- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Őskoczka
- Zicokuka: Minden változik,a Cod 2 örök
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
veterán
válasz
tboy93 #40093 üzenetére
Ezt akartam mindig kérdezni, az meg hogy?
Mert ugye a kerékcsavar az feszít erősen, méghozzá a kereket. (nálad anya van, nem csavar?)
Akkor hogy tudja a dísztárcsát odafogni úgy hogy ne menjen szét?
Másrészt a csavarom kúpos, ami belemegy a kerék lukjába.
Szóval nem tudom elképzelni az hogy van megoldva -
gban
veterán
válasz
AMD Power #40091 üzenetére
Nekem 14 évig jó volt a gyári dísztárcsa, tavaly meg egy új srác volt a gumisnál, csere után 2 hét alatt elhagytam 3-at.....
Nem rosszul teszik fel szerintem, hanem eltörik a fület, ezért esik le, észre meg nem veszed, mert betolja, jónak néz ki, csak nem fog már úgy -1 füllel. -
AMD Power
titán
válasz
Markizmark #40090 üzenetére
Én szeretem ezt amit vettem. Jó is néz ki és eddig semmi baj nem volt vele. Hülye voltam nem néztem meg ,hogy rakták vissza a dísztárcsákat ,de gondoltam csak képes rá egy gumis.
-
Markizmark
addikt
válasz
AMD Power #40089 üzenetére
Ezért cseréltem le a dísztárcsákat ezüstre fújt lemezfelnire.
Mikor vettem az autót akkor fekete dísztárcsák voltak rajta, amik a rozsdahalmokat takarták.
Vettem OLX-en még 4 db lemezfelnit 3000Ft/db áron, felújítva, ezüstre fújva. Ez lett a téli garnitúra, a rozsdahalmokat meg eltettem nyárra.
Azokat pár hete vakartam ki a rozsdából, drótkorong, csiszolópapír, rozsdaoldó, majd 2 réteg ezüst tesco-s rally spray.Másnap rájuk lettek pattintva a 4 db vadizsír Hankook nyárigumik.
Szerintem nagyon jól néz ki az autón. Az enyém színe Marseillerot, amihez különösen jól megy az ezüst.
Igaz, kezelgetni kell őket, főleg a téli garnitúrát mert megeszi a só lé.Elegem lett a műanyag vackokból, akárhányszor csináltam valamit a kerekeknél mindig le kellett feszegetni aztán visszanyomorgatni. Előbb-utóbb valahol valamije engedni fog. Megvan még mind a 4 darab, de nem akarom többet az autómon látni.
-
Kickass
őstag
válasz
Markizmark #40077 üzenetére
Felkelti a holtakat is álmukból?
Az se rossz ötlet kevesebb vezetékelés kell mintha a duda sima 10A-s biztijétől húznám.
Na majd ha lesz kedvem -
sziku69
őstag
válasz
Markizmark #40083 üzenetére
Ez engem is idegesít. Nekem is F Astrám van. Ráadásul ami benne van aljzat, az nem mindegyik dugóval működik együtt. Csak a rövidebb méretű dugó jó hozzá. Viszont ha valahogy tudok kontaktot csinálni egy nagyobb dugójú elosztóval, az elosztó nem lesz jó a kisebb méretű usb elosztós dugó adapterrel.
Amikor vettem az elosztót, sajnos erre nem figyeltem.
-
F_Gergely
őstag
válasz
Markizmark #40083 üzenetére
hátulról kell behúzni, és akkor ami "elöl" van szivargyújtó az üres. Nálam is a műszerfal mögött fut a kábel, rejtve
-
F_Gergely
őstag
válasz
Markizmark #40081 üzenetére
Igen, , de integrált a tartóban a töltő,így csak becsúsztatod, meg kihúzod amikor kiveszed. A telefont maga a töltő aljzat tartja, így kb olyan mintha egy pendrive-ot tennél be vagy vennél ki.
-
F_Gergely
őstag
válasz
Markizmark #40077 üzenetére
Nekem ilyen tartóm van, sajnos más készülékhez nem találtam ilyet. És szeretem mert csak egy mozdulat betenni, nem kell semmit rögzíteni, kioldani, csak berakod meg kiveszed, benne van a töltőfej is igy azt sem kell csatlakoztatni. Rém egyszerű az egész. nem kell madzagolni. -
AMD Power
titán
válasz
Markizmark #40077 üzenetére
Nekem ilyen van. Nem a legjobb ,de amennyiért hozza nekem a Hama annyiért jó.
-
Markizmark
addikt
válasz
F_Gergely #40075 üzenetére
Volt hozzá csomagolva egy kis mikrofon amit végig vittem a műszerfalva, majd fel az A oszlop burkolat alatt és rá csíptettem a kalaptartóra.
Nekem ehhez hasonló van a kocsiban:
Sajnos pont olyat nem találtam most, de az elve ugyanez. Elég nagy mértékben állítható a pofák távolsága, viszont többen panaszkodtak már rá. Volt akinek a pofákat reteszelő kis műanyag vacak belül eltört szétugrott az egész.Fater autójában viszont ilyen van:
Ez viszont faék egyszerűségű, és az enyém is belefér. Igaz, rendesen ki kell nyitnia a pofáját, de befér.(#40076) Kickass Nálam a duda egy 30 Amperes relén és biztin van.
Dupla szólamú Hella.
Amúgy a rádió csatiban lévő sárga szálat osztottam 2 felé, abban van fixen 12V és az ment a rádió piros és sárga szálára is.
-
Kickass
őstag
válasz
Markizmark #40073 üzenetére
Piros sárga csak arra jó, hogy ne felejtse el a beállításokat, viszont az opel rádió 3 csatis a Pio-k meg kettő. Igaz van átalakító, de a fix táp ezek szerint a 3. csatlakozóban van.
Nekem is húzni kell vmi kis 10A-s kütyüről ami fix áramot kap, mondjuk duda.
-
F_Gergely
őstag
válasz
Markizmark #40073 üzenetére
Ja értem, azt hittem ez szabvány, hogy mindegyiken van elöl mikrofon. És milyen mikrofont huztál be és hova raktad, A oszlop? Note2-t milyen tartóban használod? Note4-et akarok venni de a gyári tartók igen gagyik számomra
-
AMD Power
titán
válasz
Markizmark #40073 üzenetére
Mert nem kérdezte meg!! Ősszel a srác megkérdezte ,hogy cseréljük e + 1200Ft a 4db. Mondom persze. Azt ,hogy én mikor mit akarok cserélni az autón hadd döntsem már el. És mint írtam nem a + 1200Ft van szó. Az elvi részéről.
-
Markizmark
addikt
válasz
Ablakos #40058 üzenetére
Samsung Galaxy Note 2-m van. Nem volt még eddig probléma.
(#40059) F_Gergely Én azért húztam be a mikrofont, mert ennek az előlapján nincs.
Amúgy az enyém bármikor, bárhogyan bekapcsolható.
Gyújtás nélkül nem akart menni, akkor se ha felcseréltem a piros és sárga szálakat, szóval fogtam és fix 12V-ra tettem mindent.
(#40065) AMD Power Miért baj az, hogy kaptál új szelepeket? Benne szokott lenni az árban, pénzbe szerintem nem került, cserébe megint új szeleped van. Ha jól veszem ki a szavaidból, akkor minden szezonban gumiztatás van? Gumi felniről le, felnire fel újra? Az nem használ a gumiknak, ha folyton szerelgetve / feszegetve vannak.
-
Ablakos
őstag
G astra első csapágy (abs jeladós) 50ezer/darab. Már másodszor lesz cserélve a kilenc éve alatt. Régi szoci. skodámon soha nem kellett futóműhöz nyulni. Egye meg a fene
-
AMD Power
titán
Fent vannak az új papucsok!
Már ideje volt. A télieket szépen letakarítom majd, gumiápolóval lefújom őket.
Ami viszont érdekes volt. Ősszel lettek cserélve a szelepek. Erre most magától lecserélte a gumis. Megkérdezésem nélkül. Mondom neki ,te tavaly voltak cserélve a szelepek. Jah háát izé új guminál bla bla... mondom ez nagyon szép de máskor illene megkérdezni nem!? -
F_Gergely
őstag
Srácok van egy ilyen kormányom
és ezt szeretném bőröztetni. (az ezüst rész sérült, fényezőm azt mondta nem vállalja mert le fog pattogzani a festést - nem igazán értettem) kérdésem hogy tudtok-e valakit esten aki csinálni ilyet? Vagy fényezőt aki lefesti? 2 hét múlva megy a kocsi szerelőhöz addigra szeretném megcsináltatni, hogy fel is tudjuk rakni
(#40062) sziku69
Nem tudom, nem kötöttem rá a kormányra, de németeknél van olyan blaupunkt adapter amit ha rákötsz ugyan úgy kezeli a kijelzőt mint a gyári fejegység. De nagyon ritka múltkor találtam 2 db-ot 8-10 ezer körül voltak felrakva. -
Declare
őstag
válasz
tibee77 #40052 üzenetére
Fura....de a motor is fura, az enyem mashogy nez ki
ennek mi a motorkodja?
Ha nyomkodsz egy kis gazt nem erösödik vagy ilyesmi? Mert akkor nem turbo talan. Vagy valami fura csapagy hang vagy inkabb valami rendellenes levegö aramlas.....
vezerles, görgök, ekszij mikor volt cserelve?
-
F_Gergely
őstag
válasz
haddent #40057 üzenetére
"Szerintem iszonyú kényelmetlen, hogy kulcs/gyújtás nélkül nem lehet bekapcsolni? "
Gyújtáskapcsolótól (vagy beállítástól - ezt nemtudom) függ, mikor nekem cserélték kérdezték hogy szeretném. Én úgy kértem, hogy ha kihúzod a kulcsot minden elektromos fogyasztó szűnjön meg létezni, a rádiót ne tudd bekapcsolni - ezzel elkerülvén olyan anomáliát hogy magától bekapcsol a rádió utána reggel meg nem indul a verda - amíg a kulcs benne van megy. Ha kihúzod a kulcsot kattan egyet a zárbetét és kikapcsol a rádió.
Mondom lehet úgy hogy a rádió kulcs nélkül bekapcsol csak én abban nem bízom(#40058) Ablakos
Nekem egy Blaupunkt 420BT fejem van, én is kékfogat használok. Tökéletesen lehet vele telefonálni, van amikor csodálkoznak hogy kocsiban ülök mert nem is veszik észre, tegnap pl mind a 4 ablak le volt engedve 50-el mentem és simán telefonáltam.BT egyből kapcsolódik, egyszerre több telefont is tud kezelni. Névjegyzéket fel lehet másolni a fejegységre, annyi negativumot tudok mondani, hogy az ékezetes neveket nem szereti (ahol ékezet van oda csillagot tesz) illetve hivásnál valamiért a nyomorult számot ir ki nem nevet
Én egy HTC One M7-el használom de eddig mindenki tudott rá csatlakozni, pl tök kényelmes mikor "úúúú mutatok egy számot" mondom ok kapcsold be a kékfogat, csatlakozik a fejhez, és a kocsi hangszóróin szól a zene nem a telefononMeg én a navit is szeretem úgy használni hogy szól a zene, és mikor mondja hogy "következő lehetőségnél forduljon..." akkor lehalkitja a zenét, mondja a navi majd zenét visszahangosítja. HA meg telefonálsz akkor halkan mondja merre menjél. Számomra a legkirályabb dolog.
Ja azt hozzáteszem hogy nem vezettem ki neki külső mikrofont, én az előlapon lévő gyárit használom, feleslegesnek találtam plusz bekábelezni - egyébként kivezetés van a fejen. -
Ablakos
őstag
válasz
Markizmark #40055 üzenetére
Milyen telefonnal hasznàlod? Rendesen kapcsolódik, nincs Bluetooth probléma?
-
haddent
addikt
válasz
F_Gergely #40056 üzenetére
"még gyújtás sem kell (csak a bekapcsoláshoz)." lehet, hogy gyújtás elég nem kell konkrétan a motor
A többit nem én találtam ki, tapasztaltam illetve mondták a hifi szerelők/árusok. Nyilván az lett volna a céljuk, hogy rámsózzák még az interfészeket is. Szerintem iszonyú kényelmetlen, hogy kulcs/gyújtás nélkül nem lehet bekapcsolni?Más: H -án olajcserekor (1 hete?) észrevettem, hogy van valami kis nedvesség/olaj egy helyen amit nem tudtam pontosan beazonosítani. Lefotóztam, letöröltem szárazra, most nézem, hogy megint úgy nedves ott. Viszont semmi olajfolt nincs az autó alatt a garázsban, tehát létezik, hogy picit átnedvesedik, majd az ott beáll?
És mi akar az ott lenni? Gondolom nem fejvesztős probléma?
-
F_Gergely
őstag
válasz
haddent #40045 üzenetére
"DE bármit is csinálsz, ha nem jár a motor nem fogod tudni bekapcsolni!"
Ez nem egészen igy van, be lehet kötni hogy kulcs nélkül is be tudd kapcsolni, de nálam például úgy van, hogy gyújtásra bekapcsol, leveszed a gyújtást rádió még megy, viszont ha kihúzod a kulcsod akkor lezár, és kikapcsol magától a rádió. Én azért kértem így hogy magától még véletlenül se kapcsoljon be, viszont nem kell járjon a motor, még gyújtás sem kell (csak a bekapcsoláshoz).
Adapterek egyébként fejegységtől függően 8-12-20 ezer között mozognak. -
Markizmark
addikt
válasz
sziku69 #40046 üzenetére
Nem rég vettem Pioneer MVH-X370BT-t. Na az pont tud kihangosítóként is működni. Ma sikerül befűzni a mikrofonját is.
Tud usb-t is, lemez nincs, viszont amikor csatlakozva van a telóhoz, akkor tud benne turkálni, látja a zenéket, hívás listákat, névjegyeket. Szépen szól, jó sok beállítása van, sok funkció. Szerintem szépen is szól.
-
tibee77
őstag
Szevasztok.Ujabb "fura hang" problemäm van.Most a motorterböl jön. [link]
-
sziku69
őstag
válasz
tboy93 #40049 üzenetére
Van egy barátom, aki Car Multiplayer rendszerekkel foglalkozik.
-
válasz
lsebestyen #40048 üzenetére
Megesik
Amikor még fiatal voltam és bohó, akkor az én suzukimban is düc-düc ment, ha feltekertem a hangerőt akkor leesett a belső visszapillantó tükör műanyag borítása
-
válasz
sziku69 #40046 üzenetére
Sajnos sokan a mélyádát a düc-düccel és a nagy hangerővel azonosítják, de egy jól összerakott rendszerből nem lehet kihallani a ládát, a zene egy részét képezi és ha nincs, akkor bizonyos frekvenciatartományok hiányozni fognak a zenéből. Ráadásul nem kell nagy ládákra gondolni, vannak ám nagyon jó pici mélyládák is, havernak is 18L-es ládája van, nem sok helyet vesz el a csomiból
De ha nem akarsz belefolyni ebbe az egsézbe, hanem csak USB kell, akkor vegyél egy Pioneer MVH 170UI-t, 16.000-ért utánad dobják 2 év garival. Ehhez már csak egy szaki kell aki berakja + egy 3000FT-os iso kábel.
-
haddent
addikt
Nem. Egyébként tboy93 nagyon helyesen írta, aki többre vágyik mint egy "kötelező kellék" hang téren az biztos nem gyárival kezd. Jó, nem tudom egy 20 milliós Audiban milyen hangrendszer van, de szerencsére itt pl ezen spóroltak.
Utólagos erősítőből többféle van, egyrészt van a "buta" ami annyit tud, hogy van és szól (minőségre lehet jobb!). Ez így ennyi, sosem fogod semmire megtanítani.
Aztán van olyan, hogy van kormányvezérlő/távvezérlő bemenete. Ezt alapból ugyancsak nem tudod működésre bírni, kell egy interfész, súlyos tízezrek, általában 30-40!!!
Illetve ha tényleg teljesen "gyári hasonmás" működésre vágysz akkor az utóbbiak egy részét lehet CAN-BUS interfésszel is használni, ez már 2 extra dobozka, elvileg ezzel mindent tud.
DE bármit is csinálsz, ha nem jár a motor nem fogod tudni bekapcsolni! Tehát megéri 30-40-50 ezreket költeni arra, hogy kormányról vezéreld, de motor nélkül ne tudd hallgatni? nemTapasztalatból írom, mert megjártam, és meg is váltam tőle. Nekem most egy jó minőségű 1 dines Clarion CZ-104E van, teljesen analóg módon. Gyújtásra bekapcsol, de ennyit tud, kikapcsolni már kézzel kell. De cserébe kb. 2x akkora hangerőt tud mint a gyári, saját equaliserrel, basszus-magas keveréssel, szép hanggal.
-
SPF
senior tag
Ha mar radio... Nekem az ora ala nem irja ki, hogy melyik radio szol. Nem gyari van benne, igy akkor nem tudja kiirni valahogy?
-
válasz
haddent #40038 üzenetére
Ha az abs gyűrű tört ez a féltengelyen akkor azt ki lehet tapogatni, de ezt csak elméleti síkon tudom, valójában nem tudom hol van
Cseréje nem olcsó és nem egyszerű mert a fél autót szét kell hozzá szedni, a munkadíj a sok, a gyűrű pár-ezer forint. Viszont meg lehet ragasztani ami ideig óráig jó és a ragasztón kívül nem kerül semmibe
Sokan ezt teszik. Az abs jeladó nem tudom mennyibe kerül, de ahhoz nem kell annyira sokat bontani, szerelőtől függően max 3-5k munkadíjért kicserélik (persze nem a márkaszerviz ahol 7k/óra az induló).
-
haddent
addikt
Van egy újabb fogyasztási "mérésem": 8-8.3 liter / 100km. Korrektnek mindenkép korrekt, de szerintem/nekem nagyon is jó. Ahogy jön a jó idő egyre többször támad az embernek kedve "nem cammogva indulni". Úgy mondanám, hogy vagy csikorgatva, vagy lazulva de akkor légkondival
Ebben csak kevés pályázás van, de az domra le- dombra föl gyorsítással játszva
Kezdem elhinni, hogy lehet ebből 7 litert is faragni. Szerintem simán...
Egyébként múltkorira visszatérve beszéltetek a dízel fogyiról: ismerősöm Ford Focus kombi nem is különösebben penge és női sofőr (de jobbik fajta) 4.5 -től egészen 9 literig tudja skálázni. Nincs oka hazudni nekem, az a 4.5 azért elég durva.
-
Declare
őstag
válasz
tboy93 #40030 üzenetére
Igen ilyesmi, mondjuk nekem egyszerübb teglalap alaku van, amit egy piros pöcökkel meg tudok szoritani, vagy fellazitani. Nekem az jobban tetszik, de nem tudom honnan van, de ez amit linkeltel ugyan azt tudja valszeg
Szerintem 10 pontos kenyelmi kiegeszitö aprosag a kocsiba
[link] ez pl praktikus mert akaszto is van az övnek, igy allandoan beallitva hagyhatod a jo meretet.
(#40029) trassher : passz
fent amit beszeltünk
mod lyesmi az enyem
-
sziku69
őstag
válasz
AMD Power #40020 üzenetére
Garantáltan hidegen lett indítva. (nem használtautó telepen volt, hanem egy háznál. A fickóra fél órát vártunk, mert Fehérvárról jött haza.) Nem füstöl. Pöccre indult.Jól húz a motor. Kilométer garantált. 140 000 km körül, ha jól emlékszem. Tavaly év végi az utolsó szervíz. (osztrák) A forgalmiban egy hölgy neve szerepel. Ő volt az első tulaj. Garázsban tartott. Szinte gyári állapotú.
-
F_Gergely
őstag
Szerintetek B vectra-ra felmegy ez a felni? 7J R17 gumi méret 215/45/17
Jelenleg 195/65/15 felni gyári 6J R15 -
AMD Power
titán
Melyik ujjamba harapjak? – Hyundai i20 vs. Mazda2 vs. Opel Corsa vs. Škoda Fabia vs. Suzuki Swift
"A korábbi generációból beülve az Opelbe úgy érezzük, mintha a jövőbe, és ott is egy jóval drágább modellbe katapultáltunk volna. A műszerfal felső részén puha anyagok fogadnak, jó az összeszerelés és ízlésesek a részletek."
-
lsebestyen
addikt
Na, így h már használom az ötödik fokozatot is, és nem padlógázzal közlekedem (állandóan
) 7,9l lett az F Astra fogyija
. 1.4-es moci, még a jó öreg c14nz. Ja és múlthéten tekertem bele a verdába a 199000. kilométert! Bár már 21 éves, pont mostanság.
-
F_Zolee
nagyúr
Valakinek egy jó dízel?
[link]
-
sziku69
őstag
válasz
7Sony7 #40009 üzenetére
"Benzin beöntőt nemigen találsz egy dízelen."
Igen, akkor ezt benéztem.Már megszoktam, mert még nem volt dízelem. Jó, most sem lesz, mert ez az asszonyé. Nekem meg marad az astra.
Nem tudom mekkora lehet a nyomaték, de majd utána nézek. Jövő héten megyünk az autóért. Akkorra lesznek meg a papírok.
Remélem nem lesz vele gond. Gondolom alkatrészt is lehet hozzá kapni, nem túl drágán.
-
7Sony7
addikt
válasz
sziku69 #40008 üzenetére
Benzin beöntőt nemigen találsz egy dízelen.
Nekem 1996 od isuzu motoros astra van. Szerintem ez a tiednek az elődje lehet, talán. Abból gondolom, hogy az enyém 83 lovas. Gondolom az emisszió miatt vették visszább az újabbat. A nyomaték is fontos, mennyit tud a tied? Az enyém 170 Nm. Teljesen elég. lusta, de 110 től még úgy húz, hogy öröm vezetni. 400.000Km van benne. A motorban tudtommal még csak vízpumpa és thermosztát volt cserélve. Persze a kötelezőkön ( vezérműszíj, stb ) kívül.
-
sziku69
őstag
válasz
haddent #40006 üzenetére
75 ló vontatja. 1140 kilós a kasznija. Szóval azért van benne anyag. Ettől függetlenül, a próbaúton jól teljesített. Hárman ültünk az autóban, nagyjából 240 kilót nyomtunk. De húzott rendesen a pici. Ausztriában volt eddig egy hölgynél. Minden számlája megvan. Végig van vezetve, tavaly novemberig a szervíz papírja. Az időközi szervízes korrózióvédelemről is megvan az igazolás. Nem igazán találtam rajta rozsdafoltot.
Egy bizonytalan része van. A benzin beöntőnél, a kerék mögött belül. De ott sincs rozsda. Viszont azért óvatosságból adok majd neki egy két réteg festéket. Az alvázat is levédetem. Ott sincs ugyan rozsda, de azért nem árt neki a gondozás.Ha kell esetleg valakinek elérhetőség, a kocsi lelőhelyét illetően, azzal szívesen megosztom privátban is akár.
Kiskunlacházára kell menni. Folyamatosan hozzák be a jobbnál jobb gépeket ausztriából, jobbnál jobb árakon.
Most golf, passat, bmw, és egy landrover van náluk. Egyik sem igazán több egy millánál papirozással együtt. -
sziku69
őstag
Van itt valakinek Isuzu 1.7-es D motorral szerelt autója? Milyen tapasztalatok vannak vele kapcsolatban? Negatív is érdekelne. Csak azért hogy mire készüljek.
-
(Koszi mindenkinek a hozzaszolasokat)
A hitel reszevel az a baj, h. Szabadfelhasznalasu kolcsont nem osztogatjak mar csak ugy. Anyum 1x eve koztisztviselo es nem adott neki a bank kezes nelkul 4millio forintot a 25millios telken az eddig 28millios haz befejezesere Amit fedezetnek beirt.
Mivel biztonsagi or vagyok igy minimalber papiron es a tobbi boritek. Nem beszelve, h. Nagy cegeknel vagyok de kikozvetito cegeken keresztul amik fel evente valtoznak.
Az autokereskedok szajhuzva de "elintezik" a hitelt.
Szoval nem sok mozgasterem van ebbol a szempontbol.
A masik, h. Se nekem, se paromnak nincs felretett penzunk es az auto meg kell.Hat. Linkelt kocsira az altalatok elmondottak alapjan ra kene kolteni 3-400k t. Nem ezt vennem, szeretnek fiatalabbat. Egy hozzaert gastra tulaj szomszed azt mondta TD t vegyek. Abbol nagyon keves van fent. Mindegyik TDI, DTI CDIT ......
Lehet mert tenyleg jok?
-
Kickass
őstag
válasz
Borzoló #39995 üzenetére
Jézusom ez mi?
Egyébként 2003 előtt nincs kettőstömegű az Opel dízelekben, vezérlést ugyanúgy kell cserélni mint benzinesénél (kivéve a 2.0 vagy 2.2DTI-nél ahol láncos).
Adagoló vihet el komolyabb összeget de legjobb tudomásom szerint y17 motorkódos adagolók javíthatók, 1,7TiD Isuzu motoros (75ló) gépeknél a turbó se egy nagy összeg, még az EGR szokott probléma lenni.700-800 körül hibátlan 2001-2002 körüli példányokat is találhatsz. Hitelre én nem vennék autót, de ha elengedhetetlen akkor inkább szabad felhasználású kölcsönből finanszíroznám, nem sokkal vagy egyáltalán nem rosszabb mint az autókölcsön és nem fog a bank rögtön a nyakadra taposni ha valamiért repül az autó (összetöröd, ellopják).
-
tibee77
őstag
Ma megoldodott a multkor zakatolo hang problema.Megvettem a 2 uj gumit (2 hätso nagyon el volt mär hasznälodva igy a regi ket elsöt beraktam hätra es az ujakat elöre) es sokkal halkabb lett az auto mint volt.Most mär csak össze kell sporolnom egy kis penzt es a mäsik 2 regit is lecserelhetem.Fuuu micsoda megkönnyebbüles most vezetni a kocsit....
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmgyűjtés
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Eredeti játékok OFF topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Autós topik
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- Star Trek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!