- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz
szabonagyur #68094 üzenetére
3000-et ez a fajta nagyon megér, vettem en is.
Bodrik: a taska melyikben volt? Hosszut lattal még?
-
diablo1984
veterán
válasz
szabonagyur #68094 üzenetére
én már évek óra vettem 3000ft nem a világ vége, de egyszer ha lángra kap a kocsi, a könnyeimmel nehéz lesz eloltani poroltó hiányában....
-
válasz
szabonagyur #68094 üzenetére
Én járok külföldre, de mind eddig nem szóltak érte hogy nincs a kocsiban.
-
flegga92
senior tag
válasz
diablo1984 #68092 üzenetére
Mentem vele egy újabb kört. Nem akad össze semmi semmivel, de valószínű a vészvillogó kapcsoló lesz a ludas, olvastam, hogy érdekes dolgokat tud művelni. Már megrendeltem a pótlást a héten, mert úgy üzemel, hogy ki van ékelve, mert máskülönben vagy vészvillogózik vagy indexeléskor csak a visszajelző világít folyamatosan. Most elkezdtem piszkálni megint és újabb dolgokat produkált, vészvillogózáskor csak a jobb oldal ment, aztán tovább csesztetve jobbra indexnél a vészvillogó visszajelzője is működött...
Egyszer viszont elaludt a töltésvisszajelző amikor rükvercbe raktam, majd elindulás után újra visszajött. Majd világosban annak a kapcsolóját is megnézem, volt már vele gond.Ha valakinek van még tippje nyugodtan írja
-
flegga92
senior tag
F Astránál találkozott valaki a következő jelenséggel, hogy a töltés visszajelző és a fékfolyadékszint visszajelző halványan parázslik? Terhelésre sem változik az erőssége, rámértem 14,5 V van járó motornál, üresen pedig 12,5. Ha a fékfolyadékszint jelzőt kiveszem akkor az rendesen világít (töltésjelző parázslik tovább), fékolaj van benne. Lehetséges, hogy kapott egy kis latyakot a generátor, és ezért csinálja?
-
-
-
Petyyyyy
addikt
Na igen, 2.2 DTI már odaverne. Néha beszélgetek magammal bánom-e hogy nem azt vettem.
De az én vezetési "tudásomhoz" 2.0 is bőven sok.trassher - Majd meglátod mit hoz a jövő. Következő autód vagy egy jobban motorizált G lesz vagy egy teljesen más kategória.
szerk: piros stricibőr - sírok -
trassher
addikt
válasz
zolikaDB #68068 üzenetére
Holnap fogok menni nyiregyre is, ha ott sincs táska akkor majd szólok. Köszönöm nem mellesleg.
w333: Na például egy ilyen valóban ütős lenne.
Kérdés mire elég a 125 lóerő ebben a bódéban.
B-L-A-C-K: Óvatosan a mosással, főleg ha kint alszik az autó. Kellemetlen tud lenni mikor a kilincsekben maradt víz reggel megfagy.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
#45553408 #68059 üzenetére
Teljesen jó, hátulján ami van tépőzár ugye ott van a másik oldala is hozzá, ez oldalra nem kellett mert felragad simán is, így a másik részét a gumiszőnyegre ragasztottam és szépen megfogja. Köszi hogy említetted.
Elvittem még lecsapatni kis kézivel, bár nem sok értelme volt...
-
w333
félisten
-
#81556480
törölt tag
B vekinél az elegance + 100 edition az milyen felszereltséget jelent ?
-
w333
félisten
-
w333
félisten
-
Petyyyyy
addikt
-
Chiftain
aktív tag
Hát lehet hogy nem opeles, vagy nem úgy mint a régebbi típusok. De szerintem a K astra főleg a kombi, és ez az új insignia is igazán jól sikerültek. Lehet mondani hogy nyúltak elemeket más gyártóktól, de nem hinném hogy ez baj. Főleg hogy már mindent lerajzoltak amit le lehetett, úgyhogy nem az opel az egyetlen.
-
válasz
Chiftain #68053 üzenetére
Privát vélemény, de képeken nekem annyira céltalanul agresszív, hogy az már bántó. Hova a f@szba rakták azt a tervezőt, aki az Astra J GTC-t kipréselte magából? A ráncfelvarrt Insignia is egészen szép lett, de az új, a Kasztrával együtt olyan, mintha nem is Opel lenne.
-
Chiftain
aktív tag
Új képek az Insigniáról. Hát ebben a színben még jóval kívánatosabb lett.
ZolikaDB.
Ráadásul ehhez még ki se kell taposni a belét... -
Petyyyyy
addikt
válasz
urban racer #68047 üzenetére
Hát ez meg miféle géperejű, amiben ilyen korrekt műszerezettség van?
-
urban racer
senior tag
válasz
Luck Dragon #68041 üzenetére
Nekem hátul BF goodrich terepgumi van, elöl nyári. De most este 2 autót felhúztam egy dombon [egész pontosan itt], mikor mentünk a szokásos esti kutyafuttatásra... (emelkedő, fehér aszfalt, külterület)
-
válasz
B-L-A-C-K #68045 üzenetére
Ha így nézzem, meló után, majd suli, addig a parkolóban didergett. És akkor sem volt vele gond. Csak akkor fél fordulattal később indult el.
Ilyenkor úgy szoktam, hogy autó beindít, szépen melegszik. Addig a takarót leveszem a szélvédőről, ami az egész szélvédőt és a két első ajtót le tudom takarni, úgy hogy az első két ajtóhoz hozzá csukom, és a szélvédőlapátokkal alulról még hozzá fogatom. Így nem fagy le az ablak és a lapát sem. Plusz levakarom a hátsót is egyaránt, meg a visszapillantó tükröket stb-stb. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #68044 üzenetére
Úgy azért más kicsit, hamarabb be tud melegedni. Nekem amúgy -15 fok volt a leghidegebb mostanában mikor indítottam, de pöcc-röffre indult ez is, ezzel nem is volt gond, csak ugye a bemelegedés.
gban: Hát igen, ha nagyon arra akarsz menni minimálisat egyen, elég nehéz betartani.
-
-
gban
veterán
válasz
B-L-A-C-K #68040 üzenetére
Az a baj ezekkel hogy nem nagyon lehet megtudni mennyi a legjobb fogyasztása.
Az F Astránál nem volt gond, hosszabb úton simán elment jó fogyasztással (5,3 volt a legjobb, Ausztrián át, végig pálya, osztrák benzin, család, kutya, sok csomag, 100-110-es átlag), de a J-vel egyszerűen menni kell
Ott nincs az hogy hiába nyomom, nem megy, simán nem tudok vele lassan menni, tötymörögni.
Ha 130 a megengedett, akkor annyival megyünk, ha előzni kell, odalépünk, és megy.
Képtelenség 110-zel végigmenni ezzel a pályán. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #68041 üzenetére
Te garázsban tartod? Nekem az a baj hogy most kimondottan rövid távokon használom csak városban be se tud melegedni szegény, vagyis mire pont melegedig oda is érek.
Gumi viszont nekem nagyon jól tapad, most előjön a széles felület előnye a hóban, nagyon jól lehet vele közlekedni.
-
válasz
B-L-A-C-K #68040 üzenetére
Ma vegyesen autóztam, város, főutak. így lett 7/100.
De inkább az volt kellemetlen, hogy katasztrófa volt a mai nap azon a téren hogy , mintha sok ember most látott volna havat életében. És még mindig nyári gumival közlekedne. -
B-L-A-C-K
titán
Jó sokat evett most az Insi, most tankoltam meg, 9.8ba állt meg a fogyasztás, mondjuk elég hidegek voltak végig, és csak város volt benne és mind rövid táv. Már várom azért a nyarat vidékre oda vissza pályán csapassam neki.
-
AMD Power
titán
válasz
urban racer #68037 üzenetére
Ez fiam autó volt!!
Tegnap este 19:30-ra értem a szerelőhöz. Megnézte a hűtőt honnan szivároghat a víz. Ugyan onnan jön mint anno mikor 2 éve hűtőt cseréltünk. Most is meghúzta jobban, bepasztázta. Viszont akkor a viz, meg a latyak ,hogy most meg nem tudom megállapítani ,hogy szivárog-e még vagy sem. Viszont ami megint az én drága szerelőm mellett szól ,hogy órát szórakozott a kocsival, este 20:0-ig. És mindössze 2500Ft-t kért úgy ,hogy tudom ,hogy a műhely tulajának ebből egy ezrest lead.
-
urban racer
senior tag
Csak hogy ne offoljuk szét teljesen a topicot:
A dátum: 2009
Döntős voltam a kategóriámban, 2 vs 3. helyért. Csak utólag tudtam meg, hogy bejutottam a döntőbe-->akkor már a Balaton parton sütkéreztem
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
urban racer #68034 üzenetére
Semmi sem lehetetlen...
-
-
F_Gergely
őstag
Sziasztok, vasarnap deltol opel talalkozot szervezunk az arena plaza parkolojaban.
Aki szeretne jonni szivesen fogadjuk.
Kerdes eseten privatot irjatok, sajnos a forumot nem tudom olvasni. -
WZP
aktív tag
válasz
urban racer #68026 üzenetére
Ja.... Ha adsz hátsókerekes autót szívesen csúszkálok vele
Addig marad az öreg Astra
-
lsebestyen
addikt
Ez a tuti: Rántópad onboard.
-
urban racer
senior tag
Oldalirányú behatás maximum akkor van, amikor nekib*szod a padkának.
Fokozott igénybevétel:
Kormányszervó:A legnagyobb terhelést akkor kapja, ha száraz úton tekered állóhelyben a kormányt. Itt viszont egy forgó kereket mérsékelt tapadással forgatsz.
Kézifék: nincs tapadás, tempó alig.
Motor: terhelés nincs, fordulatszám nem magas, illetve nem tartósan magas.
Az elsőkerekes csúszkálásról a véleményemet nem fejtem ki... Maradjunk annál, hogy hátsókerekessel buli -
WZP
aktív tag
válasz
urban racer #68024 üzenetére
Hát a futóművet szerintem nem arra tervezték, hogy oldalirányú behatás ellen tartsa a kerekeket. A kormányszervó, kézifék, motor, mind fokozott igénybevételnek van ilyenkor kitéve szerintem.
Tréningnek hívni meg talán persze valóban túlzás. 70% fun, 30% tréning. Nem árt szerintem, ha az ember alatt életében először nem közúton csúszik meg az autó, mert akkor lenni meglepetés, meg baleset...
@zolikaDB: Az én csekély tapasztalatom szerint kb annyi hogy hirtelen kitekered a kormányt, közben rántasz egy kéziféket és már megy is a segge. Itt már mehet is vissza a kézifék. Ami nálam is fent fog most sajnos, de volt már ez olyan is, hogy negyedik kattanásnál már nem tudtam feljebb húzni. Jövőhét kedden megyek beállíttatni aztán meglátjuk.
-
válasz
diablo1984 #68022 üzenetére
Köszönöm. Akkor marad az 1.7-125 verzió. Ha dízel variáns lenne a befutó.
-
diablo1984
veterán
válasz
Luck Dragon #68021 üzenetére
Jó motor az 1,3cdti, egy hiba van vele, kicsi az olajtèrfogat a motorban ès ehhez egy longlife intervallumot társítottak gyárilag. Az olaj elhasználódik ès a vezèrműlánc kereke elkopik, sőt a lánc is kopik, majd elszakad(mert amúgy is vèkony). Nem rakèta, de jól tud fogyasztani, a fiat motorja van benne, èpp az ami a suzukikban is!
-
Az 1.3 CDTI H Astra az volt a top 20 rossz motorok között igaz? Vagy én emlékszem rosszul?
zohen
Én ezeket nem választanám
Az 1.2-es,lomha, hangos sokat eszik.
Az 1.6 -80 pacist, és az 1,6- 70 pacist sem.101-lovas xe 1.6 -os volt nekünk az meg ette az olajat.
Amit én választanék az 1.4-es 90 lovas változatot. Abbol is a XEP-est. vagy ugyan ezt 1.6-ost(103-5 pacis)
De majd jönnek a többiek is, és majd sorról-sorra mondják a tutit.
-
zohen
csendes tag
Sziasztok
Autó vásárlás előtt állok és g astra a kiszemelt típus, 650-700 ezerig, benzines.
Fél éve követem a fórumot, nagyjából tudom mit kell nézni a kocsin, vezettem is már párat de a motor kódoknál elvesztem.
Melyik az ajánlott ill. kerülendő motor?Linkelnék párat hátha ismerős valakinek valamelyik.
Köszönöm a segítséget.
-
Chiftain
aktív tag
válasz
trassher #68007 üzenetére
Igen én is úgy látom, már többen írták.
Sima jég persze. Ami ráfagy reggelre mindenféle csapadék nélkül is. Feloldja az enyém is, valami noname de ha nem törlöm le rendesen -4,-6 fokban is simán visszafagy rá. Már nem is használom mert fölösleges. Kinek van ideje megállni és újra levakarni reggel. Sima jégkaparóval letolom aztán ennyi. De majd most veszek egyet amit ZolikaDB ajánlott.Zsolt!!
Ezeknek a chiptuningoknak van bármi értelme? -
Zsolt!!
aktív tag
[link]
Megnèznèm mit megy! -
válasz
lsebestyen #68006 üzenetére
Nevetséges , mint szerviz, mint a tulaja egyaránt.
-
Declare
őstag
válasz
lsebestyen #68006 üzenetére
Olyan szinten nem tudom ezeket az embereket sajnalni
. Ganyoltataja az autojat, aztan jeeee sz@r a dizel
-
trassher
addikt
válasz
Chiftain #67989 üzenetére
Akkor eléggé mellényúltál.
Sheron-t használok, reggeli indítás -10 fokban majd indulás. Sosem fagyott még rá se városban se városon kívül. Jégoldóból pedig a K2 vált be. Ha le van fagyva a szélvédő csak felfújom és fél perc után törölhetem is. Persze itt most jégről beszélünk és nem arról amikor az ónos eső ráfagy reggelre a szélvédőre. Azt semmilyen jégoldó nem hozza le.
zolikaDB: A g kézifék valóban ratyi, még egy 20 éves swift-hez képest is. Abban sose volt bowden cserélve csak pofák a dobban de 2 kattanás után olyat fog mint a zöld festék. Ugyanez g-nél új pofákkal, új bowdennel, beállítva és fel kell tépni hónaljig és van, hogy ez is kevés. Ma amúgy mentem át kisvárdára, na oda nem kellett kézifék. 60-al egy nagyobb kormánymozdulatra már szépen tolta a fenekét.
-
lsebestyen
addikt
-
beg
veterán
válasz
Markizmark #68004 üzenetére
A kézifék olcsóbb
-
Declare
őstag
válasz
zolikaDB #68001 üzenetére
Nem ismerem a G -t
Multkor az onos esöben azert lehetett kezifek nelkül is
az edzöterem körül ahova jerok van egy egyiranyu, egysavos kör ut (több sport epület is van egy ilyen "ipari park" feelingü reszen a varosnak). Na az nem volt lesozva amikor kezdödött az a rohadalom esö....ott azert mentem egy 4-5 kört
Bacsi aki sozta a jardat a vegen mar utannamfordulva nezett....gondolom ment "na a hülyegyerek"
. Pedig semmi rosszat nem csinaltam, tenyleg csak lassan picit csuszkaltam parat körbe körbe
(#68003) Petyyyyy biztosan megköszöni a kuplung/hajtas/kettöstömegü rendszer
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!