Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
Most jövök a kereskedésből, aszongyák, 22-e óta Győrben parkol a szekér.
Ilyenkor mi van? Bevárnak egy kamionnyi egy irányba tartó autót, aztán ha megvan, akkor szállítják tovább?Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MikeWazowski #80096 üzenetére
Milyen gyakran használod, utcán parkol? Valószínű az említett rozsda, esetleg kézifék szorul.
-
beg
veterán
válasz MikeWazowski #80096 üzenetére
Fizika és kémia. Mindannyiunknak ilyen, felületi rozsda ami pár fékezés után lekopik.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
MikeWazowski
veterán
Üdv!
Van egy 2007 decemberi opel astra G-m. A gondom az, hogy mostanában amikor elindulok az autóval az első 2-3 fékezésnél sokkal érzékenyebb a fék. Előbb fog, és keményebben mint általában, és ráadásul még erőteljes fémes hangot is hallat. Viszont pár fékezés után az előbbi hibákból semmi nem tapasztalható. Mi lehet szerintetek a probléma?
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
-
amargo
addikt
-
Sukta 95
aktív tag
válasz molnarpeter #80089 üzenetére
Az Armstert, mindenki dícséri, aki beszerelte, ezért bátorkodtam megvenni 15 ezerért.
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
Sukta 95
aktív tag
-
zso79
őstag
Jól tudom, hogy opcom-mal okosítható a kis középső kijelző J Astrában? Nálam csak az egy oldalas megoldás van, nem pedig amikor felül fülek vannak és több info is látható egyszerre. Ezen kívül grafikus kijelzés sincs a tolatóradarhoz. Láttam erről orosz nyelvű videot de remélem itt több infóhoz jutok!
-
Sukta 95
aktív tag
Nagyon amatőr kérdés: egy műszaki analfabétának gondot okozhat egy Armster II. kartámasz beszerelése egy opel astra j-be? Csak, hogy teljes analfabétaként álljak majd neki ( ha megérkezik) beszerelni, vagy guruljak át a szomszédos autószerelőhöz.
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
Tikakukac
titán
válasz MunezXBK #80080 üzenetére
Semmit nem jelent, hogy neked 1 adott termékkel milyen tapasztalataid voltak. Én is láttam már nem egy darab nem GPU hibás T61-et. Ettől még az egész széria hibás, csak van, ahol Isten keze tartja bent még a lelket és a forrasztást.
Minél komplexebb és minél összetettebb valami annál inkább hajlamos lesz a hibára. Ha beraksz egy nagynyomásút egy turbót meg 50 méter csövet egy rendszerbe akkor annak lesz egy meghibásodási aránya. Amiben nincs, abban ez 0. Ez egy terezhető és mérhető paraméter, nem befolyásolja, hogy neked 1 vagy akár 3 autón milyen tapasztalatod voltA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Markizmark
addikt
válasz MunezXBK #80080 üzenetére
1000-ből 1.
Apámnak közel 30 éve csak dízel kisbuszai vannak, most egyszerre 3 is (ebből egy éppen szétkapott motorral áll).
Szívó, elektronikus adagolós TD (VP30), közös nyomócsöves TD (TDCi) is van.
Mindnek volt valami nyűgje, a szívó is porlasztós lett többször is, az elektronikus adagolós TD adagolós lett kétszer is, illetve 1 porlasztó is sz@rni ment, a TDCi tele van szenzorral és szabályzóval, jelenleg is világít a sárga fogaskerék ikon...Legjobb cimborámék B vekije (2.0 DTI) most nem rég nyelt le kb. 500ezer Ft-ot. Először turbó felújítás, majd pár hétre rá adagoló felújítás (VP44).
Ugyanez a srác ebben a pillanatban is Bácsbokodon van 6 db porlasztóval 530d E60 bömbiből kiszedve, 1 hete elkezdett csattogni, 4. porlasztó folyik, de a többi 5 sem hozza az értékeket. Van az autóban 240e km.
6 új porlasztó 1.2 millió Ft, a felújítás "csak" 300ezer.Ezekben a mai dízelekben (de már a 15 évesben is) 500-tól 1600-2000 bar-ig ugrál az üzemanyag nyomás terheléstől függően, mértem is. Ekkora nyomáson dolgozó alkatrészeknek nagyon precíznek kell lenniük, emiatt sérülékenyek és jobban amortizálódnak, mint egy minden tekintetben alacsonyabb nyomásokkal dolgozó benzines, beleértve a kisebb sűrítési végnyomást és a benzin nyomást is.
Legalább annyi benzines van a családban és az ismeretségi körömben, mint dízel és jól látom, hogy azokkal nagyságrendekkel kevesebb gond van.
Van rálátásom a dolgokra, nem vagyok szerelő de a család összes autója és a cimbiké is az én garázsomban javul meg.Pontosan ezért nem éri meg dízelt venni évi 20-25ezer km alatti futásra tervezve, mert egyszerűen nem térül meg, ez így van. Tény.
Neked szerencséd volt.
Szar B corsához nekem is volt szerencsém, de az ecotec volt, x10xe.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #80078 üzenetére
Én vezetek mindent mióta tudom, hogy apám nem. Csak izzókra, csak előre elment durván akciós árban 15k. Ez csak izzó, semmi egyéb. És ezekhez képest sokkal-sokkal-sokkal több dolog van egy benzines autóban is, ami bealudhat. Egy dízelben meg jézusom. Becsülöm aki viszonylag kicsi pénzen be meri őket vállalni, céges flottát a kezelő most váltotta le idő előtt, mert a Rangereket annyit kell még gariban is javítani, hogy konkrétan pufferben álltak tucatjával a kocsik. Olyan hibák jöhetnek elő egy pár éves autóban már, ami garin túl konkrétan érvagdalás.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Doggy dog
senior tag
válasz rolipasztor #80038 üzenetére
Esetleg kábeltörés?
Jobb hátsó ajtónál szokta megadni magát hamarabb.APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #80075 üzenetére
Ez a lista ami fel van sorolva szinte kott pontosan simán beleugrott a miénkbe is. Lámpakacsolókról és egyéb típushibákról nem szólva. Ennél én sokkal durvább listákat szoktam látni. Mondjuk az is igaz én excelezek, tehát nálam az izzócsere is dokumentált.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Petyyyyy
addikt
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #80072 üzenetére
Pedig ezek elég alap fogyós és kötelezős cserélni cuccok. Ezért szeretem a nem kellett rá költeni semmit tulajokat. Na ott kapásból ráborul a kocsi árának fele futómű elemekre és folyadékokra-csövekre-apró vackokra.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
PETEE78
senior tag
Sziasztok!
Az mennyire "tesz jót" a kocsinak, ha nincs mindig tele a tank? Okozhat hosszú távon valamilyen problémát?
Tehát teszem azt huzamosabb ideig mondjuk fele benzin tankkal furikázik az ember...
Nyilván nem ez a cél de kíváncsi vagyok naYou are being revived
-
KrAt
veterán
Tegnap visszakaptam az Astrát, volt egy közepes javítgatás rajta:
- komplett vezérlés csere vízpumpával
- kuplung csere (hidraulikus kinyomócsapággyal, folyadékkal ofkorsz)
- váltóolaj csere
- első-hátsó szimmering csere
- olajteknő tömítés csere
- szelepfedél tömítés csere
- hosszbordásszíj + feszítő csere
- termosztát csere
- futóműbeállítás
- olajcsereMindenből a legjobbat kapta meg, remélem, meghálálja Most olyan selymesen jár a motor, hogy boldogság van Kuplungpedál is kislábujjal nyomható, teljesenjó.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #80067 üzenetére
Paragi.
-
senzaj
senior tag
válasz diablo1984 #80067 üzenetére
-
-
senzaj
senior tag
válasz diablo1984 #80064 üzenetére
-
senzaj
senior tag
válasz diablo1984 #80064 üzenetére
A hátsó dob egyszer már leesett, vissza lett hegesztve ( kókányolva) az előtte lévő csővel, de amióta így van valamivel hangosabban klattyog a kátyúba és zavar, nyugodtabb lennék.
[ Szerkesztve ]
-
senzaj
senior tag
Szép estét!
Szeretném kicserélni a részecskeszűrő utáni kipuff részt, csövet, dobot. #Z19DTH #GTC
Nem egy embertől hallottam már paragit pl. Van ezzel valakinek valamiféle tapasztalata, ki mit ajánlana? -
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Luck Dragon #80060 üzenetére
Ha ismered a szerelő óradíját, akkor ja Sztem 2 órát simán felszámolnak.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Luck Dragon #80058 üzenetére
A fékfolyadék magában nem drága. Inkább a munkadíj szerintem a nagyobb tétel (leereszt, feltölt, légtelenít).
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy egy komplett fék folyadék csere mekkora összegben állhat meg?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Declare #80053 üzenetére
Ismerem őket, hiszen itt laknak.
De sajnos se nem szőkék, se nem 20 évesek , sőt az egyik férfiEgyébként nekik nem volt nehéz nekik kiállni, a másik irányba még volt hely (egyik mert utolsó a sorban, a másik mert előtte egy mozgássérült hely van, ami szinte mindig üresen áll, és egyébként is a szabványméret ami egy monstertruck-ra készült).
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz Dr. Gonzο #80055 üzenetére
Nem is a hiba a gond, hanem, hogy baromira belassul szerencsétlen és mire hibakódot dob már bőven nem király.
Úgyhogy ja, csere. Hibakódnak sem érdemes hinni, nekünk is hátsót írja ki, pedig az elsőn ingadozik a fesz. Majd ma beülök laptoppal is és csinálok egy logot arról, hogy milyen a hibás és milyen a jó működési tartománya.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Dr. Gonzο #80052 üzenetére
A gyári Bosch, az megy majd ebbe is. Jelenleg egy baromi keveset futott kukára tört kocsiból halásztam egyet bele hatod áron. 30k körül van sajnos, 12 évente ki lehet bírni, de most nincs ennyi pénz a kasszában, így maradt ez.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Declare
őstag
válasz ArthurShelby #80033 üzenetére
Meg gondolom remenykedsz, hogy nem egy szöke 20 eves csaj a tulaja az egyik autonak, amelyik elötted, vagy mögötted all
-
Tikakukac
titán
No 1 hete, hogy első lambdaszonda cserélve lett. A kocsiból azóta eltűnt az a plusz "olaj" ami belekerült. 3 rovásig volt töltve olajjal, így általában max felett volt 2mm-el. Érdekes módon azóta eltűnt a többi, ami nyilván benzin volt.
Plusz olyan szinten megy a kocsi, mint amit seggbe rúgtak egy chilivel bekent cipővel. Szóval gr8, örvendezés.
Az kevésbé, hogy 2 ködlámpából egyet darabokra törve küldtek ki, és mindkettő jobbos lett. Plusz ahogy lestem ez nincs bekábelezve csak a tábláig, örvendetes...A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Markizmark
addikt
válasz atomanti19 #80046 üzenetére
Általában működő trükk a mélyhűtőben pihentetett kulcs. Felmelegített motornál a hideg kulcs miatt összébb ugrik a menetben az izzítógyertya és talán megindul. Előtte nem árt mindenféle lazítóba áztatni.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
ArthurShelby
addikt
válasz molnarpeter #80048 üzenetére
Bosch-ból az oroszországi gyártmány nem ajánlott (csak a német)!
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #80047 üzenetére
Illetve figyelj, hogy ne lépd túl az Opel, vagy az izzító gyártója által előírt meghúzási nyomatékot (vagy mérd meg a menetet, az alapján meg tudod nézni a videóban) Belül lehet tisztítani, mutatja a videó is, az új gyertyát viszont ne zsírozd be. Bosch, NGK ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atomanti19 #80046 üzenetére
Azonos típusú izzítók, vagy lehet közte eltérő gyártó? Nyomatékkulccsal kell lazítani, plusz használt fékfolyadékkal csöpögtetni érdemes, aztán meleg motornál lazítani. (Nem mindegyik nyomatékkulcs tud lazításnál is működni, ezt vedd figyelembe.) Itt egy hosszabb videó, de vannak benne nyomaték értékek stb, érdemes megnézni. 1-2 hetet rászánhatsz, ha biztosra akarsz menni
-
atomanti19
aktív tag
válasz molnarpeter #80044 üzenetére
Vezérlés felől: 1.henger 0.3Ω
2.henger 0.26-0.3Ω
3.henger 0.3Ω
4.henger hát itt aztán mértem mindent 0.4Ω-∞Ω Ez sajnos be van ragadva, beletörni
nem szeretném. Kífúratás?Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
trassher
addikt
válasz Markizmark #80041 üzenetére
Pedig úgy emlékeztem, hogy vin alapján tudja de valóban nem.
Redmi Note 7
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atomanti19 #80043 üzenetére
Izzítók belső ellenállását mérd ki külön-külön.
-
atomanti19
aktív tag
Sziasztok!
B Corsa 97' X17D autóról lenne szó. Törve volt pár éve a csomagtér ajtó és a gyári pót féklámpás helyett egy féklámpa nélküli lett beszerezve. Van valami ízléses utólag beszerelhető pót féklámpa, ami nem sokban tér el a gyári megoldástól?
A hátsó ablakfűtés bekötéséhez valaki tud esetleg kapcsolási rajzot? Illetve mit/hol kell megbontanom hogy hozzáférjek a dolgokhoz? Vagy csak viszek a kapcsolótól egy + szálat? Fűtőszál és saruk épek, az egyik kivezetés testelve is van a csomagtér ajtóhoz.
Mostanában ahogy jöttek a mínuszok, az indulások elég nehézkesek. Eddig -20 fokban is pöcröff volt, most viszont nem megy minden henger az induláskor, hallható érezhető és elég füstös is. Ilyet soha nem tapasztaltam 2010 óta van nálam az autó. Nem izzíthat rendesen esetleg az egyik gyertya? Szerelők szerint ne foglalkozzak vele, hajtsam... Engem eléggé zavar a dolog kb 7-8 másodperc alatt szépen beáll az alapjárat. Gyújtó gyertyák működését tudom ellenőrizni? Ellenállásuk ugyan annyi.
Köszi!
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
PETEE78
senior tag
válasz ArthurShelby #80033 üzenetére
Fáztam a Zafi A-tól kicsit, mennyire lesz jó vele parkolni és azt kell hogy mondjam hogy nagyon kellemesen csalódtam. Kifejezetten jó a kilátás és a térérzet. 2003-as KIA Picanton tanultam, vizsgáztam. Azzal utáltam parkolni, pedig fele akkora az autó.
You are being revived
-
válasz rolipasztor #80038 üzenetére
Szia, ha jól tudom a központi zár felelős ugyan úgy a tanksapka zárja miatt is, és ha nincs benne akkor nem tudja lezárni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rolipasztor
újonc
Sziasztok!
Van egy 2006-os 1.6 benzines Opel Astra H kombim,olyan problémám lenne hogy a minap indítás után a központi zár folyamatosan ki be zárta az ajtókat,de viszont az üzemanyagtank ajtaját egyszerűen nem lehetett kinyitni,csak a zár kiszerelése után.De miután kiszereltem a zára azóta egyáltalán nem működik a központi zár biztosítékokat néztem,de nincs velük baj.Egyedül csak a csomagtér ajtót tudom bezárni.
Valakinek valami ötlet? -
ArthurShelby
addikt
válasz amargo #80036 üzenetére
A 30cm ha jól tudom szabvány, miden kocsinál így van. Én egyébként tapasztalatból tudom, hogy ha még csak most kezdett visítani akkor még mehetek kicsit (illetve hátul a kamerán látom is).
Egyszer én úgy húztam meg a kocsit, hogy kapkodtam, nagy gázzal indultam, és ugye a radar jelzése mindig késik kicsit...bele az oszlopba.Mondjuk volt egy srác az új ford mustang-jával kidöntött egy oszlopot (és ott felejtette a rendszámtábláját ). Konkrétan a feljött az utcakő, meg egy kis föld
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
amargo
addikt
válasz ArthurShelby #80035 üzenetére
Azt nem tudod megszokni, hogy még 30 cm van és már konstans visít, pont itt kellene az átmenet, helyette kb 30,40,50,60,70,80 cm szól csak. Ez a probléma.
Ez a magasított szélvédő tök jó csak fentről ritkán jön akadály
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ArthurShelby
addikt
válasz amargo #80034 üzenetére
A hátsó kamera talán kicsit torzít, de én már hozzászoktam Ott jól látni meddig mehetek még, viszont az oldalsó széleken számomra nagyon torzít, középen jó. (mondjuk ilyen időben tisztogatni is kell)
A csipogást meg kell szokni. Az ember ösztönösen is megijed tőle, és ezért az elején utálja. Én már megszoktam, hozzászoktam, tudom mikor kell óvatosnak lenni vele.
A problémám nekem a nagy oszlopok (A, C), amik miatt nagy a holttér, illetve a fordulókör nagy a nagy tengelytávból adódóan (nem annyival kell nagyobb hely egy C zafirának egy A-hoz képest, mint amennyivel hosszabb).Nálam fölfele viszont van kilátás/térérzet (panoráma tető+szélvédő)
kép (lusta voltam most lemenni és képet lőni, és csak ezt a FL-es képet találtam)[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
amargo
addikt
válasz ArthurShelby #80033 üzenetére
A Sports Tourer-ben is olyan a kilátás sokszor, mint egy hajókabinból. Hiába van mindenhol radar, azok vinnyognak amikor még 30 cm legalább van tovább. Csodálom, hogy még nem zúztam meg a kocsit sehol, de tényleg. A G-vel többször koppantam, pedig ehhez képest sokkal könnyebb volt parkolni vele. A kamerából is nehéz látni, hogy mennyi az annyi, nem?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ArthurShelby
addikt
Ha már ilyen képhagyó hétfő van, akkor én is beteszem ide az esti eredményem. Sok sípolás és pittyogás közben sikerült.
Egyébként hiába nincs az A zafirán tolató radar és kamera könnyebb vele parkolni, mert kevesebb a holttér és kisebb a tengelytáv (így fordulékonyabb), valamint rövidebb is.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Petyyyyy
addikt
Nem szoktam trollkodni, de ezen sírok.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
7Sony7
addikt
válasz mohabá 007 #80027 üzenetére
Továbbítom a tulajnak, aztán meglátjuk. Köszi.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz 7Sony7 #80024 üzenetére
A tágulási tartályban van elegendő víz? Az is lehet, hogy a rendszer nem légtelenítette le magát rendesen.Le kell venni a tartályról a sapit,és úgy járatni a motort,a csöveket érzéssel nyomogni,hátha csak ez a baja.
Ha meg a tulaj szerint a hideg-meleg kapcsoló "érzésre" ugyanúgy működik mint régen,akkor fűtésnek is lenni kellMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
-
Sanki
addikt
válasz Markizmark #80023 üzenetére
-
adorjant
őstag
válasz Markizmark #80021 üzenetére
Nekem a Zafirában is hasonló van, minimális idő múlva már meleget fúj, valami kiegészítő fűtés, ami az utastéri levegőt melegíti fel, valamelyik Opeles fészbúk-csoportban olvastam róla, így már értem, hogy lehetséges ez
-
-
-
Doggy dog
senior tag
Mannol olaj habosodott haveromnak a Z14XEP-ben.
Fuchs,GM nem.
Utóbbit viszont csipegette.
Nálam GM,és minden ok vele.@Luck Dragon fentebb említették,hogy felkerült Playre az Opel Műhely Hibakódok. Letudod most már tölteni.
[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -=RelakS=- #80008 üzenetére
Ha kavicsos az üveg, ez benne van a pakliban
-
K Norbi
addikt
válasz -=RelakS=- #80008 üzenetére
Nem vacak ez, a benzines és diesel autók ideje lejárt.
Hála istennek. Meg be kell tolni egy ilyet mellé [link][ Szerkesztve ]
-
Pitterix
őstag
válasz ArthurShelby #79984 üzenetére
Ha jól néztem az árát, akkor Mannolt sikerült postával együtt pont ennyiért szerezni. Nálunk Zircen 8k volt az első 5l, én hülye nem netről rendeltem, ahogy diegho kolléga ajánlotta. Am mióta ezt töltöm utána, jóval kevesebbet eszik a Meriva. A Rowe-t szinte zabálta.
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
-=RelakS=-
veterán
válasz HoaryFox #80009 üzenetére
A pár perccel szokott lenni a bajom, mert kb 1 perccel az indítás után már indulnék, ha nincs jégpáncél a szélvédőn. Fabia + csak motor meleggel fűtés = azon a 2km-en, amíg elérem az autópályát, folyton fisszafagy/párásodik a szélvédő.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
HoaryFox
Topikgazda
Én be indítom kapásból az autót, várok 1 percet, majd bekapcsolom a szélvédőfűtést a legalacsonyabb (17 °C) hőmérsékleten és egy pár perc múlva már olvad is a jég.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
-=RelakS=-
veterán
válasz laccczka #80007 üzenetére
Akkor vigyorogni fogok, mint aki hatost dobott
Nekem nem a vakarással van ugynais bajom, hanem az előbb említett folytonos visszafagyássalTudom, ez "vacak" Tesla, de azért a lefagyott szélvédő melegítésével csak óvatosan
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
laccczka
tag
válasz -=RelakS=- #79983 üzenetére
Valamelyik nap a héten havazott mifelénk, majd jól rá is fagyott a hó a szélvédőre (is).
Jégmentesítő persze, hogy nem volt.
Az "Elektromos fűtés-jégmentesítés" opcióval a gomb megnyomásától számított 2,5 percen belül a fagyott hó lecsúszott a szélvédőről.Ami feltűnő volt, hogy az első pillanattól meleg levegőt fújt a szélvédőre.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
K Norbi
addikt
válasz ArthurShelby #80000 üzenetére
(#80000 !!!
-
diegho
nagyúr
válasz ArthurShelby #80000 üzenetére
Opel szervizben, független szakszervizben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest