyhogy én itthon töltöm, éjszaka bőven ráér feltölteni...

Napelem nincs, de tervben van, mérni meg nem szoktam, mert kiírja, hogy hány kW-ot használtam el aznap, amint trehány módon nem vezetek sehol... Az év végén meg majd úgyis kiderül, mennyi az annyi, de amúgy napi szinten durván 6,5kW-ot "eszik", ami egy 10%-os töltési veszteséggel számolva és 40Ft-os villanyár mellett 715Ft költség 100km-en (nálam). Az autó "C"-s azaz a legelső model, valamint gyanítom, hogy nem én vagyok a takarékos vezetés bajnoka, plusz napi szinten van araszolás, hegymenet, légkondi, illetve M3-as kivezető és M0-ás "gyorsítás & száguldozás", ahol azért fogynak az elektronok rendesen...
Egy liter (95-ös) benzin normális kútnál kb 385Ft, így az előbbi összegből, durván 1,85l benzint tudnék tankolni...
Ha megy a benzinmotor, akkor igen ugyanaz a karbantartási igény, de általában nem megy... :)

[ Szerkesztve ]

>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<

(#84493) F_Zolee válasza B-L-A-C-K (#84472) üzenetére


F_Zolee
veterán

Ez nem corsa. :D

Más. Ismerős nézelődik 2.0t insignia után. 2011 körül. Van olyan olvasott egyén itt aki tud valamit mondani a verdáról? :D

(#84494) Magnum_ válasza tkesy (#84492) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Csak kerdezem. Sima schukot nem tudsz cegnel hasznalni?
Nekem olyan otthoni (utazo) toltom is van a gyari mellett, ami kihasznal 1x16A-t, pont ugyanannyi ido alatt toltoknfel vele, mint utcai tolton es kisebb, konnyebb a gyarinal na es nagyon jo aron van (kulfoldrol. Itthon 110k)

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#84495) beg válasza F_Zolee (#84493) üzenetére


beg
veterán

Ön egy rendkívül éles megfigyelő.

:DDD

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#84496) B-L-A-C-K válasza F_Zolee (#84493) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Jól megyen. :)

(#84497) mohabá 007 válasza Gold90 (#84491) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Nem tudom mire vársz megerősítést. :N Ha az ajánlott tisztításra gondolsz a hiba megoldásaként,ikább hagyjuk is. :P

Ami biztos:Ha az EGR rossz,nem működik,azt az ECU érzékeli,és dobja a P0400 - tól, P0408 ig a hibakódot.
Lehet, hogy a lambdaszonda kezd behalni,ezért rángat, de még nem dobja a P0130, P0170 hibakódokat se.
Az is lehet,hogy alacsony a benzinnyomás a rendszerben mivel a szűrők koszosak, de az elkoszolódott MAP is okoz ilyen tünetet, a szelepfedélben lévő membrán szakadás miatt is tud dadogni,de lehet akár a motor hőmérséklet jeladó hiba miatt is a dadogás. Az autodiagnosztika a biztos. :K

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#84498) NKing válasza mohabá 007 (#84490) üzenetére


NKing
tag

Miért bántja a lelkedet, ha nekem segített, akkor másnak is igyekszem megmutatni, hogy mi segíthet? Nem erről szól egy ilyen topik? Miért kell egyböl hátsó szándékra gondolni?

(#84499) NKing válasza mohabá 007 (#84497) üzenetére


NKing
tag

Nekem se dobta az általad említett EGR kódokat, ennek ellenére diagnosztikán kimérték, hogy rossz a szelep. A járatok elzáródásától még lehet jó a szelep (pl az előző tulaj cserélte, csak hiába...), ha egyszer nem tudja ellátni a feladatát. A P0170et nem csak lamdba hiba miatt dobhatja, mivel ez egy általános hibakód, a keverékkorrekciós hiba jele. A jól körülhatárolt fordulattartomány és a hibakód aktuális hiánya is sejteti, hogy nem alapvető szenzorhibáról lehet szó. + az egr ezeknek a motoroknak a rákfenéje (nézz körül vauxhall fórumokban külföldön, sokszor fogod megtalálni ugyanezt a hibajelenséget és rá a megoldás ugyanaz a tisztítás), indulásnak jó tipp. Utána lehet jó a többi tipped is, ha ez ki van zárva.

[ Szerkesztve ]

(#84500) amargo válasza tkesy (#84492) üzenetére


amargo
addikt

Huu, majd írhatnál róla, mert elgondolkodtam rajta. Jövőre napi 100km ingázás van kilátásban (persze még a vonat van versenyben) ebből 2x 35 km autópályán, azaz városban simán mehet majd árammal. Otthon pedig napelemek is lesznek. Továbbá jelenlegi munkahelyemen tölteni is tudnám. Ezért kifejezetten elgondolkodtam egy ilyen lehetőségen.
Mióta van meg az autó, karbantartása milyen, meg úgy érzésre mennyire vált be neked?

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.