Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#61851) AMD Power válasza Declare (#61832) üzenetére


AMD Power
titán

Nem lenne rossz. De ekkora nem lesz szerintem. :(

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#61852) Luck Dragon válasza Declare (#61832) üzenetére

Jó nagy, és szerintem nincs is olyan szép. Mint a 2015-s igsignia.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#61853) WZP válasza samu76 (#61815) üzenetére


WZP
aktív tag

Hát köszönöm a válaszokat. Bár okosabb nem lettem. Akkor végülis érkezett egy-egy negatív, és egy-egy pozitív szavazat a DEPO-ra és a TYC-re, és 1 szavazat a HELLA szettre, ami meg 130k :D akkor inkább sárguljon.

ha felpolírozzák, akkor tolnak rá valami UV védős réteget, vagy visszasárgul 1 év alatt ? 50K-t nem akarnék elkísérletezni egy depo szettre ami vagy jó vagy nem. :DD

Inter Arma Enim Silent Leges

(#61854) mohabá 007 válasza HoaryFox (#61843) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

- Rozsdás fogaskerék szerű cucc = impulzusfogaskerék
- Fekete hengeres kütyü,1 torx csavar fogja = kerék fordulatszám érzékelő (ez adja a jelet az ABS elektromos vezérlőegységnek.)A TC-t is az ABS vezérli.

Nézd meg,mi mindent kell megbontani a cseréhez: (mindezt ötezeré? :Y )

No de mi van akkor,ha nem a rozsdás cucc a bűnös? (szerintem nem ő a hunyó) :N
Esetleg elektromos gubanc valamelyik fordulatszám érzékelőben?Abból is van 4 db.
("..A vectra gépkocsin nincs szükség fékerőszabályozóra a hátsó kerekeken,mert a fékerő elosztását,az ABS rendszer végzi...") Itt is lehet problem.. :K

Mint már korábban is írtam,szerintem az elektronikus vezérlőegység szarakszik.(nekem is volt ugyanez a nyűg) :O

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#61855) F_Gergely válasza WZP (#61853) üzenetére


F_Gergely
őstag

9k darabja a sima ezust depo lampanak, 12k darabja a fekete foncsoros lampanak, es 20k darabja a xenonosnak. Van projectoros (gyari) az 50k darabja.
Nekem volt polirozva 15ert a fenyszorom, lakkozva meg minden, semmit nem ert siman visszamattult. Ha akkor tudok hogy 20 ezer a ket fenyszoro mar akkor kicsereltettem volna.

(#61856) Egyhapsi


Egyhapsi
csendes tag

HELP!
Hátha valaki tudja...
Mennyire lehet ugyanaz az AC pumpája az 1.4-es astrának (talán Z14XE) a Corsa C AC pumpával (Z12XE)
Nem tudom meg merjem-venni, mert óccsó:-)

"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."

(#61857) mohabá 007 válasza Egyhapsi (#61856) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

A mihez jó-ra katt szerint jónak kéne lenni.
(Astra G = Corsa C)

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#61858) Declare válasza Luck Dragon (#61852) üzenetére


Declare
őstag

Nekem az eleje meg a cockpit nem tetszik az insignianak. A faceliftesnek a hatulja klassz.

Viszont ez ha ilyesmi lesz, az kicsit vw CC kicsit Ford mondeo, opel jegyekkel, szerintem baromi jo :C

(#61851) AMD Power 1,5 honap es kiderül :))

Valszeg ugye ez is illeszkedve a konkurenciahoz olyan 10 milliotol fog indulni amelyikben nem 1.0 motor lesz kurblis ablakokkal :D

[ Szerkesztve ]

(#61859) Dr. Gonzο válasza WZP (#61853) üzenetére


Dr. Gonzο
senior tag

Azért mert sárgaságos lett, még nem kell lámpát cserélni. Én legalábbis a gyári lámpát ezért nem cserélném le. Lepolíroztattam, 2 évig jó volt. Újra kezdett sárgulni. Az párom kiment az autóhoz egy tubus fogkrémmel és egy darab ronggyal a kezében. 20 perc alatt gyönyörűre dörzsölte. 1 tubus fogkrém árából. Ha csak 1 évig lesz jó, akkor is megéri. Szintén G Astra, 2003-ból.

[ Szerkesztve ]

(#61860) Calogero válasza Declare (#61832) üzenetére


Calogero
addikt

Hát ez nekem nagyon nem jön be így képről, meg látjuk majd ha a kész lesz, és meg lehet tapogatni majd.
Teszt körre tuti elviszem.

(#61861) Szada85 válasza Petyyyyy (#61838) üzenetére


Szada85
aktív tag

A csúcsmodellek ( jellemzöen erösebb motorral, több extrával ) szerintem a legtöbb márkánál zsebbenyúlósabbak fenntartás szempontjából.
Legalábbis a specifikus alkatrészek esetében, aki ilyent vesz, annak sajnos ezzel számolnia kell.
Nyilván az átlagos dolgok, mint levegöszürö, olaj, gyertyák ezekbe sem drágábbak, csak ezeknél az állapot romlása hatványozott összegeket hoz(hat) :) magával. De ez egy ilyen sport.

Jövöhéten nálam is a turbófelújítás-elsö futómü felújítás, féltengely-rendberakás következik. Már megrendeltem a talicskát a pénznek :DDD

[ Szerkesztve ]

(#61862) Petyyyyy válasza Szada85 (#61861) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Talicska a pénznek, ez jó :DDD

Mondta is az ember, hogy gyári alkatrészek only. Azzal nem kell szüttyögni, rögtön helyére megy.

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#61863) Rics22


Rics22
tag

Sziasztok!

van itt olyan,aki ráizgulna LEXMAUL cuccokra? kinézőben van egy C20NE motoros verda,lexmaul szívósor,vezérműtengely,leömlő,komplett kipufogó rendszer,írt ECU,K&N szűrő,stb stb...
komplett motor felújítást kapott,állítólag csak 100+oktánnal megy normálisan.

Keveset tudok ezekről a cumókról,tehát bármi infó,link segítség jól jönne :R

Köszi!

BGA Rework állomás eladó Honton390,Chipek,bontott alkatrészek-X360,PS3/Privátra ha nem válaszolok,akkor rics22service@gmail.com

(#61864) HoaryFox válasza mohabá 007 (#61854) üzenetére


HoaryFox
Topikgazda

Az addig oké, de most már konstans világít az ABS lámpa, ha a vezérlőegység lenne a ludas, akkor még mindig csinálná, hogy bevillan - nem világít. Szerintem :U

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#61865) samu76 válasza Rics22 (#61863) üzenetére


samu76
csendes tag

jó a lexmaul cucc ,főleg így egyben :)

(#61866) Vezu


Vezu
csendes tag

Sziasztok!
Budapesten tudna valaki ajanlani megbizható Opel szerelőt? Jelenleg csak egy olaj csere kellene, de nem akarom, hogy atverjenek ezzel is. Hivatalos Opel szervizekről milyen tapasztalat van? 2007-es G astra egyébként. Eddig vidéken hordtam megbízható szerelő ismerőshöz, de ez mar nem jatszik költözés miatt.
Köszi előre is!

(#61867) Rics22 válasza samu76 (#61865) üzenetére


Rics22
tag

Igen,engem is ezért izgat ennyire...bár leginkább befektetésnek tekintek rá.
1000eur körül megérheti szerinted behozni? lehet rá hasznot rakni?
műszakis komplett rozsdamentes kocsi,felújított motor,erősebb kuplung,állítható futómű stb..

Vezu hányadik kerületben érdekelne? tudok egy jó műhelyt akik olcsón is dolgoznak a pesti viszonylathoz képest,és nagyon lelkiismeretesek.

[ Szerkesztve ]

BGA Rework állomás eladó Honton390,Chipek,bontott alkatrészek-X360,PS3/Privátra ha nem válaszolok,akkor rics22service@gmail.com

(#61868) Vezu válasza Rics22 (#61867) üzenetére


Vezu
csendes tag

Főleg 14 kerület Zugló vagy 23. Került Helsinki út körül. De jo szervíz kedvéért elmegyek szinte bárhova.

(#61869) Declare válasza Szada85 (#61861) üzenetére


Declare
őstag

Majd azert erröl szamolj be ha lesz idöd, kivancsi vagyok a reszletekre ha nem minösited allamtitokka :D

Turbot miert kell ujjitani? Van valami hiba/elöjel vagy egyszerüen csak elerkezettnek latod az idöt? Ugyan ez a kerdes igaz a többire is :B Kivancsi vagyok mik a jelek :)

(#61870) Szada85 válasza Rics22 (#61863) üzenetére


Szada85
aktív tag

Szia,

Milyen típust néztél ki, a C20NE-böl gondolom F Astra, Calibra, A Vectra, Omega korabeli példány lehet?
A Lexmaul cuccok minöségi darabok, és ritkák is.

Nekem a Gsi-mben van C20NE szintén Lexmaul szívósorral, meg egyéb nyalánkságokkal, amit írtál 1000€ egy ilyen felszerelt autóért, önmagában véleményem szerint piti pénz, persze ez függ attól is mi a terved vele, ha honosíttatod, akkor nyilván erre még jön összeg, de ez nem derült ki.

Azt is írod, befektetésnek tekintesz rá, tehát behozni-szétszedni-kiárulni a terv inkább, ezért sem tiszta, mi a terv?

Ritkaságuk miatt nem két forintok ezek a cuccok:
- Lexmaul szívósort Németben 300€ körültöl tudsz venni, ez biztos.
- Nyilván a Motor csomagban az igazi, mivel ahhoz van írva az ECU is, viszont a komplett épített motor már olyan összeget ér meg ( lehet 500-1000€ között akár, csak tipp ), amit otthon piszok kevesen fognak kifizetni érte, az elsö komment az lesz, hogy " annyiért inkább néz egy XE-t, ami alapból 150LE, meg csipp, meg póówerkáp ", erre nagyobb összegü valutát mernék tenni. :))

Otthon szétárulni egy ilyen épített, ritkább motorral szerelt autót kemény idegrendszert igényel, mert hordákban támadnak majd a fotelnepperek/foteltunerek, akik megmondják, hogy mennyit is ér "valójában". Ha magadnak tervezed hobbiautónak, akkor viszont rengeteg móka vár rád. :)

(#61871) Declare válasza Szada85 (#61870) üzenetére


Declare
őstag

Szvsz ugy erti, joaron megvenni kint, picit pofozni rajta otthon es megjobb aron eladni. Szerintem is eselytelen a dolog...nagyon szük az a reteg aki otthon ezt meg fogja fizetni....persze soha nem lehet tudni :) Nemeteknel nagyobb esellyel lehet kifogni egy olyan gyüjtöt, aki erre hajlando aldozni.

(#61872) Szada85 válasza Declare (#61869) üzenetére


Szada85
aktív tag

Nem titok, igazából tisztában vagyok vele, hogy használt(sportos)autóra költeni kell, gondolkozom, hogy a népítéletre is írok egy bejegyzést, igaz OPC-röl van már egy nagyon részletes, és igaz leírás, de szerintem hasznos lehet, hogy a nagy álmodozókat kicsit visszarántsa a földre. :))

A turbónál a szívó oldali csövet lehúzva már látszik az olajpára/vékony olajnyomok, plusz elindulásokkor látni egy-egy pamacsot a kipuffból is jönni ( ezt minden autóvásárlás elött meg kellene tenni komolyan, annyira másképp látod a saját autódat kívülröl, mint mikor benne ülsz :D )...

A " felszálló füst " pedig sosem jelent jót ( kivéve a pápaválasztást ), így úgy döntöttem, hogy a komolyabb bajok megelözése végett elmegy szépen egy turbómühelybe, szedjék szét, nézzék meg, újítsák fel, mielött menet közben jön el a vég, és magával rántja az egész motort. :)
Sokat megyünk vele, egy hazalátogatás is simán van 2500km-es túra oda-vissza, itt kint is sokat kirándulunk, szóval használva van az autó, nyugodtabb vagyok így.

A futómüvet átnéztem múltkor, még a gyári szegecses támasztógömbfejek vannak benne, illetve bukkanókba/egyenetlen úton hallani pici cserrenést elölröl, plusz kormánytekeréskor minimális ropogást is vélek felfedezni, így szétszedjük, és ha már ottjárunk, akkor kap új toronycsapágyakat, talpasokat, kormányösszekötöt, amit kell.

A féltengely egy visszatérö mumus, korábban írtam, hogy a külsö csukló eldobta a haját (illetve a golyókat ), akkor rákerestünk, csak gyári újban lehet kapni, csuklót önmagában nem, csak komplettet, vezetöoldali 1100€, utasoldali is akörül, amit elsö nekifutásra nem annyira akartam ( tudom-tudom, fillérbaszás lvl999 :DDD )

Nyomoztam a neten, gyakorlatilag ömlenek ki az OPCs fórumokból a " ki milyen hibrid épített féltengelyt használ " kezdetü kérdések, van minden FAstra C20XE-töl, 2.2GAstra, DízelGAstrával bezárólag minden megoldás... Én néztem egy gyári bontottat, arra kicserélték, a külsö csukló happy, viszont ennek a belsönek van hangja...Így most szétkapjuk mindet, megnézzük az állapotokat, ha kell felújítódik ( otthon van erre szaki, idekint egyelöre semmi ilyet nem ismerek ), és akkor remélhetöleg ez is megoldódik. :)

Igen, sajnos tisztában vagyok vele, hogy saját magam áldozata vagyok az ilyen maximalizmusommal, hogy szeretek mindent tiptopra megcsinálni, nem csak menni fele, amig Földkörüli pályára nem áll egy dugattyú. :DDD

huhh, kicsit hosszú lett, elnézést miatta.

(#61873) Szada85 válasza Declare (#61871) üzenetére


Szada85
aktív tag

Egyetértek, otthon egy ennyire komolyan átépített autót böven azalatt tud csak eladni, mint amennyit valójában ér, és sok profitja Sem lenne rajta.

Nincs otthon piaca egy szétreszelt Opelnek, aki akar az magának épít, a sok álmodozó.. khmm szakértö, elnézést..meg majd jön a szokásos " szakadt C20NE Gsi nem ér, max 300-at " szöveggel. :)

Nyilván kell hozzá egy merökanál buzéria, de számomra kevés mókásabb pillanat van, mint amikor a C20XE-vel doppingolt B Corsa nem bírt lehagyni egy " gagyi kis nyóccelepes Gsi-t " :C

Az ilyet szerintem is külföldön érdemes hírdetni/eladni, otthon csak az igény van meg az ilyen ritka motyókra, meg az arc ajánlani érte a tényleges érték 20-30%-át sajnos.

(#61874) Declare válasza Szada85 (#61872) üzenetére


Declare
őstag

Nem lett hosszu...franko, köszi :)

En is annak a hive vagyok, hogy legyen tip top az auto :K ezert költöttem en is sok olyanra, amit masok feleslegesnek titulaltak, vagy tulzasnak egy 8 eves H astra eseteben :)

Mondjuk azert örülök, hogy nem egy benzines opc m van akkor a szamok tükreben :DDD mar bocs nem trollkodas, ha szivesen fizeti ki az ember valamire a penzt, mert megkapja erte amit akar, akkor rendben van :R

(#61875) Szada85 válasza Declare (#61874) üzenetére


Szada85
aktív tag

Persze, ennek kellene mindenkiben nyilvánvaló ténynek lennie, hogy egy erösebb/húzott/sportosabb - nevezzük aminek akarjuk - típus magával hozza a drágább bizonyos elemeket is, plusz a használati módjából kifolyólag nagyobb valószínüséggel kell is rá költeni, aki nem eszerint gondolkozik, az sajnos magát csapja be, és neki egyértelmüen csalódást is fog okozni egy ilyen Modell szerintem.

Nem trollkodás persze, mindenkinek más a szenvedélye, én tudom magamról, hogy nekem az autó a hobbim, nincsenek káros szenvedélyeim, nem a fotózás/számítógépezés/vasútmodellezés, bármi egyéb a hobbim, hanem, hogy olyan autóm legyen ami picit különleges, amibe nem csak beleülök, és eljutok A-ból B-be, hanem amit ha meglátok, akkor elmosolyodjak, hogy egy alagút elött ne az jusson eszembe, hogy jujjdesötét, hanem, hogy ne felejtsek el beérve pici gázfröccsel visszadugni egyet a hangorgia végett. :)

A károgókat meg 3500 felett úgysem hallom a turbó/kipuff hangjától :DDD

(#61876) mohabá 007 válasza HoaryFox (#61864) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Ellenkezőleg.Azért világít,mert megadta magát.Olyan,mint amikor széthúzod az elektromos csatiját,folyamatosan világít,jelzi,hogy behalt.Ez a behalós fajta elektromos része.

Mivel nem működik,(akár van,akár nincs) a szerelővel szedesd ki,és a kezedben lesz,milyet kell beszerezni.Nem túl bonyolult dolog a helyéről kikapni,csak 1 csavar macerás.Ha sk akarod csinálni,tudok segíteni,ha kell képekkel is. ;)
(esetleg ismerős vekissel kooperálni,akinek jó az ABS,átdobni a tiedbe,és minden kiderül)

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#61878) Gabis


Gabis
őstag

Sziasztok!
Tudom, hogy ezt így megmondani nem lehet, de hátha valakinek volt hasonló jelensége és megoldódott.
Végre kijutottam a nagyvárosból és meg tudtam küldeni a kicsikét.
Azt vettem észre (mondjuk ezt a városi forgalomban is produkálta mikor olyan volt a szakasz), hogy magas fordulaton (ford. mérő hiányában nehéz megmondani de olyan 3.500-4000 körül) mintha aprót dobnék a motorba, csörgő hang hallatszik. Csak magas fordulaton produkálja. :U

(#61879) beg válasza Gabis (#61878) üzenetére


beg
veterán

Néha nálam is hallani, enyhe emelkedőn jobban, meleg motornál, terhelésnél. Ahhoz hasonlít a legjobban, mikor a trabi szegény arányú keveréket kapott. (Fiatalabbak múzeumban és levéltárban utánaolvashatnak :D )
Nem tudom mi okozza, olaj van, benzin van, levegő van, nem torpan.
Én betudom a lassan 250e km kopásának :)

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#61880) Szada85 válasza beg (#61879) üzenetére


Szada85
aktív tag

A tünet, amit hallasz a nevéböl adódóan kapta az elnevezést, hogy " becsilingel " a Motor. Másnéven a kopogásos égést szokták így hívni. Többféle kiváltó oka lehet, gyújtásprobléma, esetleg a keverék összetétele nem megfelelö. Emaitt nem a szikrától gyullad be a hengerben a keverék, hanem " öngyulladás " történik, de a másik eshetöség, hogy a szikra indítja a folyamatot, azonban ugyanúgy a keverék egy része önmagától robban be...
Mindenesetre egyik Sem egészséges hosszútávon a motorra nézve, tehát érdemes utánanézni picit az okának, és megszüntetni azt.

Lehet, hogy a gyertya öreg, nem tökéletes a gyújtásképe, vagy a keverékképzésben van valami apró probléma.

[ Szerkesztve ]

(#61881) beg válasza Szada85 (#61880) üzenetére


beg
veterán

Jó hogy mondod, a gyertyák 60e-t futottak. Elfelejtettem. Köszi :)

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#61882) Gabis válasza Szada85 (#61880) üzenetére


Gabis
őstag

Hmm, egy gyertyacserét lehet akkor beiktatok én is. :R

(#61883) Szada85 válasza beg (#61881) üzenetére


Szada85
aktív tag

Azt akkor akár érdemes is lehet kicserélni, ártani nem árthat, és nem is egy egetrengetö összeg. :)

Nem mondom, hogy biztosan az okozza, de pl. a Te esetedben akár a gyertya is lehet a hunyó.

Nekem akkor csinálta, miután át lett építve, és nem volt felprogramozva a motorvezérlö az új dolgokhoz, a gyári program meg nem tudta már lekezelni a nagyobb átméröket, kompressziót, tengelyt, na akkor nekem is csilingelt, mint a szemét.
De szépen utánamentünk a programmal, gyújtástáblák, benzintáblák, és azóta nem csinálja, mindenki boldog. :)

[ Szerkesztve ]

(#61884) firstman3333


firstman3333
tag

Hali! Hatalmas problémám lenne van egy 98-as vectra b-m x20xev motorral,manuális váltóval,éa az abs-vezérlőm sem az a fajta amit újra szoktak forrasztani hanem fele akkora. Nem működik a sebességmérő és a kilométer számláló,és nincs sem abs,sem pedig tc hibám. A hibakód alapján sebesség érzékelő hibám van,ami pedig nem tudom hol található. Felcseréltem az abs jeladókat az első kerekeknél de szintén semmi változás.A váltón sem találtam ilyenre alkalmas szenzort,milyen lehetőség áll még fent? Hol lehet még ehhez tartozó érzékelő? Ja az óracsoport is cserélve lett már, és az említett két kijelzőn kívül minden működik rajta.A kilométer számláló is mutat egy értéket,de nem számolja a távolságot. :O

(#61885) Gabis válasza Szada85 (#61883) üzenetére


Gabis
őstag

Átépítés alatt pontosan mit értesz?

(#61886) Szada85 válasza Gabis (#61885) üzenetére


Szada85
aktív tag

Volt egy komplett motorfelújításom két éve, 326 Ezer Km-t bírt az én C20NE-m, akkor jelentkeztek a hengerfejesség jelei, úgyhogy ideje Volt gatyába rázni.

Hengerfej felújítás, javították a gátrepedést ( a hengerfejesség velejárója ), kapott új szelepeket, szelepvezetöket, hidrotökéket, le lett szedve a fejböl, ezáltal nött a sürítése a motornak, plusz a szívó- és kipufogójáratok fel lettek bövitve.
Ehhez a blokkban jött új dugattyúgyürü, összes csapágyazás cseréje is, új olajteknö, tömítések, minden. Még korábbról megvolt hozzá egy angol verseny vezérmütengely, ami csak erre a napra várt, az került az egész tetejére, megtámogatva egy Lexmaul szívósorral, és egy nyitott szívóoldallal.
Kipuff oldalon egy Supersprint leömlö és egy gyári C20XE komplett kipurendszer zárja a sort.

És legvégül az egész motorvezérlés ehhez lett programozva. Ez lett a Stage1-es motorom, jelenleg ez van az autóban, de a hengerfejben maradt még potenciál, illetve otthon pihen elrakva ez-az, ha lesz módom, készül majd a második lépcsö is. :)

(#61887) Gabis válasza Szada85 (#61886) üzenetére


Gabis
őstag

Szép lista :K
Az enyémbe akitől vettem kompletten cserélte a motort, de gondolom az ECU hozzá lett igazítva. :U

(#61888) Luck Dragon válasza #45553408 (#61877) üzenetére

Akkor ajánlom figyelmedbe az 1.4 twinportos G astrát.Szerintem az a te autód.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#61889) mohabá 007 válasza beg (#61879) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

A 2t trabi akkor csörög,ha túl nagy az előgyuszi.(4mm felett) :K

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#61890) beg válasza mohabá 007 (#61889) üzenetére


beg
veterán

No, mikor az 1:33-1:40 helyett fater félrematekozta és kapott kb. 1:60-at, az nem tetszett neki. Csörgött, zörgött. Be is duzzogott a drága és hengerfej tömítést is betervezett arra a délutánra. 465 huf anyagköltségből és egy délutánból megoldottam.

Ezen a modern 16 éves űrhajón meg egy vezérlés cserének sem merek nekiállni, de még olyan hosszú gyertyakulcsom sincs ami ehhez jó. Na meg lustább is lettem :)

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#61892) mohabá 007 válasza firstman3333 (#61884) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Ugyan olyan tipusazonos óracsoport került bele? :F

"A hibakód alapján sebesség érzékelő hibám van,ami pedig nem tudom hol található."
Amit felcseréltél,az ABS jeladókat,az a fordulatszám érzékelő/sebességérzékelő. :K

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#61893) AMD Power válasza #45553408 (#61891) üzenetére


AMD Power
titán

Nagyjából igen. 1.4 vagy az 1.6. A sok rövid táv miatt mondjuk majd lesznek EGR szelep problémáid. De persze mint mindenre erre van gyógyszer,

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#61894) firstman3333 válasza mohabá 007 (#61892) üzenetére


firstman3333
tag

Ugyan olyan került bele,azóta volt hogy próbából visszaraktam a régit is,azonban egyik sem mér,az ecu pedig adja a jeladó hibát....Azért cseréltem fel őket,mert szerintem kicsi az esélye hogy mindkettő hibás legyen,de nem jártam sikerrel...
:F

(#61895) Luck Dragon válasza AMD Power (#61893) üzenetére

Szerintem az 1.6 ide teljesen felesleges, ahogy írta is nagyon sok kis távon fogja használni "2km", és BP miatt is úgy gondolom hogy fogyasztásilag is jobban kijön.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#61896) zolikaDB


zolikaDB
veterán

(#61898) trialboj


trialboj
őstag

Mennyire lehet hinni annak a közbeszédnek, hogy egy autó sebesség/fogyasztása akkor optimális ha a tű pontosan függőleges. Tehát azt a sebességet tartva, képes a leghatákonyabban felhasználni az üzemanyagot?

Elég régi 2002es G opelem van, és pont 105 nél van ez az állapot, arra lennék kíváncsi hogy ha 120-al szeretnék huzamosabb ideig haladni, az jelentős többlet fogyasztást illetve terhelést jelent a motornak?

Illetve, hogy hány évente kell cserélni a vezérműszíjat? 2 éve vettem akkor cseréltem, és idén nyáron jár le a garancia, muszáj/érdemes egyből cserélni megint vagy ez azért még használható egy ideig?

Nagyon köszönöm a segítséget.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#61899) Declare válasza trialboj (#61898) üzenetére


Declare
őstag

"Mennyire lehet hinni annak a közbeszédnek, hogy egy autó sebesség/fogyasztása akkor optimális ha a tű pontosan függőleges."

tehat akkor a porsche panamera olyan 270 körül fogyaszt a legjobban :D

Amugy valoban 100 köre szoktak tenni az optimalis haladas/fogyasztast. Palyan 100-110 fölött vatvanyozottan többet fogyaszt a kocsi a sebesseg növelesevel.

Itt van egy ket cikk a temaban

[link]

[link]

Vezerles meg auto függö. Nekem a H astraban az 1,7 dizelnek 90k km a csereperiodusa. Ha években nézzük (mert nem mesz sokat), akkor talan 5 evet szoktak mondani (ez most csak tipp) :F utanna azert mar elöregszik annyira, hogy csere erett, de 2 evesen szerintem biztosan felesleges cserelni.

[ Szerkesztve ]

(#61900) Calogero válasza trialboj (#61898) üzenetére


Calogero
addikt

De ha az autó van ilyen függőlegesben (1.30 után) akkor fogyaszt legoptimálisabban az Opel :P

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.