Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vada
tag
Annó nekem is ilyen adatok jöttek ki C20NE -re annyival helyesbítenék hogy 220 volt az 5. vége pedig F16 igaz kelett menni vele egy kis ideig de ez a rekord most C20XE és ugyan az az F16 gyönyörüen megáll 235 nél kéne egy hoszabb váltó :S így fejből 1 ;fogalmam sincs 2; 130 3; 160 4; 210 5 ; 235 aki csodálkozna F16 hogy forgatja le eddig chipelve van , nincs tiltásom és ezek az adatok olyan 7200- 8000 fordulat közöttiek lehetne tovább forgatni de én max 7600 nál elszúrom.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
dokar
addikt
Ez alapján akkor hol is váltsak? 5700 körül? Tök mindegy hol váltok, mindenhol nagyobb lesz csak a nyomaték, mivel 2600ford/perc urtán folyamatosan csökken.
Ne legyenek értelmezési gondjaid, egyszerű a dolog:
Annál a fordulatszámnál kell felváltani, ahol a következő sebességi fokozatban már nagyobb a nyomaték.
Amivel te lehet, hogy nem számoltál, az az ''RPM drop'': ha feljebb váltasz, akkor leesik a fodulat, ergo a nyomatékgörbén is visszább leszel.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
NA pont erre gondoltam! Mivel nálam kb 1000-rpm a külömbség a fokozatok között, ezért 3600-tól felfelé 5200-ig bármikor válthatnék
az RPM drop külömbség két fokozat között a fordulatszám növelésével arányosan növekszik
tehát nincs olyan hogy kb 1000
ha nem hiszed próbáld ki:
menjél 5-ösben 50-el, majd válts vissza 4-be, mennyi volt a külömbség RPM-ben?
vagy pedig azt nézd meg, hogy menjél 1-ben majdnem redline-ig, majd válts fel 2-be
na akkor töltsd ki a sárga mezőket [link]
aztán nyomj róla egy screenshot-ot
a táblázatban az elváltások a teljesítmény maximum alapján van számítva hibásan, mert nyomaték alapján kell. bővebben itt olvashatsz arról, hogy mi határozza meg a gyorsulást és miért van nagy jelentősége a nyomatéknak és a magas fordulatszámnak: [link]
[Szerkesztve]extra - SEXRay
-
Vada
tag
Annyi amennyit írtam és nem csak a számláló szerint hanem a BC szerint is annyival megyek el. alap helyzetbe ha nagypapásan megyek akkor 8 -8.5 lityit eszik autópályán a 7 litert is ki lehet hozni 120 tempónál. a C20Ne mocim 13 -14 et is megette ha túrtam ezzel meg nem nagyon tudom 11 fölé vinni 11.3 , 4 , 5 de mivel sose versenyzel 100 km-t ezért 10.5 átlag szokott egy péntek este kijönni. Azt azért megemlíteném ez nem vectra vagy calibra kb 100-150 kilóval könyebbek vagyunk
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Mania
senior tag
A kipuff rendszer teljesen új,a leömlő után minden ki lett cserélve.Az üzemanyag nyomása jó,kábeleket ellenőriztem amihez volt doksim ki is mértem.A motor C14NZ..tehát eléggé fapados kivitel elektronika ügyileg...de sajnos nem te vagy az első aki azt mondja hogy a vezérlővel próbálkozzam.A gond az hogy nem igazán tudok kölcsömkérni igy valószínüleg meglátogatok egy bontót.
-
Vada
tag
Természetesen megkapta a XE BC-ti is hozzá tehát nem kerek a dolog neked + télleg jól számol mert kipróbáltam nem csak az alapján. Egy péntek este alatt megteszek nagy tempóban annyit , csak azt mondom , hogy nem nagyon megy a fölé . RED LINE (lol) közelébe meg igen sokszor megy ez nekem 7800-8000 mivel nincs tiltás ezért kitolódik rendesen 14-16 liter meg igen sok maradjunk annyiban
[Szerkesztve]WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vekiboy
tag
Barátom.... Véletlenül nem egy kék opel vectra-d van?? Xdd vagyok vectraforumról.
Tegnap előtt nyertem két jegyet hétvégére, ma meg a nyomdában rákérdezett a főnök hogy kell e jegy.... Mondtam neki hogy kettőt megköszönnék. Nem tom mi lesz belőle. Már fényképező is van (canon 300d), csak épp az idő szar."The meaning of war is not to die for your country, it's to make the other bastard die for his!" - Gen. George Patton
-
Ragnar_
addikt
Oki , a vectrákat nem ismerem annyira . Azt tudtam , hogy Kadett / Astránál a GSI verziók voltak annó 150 Lóerősek 2.0 benzines motorral , aztán azt hittem ez a vectra is valami hasonló.
[Szerkesztve]Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Vukocska
tag
Akkor nálatok bibi van.
Nálunk a céges 1.4 H astrák városban soha nem fogyiznak 8 felett.
A 10-ból 4 Easytronicos váltóval szereltek, ezek fiatalabbak (2006 Decemberi), és lomhábbak a manuál váltosoknál igaz, de a fogyasztásuk is jobb valamivel (nem sokkal), valamint a városi közlekedés kényelmesebb, könnyebb...
Jah és az óra csal.
Egyet kézalákaptam és meghajtottam......
Az óra 150-et mutatott.
A GPS: 145-öt.
A Fedélzeti computer testmódban pedig szintén 145-öt.
[Szerkesztve] -
AmunRa
senior tag
2 személyel ennyit ment após kocsija. Lehet, hogy amit mutat nem 200.
Láttam én is a gyári adatot. Az én 1,6 G-m ment 200-at, de szenvedett egy kicsit. Sőt a Suzukim is 180-at 1.3 8V benzinnel. Ezt se fogja elhinni senki.
Ha nálunk lesz a H, majd beszámolok, hogy ment e 200-at.
7-8 liter fogyaszt városban igaz dél pesten koricál és nem masszív dugóban. 10-et a G kajált nekem dugóban.
Pont ennyit várok tőle. Napi 120km autózás kényelmesen biztonságban alacsony fogyasztással. Nem akarok aszfaltot szakítani.
Vezettem már. Tudom mit kapok.
[Szerkesztve] -
Woodslave
félisten
azt értem, csak elég barbár megoldásnak tűnik, hogy 30 fokban beülsz, bekapcsolod a légkondit, aztán pár percig 40 fokban ülsz
Meg kell nézetnem, mert beállítottam 16 fokra, de 10 perc múlva is csak langymeleg szellő fújdogált, vmi nem stimmel"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
simondr
senior tag
Hi!
először is köszi a gyors választ
igazság szerint apámé az auto én skodával nyomulok
igen sztem F astra lesz mert most nézegettem képeket és ugy tünik hogy az (az auto 1999 11.havi ha ez segit valami plussz infot adni hogy F vagy G )
sztem nem ismerjük egymást,de már annyi emberrel üzleteltem itt a PH-n(kb 30...) hogy lehet... -
deicide
veterán
minden tankolásnál mérem a fogyasztást, és tényleg ennyi, a legdurvább volt a 4.9. De nem elképzelhetetlen, egyrészt nekem Pest az az egérúton való beporoszkálás, ugyanis kelenföldön dolgozom, pályán pedig kamion mögött megyek 90el, aholis a gázpedált szinte nem kell nyomni hogy tartsam a kamion sebeségét, én is meglepődtem, de ennyi.
viszont igazad van, a gyári 1.6 16V nem tudja, nekem is a chiptuning után javult 0.5l-t, miután beleuntam a lámpánál ugyis legyorsullak-ba.
[Szerkesztve]Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
hát, chiptuning után, mikor már a szárny is rajt volt, mindenki azt hitte versenyezni akarok a lámpánál és egy ideig felvettem a kesztyűt, de beleuntam.
és való igaz, veszélyes játék a kamionnal, nem hiszem hogy sokan spórolnának igy, de ez havi szinten nekem kb 10.000ft, igy hogy minden nap szfvár-bp-szfvár, csak ezért csinálom, én is szivesebben mennék 130al végig és indulhatnék kicsit később reggel, de hát pénz beszél
[Szerkesztve]Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
_seth_
veterán
Én is csak óvatosan csináltam és egész flakon helyett csak a felét öntöttem bele
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
urban racer
senior tag
a calibra kicsiben... hogy lenne már nagyon csajos? A csajok csak úgy tesznek, mintha tudnának vezetni! Az eleje egy kicsit csajos, de kell toldóelem, picit lejjebb lesz az eleje, és máris 'férfias' Ha csak a hátulját+oldalát nézem, akkor szerintem nincs benne semmi nőies
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
dokar
addikt
hát most olyan 100 ló körül lehet, erre rámegy majd az EGR vezérlés kikapcsolása és még a chiptuning is, aztán még mit tudom én mi.
adjak egy IVECO turbót? Az töltene olyat az 1.6-on, hogy beszarnál
akkor titán blokkot is adj hozzá, hajtókarokat, dugattyúkat, mindent titán ötvözetbőlextra - SEXRay
-
Wajk
addikt
hát attól függ, hogy mennyire keményíted. a 235-ös gumikkal nekem is elég szépen bedarált zökkenőknél ha ketten voltunk akkor is, de az új gátlókkal már emberekkel sem.
ezért mondom, hogy meg lehet találni az aranyközéputat, hogy ne túl kemény, mert szétrázza a kocsit, de ne is érjen bele.
amúgy iagazad van amit mondtál, nem jó ha beleér. a guminak sem, az íveknek sem, meg az utazóknak sem...iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB
-
Daywalker
addikt
Persze, ha túl lóg a kasztnin, akkor azon semmi sem segít De ha éppen csak hozzáér nagyon nagy bukkanónál az ív belső falához, akkor a keményebb gátló megoldja. Egyébként kisebb ET felnivel javul a helyzet, akkor viszont máshol érhet bele (pl. elfordított kormánykeréknél a belső részhez).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
dokar
addikt
melyik légtömeg mérőre rakódik az olaj?
a MAP vagy a MAF szenzorra gondolsz?
abban egyetértek hogy van sok ''tuning'' + ''sport'' cucc aminek nem csak nagyobb a füstje, mint a lángja, de teljesen feleslegesek is. pl: hővédő emez, szívó oldali spirál
de ami pl érdekel a fordulatszám függő változó hosszúságó motorfeltöltő rezonátorcső. létezik már ilyen?extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest