- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grande Ale
őstag
Vettem egy Bosch H402 hátsó ablaktörlőt. Mindkét oldal ugyanúgy néz ki, gondolom teljesen mindegy hogy pattintom bele a karba,igaz?
-
Mikuland
tag
Ma frissült a gép, első-hátsó lengéscsillapító csere.
Elsők szétszedésekor kiderült, hogy mindkét rugó törött!
Finom tétel lett, de most istenien suhan a szekér!
Karira megkapta, mert megérdemli. -
diegho
nagyúr
Van egy kérdésem, de nem ér kinevetni! Mi az axiál pontos megnevezése? Azt tudom, hogy a jobb oldali kicsit lóg, de UNIX/Bárdi milyen néven adja ezt?
-
Borokafa
őstag
válasz
AMD Power #50079 üzenetére
Astra h 1,4 első hozzányúlás 105k km-nél első fékbetét +vízpumpa csere, következő 135k km-nél stabilizátor pálcika, főtengely szimmering az ékszíj tárcsánál, két belső kormányösszekötő, + két féktárcsa elöl. Összes javítása ennyi volt. Eladás 150k kilométernél. Minőség
-
sbazsi
veterán
válasz
trassher #50059 üzenetére
akkor már csak az a kérdés, hogy tudom szétszedni.
Itt találtam olyat, aminek a belseje is le van fotózva.
És utána kell valamit programozni rajta, vagy csak összerakom, és működik?
Na és elemcserénél mi a helyzet?szerk:
megvan hogy kell szétszedni.
Az én kulcsom ilyen belülről:Akkor a fenti aliexpresses kulcs jó nekem?
-
Borokafa
őstag
válasz
AMD Power #50060 üzenetére
Csodás árak vannak, májusban futottam néhány kört én is és úgy maradt az astra sedan....4,2m volt business felszereltséggel +alufelni+radar és beszámították az 1,4-es astrámat 10 évesen 1,35m-ért. Nem találtam ebben a (ár)kategóriában jobb megoldást. Pedig néztem Mitsut, Suzukit stb. A K sem igazán olcsó, ha normális motorral és felszereltséggel nézzük.
-
F_Gergely
őstag
válasz
Petyyyyy #50068 üzenetére
Nálam az ablakok hővédettek de fóliázni én is akarom majd. Nekem előtte plüss volt, takarítani horror. A bőrt ápolni kell, de szerintem sokkal könnyebb takarítani és rendben tartani mint a plüsst.
Nyáron egyébként érzésre a plüss sokkal rosszabb, én úgy beleizzadtam mint állat. Egy előnye volt télen 1 perc alatt meleg volt az ülésfűtéstől, a bőr nehezebben melegszik át. -
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz
AMD Power #50063 üzenetére
Ménem szeressük a ledört?
Azon kívül, hogy nyáron égeti az alvázad, télen meg ráfagysz - bár mindkettőre van megoldás ugyebár. Lehet hülyén hangzik, de nehezen tudom elképzelni magam másban. Teljesen máshogy állok az autóhoz meg az egész megyünk valahova témához, ha bőrülő van.F_Gergely - Jobban járt, hogy egy barát ébresztette rá a valóságra. Sokszor már attól is elmegy a kedvem, hogy szóljak az eladónak az eszmei/érzelmi értéket ne adja hozzá az árhoz.
-
trassher
addikt
válasz
F_Gergely #50064 üzenetére
Minden annyit ér amennyiért megveszik.
Ha van egy vevő aki ilyet keres és megvan a pénze is akkor meg fogja venni. Én már előre félek hogy mi lesz amikor eladom az enyémet. Tavaszra - nyárra teljesen kész lesz, nem kevés pénzből de ha eladásra kerül a sor nem fogja kifizetni senki azt amit ér majd.
-
F_Gergely
őstag
válasz
trassher #50062 üzenetére
Ott van haverom, mondja árulja az omegáját 1,6 milláért. Hangosan körberöhögtem. Földig volt sértve hogy dehát omega és full extra meg minden. Mondom fasza, de akkor is csak egy szaros omega ami 13 éves. Hiába van ritka alu betét meg combtámaszos sportülés meg szines navi (ami semmire nem jó) egy szaros omega, ami lakksérült ráadásul.
Arról nem is beszélve hogy gatyád rámegy a javításra, és lehetetlen hozzá alkatrészt kapni. Mondom kb 800 ezret ér nem többet. Totálisan belegázoltam a lelkébe. -
AMD Power
titán
válasz
Calogero #50057 üzenetére
Inkább csak mi keresünk keveset. Nem drága az az Astra amit összeraktam 6.7 millióért. Az a baj ,hogy azt a 6.7 milliót majdnem 3.5 év alatt keresem meg.
Ügyfélkapus lekérdezés alapján.
A nyilvántartásunkban szereplő kilométeróra állás(ok) és rögzítés időpontja.
Dátum Óraállás2012.11.21. 135871 km
2012.11.23. 135871 km
2014.05.26. 130816 km
2014.11.14. 135372 km -
trassher
addikt
válasz
Petyyyyy #50040 üzenetére
Az árát nem szívesen fizetném ki mondjuk.
zolikaDB:
AMD Power: Nyáron elég fájdalmas ha nem garázsban parkol az ember de jó dolog az. A félbőr meg még jobb.
F_Gergely: Elég olcsónak tűnik. Vagy a g volt túlárazott?
sbazsi: F_Gergely jól írja, sajnos külső alapján nem lehet megmondani hogy jó lesz e. A belső kialakítás a lényeges, hogy passzol e bele a te kulcsod elektronikája.
Kickass: Azon a szervízkönyvön jót nevettem. Ha adnak egy bélyegzőt ilyet én is tudok csinálni.
-
Kickass
őstag
válasz
lafaty80 #50041 üzenetére
Ezmiii?
Egy tollal minden évben ugyanazzal a pecséttel.....tipikus balf*sz hamisítás, mármint a szervízkönyv.
Hiába adta meg az alvázszámot nem fogod tudni lekérdezni, főleg a külföldi kocsit. Max annyit tudsz megnézni az alapján hogy hol gyártották és mi a felszereltsége.Ettől függetlenül nem biztos, hogy rossz az autó de a km óra állást és a szervízkönyvet figyelmen kívül hagynám és úgy vizsgáltatnám át az autót.
-
AMD Power
titán
válasz
realmadrid #50051 üzenetére
A 4.9 milliós alapárhoz képest valóban nagyon sok.
Bár tény ,hogy az nekem 10 évig autó lenne.
-
-
sbazsi
veterán
válasz
trassher #49952 üzenetére
Nekem pont olyan van, mint a képen a bal oldali. (Zafira A) Hacsak nem létezik ilyen külsővel többféle belső elrendezés.
Ha a fentit rendelem, akkor abba át tudom majd tenni az elektronikát, igaz?This is for you to replace your worn or broken case. All you need to do is to move the internal components from your old remote to our new case.The keyblade needs to be cut at your local dealer or qualified locksmith.
NO interior (remote / electronics / transponder chips / battery) unit inside.
-
AMD Power
titán
válasz
Declare #50045 üzenetére
Amúgy igen, Nem egy kategória szinte egyik sem. Az Audi nekem is a szívem csücske egyébként. De valószínűleg soha nem fogok venni.
Viszont összeraktam egy új K Astrat. Egy olyat amit vennék belőle.... szép ára van. De ennyibe kerül. Nem drága csak én keresek keveset.
1.4 Dynamic 150 LE, 6-sebességes manuális váltóval. Minden olyan extrával ami nekem kéne egy új autóba.
6 731 000 Ft
-
F_Gergely
őstag
-
lafaty80
addikt
Ha már esetleg dízel, mert közel is van.
Értem az alvázszámot, de hol lehet leérdeklődni? Az ilyen hirdetésnél mire érdemes még figyelni? -
trassher
addikt
válasz
AMD Power #50038 üzenetére
Pedig az új mustang azért elég korrekt lett és még az ára is vicc.
Esti nyálcsorgatás. Turbo Caravan OPC
-
AMD Power
titán
válasz
trassher #50037 üzenetére
Amerikai autó nem nagyon kerül be oda.
Megint volt tesztelve az egyik kedvencem!:) 90% meg is kapta.
Természetesen nekem az 1.4 kéne 140Le kéne belőle 6 sebességes manuális váltóval fekete szövet belsővel.
-
AMD Power
titán
Az év hét legjobb autója
Az Év Autója 2016 döntőseiVajon mi került bele ebbe a hétbe?
-
AMD Power
titán
válasz
Jofi81 #50006 üzenetére
"Kezelted" az aksit előtte. Egy kis aprósággal szerintem 1-2 évet lazán lehet nyerni az aksi élettartalomnál.
diablo1984 Én mikor vettem a kocsit leszögeztem magamban ,hogy 100km messzebbre nem megyek el egy autó miatt sem. Előző autó vásárlásoknál nagyon megszívtam ezt az ide-oda menjünk autót nézni. Mondjuk most mikor az Astrat vettem és messze volt az autó megmondtam ,hogy mondja el pontosan mi a baja. Ha úgy gondolom ,hogy megfelel elmegyünk érte. De ha odamegyünk és ez és ez nem olyan mint mondta akkor fizeti az utat. Az esetek 99% már nem volt olyan jó ezek után az autó.
-
trassher
addikt
Nem tudtam mi hiányzik az autóból, eddig.
-
F_Gergely
őstag
válasz
molnarpeter #50028 üzenetére
Multival mertem neki, benzines 1,4es auto, nincs nagy aramfelvetel indulasnal. Terhelovilla igazabol inkabb dizelnel lenyeges mert az izzitashoz hatalmas teljesitmenyt vesz fel az akkubol akar 10 masodpercen keresztul is es ezt ki kell szolgalja. A terhelesvilla igazabol ezt ellenorzi.
-
beg
veterán
válasz
F_Gergely #50029 üzenetére
Olajbeöntőre cheat: Én valamikor elhagytam utántöltéskor (vagy a szerelő olajcserekor) a tömítést belőle, utána lötyögött mind majom farkán a tescoszatyor. Akkor egy azonnali megoldás kellett, 4 személyes kotyogós kávéfőző fehér gumitömítése pont oda lett tervezve
Hőálló, olaj nem bántja. Akartam venni tömítést, de olyan jól zár a mostanival, hogy egyelőre marad.
-
Findzs
addikt
-
_seth_
veterán
válasz
mohabá 007 #50021 üzenetére
b.) mutatósabb,
-
F_Gergely
őstag
válasz
Markizmark #50016 üzenetére
rá kell mérni az akksira meg a generátorra is. Lehet testkábel is ez igaz, ezért kell kétféle képpen mérni.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Markizmark #50022 üzenetére
Nem, azért ilyesmit nem művel. Ha újra gázt adok, visszaáll normális fényerőre.
-
Markizmark
addikt
-
mohabá 007
aktív tag
Egy kis véleménykutakodás.
A vekim ezüstszürke metál szinű.Jelenleg a szellőzőrács kerete is uo szinű.Ha cserélem krómkeretesre,
a.) rondább
b.) mutatósabb,
c.) krómos keret,és a rácsok is krómosak legyenek,
d.) csak a rácsok legyenek krómosak
e.) úgy jó ahogy van. -
Petyyyyy
addikt
Ebben az akksi vagy generátor a rossz kérdésben tényleg jó lenne tudni valami biztosat. Én is bajban vagyok kicsit, csak azért.
Indításnál mostanság teker kettőt-hármat-akár négyet is mire röffen. A többi már szinte azonnal történik. Indítást követő 1 percig pulzál a MID és km állást mutató kijelző háttérfénye, továbbá sebességben és üresben gurulva is villog utóbbi háttérfénye.
Azt a fülest kaptam, nézzem meg az utastérvilágítást is. Ha az is villog - generátor, ha nem, akkor csak az adott panellel van gubanc. -
bubi92
őstag
válasz
mohabá 007 #50011 üzenetére
de ettől még nem lehet, hogy generátor hiba :
következő lépés. pesten hol érdemes akksit beszerezni? -
Markizmark
addikt
válasz
mohabá 007 #50011 üzenetére
Azzal a villás bisz-bassz-al rövidre zárja
Azért rövidre nem zárja, mert csúnya dolgok lennének ott akkor ...
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
bubi92 #50009 üzenetére
Ha normális lenne,40km után messze nem lenne szabad 3. indításkor nehezen indulnia.Az akku állapotát könnyen,úgy tudod a legegyszerűbben leellenőrizni:normális kereskedésbe be.Uram! Ezt az akkumulátort megveszem,amennyiben az autóban lévő rossz.Legyen szives kimérni,hogy rossz e.Kocsihoz le.Azzal a villás bisz-bassz-al rövidre zárja,még azt is megmondja melyik cella zárlatos.Olyan mutatós mérőcucc,Te is látod amit mér.Ha rossz akkor úgy is venni kell,és még azt is látja milyen a polaritás kiosztása ami neked jó.
-
Declare
őstag
En akkor meg mindig nem ertelek.
Szoval en ugy ertem, hogy azt irtad, hogy az a jo, ha keves km, mert akkor tovabb gondtalan....de szvsz ez nem igaz, mert a keves km önmagaban semmit nem jelent. Szoval ezert van az hogy allapotot veszünk, nem km t.
Amit en irni akartam, hogy tökmind1 mennyi km van az autoban, ha több mint 50-60k km, akkor onnantol kezdve nagyon nagy esellyel kell folyamatosan költeni ra. Szoval ahhoz, hogy "jo legyen" (amit irtal), ahhoz kell költeni ra 120k km nel is, meg 300k km nel is. Nem feltetlen többet vagy kevesebbet, ehhez kell tudni a pontos tipust, motort stb.
Szoval en pl semmivel nem vennek meg jobb szivvel egy 5 eves autot 50k km el, mint mondjuk egy 2 eveset 180k km el.
(#50007) beg nem tudom mire gondolsz, de az esetek döntö többsegeben nincs szivas...persze barmit veszel, abban lehet gubanc, nekünk is van egy ismerösünk, akinek az 1.6 bora -ja anno motorcseres lett 1 ev utan, de azert ez eleg ritka
arrol nem beszelve, hogy garis a dolog, szoval sok szivas, levelezes meg minden volt, de vegülis megkapta a motorcseret "ingyen". Egy hasznaltautonal, ha csak nem 1-2 eves, akarmilyen baja lesz, ott nem csak szivni fogsz vele, de fizetni is.
A masik meg, hogy ha valaki hosszu tavra vesz egy uj autot, akkor kifizetödö is lehet a dolog. Szepen karban tartod, vigyazol ra, akkor jo esellyel nem igen lesz varatlan szivas, raadasul hasznaltan majd, mint elsö tulajdonos, minden papir stb...adhatod el a hasznaltauto piac legmagasabb arszegmenseben....de ehhez mondjuk 7-10 evet biztos hasznalni kell, hogy ez müködjön szvsz -
bubi92
őstag
válasz
mohabá 007 #50008 üzenetére
én örülnék ha legjobbban, ha csak akksi lenne. de, miért mondod, hogy tuti
-
beg
veterán
válasz
Declare #49998 üzenetére
"Ha valaki hasznalt autot vesz, az nem akarja/tudja kifizetni a kenyelem arat, hogy beül a 0 km es autoba es gondtalanul autozik."
Erről sokan tudnának mesélni, hogy a 0km-km-es autó mennyire gondtalan
Nekem sosem érné meg a havi több százezres amortizáció, hogy én pukizzak bele az ülésbe elsőként. Még ha lenne is rá pénzem, akkor sem.
-
Jofi81
őstag
válasz
gzbotii #50001 üzenetére
Nem tudom, nálam az előző is 56Ah-s volt, most cseréltem 6 év után. Annyi baja volt csak, hogy mostanában, hogy bejött a hideg, 3-4 nap állás után nehezebben indult. Nem akartam megvárni, hogy fagyban egy hét után ne induljon. De ha elmentem vele 2-3 kilométert, utána simán indult.
-
gban
veterán
válasz
Declare #49998 üzenetére
Én konkrétumokat írtam, te általánosságokat.
Szerintem mindkettőnknek igazunk van csak nem ugyanarról beszélünk.
Én azt mondom, nem mindegy hogy egy jó autó még meddig lesz jó, és 1 vagy 5 év / 20 vagy 100 ezer km múlva kell lecserélni bizonyos alkatrészeket.
Te azt mondod, az hogy meddig húzza az alkatrész, nem a km-től függ. Ebben ugyanúgy van igazság.
Teljesen igaz, hogy pl. a kuplungnak jobb 100k pálya mint 10k város.De a végén te is ezt írod: kb tudni kell az auto kb hol tart.
Ezért mondom, hogy nem mindegy hogy átvernek-e a közölt infóval vagy sem. -
beg
veterán
válasz
bubi92 #50002 üzenetére
Hogy hova esnek a kábelek. Ugyanis némelyik típusnál olyan rövid, hogy nem érne át a + kábel ha fordított polaritásút vennél. Szembe vagy az akksival, akkor balról vagy jobbról van a + pecke.
74-es akksi, azzal már prius üzemmódban is lehet menni pár km-t
teljesen felesleges bele, max. ötven egypár és kész.
-
bubi92
őstag
válasz
gzbotii #50001 üzenetére
na hát ez az. ha jól tudom Marsu kolléga valahogy az előtt cserélte az akkut a kocsiban mielőtt februárban hozzám került. egy 74ah-s van benne. semmi extra fogyasztó, egy rádió, gyári hangszórókkal. egyszer nyáron lemerítettem, véletlenül rajta hagytam a világítást. fel lett töltve, de semmi baja nem volt azóta. tegnap mentem kb. 7 kilométert, utána simán újra indult, majd még kb. 7-et normafáig. ott állt egy órát az autó majd nem akart újra indulni. semmi hibaled nem világít. rákerült a bikakábel, kb. 2 másodperc után egyből indult.
utána gondoltam meghajtom m7-esen. hát bazeg jóhogynem balatonig van 100-as tábla... mindegy. kapott kb 40 km 100-as tempót. hazamentem leállítottam, állt fél-1 órát és utána simán indult. leállít, megint simán indul. harmadik indítás már köhögős volt. azóta áll. ha tudnám, hogy fixen akksi baj, már venném is valahonnan. de ha generátor vagy más baj, akkor feleslegesen nem dobnék ki 20-30ezret.amúgy mit jelent az akkuknál a jobb+, bal+
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Bomba ár! Dell Latitude 5320 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!