- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zolikaDB
veterán
válasz
#81556480 #36695 üzenetére
Ne is mondd... Pár hete volt önindító felújítás... Erre fel:
Reggel beértem munkába, leállítom, minden OK. Most jövök haza, sárga lámpa indításkor nem alszik el...
Rádugdtam a kis hibaolvasómat: 1-es henger gyújtáskimaradás... Kösz. Hát a f...om ebbe a szívó, megkímélt Astrába mostmár. -
-
#81556480
törölt tag
válasz
Declare #36693 üzenetére
én nekem elment a kedvem a benzines kocsiktól. családba van 525i e39, az se akar menni. pedig jó a motorja. de nekem akkor is jobban bejön a dízel alulról jövő nyomatéka. még egy 1.9 tdi oktit is jobban kedvelek. Ezért vagy ha köv kocsi bmw lesz, akkor 320d. fogyasztásba is sokkal jobb
-
Skizz
addikt
Hahó
Mobil 10w40es super 2000-et használ valaki? Nagykeráron be tudnám szerezni. Asszem 5 rugó a nagyker bruttó, ennyiért csak nem szar.
-
Declare
őstag
válasz
AMD Power #36685 üzenetére
Pont ezzel növeled a költsegeidet. Ha eveset fizetsz, mindig kedvezöbb
(#36692) vebbful Mennyire elcserelnem az enyemre
elsö autokent tavaly horror volt...iden azert mar sokkal sokkal baratibb....
Elmult napokban ujabb 3000km-t a közös multunk a kis trakival
. Volt szervizbe, total szetbontottak a turbot meg mindent, jo hir, hogy azt mondtak minden kifogastalan allapotban (egy egr kipufogogaz hütö szelepet leszamitva) van es ilyen tiszta dizel belsöt nem tudjak, hogy lattak e
, viszont ez gaz is, mivel nem volt kosz, nem magyarazza semmi a sargakulcsos lampacskat. Viszont a tisztogatas ota kb 1600km elteltevel semmi hiba nem volt
szoval egyelöre nem merek örülni, de nagyon biztato, hatha csak valami erzekelönek volt megis valami kis koszolodas vagy nem tudom
BC szerint 6.0 lett a fogyi az egesz tripre, majd szamolgatok egyet es kiderül
ez 140 tempomat, plusz volt egy ket verseny is azert
Baromi jo volt talalkoztam egyszerre 2 ugyanolyan gtcvel mint az enyem
az egyik valami gyengebb benzin lehetett 1.4/1.6, a masik viszont egy igazai gtc 2.0 turbos benyas
na öt csak akkor tudtam uolerni, amikor elözött valaki a belsöben....de pl kamiont elözöz kamion utan meglepöen jol tartottam a "nagytesot" olyan 120-130 ig, aztan utana komolyan kezdett elnyulni......de volt serencsem 320i hez is, hat 140 lo ide oda az 160-170ig csak kb vanszorogva ment jobban...aztan utana abban meg volt tartalek
. Azert ilyenkor a 18 liter/100 km fogyi nem lefele huzta az atlagot
Autoszerelöm mondta, hogy teszteljem, hat en megtettem
jelenleg minden tökeletes, remelem igy is marad es akkor nagy lesz a baratsag
Jutalmul kapott felniket
Apropo, turbo nem turbo temahoz. Egyik haverom vett egy 320i e46 ot. Hat ugye nekem bmw az...
...vezettem is, hangja az györnyörü, valto, vezetesi elmeny....szuper
de annyira furcsa, hogy turbo nelküli es odalepek es nem huz. Pedig 140 lo 6 henger es jobban gyorsul, több benne a tartalek de nem huz. Total meglepö volt....de a hangja...pf...viszont palyan 8-9 liter 130-140 el varosban 10+......a kis astra meg 6 liter atlagban az olcsobbik üzemanyagbol
ez a benzines kocsi nekem nagy luxus lenne
egyelöre legalabbis
-
Markizmark
addikt
válasz
mohabá 007 #36691 üzenetére
Én kezdőként negyedéves részletekben majd' 40k-t fizettem be 1 év alatt.
-
#81556480
törölt tag
Illatosító: Nálam mindig más, mivel az ember megunja, meg nem is érzi annyira egy idő után. Régen a New Car volt a kedvencem. Most éppen ilyenem van, amiben cserélgetem az illatokat.
kis trükk hogy amikor már nagyon kevés van benne felhígítom vízzel
-
F_Zolee
nagyúr
-
gzbotii
nagyúr
válasz
mohabá 007 #36682 üzenetére
Bocs, mifelénk így mondjak...
lehet Románbol lett így fordítva. Gumi tampon, ami a merevito rudakat fogja össze...
-
Egyszerűnek tűnő munkafolyamatokat is el lehet rontani. Gyakori probléma például, hogy az olajleeresztő csavar tömítésének cseréjét nagyobb meghúzási nyomatékkal helyettesítik, ezáltal az olajteknőben előbb-utóbb megszakad a menet. Lehetőség szerint minden alkalommal cserélni kell a leeresztőcsavart és a tömítését.
Egyéb érdekességek ugyanitt.Lámpa, projektor: én nem bánom ha van némi szórt fény, nem egyszer jól jött már őzike, nyuszi, részeg disznó, marha kivilágítatlan biciklis meg egyéb állatfajok vonatkozásában.
-
haddent
addikt
válasz
zolikaDB #36673 üzenetére
Én általában Vanish szappant (ez a kemény, konkrétan egy szappan, tömör cucc) oldok fel egy kis vízben és azzal tisztítom át a kárpitokat, és úgy nagyon "ki sem mosom" belőlük, tehát megmarad az illata elég sokáig, friss tisztaság érződik. Kifejezetten illatosításra csak wunderbaumot szoktam New Car volt eddig mindig, most Arctic White még jobb talán.
Egyébként a múltkor írtam, hogy 8ezer körül volt a külső belső takarítás mindenféle ápolás, ózonozás, fertőtlenítés, légkondi pucolás stb.. Na ugyanezeknél a srácoknál mosattam tegnap 1.900 -ért (csak külső), de kb. viccen kívül 10x olyan szép, mint egy automata mosó, vagy mintha én gányolnám otthon. Nincs mese, elsőben nincs benne a manuális munka, nekem meg felszerelésem nincs
Mondjuk ő is mondta, hogy meglátszik, hogy kapott waxot a múltkor, pereg róla le a szar épp csak meg kell gőzölni.
Na, de a lényeg, hogy náluk van "illatosítás" is, azt hiszem 500Ft majd ezt megkérdem, hátha valami tartósabb, komolyabb dolog mert azért ez a wunderbaum is addig olyan amíg friss és az autóban van, semmi "maradandó" (de 1 percig sem). -
gzbotii
nagyúr
Az elmúlt egy hétben kicsit költöttem a gépre: első fekpofak, csapágyak hátul, bal hátsó törött rugó, MAP szenzor, egy szakadt tampon, generator szíj cserélve lett.
Most ami meg problémás lehet közelebbről az a kipufogó illetve a lambda szonda.
De remelem ezek nem jönnek elő egyhamar mert most elégé lenulláztam magam -
mephi666
nagyúr
válasz
AMD Power #36675 üzenetére
benzingőz-illatú légfrissítőt kellene szabadalmaztatni
úgy sajnálom mindig, hogy tankolás után gyorsan elillan
ui: a prelixet kipróbálom úgy, hogy délután ráfújom, majd nem törlöm le, mert első szélvédő szívatott reggel... kinti vékony jeget levakartam, indulás után bent úgy lefagyott, hogy semmit nem láttam... nem vicces így a forgalomban, azonnal le is mentem egy parkolóba és ott tettünk lassan 3-4 kört, hogy kezdjen meleg levegőt befújni és olvasszon... szerintem akik láttak, hülyének néztek, hogy "mi a francot keringünk ott?"
-
zolikaDB
veterán
válasz
mohabá 007 #36670 üzenetére
-
zolikaDB
veterán
válasz
mohabá 007 #36670 üzenetére
Nem kell kivágni a foncsort. Az NKS és Morimoto projektorok számos foglalattal, többek között H7 és H4 is, kompatibilisek. Azaz leszeded a búrát, izzót kiveszed, és az izzó nyílásába beleilleszkedik a projektor "töve", vagy hogy mondjam. Kivétel a fent bemutatott B Vectra, ott a srác faragott a foncsorból.
trassher:
1, az emelt fényerejű izzó nem illegális, minden jelölés benne van, ami a közúti használatához szükséges
2, most olyan Paloma Vanilla van, amiben van egy kis "olajos tartály", abból kell néha nyomni az illatosítóra. Az elv nem rossz, de szerintem annyira nem jó, mint egy mezei Wunderbaum. Azoknak intenzívebb az illata, ha nem is tart olyan soká.
A kis kupakos, olajos üvegeket nem szeretem, mint ahogy azt sem, amit a szellőzőre kell tenni. Beporlasztja a szellőző a folyadékot, és nálam az mind a szélvédőn kötött ki, jó opálos lett. Amire kíváncsi lennék, azok a kis zsákocskák, meg amikor zselés golyók vannak egy fém dobozban. De attól tartok, h meglátná a dzsipó a uccán, osztán benyomná a ablakot, h jájjjj, arany van a szekérben....
A citrom, fenyő, budi-óceán illatokkal viszont ki tudnának kergetni a világból... Ezek a klipszek meg szintén nem jöttek be, semmi illata....Írjatok, ki mivel illatosít!!!
-
trassher
addikt
válasz
mohabá 007 #36670 üzenetére
Igen benne van a pakliban hogy megfognak de úgy gondolom ennek tényleg minimális az esélye. Viszont akkor ezek szerint már a sima emelt fényű izzó használata is gond mivel az is utólagosan beszerelt.
Másik kérdésem lenne hogy a gyorshajtásról mennyi időn belül kell értesítést kapjak ha bemértek? Már él a 10 napos szabály?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
trassher #36656 üzenetére
Azok a mezei sünök.Ők nem is tudnak mást tenni,de ott vannak ám az útpadkán belül leparkolt tipp-topp módon felszerelt mozgó műszaki állomások,bár kicsi az esély,de kiszúrhatnak.Szerencsére többnyire a teherautókat macerálják.
Projektort beépíteni csak a foncsor kivágásával lehet,ez pedig már engegély nélküli átalakítás,tehát illegális.A közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990 (IV. 12.) KöHÉM rendelet (MR) előírása tartalmazza:
„37. §
A gyárilag beépített fényszóró, ennek kapcsán maga a jármű kialakítása meg kell, hogy
feleljen a nemzetközi érvényű előírásokban foglaltaknak.
A közúti közlekedés szabályairól 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes
rendelet (KRESZ) előírása:
„3. § (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat
közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.”
Utólagosan beszerelt,,,,,,,,,,,, izzós fényszóróval rendelkező jármű közúti balesete esetén a
körülménynek kivizsgálását követően felmerülhet a teljes felelősség, vagy a felelősség
megosztásának kérdése.
Azaz:ha egy esetleges balesetben vétlen vagyok,mégis rámverik a balhétmegéri?
Van aki szerint(aki átépíti) igen. Mindenki maga dönti el.Én maradok a gyárinál.Ha nagyon nagyon akarok előre a távolba látni,felnyomok 2db HELLA távolsági pót fényszórót,és lesz nappali fény az éjszakába. -
trassher
addikt
Figyelem, hülye körkérdés következik!
Ki milyen illatosítót használ az autójában?
Hosszú ideig Paloma Vaníliát használtam de az utóbbi 1 hónapban tarol a Wunderbaum Black Classic. -
lsebestyen
addikt
Ahha, na akkor majd penteken megint ranezek. Most hallottam eloszor, figyelni szoktam mindig a gyanus zajokat, de mar nagyon keso volt ugyhogy megnezni jobban nem volt kedvem, azota meg idom se. Elotte mondjuk kicsit meghajtottam bar a motor mar meleg volt, csak az ut volt nehol fos, lehet valami elmoccant?
-
válasz
lsebestyen #36666 üzenetére
Gőzöm sincs
Nagyon azért nem tudtam kivenni, de egy ilyen random hang nem berezonálástól lehet pl.?
Vagyis amikor két amúgy egymásba tolt fém nem szorul és így mocorog - koccan, kipufogó, leömlőnél a tűzkarikánák, vagy bármi - így nagyon nehéz, egyrészt mert nehezen hallani, másrészt mert élőben azért jobban be lehet határolni legalább térben. -
válasz
lsebestyen #36663 üzenetére
Meghallgattam, jól hallom hogy valami ritkán-ütemtelenül kattog, erre gondolsz?
Vagyis nem egy "minden fordulatra kattogó" hang, mint pl. a szelepkopogás, hanem random kopog? -
-
lsebestyen
addikt
válasz
lsebestyen #36598 üzenetére
Up
-
haddent
addikt
válasz
realmadrid #36659 üzenetére
Nem tudom. Hogy lehetne kipróbálni, sehogy mi?
Vezérléscserekor azt nem cserélik?
-
-
trassher
addikt
válasz
mohabá 007 #36649 üzenetére
A H1 és a H7 között a színhőmérsékletben és a foglalatban van eltérés. Na ezt a rendőr sosem fogja észrevenni mert halogén és halogén között nem fog különbséget látni. Csak annyit lát hogy fehéres a fénye de nem kék mint a xenon + eddigi jó pár igazoltatásom alapján nem érdekli őket a világítás ha egy mezei autóról van szó. Ég minden, mehetsz de már azt sem nézik szinte soha. Letudják annyival hogy jogosítvány + forgalmi, további jó utat. Műszaki vizsgára meg lehet vinni sima lámpával.
Nem azt mondom hogy jó dolog ez a kiskapuzás és illegalitás de az is vicc hogy én jobban akarok látni de nem tehetem meg legálisan. Viszont ha elütök egy biciklist mert nem látom akkor engem visznek el bilincsben. -
F_Zolee
nagyúr
válasz
mohabá 007 #36653 üzenetére
Köszi de ez nem kar.
-
kutyman
aktív tag
'93-as B Corsa-nál, hűtőcsere után hogy kell légteleníteni? Indítás után csobogás hallatszik a radiátorból. Köszi
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
F_Zolee #36607 üzenetére
Aki keres,előbb,utóbb talál
ablaktörlő lapát hátsó -
zolikaDB
veterán
válasz
trassher #36648 üzenetére
Mohabának igaza van.
Mindenki, akit érdekel a fény-tuning ->
- foncsorba, amit a mi opeljeink elviselnek, ugye alapból 55W való, ami töltésen 65-70W körül vesz fel. Egy cirka 65W-os Offroad Osram izzó simán mehet a H7-esekbe, a búrák elegek ahhoz, h ennyi hőt elviseljenek.
Innentől felfelé: mivel ez is illegális, a 100W-os pláne, de az kárt is tesz. Oda kellenek vastagabba kábelek, és relézni kell a kapcsolót, mert az is megdöglik, és a vékonyabb kábelek elégnek/nem elegek 100W-hoz. Üvegbúrásokban ezek jól bírják, pl Senator, A Omega, Kadett. Sőt, ott a 140/100W-os Tungsram is mehet.
- projektor: sokkal kevesebb a hely, ahol az izzó által termelt hő elolszlik -> 55W-nál semmiképp se tegyünk bele erősebb izzót.
- projektorosítás: ez is többélű dolog. Alap xenon projektor és halogénhez való projektor nemcsak a foglalatban különbözik, hanem más a vetített kép is. Nem esünk hanyatt egy halogénestől pl.
Nos, veszünk egy éndzsel ájsz fényszórót, van benne projektor. Mivel közúti forgalomban használható a lámpatest, baj nem lesz belőle, ottvannak a jelzések. De van az alap kis Opelünk. Rá van sütve a G Astra lámpájára, h kell bele HB3 meg H7. Ha kigóráljuk a H7-es foglalatot és beletolunk egy projektort, az már H1. Elviekben emiatt lehet gond.
Más a gyakorlat persze. Járunk sárgával, mert szabad. A rendőr eddig nem b.szogatott miatta, pedig kínai és 65W-os.
Járunk Osram Offroaddal, ami 65W-os, és közúti forgalomban tilos. Színe olyan 3200K körül van, nem vakít, tudom, és még ez sem az eget világítja. A rend őre eddig megkímélt.
Műszakin vagy ez volt bent, vagy a sárga...
Járunk 12000K-s íbéjes, 7000 forintos szenonnal, a rendőr b.szogat, mert életveszélyes a forgalomban. El is veszi a forgalmit. Útszéli baglyoknak annyi, látni nem látunk vele, ócska, foncsorosban van, de menő a kársztájling són...Veszünk egy Morimoto projektort, beleteszünk egy jó Night Breaker Unlimitedet. A magasságállító motor jól működik. A színe legális, mert az izzó is legális. Jól terít, jobban, mint a gyári, de nem vakít. Ezek alapján a paraméterek alapján forgalomban nem állapítható meg az illegalitás külsőleg.
Megáll melletted a fakabát. Ő honnan tudja, h XY autó fényszórója milyen, amikor tkp még a DRL-el sincsenek tisztában, és nem beszélek a kanyarfény, DIM, indexkor kiadott fény mennyisége dolgokról.
De pl ha egy Audi projektorát kukázzuk egy Morimotora, akkor mi van? Egy új Peugeot lámpájában pl megszólalásig olyan a gyári proji, mint az utólagos. Honnan állapítható meg, h a kocsiban gyári van vagy sem?Szóval, nehéz kérdés, eredmények vannak, nagyon jók, nagyon szépen világít és jól az utólagos proji. Törvényileg viszont sántít.
Ki ki döntse el maga.
Egyébként rengeteg SAJÁT kép van a Carstyling topikban, amit a srác készített. Sok infó. És megoldható, ha veszel bontottan egy pár lámpát, tkp semmi nem kell bele, se motor se semmi, elküldöd neki, otthon meg beszereled magad. Vagy villanyásszal.
-
diablo1984
veterán
ma majdnem megint opeles lettem, de mire meghánytuk-vetettük a dolgot eladták az autót! kár pedig jó lett volna, végül egy kereskedő vitte el!
az alany egy vectra c volt 2,2dti kombi 950e huf.....
napokon belül biztos megtalálom a neten 1,3milláért.....
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
trassher #36634 üzenetére
Szerintem nem jó megoldás,mert műszaki vizsga tuti,ill közúti ellenőrzés lehet "bukovári" lesz.
Az izzók műszaki jellemzői nem egyezőek az eredeti halogén izzók műszaki jellemzőivel, nem rendelkeznek az ENSZ-EGB,,,,,,, Előírás szerinti jóváhagyással, továbbá
utólagos beépítésük az MR.-ben foglalt jogszabályi előírásoknak sem felel meg, ezért a beépítésük szabálytalan. -
haddent
addikt
válasz
horvathkrisz #36640 üzenetére
Csak hogy az enyém szíjas és 150 után (10zel ezelőtt) volt cserélve márakszervízben pecséttel (ezután került pont hozzám, de márkakereskedésből, márkaszervízes pecsételt vezetett könyvvel tehát nem hiszem hogy ezzel lehúztak)
Ha megnézed 2en 3an is írták, hogy igen ugyanez náluk is, tehát lehet, hogy nálad sincs gondja a láncnak, hanem [valami] ami normális. Bár ha neked melegen is.. De ugyanakkor többen előzőleg azt írtátok, hogy "láncok tulajdonképp soha nem kell cserélni"
trassher ez a projektoros átalakítás 100% legális és bárhol átmegy elsőre röcc nélkül a műszakin?
Kicsit más téma: 290km -t mentem most 10 ezerből (sajnos nem néztem meg literben ez mit jelent, de ha jól emlékszem 100as prémium OMW volt, és olyan 355Ft/l, azaz olyan 28 liter lehetett), ami elég rossz eredmény. Ugye ez most nagyon nem pontos ahogy leírtam, de kb. ~9.5-10L/100km
Olyan 10-30km -es távok városban és hát nem sajnáltam neki bemelegedés után, de azért ilyen 4000 fölé sem mentem.
Ezen felül, illetve a fentebb említett "fura hang hidegen 1-2 percig" jelenségen kívül tényleg semmit nem észlelek, csak hogy állva hagyok piros után mindenkitJól gondolom ,hogy bennem/a lábaimban lesz a hiba?
-
Markizmark
addikt
válasz
#81556480 #36645 üzenetére
Ha indítás után magasabb a töltés akkor azt nem oldja meg az indítás előtt felkapcsolt lámpa, mert ugyanúgy megtörténik a "túltöltés" és a lámpák is megkapják. Ha tényleg így van akkor a megoldás maximum az lehet, hogy indítás után egy kis idővel nyomjuk fel a lámpákat.
Egyébként, ha a generátor töltés a probléma, akkor azt a fesz szabályzónak meg kéne oldania, míg az önindítózás utáni áramlökésre sajnos nincs beépítve semmi.
Tekercs + egyenáram az tud lökdösni és szikrázni. Pl. egy tekercs kikapcsolását egyenáramú körben nem elég egy relén átvinni. Általában 6 (2-2-2) pólusú relét tervezünk ilyen helyekre. Ezek közül az első az öntartáshoz kell, másik kettőt pedig sorba tesszük, hogy felszabdaljuk az ívet.
Az a tippem, hogy az említett iveco tehergépekben gyárilag nem kóser a fesz szabályzás.
Ha csak azoknál fordult elő ilyen.
Egyébként nálunk 4 autó van, ebből 3 folyamatosan használva is van és a kikapcsolt lámpás módszerrel indítjuk őket. Nagyon ritkán cserélünk izzót, pedig a napi használat kocsinként minimum 100km.
Nyilván mindenki a saját módszerében hisz, én is csak leirom és alátámasztom a véleményem.
-
#81556480
törölt tag
válasz
Markizmark #36596 üzenetére
Biztosan igazad van, de amiről én beszélek az létező jelenség több járműnél. Indítás után magasabb a töltés, és ha közvetlenül utána kapcsolsz lámpát, akkor kiverhet több izzót is, ezt meg tudod előzni ha felkapcsolt lámpával indítasz. mondjuk én ezt iveconál többször is megtapasztaltam , igaz ez haszongépjármű, de személyautóra is igaz. normális akkumulátorral rendelkező gépjárműnek nem okoz gondot a világítással való indítás. nem azt mondom hogy normális de sok esetben ez megoldás. a nem tökéletes fesz.szabályozó okozhatja.
-
Markizmark
addikt
válasz
#20196435 #36626 üzenetére
Nem hiszem, hogy eleve rosszul időzítették anno a vezérlést. Ha 1-2 fogat el van tolódva akkor az nem csak később kezd el rángatni. Bár lehet hogy tényleg úgy van. Arra tudok gondolni, hogy lazán lett feltéve és neked ott a piros lámpánál ugrott át 1-2-t és akkor történt a rágás is. Szerintem. De nem voltam ott. Minden esetre azt tudom, hogy sokszor csináltunk már otthon szíj cserét, és 1 foggal eltolva is k**va nehezen indul el egy motor. 2-vel pedig talán át sem tud fordulni egy dízel a nagyon magas sűrítési arány miatt. Benzinnek nem gond, de hogy össze vissza jár az biztos. Ismerős favoritján csak meg volt nyúlva a lánc és már attól össze-vissza járt.
-
TasiA
senior tag
válasz
_seth_ #36642 üzenetére
Igen, gyárilag az, de elájulva nem vagyok tőle azért
Kezdtem egy izzócserével azonnal, GE (Tungsram) 3800K lehetnek, mert kissé sárgásabb, mint a 4300K. Javult sokat, de nem érzem azt az átütő különbséget egy nagyon jó halogén között. Aztán egy másik B2-es halogénessel egymás mellé álltunk, úgy nagyon látszódik a differencia. Nekem szinte teljesen 90 fokban vetít, míg a halogén jóval szűkebb.Úgy tudnám érzékeltetni, hogy balra kinézve éjjel, belátsz a kereszteződésbe, vagy az út menti árok túloldalára is, csak ezt nem vakító fényerővel, de teljesen jól. Fényerőben is erősebb az autó előtt, de nem olyan nagyon nagy mértékben, viszont távolodva, nő a difi. Míg a halogénnel foltos a fényerő, a xenon szép egyenletes. Enyhébb ködben jön ki igazán ez a fajta előny.
Szívem szerint megnézném a foncsorozását a projektoroknak, mennyire vannak jó formában, de nincs időm barkácsolgatni, meg az autó is kell nap-mint nap. Legközelebb bepróbálom ezt a Nightbrakert , kíváncsi vagyok. Halogénben nagyon szerettem, nem tudom xenonban is akkorát villant-e.
-
_seth_
veterán
Neked xenon van esetleg? Nekem az tetszene, mármint a gyári xenonos fényszóró. Mosót már építettem be, szintszabályzó 6e forintért kapható így csak a xenonos fényszóró pár kerülne sokba.
Jobb a xenon mint a B2-es halogén fényszóró?trassher: erről a b vectráról beszéltem konkrétan
-
TasiA
senior tag
válasz
_seth_ #36638 üzenetére
Ezt a Moromotót én is nézegetettem, de 1 észrevételem lenne hozzá; eléggé előre irányított a fénye, oldalra igen kicsi szögben terít, a gyári xenonokkal ellentétben. Ez zavaró tud lenni egy kanyargósebb útszakaszon, vagy, ha csak be akarsz fordulni valahová. Ezt az egyetlen negatívumát találtam, amúgy jó kis cucc.
Itt jól látszódnak a lencsetípusok vetítési képei közötti különbségek.
LENCSÉK VETÍTÉSI KÉPEI -
trassher
addikt
Na beszéltem a sráccal aki csinálja. Postával is működik a dolog csak ugye akkor nekem kell 2 darab lámpa amíg nála van az enyém. Legdurvább esetben is 59.000 a két lámpa, attól függ mennyire nehéz szétszedni. A projektor párban 29.000, a ragasztás pedig 10.000/15.000 darabonként.
_seth_: Itt egy b vectra ezzel a projektorral. Nagyon jól néz ki is a vetített kép is brutál.
-
-
Mikuland
tag
Megosztanám tapasztalatom, az ékszíjfeszítő görgő csere után az addig indításkor hallható cserregő hang megszűnt.
Eddig az önindítóra tippeltem, de ez szerint a csapágy adta a hangot és jelezte hiába elhasználódását. -
yoleeka
tag
válasz
#20196435 #36626 üzenetére
Igen, talán rá fog jönni, csak 1 bökkenő van, tavaly augusztusban volt egy autóbalesete, amiből alig tudtál összevakarni, még csak most tart a rehab, mankóval is alig tud közlekedni, nem hogy lefeküdni egy autó alá... addig meg zavarjon engem a probléma?!
Opel Nádorból elkért gyári szerszámmal lett beállítva a vezérlés, így ebben nem hiszek, audiban dolgozom én is, nem egy vezérlést raktam már össze. Szóval az biztos kizárt. Amúgy a hang a vezérműburkolat alól jön, de csak a karter felől hallani igazán. Fentről mintha nem is lenne.
Egyébként meg láncos a Z12XE motor!
-
#20196435
törölt tag
válasz
yoleeka #36578 üzenetére
hat ah autoszerelö akkor ra fog jönni, hogy mit kell neki. Ezt minden ironia nelkül, de emberek vagyunk es ezert
most leirom, nehany eve szinten opel vezermüszij (nem az ekszij) cserenel a szerviz ugy rakta fel a szijat, hogy 1-2 fogat elcsuszott a vezerles, a kocsi miutan elhoztam allo helyzetben, nem hangos de meg azert hallhato gyors ütemü tak-tak-tak hangot adott, kb 10 km-el kesöbb a piros lampanal indulaskor erösen berantott es leallt, ezt meg 2x ismetlödött. 70km utan a masik szerviz szetbontotta es megmutatta az oldalan es tetejen leragott szijjat, a benne levö es az elsö szerviz szerint kiszamlazott kb 90000 km-t futott szijjfeszitö görgöket... Szoval ujra kellett cserelni az egyebkent uj, de rosszul felrakott szijjat es görgöket a masodik szervizben.Lehet, hogy nalad is a vezerlöszijj felrakasakor 1-2 fogat elfordult a vezerles, mert pl sietett, nem figyelt stb. Ezert erdemes lenne ott megint ranezni
(#36627) AMD Power
-
gzbotii
nagyúr
válasz
horvathkrisz #36592 üzenetére
A sofor
-
zolikaDB
veterán
válasz
trassher #36622 üzenetére
50k-ból megprojektorosítják neked, abba bele egy H1-es NBU, és jó lesz.
-
AMD Power
titán
-
trassher
addikt
válasz
diablo1984 #36615 üzenetére
Szívem szerint átalakítanám xenonosra csak az alkatrész áron is 150 ezer amit soknak gondolok egy 600 ezres kocsira.
-
válasz
gaborh #36619 üzenetére
Bontott hátsó dobnak nem sok értelme van
Sem állapotilag, sem gazdaságosságilag (mennyi az új, illetve mennyi a munkadíj, összevetve hogy a bontott nem bírja ~4 évig csak 1-2 évig), illetve szerelhetőségileg (ez meg megjelenik a munkadíjban is ha "csúnyán" jön szét - és általában ezek erősen összeégnek, csak erősen melegítve - vágva jönnek le) -
gaborh
aktív tag
Sziasztok!
Opel astra G 1.4-hez keresek bontott hátsó kipufogo dobot illetve ablaktörlő motort! -
válasz
F_Zolee #36616 üzenetére
Hívd föl őket.
Nagyon korrekt a srác, évek óta nála vásárolok.
Aztán véletlenül a gyerekek is egy osztályba jártakTermosztát: a fenti helyről, 1500 volt a gagyi, munkadíj 6000, mert ugye X14NZ-nél a vezérlés mögött van nagyokosan...
Aztán, gondolom a visszajelzések alapján, már minőségit hozott, nem is volt a gagyi, az évek óta jó, a 92 fok az tényleg annyi - az volt 4000.
Mindenkinek ajánlom, szóltok neki hogy a prohardveren ajánlották az opekl topicban, mindjárt még barátságosabb lesz (nem mintha eleve nem lenne az, csak tapasztalat, hogy ha bárkihez ajánlásra mennek, akkor barátságosabb - ő meg méginkább az az ismerősökkel). -
diablo1984
veterán
válasz
trassher #36584 üzenetére
nálunk is a cégnél hella van véve a citroenbe, azt eszi mint a nyavaja, legutóbb épp elkopott és volt itthon a passat xenonosításából kimaradt használt égő(2x2db), volt benne osram tungsram, meg nevenincs is, azt belevertem, hogy kibírja míg nem veszek, erre idén még nem kellett égőt cserélnem...... kopp-kopp
-
Phobion
őstag
Sziasztok! Astra F-hez ilyen tuning alkatrészeket honnan érdemes vásárolni? Illetve lehetséges még ilyeneket vásárolni?
-
F_Zolee
nagyúr
Hello
Nem tudjátok, hogy hol lehet itt pesten kapni 2000-es Agilára hátsó ablaktörlő kart? Már jó ideje bújom a netet de értékelhetőre nem akadtam.
-
7Sony7
addikt
Gyerekek 1 évet bírt a thermosztátom. Fene megeszi, eddig bírják ezek? 8000 ért vettem pedig. A kék tetején megáll a hőfok, nem megy tovább.
-
haddent
addikt
válasz
Calogero #36602 üzenetére
Köszi bartalix neked is a választ, hát akkor gondolom ez normális lesz. Nem különösebben zavar, feltéve, hogy nem valami hibára utal amit sürgősen javítani kéne mielőtt baj lesz belőle. (Mert hogy ez tényleg csak hang, elején néhány percig, csak alapjáraton. Amúgy megy mint állat) De ezek szerint okés a dolog
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- World of Tanks - MMO
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- One mobilszolgáltatások
- Xbox Series X|S
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- További aktív témák...
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged